Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olimpia előtti Samsung Galaxy Unpacked?
ma Több forrás is állítja, hogy a július 26-án kezdődő olimpia előtt Párizsban fogja megtartani második 2024-es Unpacked eseményét a Samsung.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #6194 üzenetére
És ahhoz mit szólsz, T.zsolti megérdeklődte nekem a merci szervízben, hogy milyen csúcs kell a motoromba és a w124-es 200D motor csúcsának a számát adták meg ??
Szóval asszem nem én vagyok a hülye...
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #6195 üzenetére
Ó, hát tiszta "kráter" a felfekvő, tömítő felszíne a háznak !!!
Így nem is fog tömíteni soha.
Látom van egy adag tömítőpaszta is a menetbe kenve, de ezek szerint az sem oldotta meg a gondot.A ház felfekvő felületeit fel kell polírozni egy polírpapíron, de sikban, tehát ne legyen hullámos, vagy párnás a felszín, mert akkor hiába sima, mégsem fog tömíteni !!
Ezt leginkább valami gép tudja így emgcsinálni, vagy ha kézzel állsz neki, akkor nagyon odafigyelve, a papírt sík felszínre letéve, a házat erőssen odanyomva és meg nem billentve kell jó sokági dörzsölni, mire az használható lesz !A szétáramló paszta meg szerintem szépen tönkretette a csúcsot is, igencsak megnövelte a kopását és az is okozhatta, hogy akkora koksz van a csúcson, meg lehet, hogy eleve nem jól voltak összetéve a csúcsok !!
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #6197 üzenetére
Igen, így már szépen nézki, már csak az a kérdés, hogy emkkora a kopása, vetemedése a háznak, hogy tud e még rendesen illeszkedni bele az új csúcs !!!
Viszont azt nem látom, hogy a krátereket eltávolítattad e a a felfekvő, záró felszínről ???
Azokat mindenképpen ki kell belőle szedni, már ha még úgy elég lesz a ház mérete.Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #6197 üzenetére
Hát ez a szomorú, hogy így vigye valaki szerelőhöz az autót, vagy bármilyen részét, hogy hiába szánja rá a pénzt, de használhatatlan dolgot kap vissza !!!
És ezért kezdd egyre több ember aztán maga megszerelni mindent, amit csak és ahogy csak tud, mert még úgy is jobb lesz, mint ha egy szerelő csinálta volna.
Énis motmár a porlasztókat magam akarom összerakni, beállítani, csak próba padon nincsen hozzá, de azt ismerősnél hátha sikerül, egy próba erejéig, használatra kölcsön venni.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Ahogy T.zsolti is mondta, a fékfolyadék tarályban kell a szintet ellenőrizned, ugyanis a kuplung hidraulika is onnan "veszi" a folyadékot, a tartály, rásegítő dob közeli végének oldal leágazásán keresztül !
Ha szint megfelelő, akkor jó,
de ha után kellett töltened, akkor ellenőrizdd azt is, hogy megmarad e a szint, nem csökken e le pár nap után megint, mert akkor valahol törésed lehet a kuplung munkahengerhez vezető csőben és mindíg el fog folyni a fékfolyadék egy része !Nekem, amikor csövet cserétem, nem kellett különösebben vacakolnom a légtelenítéssel, mert pár pedál lenyomás után rendben is volt.
Bár azért megpróbáltam úgy feltenni a csövet az adóhengerre, hogy abbak már van folyadék, de csak többé kevésbé sikerült.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #6195 üzenetére
Nekem most csak egy hajszál könnyezés van egy-két befecskendező háznál, ami annyit jelent, hogy látszik az összerakásnál a csavarmenetben egy pici csillogás, egy kis gázolaj, de le már nem folyik a házon, tehát gyak semmi.
Asszem ennyit még a szervízkönyv is megenged.
És nincs brutálul rátépve a ház két fele egymásra ![ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
válasz Batman2 #6199 üzenetére
Az lehet, hogy Te sem tudtad, hogy ennyire szarok, de minden bizonnyal sejtetted, hogy ezek nem fognak sokáig muzsikálni, azért szabadultál meg tőlük olyan gyorsan.
