Hirdetés
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
qdak
addikt
válasz Tothgera30 #5300 üzenetére
2.5 sem eszik sztem többet mint a 2.0 a többit majd segitik a többiek
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Der Bosss
csendes tag
válasz Tothgera30 #5300 üzenetére
Van egy rossz hírem, ennyiért (300-400eFt) csak nagyon rossz állapotú, régi gépet kapsz akár 123-ast, akár 124-est nézel. Nagy szencsével kifoghatsz egy olyat, amelyik nem a roncs kategória, de mindegyikre költeni kell.
Azt tudnod kell, hogy ezek a mercik kényelmesek, biztonságosak, megbízhatóak, eléggé jól felszereltek is, de nem tudsz velük kilőni a pirosnál, és a fogyasztásukat sem tudod levinni sokkal. 2000 cm3 alatt nincsen (w123/w124) se benzines, se dízel, ne is keress.
A megtett kilóméterekről, úgy emlékszem pont itt olvastam pár ezer hozzászólással elébb, hogy a svábok beleraknak 2-300e Kilómétert, áthozzák hozzánk, itt hozzájön még 5-600e, utána még keletebbre viszik, és ott is belecsavarnak még vagy 1milliót. Tehát kimondottan jól bírják a starpát.MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Izi_25
csendes tag
Heló.
Elkészült a járgányom.
4 év munkájának gyümölcse látható a képen. Még el kell intéznem a műszakit és végre cirkálhatok vele. Nagyon várom már
[L:/dl/upc/2009-07/02/164992_bxnzlqyfsh3vcpuu_fotografie-0080-1.jpg]Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
-
Izi_25
csendes tag
Nem tudom miért nem jelent előbb meg a kép.
Megpróbálom még egyszer.Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
-
qdak
addikt
válasz Tothgera30 #5307 üzenetére
dehogy nagy
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Batman2
őstag
válasz Tothgera30 #5307 üzenetére
A mai Mitsubishi Pajero-kkal, L200 ne hasonlitsd össze, a 190-esek sokkal kisebb teljesitményüek !
Egyébként sok rosszat halootam a 190-esekről, főként dizelekről !
Bár saját tapasztalataim nincsenek róla, de inkább w123-asat, vagy w124-eset ajánlanék !
Legutóbbi infóm egy 190-es 2,5-ös dizel motorral átszerelt w123-asról volt, egy szerelő komáé a járgány, de panaszkodott rá, azt mondta, hogy ült már olyan w123-as 200-as dizelben ami jobban ment (csak 4 hengeres !!! ), mint az ő 2500-as, 5 hengeres, 190D motorral átszerelt w123-asa !!!
De van olyan is aki szereti.
Lényeg, hogy a w123 és w124-esben tényleg nem találsz 2000 köbcenti alattit, mivel nem gyártottak !
w123-asban 76-tól 79-ig volt 2000, 2200, 2400-as és 3000 köbcentis dizel (jelzései: 200D, 240D, 240D 3,0), teljesitményei: 55Le, 67Le, 80Le
79-től 85-ig pedig 2000, 2400, 3000-es dizel és turbódizel (200D, 240D, 300D, 300DT),
teljesitményei: 60, 72, 88 és 125Lebenzinesből pedig 2000, 2300, 2500, 2800, ha jól emlékszem (200, 200E, 230, 230E, 250, 280, 280E, az E jelű a Bosch-K-jetronik injektoros változat),
teljesitményei: nem tudom pontosan, 90Le körül indulnak (karburátoros 200-as) és 210-230Le körül van a vége.Mindegyikben van Limuzun, kupé (C) és kombi (T) változat is.
A jelek értelmezése: pl. 300TDT - az első T a kombi változatot jelöli, a második T pedig a turbó változatot lelöli (további jelőlések: 300DT, 300D, 300TD, 300CD, 300CDT)
Valóban nehéz 300-400 ezerért jó állapotut kifogni, olyat, amin nem kell sokat javitani, csak beleülsz és már használod is, mint egy újszerű járgányt.
