- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MG4 menetpróba
- Xiaomi Watch 2 - fast fashion
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
Hirdetés
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
Új hozzászólás Aktív témák
-
philoxenia
MODERÁTOR
A vasúti árufuvarozás aránya a román teherforgalomban töredékére csökkent, pont az árak torz képzése miatt....
Ne az útdíjjal adjon kedvezményt az állam a magyar kamionnak, hanem az egyéb terhek csökkentésével, amit a külföldi nálunk nem fizet....
Azért fura, hogy kis túlzással a síneken gyaloglásért is fizetned kell, míg az útjainkat, amiket baromi drágán baromi sz*r minőségben újítgatunk fel, építtetünk külföldi fővállalkozókkal, minden külföldi kamionos ingyen használja....
Tudod fura érzés, mikor a pár éve felújított 4-esen amit a román kamionok /jórészt/ tönkrevágtak és a méteres kátyúk miatt 70-es táblák vannak, megyek a külsőben 70-el, mert engem megbüntet a rendőr, a román kamion meg repeszt mellettem a belsőben százzal....
Kérdezem magamban ilyenkor... Melyik országban is élek én tulajdonképpen, miért is fizetem az adót 28 éve....?
Csak egyenlő feltételek kellenének szvsz....24996
Idézve a cikkből:"Egy használatarányos rendszerben viszont ennél jóval többet lehetne elkérni a fuvarozóktól. Hogy pontosan mennyit, arra Völner úgy felelt, hogy egy, az országot a keleti határtól a nyugatiig átszelő fuvarért olyan 70-80 euró lenne a díj. Ez kilométer-arányosan nagyjából megfelel szerinte az osztrák áraknak. Völner nem akart ennél konkrétabb számot mondani, de ha a Záhony-Hegyeshalom közti 474 kilométeres távval, és 75 euróval számolunk (egy eurót pedig 275 forintnak veszünk), akkor így 43,5 forintra jön ki a kilométerdíj."
Nem 6Ft/km -ről van szó....
Ha minden díj beépül az árakba, nem lesz olcsóbb valami azért pl. Romániában/Bulgáriában/Törökországban és vissza irányt nézve Németországban/Franciaországban /Angliában mert nálunk kvázi ingyen használják az utakat.....[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
zsid
senior tag
válasz philoxenia #25001 üzenetére
"Ha minden díj beépül az árakba, nem lesz olcsóbb valami azért pl. Romániában/Bulgáriában/Törökországban és vissza irányt nézve Németországban/Franciaországban /Angliában mert nálunk kvázi ingyen használják az utakat...."
Nem a külföldi árakon van a hangsúly, hanem az itthoniakon. Én hűtős nyerges szerelvénnyel dolgozom, élelmiszert szállítok javarészt. Havi 10-12 000 kmt gurulok belföldön, ebből kb 8-9000km a fizetős útszakasz( mert nekünk nem csak az autópályáért kell fizetni), a havi matrica 24 000 forint. Ha pl. 43 forint lesz a km díj, 344 000-390 000 forintot kellene ezért fizetni. Ha ezt benyelné a főnököm, akkor lehúzhatná jövö hónapban a rolót. A normálisabb hűtős fuvarért fizetnek kamionra 192 forintot kilóméterenként( nekünk), ebből a 43 forint az a fuvardíj 25%-a. Ha fél rakomány hűtött(vagy mélyhűtött) fél nem hűtött van, akkor 175 forintot fizetnek. Egy ponyvás km díja 150 forint alatt van, ott ez már a fuvardíj harmadát vinné el! Ha ezt ilyen áron bevezetik, akkor vagy mindenki csődbe megy, vagy minden fogyasztási cikk drágább lesz itthon.
Elhiszem, hogy a tranzit és hatásai mindenkinek b@xxa a csőrét, de ilyen szabályozással magunkkal szúrunk ki. Másrészről szerintem az lenne a normális, ha egy normális szolgáltatásért kellene fizetni, nem pedig a kötelező fizetésből próbálnának valami szolgáltatást összehozni."Tudod fura érzés, mikor a pár éve felújított 4-esen amit a román kamionok /jórészt/ tönkrevágtak és a méteres kátyúk miatt 70-es táblák vannak, megyek a külsőben 70-el, mert engem megbüntet a rendőr, a román kamion meg repeszt mellettem a belsőben százzal...."