Csak kár, hogy épp velem szurtál ki, én voltam az a balek, aki megvette.Azért ez igy igen durva nem gondolod??? Nem tudom mikor irtál nekem a másik fórumon , de nem is ez a lényeg . Ha tényleg szarok lettek azok a porlasztók akkor fel kellett volna hivnod , vagy jelezned valahogyan felém , és én intézkedtem volna. Nem szúrtam ki senkivel soha , nem az a féle fajta ember vagyok , te meg ha balek is vagy, nem azért vagy az amiért megvetted tőlem a porlasztókat . Az meg hogy neked ki mit mond erről a vásárlásról , hát ..... ez a része hogy ki mit mond olyan dolgokról amihez nem ért , nem tud róla semmit , nos az rohadtul nem tud érdekelni .
A lényeg hogy ha időben szólsz akkor vissza vittem volna a boltba valahogyan , vagy akármi a lényeg az hogy segitettem volna megoldani a problémát . én azokat 80.000 ft körüli összegért vásároltam mint bosch eredeti felújitott komplett porlasztók . 50e baráti ár volt érte .
Az autódba olyan csúcsok valók amiket a gyár ir bele , w124 csúcsokat nem hinném hogy irná , ird már le ide nekem a motorszámod alvázszámod vagy privibe , aztán megmondom mi való bele . Ha gondolod van most is jó pár komplett porlasztóm , veszel bele csúcsokat összerakom neked , teljesen ingyen , rendesen . aztán hajrá . Úgy gondolom én már letettem valamit az "asztalra" amit én kijelentek az úgy is van . Meg lehet nézni hogy én mire jutottam ezzel a w123-al és meg lehet nézni a többit . Szerintem erről ennyit. okoskodni , állitani mindenki tud , na meg ebben az országban minden második ember autószerelő ............ rohadtúl elegem van már ebből
-
Templomegere
senior tag
DNOSD220 , ez való bele gyorsan utánanézve , ez pedig w123 , semmi köze a w124-hez .
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #6203 üzenetére
Szia!
A Záró felszineket még nem poliroztam fel. Most csak a durva szennyezödésektől szabaditottam meg, és a meneteket tisztítottam meg.
Mielött bárminek nekiáltam volna fék tisztitó spray-be áztattam kb4-5 órát, rengeteg szútykot leszedett.
Már múlt héten meg vettem a polírpapirt, azt hiszem 1500-ast, ez 1-el a legfinomabb elött van.
Vettem 4 bontott pházat, hogy azokon gyakoroljam a szétszedést és összerakást és polirozást. A leggányabbúl kinézön elvégeztem minden munkálatot, az a pház speciel teflon szallaggal volt összetekerve.
Nagyon szépen sikerült kipolirozni a motorolajjal bekent polirpapiron, az egymásra felfekvő fém felületeket, természetesen egy tükör felületén.
A pházakat 75Nm-es nyomatékkal összetekertem, így legalább a nyomaték kulcsot is kiprobáltam, és nem az enyémen élesben szerencsétlenkedek.
A bontott pházak egy 240d-ből valóak, legalább is a pn-ből ki indulva, 3 küsőleg nagyon biztatóan néz ki.[ Szerkesztve ]
w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #6204 üzenetére
Erre csak azt tudom mondani, hogy egy Citroen garancia és márkaszerviz szakmai vezetőjével 2 hete beszélgettem, egy haveromnak a haverja, csak tisztán poénból ha már ott vagyok megkérdeztem 30 éves merci üzemanyanyag rendszerét rendbe raknák-e. Kérdeztem hogy minden kitisztva, nyomatékra húzva, pcsúcs csere stb stb....
Csak annyit felelt, hogy ma már senki nem használ nyomaték kulcsot, és nam nagy dolog bármikor odaállíthatok vele. Na addig álljál fél lábon.w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
válasz Templomegere #6212 üzenetére
Templomegere!
Ismersz valamilyen forrást aholt kamra kihúzot lehetne vásárolni??
w123 200D 1.1millió km+
-
Templomegere
senior tag
válasz Mintcar #6214 üzenetére
nem tudok , de nem egy világvége , ott van mintának a porlasztó az a méret kell neked amit betekersz a előkamrába arra rá egy hüvely ami ráfekszik a hfejre , aztán már csak egy alátét + anya a tengely végére és csak tekergetni kell a drágaságot , nekem van . én is úgy csináltattam . azt azért kalkuláld bele hogy rossz esetben ha a kamra úgy be van gyógyulva akkor megeshet hogy a vége bent marad a hf-ben , ebben az esetben hf -leszerelés van ......... de ez igen ritka , nekem eddig mindegyik kijött .
nyomatékkulcs ......... tavasszal elmentem dolgozni egy műhelybe , rögtön az első héten olyan meló lett hogy kellett a nyomatékkulcs ...... néztek rám bambán , és a főnök közölte hogy meg kell húzni amenyire csak tudom és úgy jó ........ elmondtam a véleményem ...... mondtam hogy felelőséget én így nem vállalok , nekem a munkámhoz kell a nyomatékkulcs és kértem hogy vegyen egyet , egyszer akart venni egy 8e ft-os akármit , mondtam ennél jobb a kezem is , aztán többet nem jutott eszébe , ma már nem dolgozom ott , mukucsműhely .
-
Der Bosss
csendes tag
válasz Templomegere #6215 üzenetére
off
Szia TE!
Hogy van a "nagylány"? Hazudik már?MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Mintcar
tag
válasz Templomegere #6215 üzenetére
Templomegere!
Elmondom miért akarom kiszedni az előkamrát, lehet hogy azt mondod felesleges.
Mivel ilyen szakszerüen rakták össze a porlasztóimat, a képeken láttad is milyen vastag korom réteg rakodott le a pcsúcsra.És gyészen biztos hogy a go. a házban a pcsúcs mellett csöpögött a kamrába + még a paszta is eljuthatott, mert az egész pházban találtam belőle, mivel azt a pasztát teljesen felhigitotta az üzemanyag.
Attól félek hogy a kamra is teljesen lekormolodott, és hiába teszem vissza a rendberakott házakat új pcsúcsokkal, megint csak az lesz a vége hogy a korom miatt ami valszeg a kamrába is lerakodott, nem fog rendesen elégni a go. és megint bekormolodik a pcsúcs, és belekerülök egy ördögi körbe.Neked mi a véleményed???
w123 200D 1.1millió km+
-
t.zsolti
tag
válasz Mintcar #6214 üzenetére
ODAADOD AZ ESZTERGÁLYOSNAK és mondod gyárts bele egy menetes dugót aminek a másik végébe egy M12 menet van mondjuk 30mm mélyen,
a másik rész 12-es menet egy hengeres vason ( köracél )kb 50cm hosszú,a másik végére egy nagy alátétet felheggesztel (de nagyot ám ,és vastagot 5-6mm)
kell még egy vasdarab 3-5kg-os lyukkal a közepén,
ráhúzod a köracélra és belehajtod a menetes dugóba ( na ezt hívják sulykolónak)
és amikor mindenki egybe van szépen elkezded a csúszó súlyt a végén lévő alátéthez csapkodni ,amíg az előkamra ki nem jön( mivel hosszú a gömbvas érdemes fogni a végét,hogy el ne deformálódjon oldalra és nyugton maradjon.
én ezzel húztam ki
ez a szerkezet aztán máshol is jó (láncfeszítő csúszka csapszegének kihúzása,a lendkerékben levő csapágy kihúzása, persze mindhez más végződés kell,de az alapszerszám megvan)
a kormosodás egyik ellenszere ha tolod neki ,( nem rég húztam utánfutót ami kb 1tonna volt összesen na dombon felfelé kb 200m-ert füstölt csak utánna elmúlt a füst.talán még autópályán sem tudok ekkora gázt nyomni neki mert akkor 160 azt meg vastagon mérik )
sok sikert.[ Szerkesztve ]
MB 123 3.0d
-
-
Mintcar
tag
T.Zsolti!
Irtam privit!