Mennek természetesen egy-két kirivó kivételtől eltekintve e kategória járgányai ugyis, hogy egy darabig még nem kell nagyon hozzányulnod, de azért legkésőbb egy-két év mulva már többet kell költeni, pl. hogy a következő műszakin megfeleljen.
Egy biztos, az alap karbantartást mindenképpen rá kell költened azonnal, ha nem akarod, hogy meglepetések érjenek és üzembiztosan szeretnél közlekedni !
Ilyenek az pár napon belül elvégzendő motorolal, olajszűrő, üzemanyag szűrő, légszűrő és hűtőviz csere !Ajánlom, hogy olyannal menjél vásárolni, a ki már alaposabban ismeri, hogy hogyan kell kinézzen egy normális állapotú 123-as, vagy 124-es és lehetőleg kerülni kell az olyanokat, ahol maszekolások, igénytelen házi átalakitások láthatóak a motortérben, vagy magán a motoron, stb.
Arra igen érdemes figyelni hogyan indul a motor, elsőre vagy sem, mennyire füstől, van e kartergáza (olajbetöltőt kinyitjuk, ha süvit ki a gáz, akkor igen kopott a motor).
Az biztos, hogy dizel járgány vásárlására nem a nyár való igazán, mivel ilyenkor a kisebb hibák elfedődhetnek és könnyebben indulnak a már kopott, sok sebből vérző motorok is !Dizelt csikorgó hidegben, kora reggel érdemes venni, mikor még odafagy a kezünk a motorblokkra !!!
Ha ilyekor beindul a motor (persze behuzás nélkül), akkor azzal még valszeg egy darabig nem lesz nagy gond !Sok sikert a vásárláshoz !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Szevasz
Gratulálok a járgányodhoz, kitartó munka eredménye !!!
Remélem, a legközelebbi találkozón már személyesen is megcsodálhatjuk a járgányodat !!!
Legközelebbi találkozó valamikor szeptemberben már szerveződik, majd beirom a pontos dátumot.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Danny_L.hu
tag
válasz Tothgera30 #5300 üzenetére
Hát jó nagy fába vágtad a fejszédet. Normális, öreg Mercedes dízelt találni ennyiért...nem reménytelen, de több hónap vagy akár egy év várakozás és hírdetések bújása útján fogsz így ráakadni arra, amivel igazán elégedett is lehetsz. Szemezgettem gyorsan neked egy kicsit a használtautóról (gondolom te is nézelődtél már). Mivel én W123-as tulaj vagyok, így onnan tudok neked párat berakni.
Ha már szóba került a 2.5-ös dízel, akkor itt van az első rögtön. Így elsőre nem néz ki rossz autónak, egyedül a hátulján a Remus matrica adhat aggodalomra némi okot. Az, hogy picit csálén áll a gépháztető pereme, nem probléma, be kell állítania két ütközőbakját.
Sajnos az illető sok képet nem tett fel az autójáról, de ezen az egy képen nem mutat rosszul. Mondjuk Elég furán néz ki ezzel az AMG ráccsal (asszem az), de ha jó a kocsi, lehet vele együtt élni, max ha nem tetszik, bontóból fillérekért lehet venni másikat, vagy akár bármelyik aukciós oldalon (vatera, ebay, teszvesz).
A következő példány érdekes szerzet. Szintén 2.5-ös dízel motor van benne, viszont leírás alapján és a középkonzolos kép is azt tanusítja, hogy ez bizony klímás, ami egy 123-as esetében kincs, főleg itthon (nem láttam sok klímás 123-ast idehaza). Az üléshuzata viszont nem gyári, valamint a fa (?) váltógomb is eléggé kopottas már, valamint az anyós oldali első-hátsó elektromos ablak gombjai is hiányoznak. Ezt a kocsit nem tudnám nyugodt szívvel ajánlani neked, kivéve ha a motor és a kaszni tényleg jó, bár nekem a félig fényképezett hátulja ad némi aggodalomra okot, a lökhrító eléggé horpadt, a lámpa alatt a díszcsík is fura, meg mintha a hátfal kezdene görbülni a kép bal széle felé.
Íme egy szépnek LÁTSZÓ darab. Miért látszó? Ha megnézed az oldaláról készült képet, akkor kb. olyan az oldala, mint a Zalai-dombság. Ez vagy gittelés nyoma, vagy egyszerűen lusták voltak kiegyengetni anno. A króm díszléc a kerékjáratok felett ezen az autón nem esztétikus, bár ez szubjektív, ellenben az, hogy az egyébként is kényes kerékív életét sokkal lerövidíti, ez viszont objektív (tudni kell, hogy a W123 legtöbb sarkallatos pontja rohadás szempontjából mindig ott van, ahol valami díszléc található, ami alá befolyhat a víz).
Ez már érdekesebb szerzet, egész tetszetős (lehet azért vagyok ilyen elfogult, mert nekem is ilyen színű van ), ajtók vonalai, az ívek egészen rendben vannak, valamint a fekete, harmadik generációs "stoff" gyári huzat se tűnik rossz állapotúnak. A zebrano fadíszléc mintha kezdene lefáradni a kesztyűtartó ajtajáról, de egy kis palmatex megoldhatja ezt a problémát. A hátsó ajtóról hiányzó díszléc miatt meg ne aggódj, annyira nem ördöngősség beszerezni egy másikat, mint azt sokat gondolják (a W123 klubban is szerezhetsz, de ebayen is láttam komplett díszléc szettet). Valamint felhívom figyelmed a jobb oldali elektromos tükörre, ami extra volt a W123-ban (sőt már az is extra, hogy jobb oldalon egyáltalán van). A műszerfal se repedt, hála a színezett üvegnek, és/vagy talán garázsnak. A kormány és a váltógomb kopása körülbelül 250-300e futásról árulkodik, de ezeket a merciket ne futott km alapján határozzuk meg.
Mint látod, 300-400e közötti kategóriában néztem neked a hirdetéseket. Hogy miért? Mert 300e alatt nem érdemes nagyon nézelődni, higgy nekem, én 235e-ért vettem az enyémet, tudom mit beszélek . Bár, mint azt előbb mondottam, csodák lehetnek. Ilyen árban én 190-est biztos nem néznék, bár én amúgy se vagyok bébi merci rajongó.
Én személy szerint nem ismerem a 2.5-ös dízelt, igazán a 200D-ről tudok nyilatkozni. Ha szeretsz dinamikusan vezetni, akkor a 200D nem a te autód, sőt, az öreg dízel mercik alapból kiesnek. 300D-ben ültem már, nem rossz jószág, szép a hangja, ha kell jól is megy. Turbodízel W123-ast nem ajánlom, nem sok jót hallottam róluk. Speciális motoralkatrészek kellenek hozzá (külön adagoló, főtengely), valamint, ha a turbó rossz, azt is javítani kell. Itthon nem igen népszerű, ritka, mint a fehér holló és állítólag nem megy annyira jobban a szívó 300D-hez képest, mint amit a fogyasztása mutat.
Kaszniból a kupék ritkák, ebben az árkategóriában, amiben te keresgélsz, ne is nézz kupékat, nem érdemes. A kombi egy jó dolog, de java részüket málhás lónak használták, valamint a hátsó csomagtartóajtó egy kényes rész rohadás szempontjából. Bontóban szinte lehetetlen jó ajtót találni hozzá, javítókészlettel se találkoztam még, bár nagyon nem is kerestem. Szedánból viszont annyi van, hogy Dunát lehet velük rekeszteni, így a kaszni elemek utánpótlása is garantált (az utángyártott kasznielemek 60-70%-a rossz, eláll, nem pontos és nem is tartósak, újonnan a gyári meg méreg drága).Remélem valamennyit tudtam előre lendíteni az ügyben .
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Danny_L.hu #5314 üzenetére
Köszi a szép, és hossszú leírást! Most már tényleg nem tudom mi tévő legyek! De még mindog maximum 400 ezer forintért keresnék Mercedest, és lehetőleg dieselt! Szóval még körülnézek a piacon, és kereskedőknél, illetve szervizesektől tapasztalatot kérek!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Danny_L.hu
tag
válasz Tothgera30 #5316 üzenetére
Kereskedőket hagyd a végére, előbb magántulajoktól érdeklődj eladó kocsi iránt. Ha felhívsz egy embert aki hírdet kocsit, mondd azt, hogy "az autó után érdeklődnék". Ha azt válaszolja vissza, hogy "melyik autó után" akkor nepperrel van dolgod, vagy szimplán téves számot hívtál .
Előre mondom szervízesek lefogják fikázni az öreg merciket. Talán a 123-as és 124-esre mondják majd még mondani, hogy azok voltak az igazi mercik. Ha valaki azt mondja, hogy 123-ast ne vegyél mert nincs hozzá alkatrész (egyre több emberkétől hallottam ezt), ne vedd komolyan. Bármit megkapsz a legutolsó csavarig. Persze, ha ritka alkatrészről van szó, többet kell rá várni. De minden kapható ami kopó és kevésbbé kopó alkatrész van rajta, minden árkategóriában és minőségben. Talán a 124-esek rohadás szempontjából már jobban vannak védve és az utolsó szériás 123-asok (84-85), de azokat nem igen fogsz ebben az árintervallumban kapni. 123-as ügyben szívesen segítek/segítünk, ha budapesti vagy és találsz a környéken eladó 123-ast amit esetleg meg is vennél, időegyeztetés után akár el is mehetünk megnézni.
Amúgy meg a szervízesek általánosítani is nagyon szeretnek, valamelyikkel sok probléma van, valamelyikkel nem. Előélettől függ. Volt-e taxi, határjáró, vagy mezőgazdasági ekevonó. Bár még ezek sem kizáró okok, én pl. amikor vettem az enyémet, az ürge büszkén mutatott a házára és mondta, hogy ezzel építettem fel. Persze van rajta vonóhorog, így már egyből tudtam, hogy utánfutóval cibálta az építőanyagokat és a sittet is. De ettől függetlenül a motor nincs szanaszéjjel, olajat nem zabálja, maximum csipeget belőle. Télen picit nehézkesen indul, de ez a szar porlasztóknak és adagolónak tudom be, csere majd ha lesz rá időm. A kasznival is foglalkoztak, és nem csak gittet használtak. Igaz egy-két helyen kicsit kontár megoldás, a fényezés alá se nagyon dolgoztak, de 20 cm-ről már igazán szépnek tűnik a kocsi .[ Szerkesztve ]
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #5317 üzenetére
Az enyém 20 centiről pocsék a legtöbb helyen, de 20m-ről már egészen jól nézki !
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Tothgera30
Ármester
válasz Danny_L.hu #5317 üzenetére
Sajnos én az Ukrán határtól 10km-re lakom (Tuzséron), szóval Pestre csak nagyon ritkán járok fel, mondjuk azt hogy szinte soha, mert most tavasszal is csak rossz emlékekkel tértem haza, pedig csak átutaztam . Szerintem a w124 típusszámú autók között lessz a jövendőbelim . Mégis dieselt szeretnék, mert a 2000-es benyás kicsit meredek (fogyasztás, kötelző,...) és a 2000-es dieseltől (gondolom jobban megy mint az 1300-as Wagon) nem félek, sem menetdinamikailag, sem megbízhatósági szinten ! A 2500-as meg egyszerűen nem nekem való, inkább valami Ukrán havernak ajánlanám, aki kifújt tankkal csempészi a cigit, és a kábítószert . Ez még tetszik is, és árban is ott van...
Remélem egyszer ilyen lessz az enyimé is ! AMG felnik tervben lennének rá, szép peres 205-ös gumikkal !
Bár a teteje az itt van, mármint árban!
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
sti10p
senior tag
Hi!
Én 1x a városba láttam egy mercit ami nagyon hasonló volt a 4Matic-hoz, a hűzőrácsa ua., fémfellépős is volt, de a hátulja jobban le volt kerekítve és áramvonalasabb volt. A honlapjukon nincs ilyen, lehet hogy csak halucináltam?XY
-
qdak
addikt
válasz Tothgera30 #5319 üzenetére
sztem sem menetdinamikailag, sem megbízhatósági szinten nincs gond a suzival és sztem a 2.0 d nek oda is ver
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
tibi666
senior tag
válasz Tothgera30 #5319 üzenetére
a w124 2.0d egy igazi tetű.
nincs rá jobb szó.a wagonr háromszor körbeautózza.
amg felniket akarsz, peres, széles gumikkal, tudod te mi pénz ez? nem azoknak való, akik max. 400ért keresnek autót és abból is a 2 literes szívódízelt, mert a 2 literes benzines, amivel esetleg a forgalom ritmusa tartható, az már túl sokat eszik a zsebüknek.a linkelt 200d pedig ocsmány. mondjuk 400ért inkább w123-ast érdemes nézni, a használható, szegényesen felszerelt, de azért jó állapotú dízel w124-ek 7-800 körül vannak.
egy jól felszerelt, szép állapotú simán átcsap a millión.
kívülről már a képeken sem túl megnyerő, ráadásul sötétben lett fotózva. nappal, élőben riasztó lehet. a belseje tele van fújva szilikonnal, csillog, gusztustalan. a fakormány szintén. egyszer azért próbálj ki egy fakormányost, 3 perc alatt ráizzad a kezed.[ Szerkesztve ]
-
sti10p
senior tag
válasz Tothgera30 #5321 üzenetére
Pedig van ilyen és kész! Láttam!... Titkos fejlesztés és kormány eltitkolja elöllünk!
Majd jön Mulder és Scully és mindenre fény derül!Egyébként ideje lenne a Merci-nek, hogy kipuffancsa a BMW-ket valami újjal a kategóriából... (Amit láttam az az lett volna? )
XY
-
Tothgera30
Ármester
válasz tibi666 #5323 üzenetére
Amúgy anyámék vennék a járgányt, de ők meghatározták hogy nem lehet nagyköbcentis. (Így lemondtam a 6.5-ös Hummer H1-ről). De mindenképp olyan járgányt keresek ami keveset eszik, mert hosszútávon is járkálgatnék vele. Nem zártam ki a 2.0-es benyásat, de amitó Vw Ventó 1.9-es dieselben ültem, azóta másfelé pörög a világ! Szóval nyomatékos diesel kellene. A benzinesről nem sokat tudok, mármint a diesellel összehasonlítva. A fakormányt úgy is cserélném valami jobbra (nem Tescosra gondolok, hanem minőségi darabra), illetve amúgy is gyorsan izzad a kezem, szóval nállam egy nap a tízszeri kézmosás sem gyakori! A w123-as nem tetszik annyira, inkább mégis a w124-es érdekelne, még 2.0 benyással is, de inkább az legyen! Amg felniket tudok olcsóbban szerezni mint az átlag, tehát nagybáttyám autóbontó tulaj, és ők szoktak külföldről alkatrészelet szerezni. A múlkor is valami 300kg-os fuxos fekete (porigültetett) mercis cigánynak kellett rá Amg felni, és gumival együtt 100 ezres volt az egész garnitura!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
t.zsolti
tag
válasz Tothgera30 #5326 üzenetére
mi a kevés fogyasztás? 123-as ról beszélek 300d -ről
Miskolcon lakom 7l ,országúton 100-110 7l de 4000km van a motorba.És még csökkenthető a fogyi mert nekem 3.69-es rövid difi van alatta, a gyári 3.46 os hosszabb.
a 200d sem eszik jelentősen kevesebbet,csak jóval gyengébb.
ha nincs papír a motorfelujjításról az könnyen lehet hogy csak szöveg.ilyen korú autónál már nincs értelme nézni a km órát.
ha jó a motor nem fogyaszt drámaian. motorfelujjítás előtt 9l alatt nem evett,úgyhogy ha elmentek próbakörre tankoltasd meg és menj min.50 de inkább100km és tankold meg akár saját zsebből is ,talán ez a motorállapot eggyik legjobb mérője.a tulajok eladni akarnak és kevés a korrekt ember, az autót akkor szokták eladni ha már KÖLTEN kell rá.
ki kell várn azt az autot amelyiket nem ezért adják el, ezt viszont hamar el is adják mert nem te vagy az egyetlen aki jó állapotut akar venni ólcsónMB 123 3.0d
-
Danny_L.hu
tag
válasz Tothgera30 #5326 üzenetére
W123 és W124-es 200D-je, finoman szólva is lassú. 123-asban 60LE/112Nm, ez minden csak nem rendkívül nyomatékos. Nem arra valók, hogy dinamikusan haladjon velük az ember, ezekkel vonulni kell, hömpölyögni. Taposni nem érdemes, nem fog tőle jobban menni, a gázpedál inkább ilyen hangerőszabályozó: minél jobban nyomod, annál hangosabb, dew érdemi változást nem tesz. Vagy benzinest veszel, vagy nagyobb dízelt.
Ha már a kötelezőnél tartunk: nekem 18300 Ft/év. Hogy csinálom A0-s bónusszal? Úgy, hogy 25 évnél idősebb a kocsim, köthetsz rá hobbijármű/veterán biztosítást. Kalkuláld bele, ha te 400e-ért veszel öreg mercit, az átírás lesz egy fájó pont, plusz a javítások, amik esetleg felmerülnek az elején. Ott a környéketeken ne nagyon nézz merciket, javarészük mind határjáró volt, széttaposott, több sebből vérző példányok. -
tibi666
senior tag
válasz Tothgera30 #5326 üzenetére
ha nyomatékos dízel kell, akkor 250d turbo, vagy 300d turbo a te autód, mert a szívódízel az ugyanolyan tetű. 100ért amg felnigarnitúrát, gumival, hát inkább nem kösz. azon a gumi is olyan, meg a felni is inkább valami amg replika, mint igazi.
de azért egy 200as benzinest is megnézhetsz. a szülőknek meg elmagyarázhatod, hogy a 200-as és a 280-as benzines között fogyasztásban gyakorlatilag alig van különbség, viszont a 280as az képes menni is, ha kell.
ha az ő nevükre veszitek, akkor meg a biztosítás se lesz egetverő összeg, ha jól sejtem, te fiatal vagy, nálad viszont nem mindegy, hogy 190, vagy 100 lóerő van a forgalmiban.
-
qdak
addikt
válasz Tothgera30 #5325 üzenetére
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
qdak
addikt
válasz tibi666 #5332 üzenetére
tudom, de elég jol birják na ezt magamnak is megvenném v ezt, ugy látom a normálisabja 700-800 környékén kezdődik
neked mien van ?
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
tibi666
senior tag
nekem egy w210 e270 cdi van.
pezsgőmetál, belül bézs bőr, navi, tv, minden van benne. ortopéd ülések, napfénytető, xenon, tolatóradar.
fullos. amit akkor lehetett bele rendelni, az benne van. két dolog nincs, a 4matic, meg az automata váltó. az összkerék továbbra sem hiányzik, de az automatát most már nem bánnám.plusz kapott egy chiptuningot egy osztrák cégnél, így 200 lóerős.
év elején vettem egy új c320 cdi-t, az is elég jól felszerelt volt, 7g-tronic automatával. 1500 km-t se mentem vele és ellopták pesten. még szerencse, hogy a w210-et nem adtam el. most egy ideig vele járok még. ha rendbe jövök anyagilag, akkor szerintem cls-t fogok venni. de most céget veszek, szóval egy ideig még nem jövök rendbe. hálistennek jól szolgál a w210, 100 ezer km még komolyabb bajok nélkül biztos benne van. csak öreg már, az én pozíciómhoz nem igazán illik. lassacskán valami céges audival kell majd járnom tárgyalásokra, mert most még nem nézik 3-4 évesnél idősebbnek, csak a hozzáértők tudják, hogy ez nem lehet 7 évesnél fiatalabb.