Kicsit nyugatabbra ugyanezek nem teszik tönkre az utat, ez megint magyar sajátosság. "A kamion szétcseszi.." , úgy kell megépíteni azt az utat, hogy jó legyen, főleg annyiból amennyiért mi építjük. Jól írtad, baromi drágán, baromi szarul .. Szerintem nálunk mindegy mennyi lesz az útdíj, akkor is szétlopják az építésre/felújításra szánt pénzt/anyagot..
Az, hogy a külföldieket ( főleg a román, lengyelt, szlovákot, törököt) nem tudták január 1-ig hatásosan büntetni, az meg a törvényhozás b@lf@szsága, évekkel ezelőtt meghozhatták volna ezt a rendeletet( mint ahogy máshol már megtették).
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz philoxenia #25003 üzenetére
Ott ahol eddig is vámolták őket ( nyugati M0, M1 ) ott már büntetnek,vagy két hete a 86oson láttam, hogy elég szépen rászálltak a száguldozó lengyel kamionosokra. Ideje volt.
<tRucKdriFteR>
-
dízelracer
senior tag
-
tomcsi23
veterán
Szörnyű ez a villamosmegállóba ment jármű. Az elalvós barma.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Calogero
addikt
válasz runner 125 #25007 üzenetére
Sajnos már 3 halott van
-
félisten
Ez a langlovagok is egy vicc:
[ Szerkesztve ]
-
mezis
nagyúr
-
tomcsi23
veterán
válasz Tomate #25011 üzenetére
Nem szoktam arra járni, de ez bárhol előfordulhat sajnos. Elqrta a 6 elütött, plusz családjaik életét, és akkor ott van még a sajátja is, bár egy ideig azt se tudja mi van, úgy megzakkant.
Egész éjjel nyomta és akkor még elindul a melóba - vagy hova. Lehet, hogy nagy nyomás volt rajta, s tolni kellett rendesen, de akkor vagy lepihizik egy-két órára, vagy odaadja a kulcsot a főnöknek, hogy vezessen ő....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
runner 125
nagyúr
válasz Calogero #25008 üzenetére
Íjj, azért ez kemény tragédia akkor ismét.
Híradóban azt mondták, h elaludt a sofőr. Továbbra is ez áll az eset hátterében?
Gyanítom valami céges Caddy volt..."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
jerry311
nagyúr
langlovagok.hu - Megállóban várakozók közé hajtott egy kisáruszállító a IX. kerületben
"A 25 év körüli fiatalember állítása szerint egész éjjel úton volt, azért volt fáradt."
Azért én arra is kíváncsi lennék, hogy a Holnap Kiadó mennyire hajtotta ki a belét ennek a szerencsétlen gyereknek? Meg úgy általában az ott dolgozó sofőröknek.
Továbbá hogy mikor lesz végre kötelező a tachográf minden tehergépkocsinak vizsgáztatott járműben?
-
degu
senior tag
válasz tomcsi23 #25012 üzenetére
*vagy odaadja a kulcsot a főnöknek, hogy vezessen ő*
Sajnos nagy a valoszinusege,hogy a fonok erre azt mondja: Oke! Menj haza aludni,es holnap mar be se gyere!
Mangoroljuk itt a sz*rt,oldalakon at!
Ugy van elb*szva az egesz,ahogy van! Es annyira el van,hogy nem is lehet sehogyan sem jol csinalni!verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
dízelracer
senior tag
ügyes...
-
Tomate
veterán
válasz dízelracer #25018 üzenetére
Valahogy sejtettem, hogy a motornak gallyaztak...
-
SpeedR
őstag
válasz dízelracer #25018 üzenetére
Kár, hogy az már nincs meg, hogy a csajszi hogyan próbálja meg felállítani a mocit.
Egyébként a kamerás egy suttyó paraszt. Röhögés helyett simán odakiálthatott volna a csajnak hogy nem oké amit csinál. -
félisten
válasz dízelracer #25018 üzenetére
Az a kameras faszi erdemelne egy jo nagy pofanvagast. Megis miert nem avatkozott kozbe?
-
félisten
Harminc kilométert vezetett a baleset napján a Soroksári úti gázoló
Erre nem igazan lehet mit mondani. Barmelyikonk jarhat igy.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
Így van, ez egy kis szemvillanásnyi KO lehetett. Sok ilyen van, csak épp nem jön kanyar, megálló, stb, azt ugyanúgy az úton "ébred fel" az illető, s halad tovább.
(#25017) degu: bár úgy látszik már a hírekből, más volt a helyzet, én azért nem vállalnék be ilyeneket. Ez kb olyan, hogy az mondja a főnök, törjek be valami üzletbe, vagy tipli. Hát inkább tipli.
Mangoroljuk itt a sz*rt,oldalakon at!
Ugy van elb*szva az egesz,ahogy van! Es annyira el van,hogy nem is lehet sehogyan sem jol csinalni!
Teljesen egyetértek.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FF23
senior tag
válasz tomcsi23 #25024 üzenetére
Azért nappal a pesti forgalomban elaludni nem kis művészet. Biztos előfordult már, de még nem hallottam ilyenről.
Ez az ügyvéd verziója, én kíváncsi vagyok a rendőrire is, gondolom ellenőrzik a mobilhasználatot...stb.Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
SpeedR
őstag
Szerintem sem teljesen kerek a történet. Hogy tudott elaludni olyan helyen, ahol másodpercenként kell végrehajtani valamilyen manővert?
Lehetséges hogy nem elaludt, hanem térképet nézett, rádiót állított, evett-ivott, vagy mobilozott és ezért történt a baleset? Reméljük a nyomozás során kiderül... -
degu
senior tag
válasz tomcsi23 #25024 üzenetére
Igazad van! Mindenki maga donti el,hogy megkockaztatja -e,vagy vallalja a barmeddig tarto munkanelkuliseget!
Nem mondom-a balszerencses,vetlen aldozatok szempontjabol,ezert nem szabadna vallalnia,de az ember nem arra keszul,hogy...na akkor gazolok!
Engem pl. mar utasitott a fonokom egy olyan helyzet eloidezesere,amelyikre egyertelmuen a torveny kimondta,hogy tilos!
Amikor ideztem Neki a torveny,es a paragrafus szamat,es hogy miben,hanyadik oldalon van leirva,akkor a kovetkezoket mondta:
...a torveny itt EN vagyok!...
En megtagadtam az utasitas vegrehajtasat,erre O kiadta a megkerulesemmel...de nem sokaig maradtam a beosztasomban! /Meg az volt a szerencsem,hogy nem volt teljesen inkorrekt a fonokom,es csak mas beosztasba kerultem.De a mentalitas jellemzo! /verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
FF23
senior tag
[link] -nos, itt a Haller felől a Sorin menve -figyelembe véve: lámpa, délutáni forgalom, az út törésvonalai- szerintem 5-10mp-et szunyókálni nemigen lehet anélkül, hogy valaminek nekimenne. Másik kocsi, oszlop, korlát... mindent megúszott.
A képek alapján inkább azt mondanám, hogy a buszsávban tepert, csak az elfogyott [link]És egy hsz. amiből persze nem tudom, hogy mi igaz:
A tegnapi Magyar Nemzet írása szerint a sofőr srác, a Holnap könyvkiadó ügyvezető igazgatójának a fia. Az édesanyja elmondta a lapnak, hogy gyermeke a kiadó ügyeit intézte, hazafalé tartott, amikor a szerencsétlenség bekövetkezett. A gázolás óta azonban nem sikerült beszélnie vele, így az ügy részleteit nem ismeri.
A baleset oka hivatalosan egyelőre ismeretlen. A független Hírügynökség úgy tudja, a sofőr elaludt a volánnál. Állítása szerint egész éjjel úton volt, azért volt fáradt. Az egyik helyszínelő tűzoltó a lapnak elmondta, a nyomok alapján úgy véli, a furgon - a megállónál megszűnő - buszsávban előzte a kocsisort és nem sikerült időben visszatérnie.Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
félisten
(#25032) FF23 En pedig csak annyit, hogy varoson beluli furikazashoz nem tervezunk be elore 8-10 ora alvast, hogy pihentek legyunk.
(#25033) AMD Power Lehetetlen...
Ezek szerint megsem az.
[ Szerkesztve ]
-
mezis
nagyúr
-
biker
nagyúr
válasz SpeedR #25027 üzenetére
Szerintem sem teljesen kerek a történet. Hogy tudott elaludni olyan helyen, ahol másodpercenként kell végrehajtani valamilyen manővert?
én ha fáradt vagyok, volt hogy a TV cstorna kapcsolgatása közben aludtam el.
elkezdtem körbekapcsolni, aztán egyszer felébredtem, mondom mi ez a szar műsor, ki kapcsolt ideElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
hossszú
őstag
Simán el lehet aludni, az egyik barátom is sajnos elaludt, átjött a körforgalmon a következő kanyaron is és az után következő 50m-es szakaszon aludt el.Szembe jött egy téglaszállító nyerges szerelvény és azt kapta telibe. Meghalt.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
SpeedR
őstag
A TV nézés más tészta azért. Ott én is elalszom néha.
Vezetés közben viszont eléggé féltem a sz@ros kis életem, amire az a természetes reakció, hogy sokkal nehezebben alszik el az ember. Autópályán, autóúton persze összehozható simán, de városban, forgalomban számomra elképzelhetetlen. (persze ettől még sajnos megtörténhet, és - a sok ide leírt eset alapján - meg is történik) -
dragonfx
veterán
az is állat vezetésnek számít amikor valaki 45-48 között halad folyamatosan a belsőbe.
előtte nincs senki.forgalom ritmusát nem veszi fel. 100méterre a másiktol fékez és felbaxxa az embert.na mega sok tehetségtelen.nema hétvégi játszosokra gondolok.mert ők legalább tudnak és haladnak is.hanema hétvégi ultra bénákra.se kanyarodni, se parkolni semmit nem tud szerencsétlenkedni maximum.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Manitou #25043 üzenetére
hát ja elég idegesítő.tétova szerencsétlen határozatlan.ottvan alatta legujabb modern 3-5 éves technika.sok millios auto.amellett hogy magát égeti a kocsit is lejáratja.az ilyenek nem tom mér érdemlik meg ezt.
a példa kedvéért ma a következők:forf focus, honda city, uj suzi, na meg ugye a rönosok...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Rick4
félisten
Az semmi, én egyszer olyan fáradt voltam, hogy telefonon beszélgettem egy csajjal, és elaludtam közben. Nem lehetetlen totál szétesni, ha rosszul jön ki az alvás...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
nemcso
senior tag
Szerintem nem hihető az, hogy egy folyamatos figyelést kívánó helyen, mint a baleset helyszíne, valaki elaludjon, még akkor sem, ha talán naponta többször is arra jár, hiszen a forgalmi szituációk mindíg változhatnak.
Az már velem is előfordult párszor, hogy városon kívüli utakon már-már elkumtam.
Ennek oka nemcsak a kipihentség hiánya, hanem az útvonal ismeretéből adódó monotonitás.
De ilyenkor sem ájulásszerűen jött rám az álmosság, mindíg éreztem, hogy eljött az a pillanat, mikor félre kell állnom, hogy 10-15 perces kummantással felfrissüljek.[ Szerkesztve ]
Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
degu
senior tag
válasz nemcso #25046 üzenetére
Hat attol fugg,hogy mit ertesz folyamatos figyelesen.
En araszolas kozben /a soroksarin/ megtoltam az elottem levot,mert kikapcsolt a fokapcsolo.
A koccanasra felebredtem,es meg meg tudtam hallgatni az elottem halado altal tartott KRESZ-tanfolyamot... /Szerencsere nem volt se autopilot-ja,se bezbol utoje! /verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
dízelracer
senior tag
válasz philoxenia #25048 üzenetére
Sajnos nem mindenki. Ennek az embernek is csak az volt a szerencséje, hogy egy traffipaxos kocsit vágott telibe. Ha egy fának ment volna neki hetvennel tuti ott hal meg.
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz dízelracer #25049 üzenetére
Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy minél rövidebb ideig vezet valaki nem százszázalékos állapotban, annál könnyebben bír éber és figyelmes maradni...
Aki rutinból vezet, szvsz könnyebben bóbiskol el, pláne, ha több órán át vezet.....Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Tőzsde és gazdaság
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Óra topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)