Ha le jött a progi szolj, segitek a telepitésbe ha nem megy, de nem valami nagy durranás sajna a progi.w123 200D 1.1millió km+
-
t.zsolti
tag
válasz Mintcar #6223 üzenetére
köszi a felajánlást,most egy 500gb-os merevlemezzel küzdök ,sata csatlakozásal megáldott ,de eddig nem sikerült kommunikációra birni ( a deszka a gépben asus a7v880 kb 6 éves )
mondtak már mindent ,frissítsek bioszt,telepítsem az alaplapi meghajtó progit, biosból engedélyezzem ,meg már nem is tudom miket de nem .
a vinyó jó ,a kollegám megossztotta egy másik gépen.MB 123 3.0d
-
Der Bosss
csendes tag
válasz Templomegere #6217 üzenetére
Az enyém még nem beszél (tudod a fiúk mindig ráérnek). De nő mint a bolondgomba, a csajokat meg leveszi az összes lábáról....mint az apja.
MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
Ma összeraktam a porlasztót!
a régi csúcsot megpucoltam és csak csak pusztán proba erejéig visszaraktam.
Bár elég szépen sikült lepucolni Kép1 kép2.
Akarom visszatenni a gépbe, felnyitom a motorháztetőt, nem hittem a szememnek, rohantam is fényképező gépért, Ez a látvány fogadott.
A kis leleményes simán befészkelte magát, a rongyokra, amit csak azért raktam be nehogy kosz kerüljön az előkamrába vagy az adagolóbaBe inditottam a szekekeret, aránylag simán indult, remélem nem csak bemesélem megamnak, de szebb a hanja és kevesebb a füst is.
Délután majd megyek vele egy nagyobb karikát, kiványcsi vagyok hogy fog e szivárogni a go.
Remélem nem.w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #6209 üzenetére
Szevasz
Nekem nincsen, és az a baj, hogy a szerelő sem azzal tette be a jelenlegi porlasztókat !
Pedig alaposnak tűnt, de azt nem tudom, hogy ezt miért nem azzal csinálta.
Én fejből nem tudtam a nyomaték értéket, így nem tudtam neki mondani, hogy mekkora nyomatékkal tegye be, max. azt tudtam volna neki mondani, hogy azzal tegye be, de hogy az most jobb, vagy rosszabb lett volna, úgy, hogy nem tudja a helyes értéket, az nagy krédés !!Én spec. jórészt ezért állok neki saját magam szerelni, mert nem elég hogy elszúrják a dolgokat, még egy csomót kell fizetnem is érte !!
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #6207 üzenetére
Szevasz
Nézdd, annyian vágtak már át, hogy nem tudom már megállapítani, hogy ki vág át, ki nem !
Az a te dolgod, hogy Te ezeket mennyiért szerezted, nem én kértem, hogy vedd meg, ez engem nem izgat.
Az viszont igen, hogy nekem ez 50ezrembe került és nincs kidobni való pénzem !Nem forszíroztam tovább a dolgot a fórumon, hogy nem válaszoltál a kérdésemre, nem foglalkoztam azzal, hogy nem akartál válaszolni, vagy csak nem láttad a hozzászólásomat, mert hamar elmerült, elkönyveltem magamban a dolgot és kész.
Nagyon becsülendő dolog, ha Te nem olyan vagy, aki átvágja a másikat és ha szándékodban áll segíteni, azt elfogadom !
A csúcsok talán még meg is vannak, legalábbis direkt eltettem érdekességképpen, ha azóta nem dobtam ki !!
A w124-es csúcsot nem a kisújjamból szoptam, én is azt keresem hogy mi való a motoromba eredetileg, ami boztosan nem a w124-es csúcs !
Eddigi keresgéléseim és fórum-értekezéseink alapján én is a 220-as csúcsot találtam belevalónak !
És tényleg ezekkel ment eddig a legjobban !Szóval ha szándékodban áll segíteni, akkor megbeszéljük, viszont nem tudom, hogy több, mint 2 év után mire lehet jutni, valami garanciális jellegű igénnyel ??
De ha meglelem a csúcsokat, akkor el tudom Neked küldeni, ha másra nem, jó lesz tapasztalatnak !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Üdv. mindenkienk !
