- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- iPhone topik
- Apple iPhone 11 - népalma
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Nem tom, de szeritem ez tempofüggő. Nálam is volt már rá példa, hogy a úgy akartam bevenni a kanyart a keskeny téligumival, mint a széles nyárival és kidobta 1** -nél( nem írom ki mennyinél, mert jobb a békesség ) az auto farát. Akkor mivel gyorsan kapcsoltam és éreztem, hogy baj van, egyből reagálni tudtam, és elég volt fél kormányfordulat és megtudtam fogni. Ott nem is lett volna helyem ilyen driftet nyomni, mert azonnal szalagkorlát lett volna a dologbol.
De itt szerintem kicsit lassan reagált a faszi, azért kellett olyan vadul korrigálnija, bár azt lehet látni, hogy még az elején próbálta finoman csinálni, de nem nagyon reagált az auto.
Szóval szerintem nagyon jól megoldotta a dolgot, és elég gyorsan egyenesbe tudta hozni a gépet.
Ha azonnal reagált volna, akkor lehet csak egy mozdulattal megtudja oldani a helyzetet.Don't Tread On Me
-
-
Khelben
nagyúr
- Ezek az oszlopok az autókban egyre vastagabbak. Pár évtizeddel korábban egy Zsiguliból körben szinte mindent lehetett látni. Most egy szerpentinen nem tudok annyira előrehajolni a Citroen C3-ban, hogy belássam a kanyart, az oldalablakon kell kukkolnom. De egy Renault Megane-ban sem sokkal jobb a helyzet. Ezt nem mentségnek írom.
de kicsit más érzés zsigulival meg egy új autóval ütközni
-
zsid
senior tag
-
amol
addikt
Ha normális a srác akkor 500 lóval is az, ha nem akkor 50-nel sem. Viszont talán kevesebb baja esik, nem kerül bele annyi kényes szituációba mert nincs mivel jaszkarizni. Aki hajlamos az állatkodásra az alá saját érdekében nem szabad erős autót tenni szvsz.
Aki pedig nem veszi észre milyen a gyereke, az nem fordít rá kellő figyelmet. -
Snoop-y
veterán
Meghát faszom ki van az táblázva és miaz hogy nem nézem a táblákat
Mindegy ehhez csak egy klasszikust lehet idézni titni spricctől : mikor megkérdezték mi a véleménye a halálbüntetésről azt mondta mellette van "legközelebb majd meggondolják"New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
uborka3
tag
Remélem, az általad leirt dolgok csak rád jellemzőek és még egy szűk rétegre.
A tényhez semmi köze, mondjuk a hülyeséget azt meglehet tanulni.
Tőlem az összes vasúti átjárót elnézheted, de igy nem lesz előtted még három évtizednyi tapasztalatszerzés.
A biróságnak pedig nem a nevelés, hanem az itélkezés a feladata. -
brd
nagyúr
Nevelés... Gy. Ferenc, V. János, K. János. Pl. ezek büntetésével kellene nevelni. Nem 73 éves bácsikák veszélyesek a társadalomra, és Magyarországra, csak mert eldobnak egy cipőt. A rendőrsorfal meg azért áll ott, mert odavezényelték. Aztán az, hogy jogosan-e, vagy nem, és hogy mit védenek, az más kérdés...
The only real valuable thing is intuition.
-
amol
addikt
Kiégett az Accord bal helyzetjelzője. Cserélni a kerékjárat bontásával lehet, nem kapkodom el. Még a szervíz is szív vele pedig ott tudják hova kell nyúlni.
Megnéztem a mentődobozom, előbb járt le mint amikor az autót gyártották
Nem volt hozzá, én tettem bele amit találtam otthon. Na veszek egyet ha kapok[ Szerkesztve ]
-
DeadMeat
veterán
Értem.Nade ha nincs leirva a kreszben,hgy a lejáratát is kell nézni,nem is nézem.Nameg ha egy balesetnél vagyok es ömlik a vér 1:elájulok a vértöl; 2:pont leszarom hogysteril gézzel,vagy a pulcsimmal állitom-e el a vérzést.
Egyetértünk a többiben
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Khelben
nagyúr
Az elsőbbség továbbhaladási jog a közlekedés többi résztvevőjével szemben, ennyi az értelmezése.
Valóban, le van írva, hogy nem kényszeríthető hirtelen irány vagy sebességváltoztatásra, de ha baleset van, akkor egyértelműen az lesz a hibás, aki nem adta meg az elsőbbséget. Egy kivétel van, mikor olyan gyorsan megy az elsőbbséggel rendelkező, hogy nem észlelhető időben.Amúgy az abs-es fék is hagy féknyomot.
-
_seth_
veterán
Őőőő, végülis igen... de nem indexelt!!!
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
amol
addikt
Én valami aszfaltból kipattanó karom vastag vascsövekre szavaznék. Biztos hogy akkor sárgánál nem mindenki a gázra lépne, hanem a fékre ahogy azt a kresz is előírja. Vagy egyszerűen szögekre, azt olcsóbb megoldani és legalább nem hal bele a delikvens.
A lámpa nélküli zebráknál viszont nincs jó tippem. Még
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
-
Snoop-y
veterán
Nah a 4 évszakos gumi az olyan mint a Coreldraw sok mindenre jó de semmire nem jó igazán.
Átlag autón meg lehet jó nyáron is a téli gumi de biztos lekopna a kocsimrólNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Integra
titán
jaja, centizős parkolásnál én is ajtó kinyit és bal kéz ajtót fog, jobbal meg kormányt
az újabb autókban extra felszerelésként rükibe rakásnál a külső visszapillantók lemozdulnak előre beprogramozott állásba, na ez nagyon fasza kis funkció, nagyot könnyít[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
RedWing
aktív tag
Értem én amit írsz, de nem igaz, hogy nem lehet észrevenni egy Sprintert!?
Ha meg nem lát vegyen szemüveget (és hordja is) vagy nem üljön autóba...Nem lett jelentős kár (kb. 10 km/h-val jöhetett), de céges kocsi. Ha lesz önrész én fizetem...
Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!
-
Mr X
veterán
Ne haragudj, de nem értem a postod. A bowden szerepe, hogy a fékpofát nekifeszítse a dobnak-tárcsának. Vagyis, ha behúzott állapotban fagy be a bowden, akkor nem tudod kioldani a kéziféket. Ergo nem tudsz elindulni.
Ha a pofa fagy fel, de a bowden nem, akkor a kar kiengedésekor egy lazán lógó bowden az eredmény. Pesze a felfagyott fékpofa miatt itt sem tudsz elindulni.
A lényeg az, hogy ismereteim szerit mindegy, melyik fagy be, gond lesz induláskor.
-
Mr X
veterán
Ezért írtam, hogy ha nem tudja megoldani otthon, vigye szerelőhöz. A "félszemes" közlekedésre nincs jobb szó, mint felelőtlenség, lustaság, nemtörődömség. Én speciel nem akarok megdögleni azért, mert ennyire nem vagyok képes.
Egyébként az én autóm sem "izzócsere-barát". Valamelyik nap cseréltem izzókat elöl. A jobb elsőhöz csak úgy lehetett hozzáférni, hogy kiszedtem a hűtővíz- és ablakmosó-tartályt. Az egész kb. egy órás művelet volt, -10 fokban. Nem haltam bele. De ha nem tudtam volna megcsinálni, elviszem szerelőhöz.
-
Mr X
veterán
Nem égett ki az izzó. Nemrég vettem az autót (valószínűleg ezért is tartott ennyi ideig a csere), ilyenkor cserélem az izzókat is vadonatújakra. A művelet otthon történt, a parkolóban.
De akkor ezt az analógiát követve, szerited mennyi az esélye, hogy a sok félszeműnek pont akkor égett ki az izzója? Egy-két esetben elhiszem, de én itt az autósok komoly hányadáról beszélek, aki így közlekedik, sokszor akár autópályán is.
-
Szplöttyy
senior tag
Apám is ugyanezt mondja!
"Még annó se a barkason, se az IFA-n se a Ladámon nem volt téligumi soha! Akkoris voltak telek, most is vannak, mégse haltam meg, akkormeg?!" Megjegyzem most van téligumi a kocsin, de mikor olyan az idő, akkor nagyobb fékezésnél ígyis-úgyis abs lesz a vége, ha meg jobb, akkor nyárival se vészes. Egyszerűen ha csúszik, akkor 60as táblánál nem 160-al
Smoke & Torque
-
P4czy
csendes tag
De ez nem azt jelenti, hogy nem kell megtenni azért mindent, hogy fejlődjön. 20-30 éve nem volt téligumi mindenki simával járt. Ma már van és nagyobb biztonságot nyújt mint a sima és ennek inkább örülnünk kéne, nem pedig azt mondani, hogy nekem az elötte lévő szint is bőven elég volt.
Amúgy a kamionra meg annyit,hogy az amúgy is teljesen már mint egy személyautó , + azzal mégis 40 tonnával nehezedsz a hóra ha esetleg van, de ez nem azt jelenti, hogy télivel nem lenne jobb a tapadás. -
Ebit
addikt
Kényszerszülte divat volt a gumik újrafutózása.
Pontosabb, hogy a régi gumikat,pláne peremtől-peremig,lehetett és érdemes volt, feltölteni, "átsütni", ha a gumi hordozó vázszerkezet nem sérült, jellemzően , ezek általában, Michelin alapanyag felhasználásával készültek, az új gumik árának töredékét tette ki a felújitás költsége, és akkor még alacsonyabb sebességgel közlekedtek a járművek..A kényszer a beszerzési nehézségek/ valuta hiány/ miatt is előfordulhatott .
-
Kevo
tag
Átsiklottam a hsz-ed felett, ne haragudj, pedig nagyon jól látod a dolgokat
az autósok (köztük én is) hajlamosabbak nem észrevenni egy védett úton közlekedő motorost, biciklis. Kisebb felület, ami általában jobban beleolvad a környezetébe.
Autósoknak: miután meggyőződött arról, hogy nem jön keresztben autó, kamion, stb, tessék még tovább keresni, nincs biciklis, motoros ? - bár minden autós így vélekedne -
Skót
aktív tag
Najó, könnyű nem észrevenni, de akkor is legalább lassítással közelítek meg egy kereszteződést, ha nem tudom eldönteni, hogy mi van, és nem átszabok rajta, lesz ami lesz alapon.
Itt valszeg az utóbbi történt."A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
TheVeryGuest
senior tag
Mert mi a baj a télivel nyáron? Legfeljebb jobban kopik. Én mindig fennhagyom tovább, mert olyan keveset használom télen a kocsit, hogy sosem fog elkopni. No meg 180km-re tartom a váltógarnitúrát.
“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry
-
-
fekeandras
őstag
Aha értem ...
Ezek nem túl meggyőző érvek.A barátaim kapartak már le autóst a fáról.Ha nem lett volna ott a fa max felborul, legrosszabb esetben is pörög hármat négyet, törésekkel vagy sima zúzódásokkal megúszhatta volna.Amíg a temetkezésnél dolgoztam 2 embert kellett eltemetnünk köztük emiatt, egy fiatal motoros srácot is aki kisodródott és fának csapódott az apja szeme láttára.Kemény látvány volt nem kívánom senkinek...
Mondhat bárki bármit.Rohadt balesetveszélyes fákat rakni az úttól 2méterre.Egyszer hibázol és vége nincs esélyed...[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
Keziccsókolom, lehet azt az utat úgy is építeni, hogy magasabban legyen mint körben a termőföldek. Persze nem méterekkel, csak szépen egy kb. fél méteres szintkülönbséggel és azt se meredeken. Csömöri M0 leágazásnál is kb. 6 méter széles és 3 méter mély árkok vannak az út mellett szépen kimunkálva. Úgy hogy az egész út majdhogynem a domb tetején megy. Ekkora eső soha nem lesz, viszont aki lemegy az útról, az rögtön beleborul az árokba, esélye sincs a túlélésre.
Miért kellene fékezni az útról lesodródó autó mozgási energiáját? Főleg fákkal? Majd megáll a szántón vagy a kukoricásban, nehogy már a termés fontosabb legyen!
Ha kell valami, ami megköti a talajt, mert nem elég a fű, akkor miért nem lehet valami bokrot kisebb cserjét, ami törik, nem pedig töri az autót? -
jerry311
nagyúr
Ez mind szép és jó, de nem gondolsz azokra, akik mások hülyesége miatt kényszerülnek le az útról, az árokba vagy a fának. Ők sincsenek kevesen.
Mellesleg mindenkit hazavárnak, inkább értük kell biztonságossá tenni az utakat. Aki meghal, annak jutott a könnyebb feladat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ - TELEFONTOKOK, EGYÉB AUTÓS KIEGÉSZÍTŐK, FÜLHALLGATÓK
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot