- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brae
őstag
válasz Batman2 #6800 üzenetére
Szevasz!
Köszönöm a hosszú választ. Esetemben nem pár forinttal olcsóbb üzemanyagról van szó, mert valószínűleg hozzá tudok jutni ingyen nagy mennyiségű használt étolajhoz valamint 100Ft/l-ért takarmányolajhoz, tehát mindenképp megéri még akkor is ha 15000km-ként kell porlasztócsúcsokat cserélnem. (bár ezt kétlem)
"Az étolajhoz tapasztalatom szrint növelni kell kicsit az előtöltést, hogy optimálisan égjen el, és minden bizonnyal a befecskendezési nyomást is növelni kellene, mert az étolaj nehezebben porlasztható a gázoljanál, és lassabban is gyullad meg"
Én is tisztában vagyok vele, hogy más az étolaj viszkozitása, de 70 fok fölé melegítve már erősen megközelíti a gázolajét. Erre jelenthet megoldást egy gázolajszűrőfűtés. Hidegindítási problémára meg lehet kombinálni elektromos hűtővízmelegítővel, hacsak a tankba nem zselésedik bele az étolaj. (de gondolom a kipufogó hője miatt erre kicsi az esély, meg a tankhoz is van elektromos melegítő, természetesen így az indítási procedúra kicsit időigényes lesz, meg egy -25-ben eltöltött éjszaka után nem is garantált, dehát valamit valamiért). Tehát folyamatosan 70fok fölött tartott étolajnál, valószínűleg nem kell az előtöltést meg a befecskendezési nyomást babrálni.
"az adagoló elemeké viszont lehet, hogy nő, mert az étolajnak állítólag rosszabb a kenőképessége, mint a gázolajnak"
Erre irányult az első kérdésem, hogy motorolaj keni-e az adagolóját a W124-eknek, mert W123-nak biztosan és ott nagy kárt nem tud okozni maximum kikezdi az adagolóban található tömítéseket, de az szvsz nem akkora tétel, hogy gondot okozzon. Pl. egy Lucas adagolónak nincs külön olajozása, annak kenését teljes egészében a gázolajra bízzák, ott sokkal jobban tud rombolni az étolaj.
Egyébként konkrétan az öthengeres szívó 250D-ket néztem ki (190-es kaszniba is), ez állítólag a közvetlen leszármazottja a W123-as 300D-jének, ezért gondoltam rá, hogy szeretni fogja a növényi naftát. Ja és állandó 50-50%-os keverésre gondoltam, így elkerülhetők valszeg a hidegindítási gondok hűsebb időben.Üdv:
Brae[ Szerkesztve ]
-
Batman2
őstag
Szevasz
A szűrő fűtés mindenképpen hasznos dolog, sőt szükséges is ha használt étolajat használsz , ami rendszerint sűrűbb, mint a teljesen tiszta, új és télen is járni akarsz vele !
Erre Amerikaiak alkottak is már megoldásokat, találni bőven neten leírást, youtube-on videókat.
A Dangerous brothersnek, vagy kiknek is van egy videójuk a gázolaj és használt étolaj összehasonlítására, és asszem éppen egy w124-essel !Ha ezzel télen is akarsz járni, akkor lehet a tank fűtő is hsznos lehet és még mindíg ott van a relatíve vékony üzemanyag cső a motorig, amin elég nehezen szívja át az üzemanyag pumpa a trutyit !
Lehet érdemes a csövet vastagabbra cserélni, vagy megkettőzni.
Ha esetleg hozzájutnál petróleumhoz jó árban, az is hasznos hígító anyag lenne az étolajhoz !Az étolaj előmelegeítése az üzemanyag rendszerben viszont csak annak továbbítását segíti, az előtöltésről, hengerben való gyulladásáról leírtakat nem módosítja, tehát továbbra is azt mondom, hogy azt valszeg kicsit át kell állítani, hogy optimális legyen étolajra !
Előtöltést növelni kb. +2 fokkal és porlasztó befecskendezési nyomást 115-ről 130-135-re állítani !
Mert a növényi olaj mindenképpen lasabban , nehezebben kezd el égni, mint a gázolaj, és nehezebben porlasztható, akkor is ha előmelegíted, mint a gázolaj, mert a molekulái jobban ragaszkodnak egymáshoz !