Most volt megint egy hosszabb utam, Keszthelyen voltam.
Autópályán mentem oda és vissza is, tartós 110-el, előzésekkor időnként 120-125-tel, ami kb. a vége is volt !Az eredmény az, hogy már megint elégett egy ízzítógyertyám !!
A felújítás előtt sohasem volt ilyen problémám, azóta pedig már másodjára !!!
Lehet csak véletlen összefüggés, nem tudom.Ez vajon mitől lehet ???
Padlógázon erősen kormol a járgány, 110-nél nem láttam, de biztosan azért ott is ereget már.
Korábban akkor égett el a gyertya, mikor már rosszak voltak a befecskendezők, most elvileg nem rosszak, de szerintem most is a befecskendező okozta az elégést, mivel eleve nem hozzávaló és eleve nem polasztott ennek a motornak megfelelően, és már lehet hogy romlott is azóta.
T.egér !
Te gondolom láttál már elégett izzító gyertyát !
Hogy nézki, hogy szokott elégni ??Én előszőr nem láttam semmi hibát a gyertyán, aztán jobban megnézve észrevettem, hogy a hurok hegyénél teljesen éles felszínnel, egyszerűen elpattant a szál !!!
Én úgy gondoltam,hogy látható olvadás nyom, hiány kell legyen rajta, ha elég.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
válasz Batman2 #6234 üzenetére
Elhiszem hogy nem izgat hogy én mennyiért szereztem anno a porlasztókat , csakis azért írtam mert fontosnak tartottam közölni hogy nem nyerészkedtem . és nem szereztem hanem besétáltam egy boltba és megrendeltem , és le kellett adnom 4 rossz porlasztót még pluszban . Garanciáztatni azt már nem lehet az fix , de ha megvan a 4 db bosch házikó amik aztán tényleg tökéletesek voltak mivel gyáriak voltak és szétszedve soha nem voltak , szóval ha megvan akkor abba kellene betenni 4 db denso csúcsot , és kész . Na ebben tudok segíteni , összerakni beméretni .
Az izzítógyertyád azért ég el mert szar az előtöltésed .
-
Mintcar
tag
Nos, a teszt megvolt.
A porlasztó ház úgyfest tömitett lett, teljesen száraz.
Nyomatékra tekertem be, itt is 75nm-s értéket állitottam be.
De most a hengerfejből szivárog a go.
Természeten kitakaritottam a mindent, és új tüzkarikát tettem be.
Gondolom pház. menetei itt sem töltenek be tömitő szerepet.
Gondolom hogy pház. és hfej közt nem jött létre a megfelelő tömitettség.
Tűzkarikának kell tömitenie?
És ha jól tudom rézből kellene lennie, nem?w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #6235 üzenetére
Szevasz
Ok, rendben, megbeszéljük !
Természetesen meg vannak a házak is, azokban vannak most a w124-es csúcsok is.
Viszont az egyik házra, azt mondta az adagolós koma, hogy az valahogy nem stimmel, mert abban sehogysem tudta beállítani rendesre a csúcsot, valahol mindíg megszorult benne (az eredeti csúcs abban tiszta koksz volt és valszeg az csattogott) !
Így a helyett egy régi házam lett felhasználva, de az a ház is megvan.Még azt nem döntöttem el, hogy a most használt 4 házba tegyem az új csúcsokat is, vagy ezeket ne bolygassam, ha már be lettek állítva, még akkor is ha nem hozzávalók, hanem tegyem el tartalékba, hanem másik 4 házba tegyem be !
Feltéve ha ezek még jól működnek, ha nem akkor nyilván nem kérdés.Ha döntésre jutottam, szólok !
Köszi.Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #6235 üzenetére
Izzítógyertya elégésre tudsz valamit mondani ??
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #6236 üzenetére
Szevasz
Arra gondolsz, hogy az égéstérből jönne vissza gázolaj ???
Onnan legfeljebb csak akkor jöhet, amíg még nem indult be a motor és nem ég a gázolaj, de akkor meg kompresszió veszteséged lenne és füst, a korom is ki kellene fújjon, ha más a folyadék át tud jönni !!!Nem esetleg valamelyik résolajcső csatlakozásnál van valami szivárgás ?
Én körbenézném mégegyszer a GO csöveket !Tűzkarika:
Én eddig még csak ezüstös-szürkés fémszínűt láttam, de az nem zárja ki, hogy rézben ne létezhetne.
Az biztos, hogy a réz jobban vezeti a hőt (is).A fő funkciójuk szerintem a hő vezetés, hogy védjék a csúcsot a túlhevülés ellen, de tömíetenek is szerintem, mivel, ha jól vannak betéve, akkor az általuk fedett részre(-be) korom nem kerül !
De gázolaj akkor sem hiszem, hogy onnan szivároghasson vissza.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #6239 üzenetére
A magasnyomású csövekből és a résolaj csövekből és porlasztóház összeillesztéséből biztosan nem folyik a go.
Alulról nyomja ki, nem túl erősen, de láhatóan.
Most azon gondolgodom hogy, mi van akkor ha nekem eddig is nyomta valamiért fel a go.-t, csak nem láttam mert a pház-ból is folyt.
Bár nem értem hogy szivároghat kifelé, talán egy kicsit erősebben kéne meghúznom, vagy a tűzkarika szar, vagy én szúrtam el valamit.
Nem tudom, az lehet hogy az előkamra van tele korommal.
Holnap kiszedem, a többi pházzal, együt.w123 200D 1.1millió km+
-
t.zsolti
tag
válasz Batman2 #6239 üzenetére
na addig piszkáltuk a témát (porlasztócsúcs ) megnéztem mi van az enyimében hát 220-as csúcsok (ezeket adták bele ( nem egy boltban vettem ,annak ellenére )
na mehetek csúcsot venni,
de amikor vettem a kocsit mindenféle volt benne 1510-es ,293-as,
ugyhogy kellene pár csúcsház kca30s35/4-esMB 123 3.0d
-
Batman2
őstag
válasz t.zsolti #6244 üzenetére
Szevasz
Itt van a listán a motorod OM617.912 és DN0SD240-es csúcsot ír hozzá, de több helyen is ezt találtam, a 240D-be (616.912) való a DN0SD2401, ezen az oldalon legalábbis nincsen perjel a típusszámban, csak 1-es a végén, ha 240D-ről van szó, szóval jól nézz utána, nehogy megint rosszat adjanak !
A nálam levő házakat megnézem, hogy van e köztük egyáltalán ilyen jelzésű !
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz t.zsolti #6245 üzenetére
Érdekes !
Én látok benne logikát, hogy ezek tényleg lehetnek hatásosak, feltéve ha megfelelően erős mágnese teret tudnak létrehozni és megfelelően vannak tervezve ahhoz, hogy végbemenjenek ezek a fizikai változások az üzemanyag szerkezetében !
A hatás végülis nem egy csoda dolog, ezek egyszerű fizikai jellemzők, melyek külömböző oldatokra jellemzőek és milyenségük értékeik befolyáosolhatóak külömböző fizikai módszerekkel !
A probléma szerintem ott van, amiért vegyesek a tapasztalatok ezen a téren is, hogy mindenki gyárt ilyet, mindenféle szaktudás nélkül, viszont ezeket a cégeket nem érdekli, hogy hatásos e a termékük, csak a profit a lényeg !Ha már egyébként üzemanyag homogenizálásról van szó, akkor lehet hogy az is egy használható dolog lenne, ha az üzemanyagot kétszer porlasztanánk el, vagyis még mielőtt az adagolóba érne, már egyszer elporlasztjuk, amit persze lecsapatunk és folyadékként megy tovább, mivel ezzel is homogenizálást végzünk.
Gondoljunk csak a homogenizált tejre, ahol ugynez a módszer, ami által az oldat csak azonos méretű zsírcseppeket fog tartalmazni, melyek egyforma fizikai jellemzőkkel rendelkeznek.
A cél az üzemanyagnál, mint folyadéknál is az azonos fizikai jellemző, a heterogán helyett, ami bizonyára befolyásolja annak porlaszthatóságát is !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék