- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fotók, videók mobillal
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Avicularia
veterán
válasz Reaper #29059 üzenetére
Itt Svédben is ez van,ha valaki 30-al megy az tuti telefonál. Asszem Európa egyetlen országa,ahol legális kézben tartott telefonnal telefonálni. Ezek elég keményen le tudják fogni az amúgy sem túl gyors tempót.Sokan óra szerint mennek 50-et,ami inkább 40.
És Malmöben olyan rohadtul vannak beállítva (szerintem direkt) a lámpák,hogy ha 50-el mész minden egyes lámpánál meg kell állnod.
Egy dízel 1.3 90 lovas grande puntom van,amikor még Budapesten jártam vele,sose ment az átlagfogyasztás 6 liter fölé. Itt Malmöben most télen simán 8 liter fölött volt az átlagfogyi Persze itt a távok is kisebbek mint pesten. -
mephi666
nagyúr
válasz Reaper #30521 üzenetére
legjobb az, amikor jobba telizöld és akkor kap zöldet a zebra is, amit 20-30as tempóval közelít meg a bringás ugyanabból az irányból, amiből te közeledsz, természetesen holttérből... csaptunk már el kis híján bringást ilyen helyen...
#30523: télen-nyáron bringával járok (egyelőre) melóba és 1hely van, ahol nem szoktam leszállni zebránál: 2x2sávos út távol kereszteződésektől... mindkét irányba teljesen jól belátható iskola közelében van és akkor szoktam csak leszállni, amikor rendőr figyel a túloldalon... egyébként megvárom, hogy megálljon mindenki, vagy senki ne legyen a közelben és úgy piros a lámpa az autóknak... ahol kereszteződés van és nehezen belátható, leszállok mindig (de az útvonalam ritkán érint ilyet)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Jadro
veterán
válasz Reaper #32009 üzenetére
Lehet, hogy megártott nekik a napsütés, mert ma reggel 1 km-en belül én is találkoztam két idiótával. Az elsőnél egy hármasban mentünk, idióta - én - 3. autós. A 3. úgy gondolta, hogy menne gyorsabban és kielőzött, majd lendületből az elsőt is akarta. Az első persze zokon vette és elkezdte nyomni neki, mert nehogymá' lenyomják. Persze addig jó volt neki a tempó.
A második esetben meg megelőzték a mögöttem haladó furgont és besoroltak mögém. A furgon szinte azonnal kivágott és visszaelőzte őt is, meg még elment mellettem is, közben integetett vadul. Ha már lendületben volt, kivágott mégegszer és előzőtt még egyet, de elég neccesen, a szembejövő integetett is neki. Mindezt egy körforgalom előtt, ahol már szinte álltak az autók. Nagy fék volt a vége. Az ilyenek miért kellenek? Persze a következő körforgalomnál nem nagyon voltak előrébb így sem, ráadásul nem vánszorogtunk, csak olyan 60-70 közötti tempóval csorgott a sor.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
-v-
addikt
válasz Reaper #32009 üzenetére
Sajnos elég rendszeresek a hasonlók. Múltkor 6-os bevezetőre (2 sávos út) kanyarodott ki egy csávó (a Budafok felől jövő útról), belső!! sávba kapásból... ok, nem vagyok az a türelmetlen fajta (annyira), meg gyorsan is jöttem, fékeztem nagyot meg messziről, semmi gond... na de, utána nem ám rálép a gázra, ha már jönnek mögötte, meg ha már kapásból a 2 sávos út belső sávjába kanyarodott.. neem.. (ott 70-es tábla van, annyira igen nagyon nehezen lassan és soká akartunk felgyorsulni).. nem mellesleg üres volt az út, mellette ment egy autó a külső sávban, meg ő, előttük meg lehetett volna haladni.. de még itt se voltam türelmetlen, gondoltam megelőzi és lehúzódik, vagy elkezd rálépni a gázra, vagy csak azért nem gyorsul a verda mert valami 1.0-s... de nem, ment a másik mellett és ennyi. Na itt azért picit bele mentem a seggébe hogy ugyan menjen már le ha már üres a kétsávos út.. erre gondolta majd ő jól megnevel engem, mégis mit képzelek, elkezdte nyomni a satut. Ilyenkor bánom, hogy nem valami régi land roverem van,
amin öntöttvas a lökhárító, be is toltam volna az árokba. Miért gondolják emberek, hogy övék az út?
Eleve nem csinálunk ilyet, hogy belső sávba kanyarodunk ki.. talán autopályára se így megyünk fel nem? Hogy a belső sávba ahol 130-cal mennek.. de ok, legyen, semmi gond.. de ha kikanyarodtam akár külső akár belső sáv, azért igyekszem legalább nyomogatni a gázt nem? Minél kevésbé akadályozni a forgalmat.. de ha már egyiket se csinálom legalább az üres 2 sávos úton betartom a jobbra tartsot... most nem azért de én voltam (eleinte) a türelmes, ő meg aki 3 pontban volt gyökér, és akkor még ő áll neki "megnevelni" engem, hogy mit képzelek, hogy próbáltam neki célozgatni rá, hogy tán le kéne húzódni? Mi a f*sz köze van amúgy is hozzá, ha én a 70-es táblánál gps szerinti 70-et akarok menni, ami gyorsabb mint amennyivel ő megy? Nevetséges ez a jobbratarts dolog is, autopályán se mindig megy nekünk magyaroknak, sima úton meg semennyire. Üres út, megy a belső sávban a másik mellett, se nem előz, se nem húzódik le, és aztán neki áll följebb, ha villogok vagy valami.. én mindig türelmes vagyok, ha nem lehet haladni nem "ügyeskedek", nem megyek a másik seggébe, ha látom épp utcát parkolót keres se türelmetlenkedek stb.. sőt ha pályán 250el állnak bele a seggembe, én akkor se méltatlankodom, hogy márpedig én 130-cal megyek én vagyok a szabályos, egy centit nem nyúlok a gázpedálhoz.. én ott is padlózom akkor előzésnél, ahogy tudom, aztán húzódok le, hadd menjen.. úgy érzem mint a forgalomban résztvevőnek nekem az a dolgom, minél jobban megkönnyítsem a forgalom áramlását.. egyrészt nem az én dolgom eldönteni meg ítélkezni, ki szabályos meg ki nem, másrészt meg arrogáns és balesetveszélyes dolognak tartom, ha tudatosan vagy tudatlanul valaki nem látja vagy nem veszi figyelembe a többi közlekedőt[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Reaper #32281 üzenetére
Viccelsz?
Szűkebb utcákban ahol óhatatlanul közel vagy a keresztező utcából jövőkhöz úgy forgatom a fejemet mint egy lövegtornyot. Annyi barommal találkoztam már......... Most beszívtam és kb. még háromszor kerültem el hót tuti balesetet mert működnek a reflexeim meg a fékem!Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
FF23
senior tag
válasz Reaper #32373 üzenetére
hír24 komment:
én ott voltam láttam mindent az az emeletes barom állat sofőr legalább 70-80 90/ km órával csapódott a forgalomtól elzárt Őrs vezér téri aluljáróhoz egyenes rá az a villamos sínekre. A sofőr lófaszt volt rosszul egy barom gyorshajtó aki ezután a kibaszott Toyotáját fotózta és nem az áldozatain segített . Lehet hogy telefonált mentőért de ebbe is megelőztük mi járókelők.[ Szerkesztve ]
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
IreN!CuS
őstag
válasz Reaper #33502 üzenetére
Ha mérni nem is mérnek de én rengetegszer találkozok rendőrökkel a vácin hajnali 1-2-3 körül , életem első igazoltatás is ott történt ( 4 évvel a jogsiszerzés után )
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
mezis
nagyúr
válasz Reaper #33669 üzenetére
Engem meg az tud nagyon bosszantani, amikor autópálya belső sávjában "átlátható személy autóval csak azért nem megyek 130+ -al, mert előttem sem mennek gyorsabban. Mindnyájan előzésben vagyunk, jobb szélső sávban kamionok, stb. És akkor érkezik hátulról az emberszabású szaporán villogtatva.
Mit vár ettől ? húzódjak ki a kamionok közé, hogy ő egy autóval előrébb legyen ? Az előzés szabályai szerint én voltam ott hamarabb, én kezdtem meg az előzést hamarabb (meg előttem még néhányan), semmi nem kötelez lehúzódásra.Természetesen ehhez még kapcsilódik az 1 m-es követési távolság. Erre mit tehetek ? Kárenyhítés céljából növelem a követési távolságot, hogy ne kelljen hirtelen fékeznem ha előttem még valami matt lassítani fognak.
Mert még így is esélyes, hogy csattanni fog a marhája.mezis
-
-v-
addikt
válasz Reaper #33669 üzenetére
Figyelj, előbb utóbb nincs más megoldás, mint a jobbról előzés .... megyek M7-esen szépen szabályosan legjobboldaliban 120-szal, sorra megyek el a középsőben az ott púposkodó gyökerek mellett ... most mit kéne csinálnom, minden egyes alkalommal KÉT sávot kisorolok a legbelsőbe, padlógáz mert ott meg tolják neki, utána meg vissza? Érted, még csak nem is igazi jobbról előzés (annak ellenére,h ogy kresz szerint lakott területen kívül a jobbról elhaladás is előzésnek minősül) - megyek egyenleseten a sávomban, szabályosan jobbra lehúzódva .. nem én tehetek róla, hogy a többiek ekkora gyökerek. Akármennyire is próbáltam eleinte szabályos lenni, mindig rendesen balról megelőzni ezeket stb. ha sokat jársz pályán meg ilyen helyeken, ahol gond a jobbra tartás, akkor két eset van: mész te is a középsőben, onnan legalább ki tudod ezeket kerülni 1 sávváltással, vagy jobbról elmész ... vagy belső sáv és tolod neki, eskü ez a legkényelmesebb pont ezért, mert nem kell szívni ilyenekkel .. annyit próbáltam már 110-120-szal menni pályán és sokkal több gyorsítgatással meg macerával jár ...
(#33675) biga: egyetértek, én se vagyok elájulva pl. németektől, kurvára nem húzódnak le azok se ...
[ Szerkesztve ]
-
biga
senior tag
válasz Reaper #33718 üzenetére
Azt, hogy elavult vagy korrupt-e nem tudom, rég volt, mikor én szereztem, és akkor még én pl elég jónak láttam az oktatását. De ettől még igenis ezt igazolja, valaki, akierre hivatott, eldöntötte, hogy te képes vagy rá. Igazi gyakorlatot persze nem ott szerzel, hanem az úton. Lehet, hogy pon előtted, és ezért megy valaki óvatosabban.
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
biga
senior tag
válasz Reaper #33721 üzenetére
szerintem ilyen is van meg olyan is. Nekem most tanuló ismerős azt mesélte, hogy első forgalom gyakorláson pályán is ment, és kérte, hogy 100 alá ne menjen.
A T betű hasznos. Itt Fr.o.-ban kötelező (A betű), ha a családban van kezdő vezető.
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
mezis
nagyúr
válasz Reaper #33721 üzenetére
"...de nem egyszer látok olyat, hogy az előttem haladó rendszeresen lenéz a sebváltóra, mielőtt kapcsol...."
Igen, ilyet én is megfigyeltem már. Nekem nagyon jó oktatóm volt. Amikor észrevette, hogy kapkodok a sebességváltó és a kormány között, akkor azt mondta, STOP. BAL kéz kormány, jobb kéz sebváltó. START !
Ez előzéskor lehet nagyon hasznos, amikor alacsony sebességfokozatról indul az ember.
Ifjabb családtagjaimat is sikerült rábeszélni erre a vezetéstechnikára.(Pedig akkor még a szervo kormány ismeretlen fogalom volt.)
[ Szerkesztve ]
mezis
-
neko18
senior tag
válasz Reaper #33868 üzenetére
Erről eszembe jutott, hogy anno volt azt hiszem Borsodnádasdon, hogy végig 40-es tábla volt
Kb megőrültem mikor kitették, a tanuló vezetők csigáztak és kb mindenki ment ott 60-70el, még a rendőr is. Ugyan ilyenek is vannak Budapesten egy rakat helyen és nem értem hogy miért. Szerintem a nagyobb sebesség különbségekből több baleset szokott lenni mint, ha mindeni gyorsan menne, mondjuk egy ilyen helyen 60-alkdxsv
-
neduddki
nagyúr
válasz Reaper #33868 üzenetére
HI!
en meg csak azt nem talaltammg amagyar kreszben, hogy a hidakon lakott teruleten 70km/h lenne a sebessegkorlatozas....
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Reaper #33875 üzenetére
Az például egy szabálytalanul elhelyezett tábla, jelentette valaki? Amúgy meg a belső sávra egyáltalán érvényes?
"2.1. A közúti jelzőtáblákat úgy kell megtervezni, azokat úgy kell alkalmazni és elhelyezni, hogy a közlekedők szükséges és elégséges információt kapjanak közlekedésük közben az úton fennálló veszélyekről, tilalmakról, kötelezettségekről, valamint a lehetséges mértékig tájékozódhassanak követhető útirányukról és az úton elérhető úti célokról."[link]
Ennek nyilván nem felel meg.
Figyelemmel kellene lenni erre:
"5.5. A jelzőtáblák megismételhetők az úttest felett, illetőleg az úttest mellett bal oldalon (az út bal oldalán vagy a középső elválasztósávban), ha a helyi viszonyok következtében a jobb oldali jelzést azok a vezetők, akiknek szól, kellő időben nem észlelhetik."[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Reaper #33878 üzenetére
Konkrétan én sem tudom a jelentés rendjét, de mivel a linken a táblákat nyilvántartandónak írják, kell legyen rá lehetőség. A tábla meg nem ismétlése természetesen nem jelenti azt, hogy nem érvényes bentre, csak ironizáltam, azonban bentről simán nem észlelhető, ha melletted mennek a külsőben nagyobb kocsival, bíróságon elvileg megnyerhető, csak kellően dokumentálni kéne. Ha a nyilvántartás szerint nincs a belsőben megismételve, nem mondhatják, hogy ott volt, csak most nincs. Felfestéssel, belső oldalon ismétléssel kellene ezt a táblát megerősíteni, így semmiképp nem alkalmas a funkciója betöltésére. Ha jelentve van megfelelő helyre dokumentált módon, nagyobb eséllyel lehet védekezni esetleges sebességtúllépés estén. Persze, ha a fotón mondjuk a külsőben vagy, akkor ez esélytelen.
Velük kellene fölvenni a kapcsolatot.Eredményes fellebbezés, bár nem pont ilyen eset, de... [link]
"A táblák kihelyezése, a forgalmi rend meghatározása a közút kezelőjének feladata. Első körben tehát a törvény szerint is a közút kezelőjéhez kell fordulni. Ha a kezelőtől kapott válasszal nem ért valaki egyet, akkor fordulhat a Kormányhivatalok Közlekedési Felügyelőségeihez, illetve az NKH-hoz – tudtuk meg az igazgatótól. Kifejtette, a rendőrségi intézkedéssel szemben a közlekedési hatóság nem járhat el. – A közlekedési felügyelet csak kirívó esetekben kezdeményezi hivatalból a forgalmi rend felülvizsgálatát ."
Még egy lehetőség: [link]
"lépéseket tesznek annak érdekében, hogy az illetékesek pontosítsák a közúti jelzéseket: helyezzenek át egy KRESZ-táblát, vagy fessék át a burkolati jeleket"[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
degu
senior tag
válasz Reaper #33973 üzenetére
Szerintem ez nem egészen így van!
Most már,ha felhajtom otthon a W.C.-deszkát,...ott is egy trafi néz velem farkasszemet...
Kikerülhetetlenek! Az egyre növekvő számuk,és tudásuk,valamint a legaljasabb álcázásuk miatt...
Aki meg azt mondja,hogy...én törvénykövetö magatartást tanusítok,és SOHA sem buntettek meg,azt felvilágosítanám,hogy nálunk a törvények*legó rendszerben* működnek.Aszerint *rakják össze*hogy mennyi pénzed van dörzsölt űgyvédekre,és korrupcióra /l- ittasan,bekábszerezve gázoló szlovák,vagy mi a fene terepjárós banyát,aki több ember halálát okozta,és most bizonygatják a *sztárügyvédjei*,hogy t.k....VÉTLEN !
Úgyhogy feldughatják a százával beszerzett új trafikat,ami még azt is kimutatja 2 km-ről,hogy f*ngottál vezetés közben.A média pedig görcsösen sulykolja a fülünkbe/agyunkba,hogy ez a MI érdekünkben,és a *közlekedés bztonságának* növelése érdekében történik.
/Szerintem pedig a *totális ellenőrzés* és a minden bokorból lerabolhatunk-felé haladunk/verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
mephi666
nagyúr
válasz Reaper #34410 üzenetére
most hallom, hogy kb 140el próbálta beszedni a kanyart, ami nem jött össze és egyelőre háziőrizetbe kerül a féreg az ilyen megérdemelné, hogy levágják mindkét lábát, hogy utána lábra se bírjon állni, nemhogy kocsit vezetni
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
feka007
nagyúr
válasz Reaper #34435 üzenetére
Kíváncsi vagyok az ilyen mit gondol, hogy 140-nel tolja azon az úton nappal a szembesávba? Azt hiszi majd nyom egy restartot, ha elcseszi? Attól nem igazán félek, hogy nem kerül böribe, a Rezesová is ott fog kikötni vagy 10 évre (persze ennek a felét üli majd le, tehát 3 év múlva szabad), akkor annyi pénz nélkül ez a gyerek megvan lőve. Ideje lenne, hogy a felelőtlen idiótákon is példát statuáljanak
-
Sotho
őstag
válasz Reaper #34437 üzenetére
Én még mindig azt mondom kötelező lenne mindenkinek egy vezetéstechnikai tréning
+1
Ezt én még kiegészíteném pár vizsgálattal ami az illető képességeit nézi illetve egy oktatással ami segíti a potenciálisan veszélyes helyzetek felismerését ill elkerülését, egy fizikaórával egybekötve.
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz Reaper #35661 üzenetére
Akkor lehet nem egy videót néztünk,az elején elég szépen körzőzik...1:00-egészen a padkázásig.
Szűk helyen előfordul az ilyen,itt pedig kevés volt a hely.[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Gépötty
senior tag
válasz Reaper #35700 üzenetére
Nekem az volt a legszebb, mikor haverommal önfeledten cigiztünk az iroda alatti járdán, előttünk a kocsim az út szélén párhuzamosan fellőtt parkolóban. Jön egy fószer, beáll elé, majd simán beletolat, és kicsit megtolja hátra. Aztán előremegy, és megint beletolat. Na akkor már bekopogtattam hozzá, hogy ennyi elég lesz, igazán abbahagyhatná. Teljes mértékben tudatában volt, hogy mit csinál, még majdnem neki állt feljebb, hogy nem lesz semmi baja ettől a kocsinak. Elképedt, amikor mondtam neki, hogy akkor most beindítom, és ha az automatában eltörte a P-állás reteszét, akkor jön nekem egy váltóval, plusz szerelés ugye.
Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak
-
gs20
tag
-
deicide
veterán
válasz Reaper #39506 üzenetére
Valószínűleg igaz lehet az a feltételezés, hogy a nagyáruházak megközelítését próbálták meg megnehezíteni, csak úgy túl átlátszó lett volna, ha csak azokat a szakaszokat teszik fizetőssé, így pluszban megszopattak még pár tízezer autóst.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
biker
nagyúr
válasz Reaper #41296 üzenetére
Az út mellett vizesárok, és a kocsibeálló beton szélén akadt fent. Nem nézte meg, hol állt meg.
itt MINDEN kocsibeálló ilyen, mert még nem temették be a csatornákat.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Reaper #41296 üzenetére
amúgy ezek nem előzték egymást, mindkettő azonos sebességgel ment, leszabályzáson
A végén a belsőben lévő - mindenki meglepetésére és örömére - nyomott egy féket, és visszament a másik mögéElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
Calogero
addikt
válasz Reaper #42470 üzenetére
Nekem a lejtőn való elindulás nem volt vizsgán, azt csak oktatás folyamán végeztük el.
Szerintem is hülyeség volt a rutint megszüntetni, mert a forgalmi oktatáson vizsgán nem biztos hogy minden előfordul. Pl itt Alföldön, Debrecenben nem sok emelkedő van. Aztán alföldi srácok csak pislognak ha Miskolcra, Pécsre keverednek...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Politikai mémek
- OTP Bank topic
- Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
- Hálózati / IP kamera
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Nikon D5300 2170 expó + Nikon 18-55 + Tokina 11-20 + állvány+táska
- Iphone
- Ritkaság!OnePlus 8t Cyberpunk 2077 Limited Edt.! 6,55"/Oled-120hz/Snapdragon 865/12gb/256GB
- Kezdő Gamer Pc ( i5-4590 - GTX 1050 2GB GDDR5 - 16 GB DDR3 - 240 GB SSD - 500GB HDD - Win 10 pro)
- Asus VZ279HE 27" 60hz FULL HD IPS monitor