Ezt nem csak én állítom, hanem egy német leírásban és még más helyeken is olvastam !!Az adgoló kenése mindkét járgánynál kettős !!!
Az adagoló forgattyús részét a motorolaj keni, ebben nem tehet kárt az étolaj, az adagoló elemeket magukat viszont az átaluk továbbított gázolaj (üzemanyag) keni, itt lehet probléma a csökkent kenő képesség !!!
Javíthatsz a kenésen, ha jó árban hozzá tudsz jutni egy kis kétütemű kenőanyaghoz, és teszel egy picit az üzemanyaghoz (100l-hez ü.a.-hoz 1l kétütemű kenőolaj) !A 250-s szívó dízel motor szeintem egy nagyon jó választás és az 50-50% is elmegy, az említett beállításokat elvégezve, különben csúnya hangja lesz a motornak és lehet jobban is fog füstölni, többet fog enni és nehezebben indulni !!
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
E mellett a szűrő fűtő mellett még valami elektromos fűtőt is kellene használj, mert ez csak akkor fűt, mikor már a hűtővíz meleg !!
Vagy motor előmelegítőt használsz és az egész motor vízterét fűtöd, az amúgy is segíti a hideg indulást !
Esetleg csak a szűrő fűtő kört fűtőd elő elektromosan.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Brae
őstag
válasz Batman2 #6802 üzenetére
"Ha esetleg hozzájutnál petróleumhoz jó árban, az is hasznos hígító anyag lenne az étolajhoz !"
Erre nem jó a gázolaj dermedésgátló? Milyen arányban kéne használni? (nagyjából 2000Ft a benzinkutaknál egy flakonnal, ha nagyon nagy arányba kéne használni akkor nem éri meg az egész procedúra)
Lenne még egy kérdésem. Nyaranta szoktam Németországba, Wiesbadenbe járni ismerősökhöz, érdemesebb lenne onnan hozni 250D-t regadóval együtt is? mobile24.de oldalon jóval nagyobb a választék és árban is kedvezőbb, a hasznaltauto.hu-n 700.000Ft alatt elég csótányok vannak, mobile-n meg 400-ért vannak már elég szépek vezetett szervízkönyvvel, erre még rájön nagyjából 300.000 regadó és árban ugyanott vagyok, csak nem tudom mennyire merjek megbízni a magyar kínálatban, hiszen a "pörkölt magyaroknál", taxisoknál és a neppereknél igen közkedvelt típusról van szó. Persze tudom a német kínálat se fenékig tejföl...
Antigonos Kérdés az, hogy milyen árban mozog egy átalakítókészlet a 250D-hez. Honlapjukon nem láttam semmi árakra utaló jelzést, de lehet én nem vagyok elég figyelmes.
[ Szerkesztve ]
-
Antigonos
csendes tag
Pár éve még volt online árlistájuk. Amennyire én emlékszem egy átalakítószett 250D-hez körülbelül 200.000 forintnak megfelelő összeg volt. Nem olcsó, viszont profi cucc, amihez hasonlót házilag úgyse tudsz készíteni. Ha komolyan gondolod az étolajüzemet, és sokat is használod a masinát, akkor belátható időn belül megtérül. A házi kísérletezgetésre elmegy az összes szabadidőd, a szívásoktól meg szét fog b***ni az ideg.
Régebben én is erősen gondolkoztam az átalakításon, csak aztán felment az étolaj ára a 'csába, én meg amúgy se megyek sokat, ezért elálltam a tervtől. Nem térült volna meg egyhamar a beruházás.
Küldj nekik egy emilt, az nem kerül semmibe.
-
Dyrtyho
senior tag
-
Batman2
őstag
Szevasz
Szerintem a német kinálat megbizhatóbb, tehát ha módod van rá, és tényleg ennél nem nagyobb az adó rá, akkor inkább onnan szerezz, sokkal kevésbé jellemző, hogy tákolgassák össze-vissza, sokszor jól, rendszeresen szervizeltet lehet szerezni és akár még sok kilóméter ellenére is jó állapotban !
A dermedés gátlóról nem tudok semmit, fogalmam sincsen, hogy növényi olajnál lenne e hatása, nem ismerem a hatás-mechanizmusát.
A petróleumot azért javasoltam, mert a gázolajnál is könnyebben gyullad, tehát némileg kompenzálni tudja a növényi olaj nehezebb, lassabb égését és igen higan folyós, tehát higitólag is hat, de ezt inkább csak akkor javasolnám, ha tényleg nagy töménységben akarod a növényi olajat használni, illetve télen, mikor dermedt a keverék és hidegen nehezen ég !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Winner_hun #6806 üzenetére
A járgány is szép, ...azt a láncot kivéve !!
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Dyrtyho
senior tag
válasz Winner_hun #6811 üzenetére
Az idei Carstyling Tuning Shown már nem láttam rajta a stricirendszámtáblát,és azóta eléggé átesett egy-két külső szépség változtatáson....
best regards, egy fórumozó blogger
-
win7777
aktív tag
Hali!egy pár régi verdám feltöltőm nektek,nagyon szeretem a mercedes autókat!
Nem kevés pénzt öltem egy mercedes 190D verdámba képek szerint az ezüstről lenne szóPhenom x4 B55 3.7GHZ 1.325v CORSAIR h50/4GB KINGSOTNE HYPER-X/HD5830/RAPTOR/ASUS 22VHD/42"NEC/COOLER MASTER ELITE 430/FSP BLUE-STORN/ÉS MÉG SOK MÁS:)I7 870 ..STB
-
Dyrtyho
senior tag
válasz lazka222 #6813 üzenetére
Tényleg elégé hasonlít erre a gépre az a verda,ami fent van a használt autón,de szerencsére az egy másik.Amúgy mi a bajod a W124-esekkel ? Miért pont 123-ast vennél ? Én szerintem a W124 tipus sokkal szebb mint a W123. Amúgy nem a W123 Merciről mondják azt,hogy zöldséges Merci ?
[ Szerkesztve ]
best regards, egy fórumozó blogger
-
win7777
aktív tag
válasz Dyrtyho #6818 üzenetére
123-s mercik is nagyon jók arról nem is beszélve teljesen más anyagból készültek mint a w124mercedes!
w124 én véleményem szerint is egy nagyon szép állású autó mai napig,mikkor a 190-s mercim után lecseréltem egy w124-re,nem bántam meg!
Azt hozzá kel tegyem a w124-s 2300-s benzines motorja nagyon elfuserált!szép napot!
Phenom x4 B55 3.7GHZ 1.325v CORSAIR h50/4GB KINGSOTNE HYPER-X/HD5830/RAPTOR/ASUS 22VHD/42"NEC/COOLER MASTER ELITE 430/FSP BLUE-STORN/ÉS MÉG SOK MÁS:)I7 870 ..STB
-
lazka222
csendes tag
válasz Dyrtyho #6818 üzenetére
A 124 is jól néz ki, de én mégis a 123-ast tartom szebbnek. Megvannak rajta a klasszikus Mercedes jellemzők pl.: króm, Fuchs felni, stb. A 124-es sokkal jobban beleolvad a mai autók közé, egy szép 123-at sokkal többen megnéznek az utcán. Egy jó állapotú 123-as tulajdonsáról pedig szerintem nem az jut eszébe már az embereknek, hogy most megy vagy jött a piacról. Manapság már elegánsabb is vele megjelenni, 124-ből sokkal több lepukkantat látni.
W 123 240TD 1983
-
Dyrtyho
senior tag
válasz lazka222 #6820 üzenetére
Jó oké,néha látni 1-2 szépen megkímélt, felújított 123-ast,de általában a legtöbb sajnos eléggé le van strapálva,rozsdás lökhárítók,és még folytathatnám,és lehet,hogy a 124esek általában le vannak pukkanva,de ha jobban megfigyeled,akkor azért nem kevés az olyan 124 amire azért oda figyelnek,és vigyáznak rá
best regards, egy fórumozó blogger
-
Batman2
őstag
válasz lazka222 #6820 üzenetére
Szevasztok !
Nekem tetszik a w124-es formavilága is, a mai járgányokhoz viszonyitva még az is klasszikusnak számit, persze a w123-as sokkal egyedibb, ez tény, ha valakinek egy igényesen felújitott, vagy kivételesen megkimélt példánya van, akkor azt biztos hogy nagyon megnézik, akikben egy kicsi szép erzék is van, az nagy érték !
Motorikusan a w124-es dizeleket jobbnak tartom, legalábbis teljesitményben, hatékonyságban és konfortban, mint a w123-asokét, pláne a 200D esetében, az sajna a w123-asnál egy eléggé rosszul el talált konstrukció lett szerintem, mivel egy eleve lassú működésű motorról van szó és annyira kicsi a teljesitménye a nagy tömegű vázhoz képest, hogy nagyon kevésre képes, és ahhoz képest nagy a fogyasztása, a motor pedig igen nagy terhelésnek van ezért kitéve, tehát relative sokkal hamarabb megy tönkre, mint a többi motortipus !!!
A w124-es esetében már a 200D-nek is van némi teljesitménye, de az igazi szerintem, ami nekem nagyon szimpatikus, az a szivó 250D tipus !
Takarékos és kellő teljesitményü, ugyanakkor finom, konfortos járású !!A w124-es motorok tartóssága és felújithatósága már sajnos egy kényesebb kérdés, mivel nem tudom, hogy az alu hengerfej mennyire újitható fel !??
Szóval valamit, valamiért, azért szivesen prbálkoznék egy megkimélt 250D-vel, de egy gyári állapotú w123-as is egészen biztosan több élményt okozhat a használójának, mint az enyém, hiába öltem bele egy halom pénzt és hiába újittattam fel, nem az igazi most sem a motor, a többiről meg nem is beszélve...
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #6822 üzenetére
A mai BMW-ket én sem szeretem, de a régebbi, "cápa" orrúak, azok tekintélyt parancsoló kinézetűek, nekem nagyon tetszenek és látszólag jól is mennek, persze mélyebben nem ismereme őket, a részletekbe nem látok...
Azt viszont már hallottam, hogy mig a w123-asnál az utolsó csavar is külön cikkszámon van nyilvántartva, tehát külön rendelhető és cserélhető, addig noncs ez igy a BMW-nél, tehát van egy apró hibád és egy egész részegyszéget kell kicserélned, sokkal nagyobb pénzért, mert csak úgy tudod megszerezni !!Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Winner_hun #6811 üzenetére
Nekem sem ez a felni a kedvensem, kicsit nagyzolós, túl nagy a belseje, a megalomániát sugallja számomra, nekem a barokk, vagy klasszikus felnik tetszenek !
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz win7777 #6819 üzenetére
Állitólag az épitési koncepció változott a w-123 és a w124-es között, az előbbi még kemény, vastag anyagokból épült, addig az utóbbi már állitólag "lichtbau", könnyű épitésű !
Ez egyfelől lehet jótékony, pl. a járgány tömegére, ami w123-asnál 1400kg körül van, a w124-esnél pedig talán valamivel kisebb, de hatással lehet annak tartósságára is, hogy mennyi idő alatt roda át, hogy mennyire kopás álló, mennyire erős anyagból készitették és mennyi a védelme az elemeknek !
Amig csak az volt a cél, hogy csökkentsék a járgány súlyát, de az alkatrészek erőssége nem változott, akkor ez jó módositás volt, de ha már arra is irányult, hogy ne tartson túl sokáig az az alkatrész, hogy belátható időn belül cserélni kelljen, akkor már nem !Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Dyrtyho
senior tag
válasz Batman2 #6825 üzenetére
A régebbi BMW-k tényleg szépek,azokat még úgy én is szeretem.De most komolyan mit vársz ? Amúgy szerintem az újabb Merciknél is úgy van,hogy az összes modellnek a csavarja külön cikkszámon van nyilvántartva.Azt azért ismerjük el,hogy a Mercedes és az Audi egy sokkal komolyabb,elegánsabb autó gyártó cég mint a BMW.Én legalábbis ezen a véleményen vagyok
best regards, egy fórumozó blogger
-
Templomegere
senior tag
válasz Batman2 #6824 üzenetére
200D -re azért reagálnék . Itt van Mintcar autója az ugye 200 dezső . Szerintem teljesen jól autózható , gyorsul is , megy is . Semmivel nem rosszabb az a motor mint a 220, 240D , főleg hogy az övé 81-82-es 60le . tudja azt mint az én 220D -m . És tartósságra is tudja azt mint a nagyobb tesói .
nem mellesleg a 220D volt szerintem inkább félresikerült project merci részéről . Hamar be is fejezték annak a gyártását , viszont 200,240 dezsőket még sokáig gyártották.
-
Templomegere
senior tag
válasz Dyrtyho #6829 üzenetére
ezzel is vitatkoznék .
BMW -t nem szabad egy audihoz hasonlítani . messze nem egy kategória . a Merci az merci ,bár szerintem sokat veszített a régi fényéből . A BMW-nek hasonló a múltja mint a Mercinek , az audi ezekhez képest sehol nincs. BMW csodálatos motorokat gyártott , és gyárt most is . Kicsit olvass utána , meg fogsz lepődni.
mostani Audik gyönyörűek . BMW-k kezdenek rendbe jönni külsőleg , de még messze van a 80-as évek formaterv fénykora . Merci is keresi az utat szerintem .
BMW most már évek óta veri az audit és a mercit is eladásokban . szóval jó kis kocsik azok .
-
insanity7
csendes tag
-
Dyrtyho
senior tag
válasz Templomegere #6831 üzenetére
Én azt egy szóval se mondtam,hogy a Mercedes vagy az Audi verné a Bmw-t eladásokba,azt se mondtam,hogy nem jó kocsi a Bmw,csupán csak azt mondtam,hogy nekem a mostani újabb formájú Bmw-k nem tetszenek,inkább megmaradok a két német kedvencemnél,az Audi-nál és a Mercedesnél....
Azt azért ismerd el,hogy Mercedes a Maybach Exeleroval eléggé oda tette magát a piacon
best regards, egy fórumozó blogger
-
Templomegere
senior tag
válasz Dyrtyho #6834 üzenetére
hát nem tudom azon a piacon ahol a Rolls Royce agyonveri szintén eladásokban ? az lehet hogy maga a maybach egy brutál luxus verda minden földi jóval , de egyértelmű anyagi csőd volt a mercinek , talán még ma is az . Persze mint írtam ettől függetlenül egy vérbeli luxusjárgány Mercedes kivitelezésben . A Rolls Royce -t ki is vette meg és gyártja ? jaaa a BMW
félre ne érts , nem vagyok bmw fan , nekem sem jön be egy két mostani autójuk de a friss modellek már talán kezdenek vissza kanyarodni a gyökerekhez .
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #6830 üzenetére
Szevasz
Tényleg vannak jobban futó 200D-k, hallottam ilyenekről, az enyém is ment már a felújítás óta sokkal jobban is, de az biztos, hogy penge élen táncol ezzel a motorral, szóval nagyon csúcsra van benne járatva manapság a motor, ha valahogyan is tartani akarod a városi tempót, hogy ne "toljanak" le az útról !
(az 1200-es ladák és egyéb karbis keleti járgányok között ez még nem volt annyira probléma)
Múltkor mentem át pesten, és szinte padlógázzal gorsultam egy-egy lámpától, de így is mind a 3 másik sávban elhúzott mindenki, nekem meg már ott lihegtek a nyakamban, hogy mi lesz már..., nem szeretem ezt, a nyugodt kényelmes autózást szeretem, nem a versenyt !!
Persze, tudom, ezek eleve lassú, régi típusú járgányok és dízelek, nem lehet hsonlítani egy 800kg-ós benzinessel, pláne egy injektoros mai technikával, amik 50-ig mindenképpen rakétaként gyorsulnak, utána jönnek az öregek, mikor már nyomatékból kell gyorsulni !!
És még azért is mondom hogy nagyon gyenge ez a motor ehhez a méretű, légellenállású vázhoz, mert a Németeknél szerintem már ezeknek a gyártásakor is biztosan 120-130 volt az autópálya tempó, amit egy 200D-vel épp hogy elérni lehet legfeljebb, de tartani nem !
Azért illett volna egy olyan párosítást összehozniuk, ami azért utazóban tudja teljesíteni a 120-130-at !Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Apropo, T.egér !
Az új befecskendező tűknek mennyi idő, km. kell, hogy "bekopjanak", beálljanak és jól teljesítsen velük a járgány ??
Anno, a tőled vettekel olyan 800km megtétele után kezdett megtáltosodni a motor.
Ezekkel a csúcsokkal mentem már vagy 900km-t, de közben változtattam az előtöltésen, akkor újra be kell állnia csúcsoknak, az új beállításokhoz ?
A tünet az volt, amiért hozzá nyúltam, hgy ugyan kezdett egés egyenletesen menni, de kiséé csörgős volt a hangja, különösen gyorsításokkor, anno, ugyanezekkel a típusú csúcsokkal nagyon csendesen futott, semmi csörgése sem volt, mikor a legjobban ment !
Erre a beállításra próbálnék újra rátalálni, de egylőre hiába csökkentettem az előtöltést, ugyan egyértelműen csendesebb lett a motor, nem csörög, de egyelőre nem megy jobban sem, ezért gondolnám, hogy megint "össze kell járódnia" a rendszernek !Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Ki mit tud mondani, egy teljes, normál, átlagos festés/fényezés, egyszerű fehérre, vagy esetleg klasszikus fehérre, egy nomál festékkel mennyi lenne ?
Egyáltalán hány liter festék kell egy egész autóra ?
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #6837 üzenetére
Pesten letolnak? Akkor nagyon szerencsés időpontban autoztál át, egyébként a 200d tempója untig elég a városba. Sokkal inkább parkolni nehéz vele.
Érdekes: néha szoktam barátnőm első szériás langyosát vezetni, egy fasza kis pörgös motor van benne(fingom sincs mekkora) de nem tudok elég gyorsan indulni vagy menni vele hogy ne álljanak a seggembe(lehet a szivecskés üléshuzat vagy a katicabogaras matricák az oka), pedig ezerszer jobban megy mint a merci, ha a mercival vagyok érdekes nem állnak a seggembe SOHA, lehet a vonohorog miatt , könnyen ki tudok hajtani a kis utcákból, könnyebben engednek be-ki akárhol, igaz sokkszor mire belátom rendesen a kereszteződést 1 métert már bent van az orra, eleve élhetöbb vele az autozás, legalábbis nekem ez a tapasztalatom.
Természetesen gyorsforgalmi utakon szigorúan külső sáv!
Nem biztos hogy a párositás rossz volt, csak egyikünk sem probáltki még olyan 200d amiben egy 0km-s motor van, adagoloval hajtáslánccal meg mindennel együtt, nem tudjuk akkor hogy mentek ezek a járgányok. Ha a kézikönyv 135km/h-t irt akkor biztos a legtöbb körülmény közt vitte.
w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #6841 üzenetére
Szevasz
Akkor tényleg szerecsétlen időpontban és helyen voltam (egy külsőbb körgyűrű volt).
(dugó szempontjából szerencsés persze )Az biztos, hogy kipróbálnék egy gyári közeli állapotú 200D-t, hogy mit tud, erről álmodok már mióta, de hát ez valszeg álom is marad, mert talán a Németeknél fordul még elő, egy-két féltve őrzött garázs mélyén gyári állapot közeli w123-as !
Az is biztos, hogy az enyém nem megy elég jól, ha megszakadok sem, pedig tényleg ment már úgy, hogy azt hidtem, titokban motort cseréltek benne, de hát sajna nem élvezhettem sokáig, mert elkoptak a csúcsok.
Viszont még akkor is csak 125-öt ért el végsebességben.
Tehát ha ebből indulok ki, akkor eredetileg tényleg mehetett még jobban !Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Ha álló helyzetből induláskor alapjáratnál picit is magasabb fordulatnál nyekergő hangot ad ki, mikor lassan ráeresztem a kuplungot, vagy pláne emelkedőn csúsztatnom kell kicsit a kuplungot, akkor elkopott a kuplung tárcsa, vagy csak a rugók nem tudják már kellő erővel a két tárcsát egymáshoz nyomni, vagy mi lehet a baj ??
Hogya jevítható, mennyi egy kuplung, és a cseréje ?
Semmilyen más körülménykor nem csinálja, csak álló helyzetből induláskor !
Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #6846 üzenetére
Szevasz
igen, lekötöttem, de csak a porlasztó felöli végén, és újra oda hajlitottam egyenként a csöveket a helyükre.
Akkor várom, hogy beálljanak !Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Videó stream letöltése
- Vicces képek
- Eredeti játékok OFF topik
- Ukrajnai háború
- Viccrovat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- További aktív témák...