-
Tothgera30
Ármester
válasz t.zsolti #5328 üzenetére
Bizony, elég sokat vártam én is a gyári 86-os Etz 150 De Luxra! Tudod 3.0-es már felejtős! Akkor inkább 2.0-es benyás! De még nem próbálltam egyiket se, (pedig lehetőség lenne) ezért még nyár vége felé szétnézek a járgányok között!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Danny_L.hu #5329 üzenetére
Szerintem 2.0-ás benyás lessz. Biztos hogy hobbiautóként fogok kötni rá biztosítást!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
qdak
addikt
válasz tibi666 #5334 üzenetére
pff és biztosito fizet vmit ?
vayg ennyi károld el ha ellopják ? hát én tuti beleörültem volna ha lenyulják a kocsimTothgera30 az hoyg müködik ha hobbinak használod ? gondolom olcsobb de mi a hátránya ?
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Tothgera30
Ármester
válasz tibi666 #5330 üzenetére
-A szülőknek nehéz magyarázni! Nem akarnak alám 3000 ccm-et adni, első saját autónak, mert még kinyírom magam.
-De amúgy is, úgy kezdődött, hogy leraktam a motort (anyám szerint veszélyes) és inkább megengedték hogy autót vegyek!
-Először apámmal az 1.3-as Suzuki Samurait néztük, mert tetszik, és mert terepjáró! Sajnos jó áron vagy offroados, vagy papír nélküli volt!
-Másodjára a Lada Niva jött be, mert szintén terepjáró, és mert imádom. Sajnos itt is csak szétterepezett rozsdáhalmazokat találltam.
-Haramdjára már személyautó lett, de csak olyan ami kiszolgál életem végéig, persze ha odafigyelek rá, és normlisan felújítom, így jött az örök Mercedes-Benz!
De ha jövőre venném az se lenne nagy problem, mert nem olyan sürgős."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
tibi666
senior tag
válasz Tothgera30 #5339 üzenetére
számokat, adatokat eléjük.
egy papír 1000es suzukiban hamarabb meghalsz, mint egy 3000es, biztonságosban.
egy 300d max 140-150 ló között van, de az a legerősebb. a gyengébbek 110 ló körül vannak.
a 250d szintén. és ezek nem gyors autók a nagy ccm ellenére sem. -
Mr.Gettoman
tag
csao márkatársak. én 124el rendelkezem, 3000 sor6 24szelep sportline 220le/163kw, fordított sport kézi váltó stb.[link]
250td-t(125le),300td(147le) ; a 250es mondjuk...fogyasztásban és menetdinamikában kompromisszum képes..aki nem szeret sportosan vezetni de kurva jó kocsi kell neki annak megfelelő, a 300as az nyomatékos, 2ből indul az autómata csak kickdown-ra pakolja 1be és ha akarod megy a segge keresztbe is..mellette tűrhetően fogyaszt(az én városi 15lágyan 18erősen típusú történetemhez képest..) szal...meggondolandó sztem...3-400 körül pedig senki ne reméljen !SZERINTEM! normális főleg diesel 124/123ast. a Benzinesek is 700-800nál kezdődnek amik már szépek.
ha valakinek kérdése lenne 124el kapcsban és tudok válaszolni jöhet privi is...
üdv
http://www.hasznaltauto.hu/3261862_opel_omega_1992
-
Babszivacs
csendes tag
[ Szerkesztve ]
-
Danny_L.hu
tag
válasz Babszivacs #5346 üzenetére
Rossz a link...adminos linket adtál, azt akarja jelentkezzünk be
-
qdak
addikt
válasz Mr.Gettoman #5345 üzenetére
na ha már iyg felajánlottad: fordított sport kézi váltó az mit jelent ? mi van ottan megforditva ? már máshol is olvastam. Amuyg ha nem nyomod neki megál 10-12 böl ?
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Mr.Gettoman
tag
hát figy...attól fordított h lent balra a kettő helyén 1es, 3helyén 2es 4helyén 3as 5helyén 4es 6helyén 5ös. balra fent rüki. hát...nekem országúti 10 amit tudtam sajtolni kb.60-90es tempó ismeretlen út, éjszaka nem akartam többel jönni.városba 14-15a min.
http://www.hasznaltauto.hu/3261862_opel_omega_1992
-
qdak
addikt
válasz Mr.Gettoman #5349 üzenetére
nah ezt is megtudtam
10 az jó már, kevés várossal be le7 hozni 12 átlagra kkor(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Autós topik
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- E-roller topik
- Ford topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND