- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
Hirdetés
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
Egységesítéssel gyorsítaná fel fejlesztéseit a Google
ph A vállalat számos szoftveres és hardveres csapatot von össze az AI érdekében.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
t.zsolti
tag
válasz Templomegere #6694 üzenetére
a 7 helyett a 8-9l ,és kormol mellé ami szintén nem jó,aztán kopogva ég az üzemanyag ami megint csak igényge veszi a motor részeit
ha vastag "épitészi valakozó " lennék biztos le..nám,de sajna nem az vagyokMB 123 3.0d
-
drstupid
tag
Akik bontót keresnek : http://www.mercibonto.eu/
Elég korrektek, jó áron és szép állapotban vannak a cuccokEladó termékeim : http://href.hu/x/ekrb
-
t.zsolti
tag
válasz Templomegere #6704 üzenetére
jaaj egér,
a fúvókaház belseje ujj az a rúgó,nyomócsap ,átvezető, p.csúcs,
a ház maradt a régi ,sőt sikerült alsórészt vennem (talán anyának nevezték a szervízben )
ott ahova elvittem kipróbálták régi német csúcsal ( a régit úgy értem hogy a polcon maradt ujj ) és a háznak semmi baja.
de ezt már" AMOTT" leírtam hogy küldözgettek jobbról balra ( a pi ába )és végül a nagy semmi derült ki ,már nem gyártanak rendes csúcsot,
úgyhogy aki azt mondja hogy csak 8-9-l le megy el a 300d ,annak nehéz a jobb lába vagy nem jó az üzemanyag ellátó rendszere.( a merci javítós úrat idézem ( Vesztergomi Jenő )200d 5-5,5l ,300d 6l ,főúton 90-es tempó ,utazó,) és nem ma kezdte mert már nögdijjas ( ha még él egyáltalán.[ Szerkesztve ]
MB 123 3.0d
-
Der Bosss
csendes tag
Sziasztok!
Keresek hátsó féknyergeket (jobb-bal), ha valakinek van eladó, kérem szóljon.
(1980-as, 300D)MB W123 300D 1981-ből!!!
-
t.zsolti
tag
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #6700 üzenetére
Szevasz
Akkor a porlasztóháznál lehet probléma, mert mindíg pár ezer kilóméter alatt mennek tönkre, nem egyből !
Bár valamelyik csúcs, vagy csak a ház miatt már eleve nem stimmelt, kezdettől fogva hol teljesen egyenletesen, hol kicsit táncolva járt a motor, minden állás és újra indítás után másképp !A befecskendezők beszerelése sem volt a leg szakszerűbb, ugyanis az adagolósnak vagy nem volt nyomatékkulcsa, vagy csak nem akarta ideadni, mert csak egy "mezei" kulcsot adott (rendes hosszabbítós, csak nem nyomaték állítós), amivel ott helyben elintéztük a cserét, magam tettem be és húztam rá.
Jellemzően erősen szoktam meghúzni minden csavart, bár itt azért igyekeztem visszafogni magam és nem beletetépni, de azért persze jól meghúzni !Legközelebb már mindenképpen csak nyomatékkulccsal akarom betenni, azt gondolom biztosnak.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz t.zsolti #6702 üzenetére
No, akkor csak gyártassz egyet ?!!
Az is lehet, hogy igen gyenge anyagból vannak, és azért kopnak hamar, de azért azt sem tartanám elképzelhetetlennek, hogy a házban mindig kicsit féloldalasan, valamelyik oldalra elnyomódva mozognak és ezért félrekopnak, ami egyértelműen rövid idő alatt hiba, mert már nem fog illeszkedni, nem lesz középpontos, ha "csak" fogyna a csúcs, de középpontos maradna, akkor ezért tovább bírná a kopást és jól fecskendezne szerintem !
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
T.egér!
Nos, akkor 31.-én csütörtökön tudom levinni a masinát, ha nem gond korán mennék le, a 8:50-es vonattal mindenképp vissza kell jönnöm.
Mit szolnál ha olyan 7 fele érkeznék, hogy azért két szót tudjunk váltaniÍrtam PM-et!!
w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
No, hosszú életű volt a csillagom !!
Kb. 3 hete tettem be a járgányba, 10 év óta nem volt benne, ma reggelre le is törtők...
...törjön le a keze is, aki lecsavarta... pedig nem utcán áll a járgány, hanem egy bérház udvarán.
Marad a kivetehető, vagy semmi.[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
T.eger!
Szóba hoztad a kuplungot hogy nem valami koser, na annak is van egy keserves története!
Mikor megvettem rá semsokra kupulungos lett, egyesből kettesbe
már nem lehetett vele váltani, és csuszkált a kuplung.
Aztán elvittem Budapest leglehúzosabb szemetebb szerelőjéhez, és vittem
sachs kuplunkészletet, kicserélte. Rá fél évre más okból egy másik szerelőhöz kerül, és majd hátast dobott. A csavarok amik a váltot a motorhoz rögzitik, nem voltak bent, a válto és a motor közt 1CM-s!!!! rés volt már, és oldal irányba is ki mozdult.
Majdnem fél évig jártam vele így.
Ez biztos nem tett túl jót az új kuplungnak, már ha azt tette be egyáltalán.w123 200D 1.1millió km+
-
Templomegere
senior tag
válasz Mintcar #6717 üzenetére
Hali! Mai napon szétcincáltam a motorodat , meg kell mondjam hogy eddig semmi egetverő gondot nem találtam . Sőt !!!! Nagyon szép az amit eddig láttam . egy valami fura az pedig a henger furatok honolása . nagyon erős , olyan mintha valaki kézi géppel rásegített volna , mikori is ez az autó?
más .... vigyed vissza a kasznishoz és a fényezőhöz is az autót !!!!!!!!! vagyis már most szólj neki hogy vissza fogod vinni . Vannak rajta érdekes dolgok . Pedig amúgy nagyon szép a járgány !!!!!!
jah persze hogy a fényképező gépet elfeledtem kivinni magammal ........ a blokk még benne van az autóban , már csak azt kell kiemelni , aztán dugó , főtengely ki és mehet mosásra fúrásra faragásra .
-
Mintcar
tag
válasz Templomegere #6720 üzenetére
Hali!
Az elöző tulaj mondta csináltatott valamit a motoron, de nem tudta megmondani mit!
Akkor lehet az adagoló és a porlasztok csinálnak nekem mindenféle problémát.
Például azt nem értem, minél hidegeb van annál jobban indul. Tavaj decemberben amikor
éjszaka végeztem, egész este a parkolóban állt és -15 fokokban végig úgy indult mintha egy orával azelött állítottam volna le.
A kocsi 1981-s gyártású.Úristen mit találtál rajta ????
Facebook chat?
w123 200D 1.1millió km+
-
józsi67
csendes tag
Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki? Mercedes 190 D autóm van. Nagyon szeretem, sajnos első rugót kellet cseréltetnem, mert eltörött. Ez miatt olyan furcsa lett most, megemelkedett az egész autó. ez később vissza áll majd? Vagy lehet levágatni a rugóból? Úgy volt szép, ahogy volt. Köszönöm a segítséget, előre is. -
Mintcar
tag
válasz Templomegere #6722 üzenetére
Nem tudta megmondani azt sem, de egy irányárban 150k-ért kinált járgánynál nem volt nagyon mit kérdezni. A végén még 30k is le lett alkudva Arra kevés kérdésre is ködös volt a válasz amit kérdeztünk.
Kb igy zajlot az adásvétel:
Kasztni? A festék tarja össze, mint látjuk.
Futómű? Hát ráférne egy állitás(bevittem a speedy-be hogy állitsanak rajta, röhögögörcsöt kaptak )
Motor? Nemrég megcsináltattam.
Mit cseréltek benne? Fingom sincs.
Mennyiért? Már nem emlékszem.Kb ennyi amit tudok az előéletéről, csak azért lett megvéve mert volt 1 év vizsga rajta, első autó törni ez is jó lesz, aztán megy a bontóba, de aztán hozzám nött a szekér.
A lakatoshoz már nem igen lehet, fogom visszavinni, finoman szólva amugysem volt az a könnyes bucsú amikor elvittem a szekeret. Csak remélni tudom hogy nem átrohadt fémet találtál
w123 200D 1.1millió km+
-
józsi67
csendes tag
válasz Templomegere #6724 üzenetére
Szia, köszönöm, hogy válaszoltál. És ha vágnak a rugóból, akkor sem lesz olyan mint eredeti állapotban? Mert a szerelő azt mondta méretre vágja, hogy olyan legyen mint eredetileg.Én nem hallottam még ilyenről. De nem vagyok autószerelő. Vagy az lehet a gond , hogy nem a 190 D -hez való rugót tették bele? Üdv.
-
Templomegere
senior tag
válasz józsi67 #6728 üzenetére
lehet belőle vágni , de ez nem egy gyárias megoldás,és a komfort is változni fog .
inkább keresnék bontóban bele valót, vagy tényleg bele való újat .ha megvan az eredeti rugó akkor le kellene pucolni és megnézni milyen színkódok vannak rajta , az sokat elárul egy hozzá értőnek.
-
józsi67
csendes tag
válasz Templomegere #6729 üzenetére
Szia, igen meg van az eredeti rugó. Mert csak az egyik volt eltörve. Én csak azt nem értem, hogy miért nem eredetit raktak bele. Rábíztam a szerelőre. Ha most veszek bontóból, akkor mit kezdek ezekkel a rugókkal. De annyira bosszant, hogy így jártam. Első gazdától vettem az én gyönyörűmet. Mindig ilyen autóra vágytam. Szerinted átvágták a fejemet? Mert nem értem miért kell levágni valamiből, ha az belevaló. Üdv.
-
józsi67
csendes tag
válasz Templomegere #6729 üzenetére
Mit lehet tenni, ha nem az eredeti belevaló rugót tette bele a szerelő? Mert én kifizettem az alkatrészt is és a munkadíjat is. Azt mondta az a rugó van benne. Szerintem te autószerelő lehetsz. A válaszaid alapján és beleolvasva a fórumba, azt látom hogy értesz hozzá és más autókhoz is. Nem sokára vinnem kell futómű beállításra is. Milyen gondokat okozhat, ha nem a megfelelő rugókkal használom az autómat? Üdv.
-
Mintcar
tag
válasz józsi67 #6723 üzenetére
Szia!
Én is igy jártam mint te, mikor a kocsi össze lett rakva ilyen furcsán állt az eleje. Pedig az eredeti 30éves rugot tették vissza! Csak 14 honapig nem volt bent a rugó és ennyire szétdobta magát.
Ment a sopánkodás rendesen hogy mi a franc van olyan kemény volt hogyha belementem egy kéttyúba majd leszakadt a vesém.
Aztán szép lassan elkezdert vissza ülni, és a rugozása is egyre jobb lett. Ez a kép 4 honapra rá lett csinálva, itt már szépen vissza ült. Pedig nem lett hozzányulva.w123 200D 1.1millió km+
-
Templomegere
senior tag
jelentem szétszedtem a motort . főtengely menthető köszörüléssel , blokk szintén, bár ez úgy is fúrva lesz a 2-es túlméret miatt . Dugók mág jók is lennének dobálózni , valami utángyártott féleségek . kuplung kissé beteg , vezérlés szintén (lánc, feszítők) . Adagoló és a porlasztók a jövő héten meglesznek . a blokkot a jövő héten viszem furatni , ftengelyt köszörültetni . Hajtókarok jók csak a csapszeg perselyt kell cserélni , na meg a csavartjait .
Adagoló meghajtó tengely perselye kuka , maga a tengely talán túlélte . olajszivattyú meghajtó fogaskereke kuka (ki tudja miért ......) Hfejet jövő héten lesz időm szétbombázni .A kérdés az hogy pucoljam fémig (gyöngyszórás ) és fessem a dolgokat , vagy simán csak mossam el és mehet össze ?
-
Mintcar
tag
válasz Templomegere #6733 üzenetére
Szia!
Akkor ha jól értem, a főtengely akkor menthető köszörüléssel.A túlméretes fekvő csapágyakat akkor ezekszerint fel lehet használni amit vittem?
A dugok amik bent voltak, nem valami csúcs minőség.
Na most a blokk nem tiszta nekem, nem csak hüvely lesz cserélve? Vagy most pontosan mit kell 2-s túlméretre furni?
A dugok amit amit vittem azok alapméretesek, ha minden igaz.A festéssel kapcsolatban, a hengerfejet, és a porlasztó házakat minden képpen szeretném a lefestenéd. A porlasztó házakat egyáltalán szabad festeni?
Magát a blokkot elég ha simán lemosod, az amugy is egyfolytában kapja az áldást és sosem marad tiszta.A kuplunggal mi a baj pontosan?
Tehát akkor a vezérlés is beteg, akkor az simán okozhatta a teljesitmény igadozást.
Na, akkor akkor csak kiderülnek a disznóságok
A vicces az egészben 15.000km-l ezelőtt raktak be egy zsír új kuplung készletet, 10.000km-l ezelőtt meg egy új vezmű láncot. (bár kuplung nem lep meg, jobban belegondolva már a vezműlánc sem )w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
Ja, még annyi hogy nekem első sorban műszaki állapot lenne a fontos, nehogy olyan motort csinálj mint amilyen neked van, mert adhatom el vesémet
Mocsok szép a géped! Amikor felnyitottad a géptetőt az a jelenet jutott az eszembe, amikor Vincent Vega felnyitotta Marsellus Wallace eltünt böröndjét a ponyvaregényben.
w123 200D 1.1millió km+
-
Templomegere
senior tag
válasz Mintcar #6734 üzenetére
új lánc régi vezetőkkel és feszítővel ???? érdekes . milyen lánc amúgy ???
a dugók amiket hoztál az nem második túlméret ? nem emlékszem .
főtengely az menthető , köszörüléssel , persze ha nincsen más baja , ami így szemre , mikrométerrel nem látszik .
új dugókhoz ha alapméretes akkor kell 4 új hüvely , aztán beteszik őket és honolják , ha túlméretesek akkor marad ami benne van csak azt megbökik .
hfejet pont nem fogom lefesteni , max hőállóval tudom , mint az enyémet . de elötte akkor meg kell fujatni , porlasztók maradnak olyanok amilyenek , küllemre . kuplungal az a baj hogy minden porcikája meg van lilulva , a rugói is , a szerkezetben és a tárcsában is . a lendkerékkel is kezdeni kell majd valamit mert az is kapott . pedig tuti kis cucc .(volt)
-
Mintcar
tag
válasz Templomegere #6736 üzenetére
A dugokat alapméretesnek vettem, erre külön fel is hivta a srác a figyelmem, a 87,00 az EPC szerint is alapméret.
A vezműlánc fingom sincs hogy milyen, a vezetőket és feszitőt biztos nem cseréltek, ezt én is furcsáltam! Ha kell minden képp cseréld ki a láncot!
Kuplunra mit javasolsz?
Amit vittem lendkerék az is kuka?w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
-
Batman2
őstag
válasz józsi67 #6723 üzenetére
Szevasz
Lehet, azért is áll fel nagyon az eleje, mert a hátsó rugók nagyon le vannak már ülve, csak eddig nem tünt fel, mert a régi elsők is le voltak már ülve, de most az új elsővel nem passzol a régi hátsó !
Figyled meg jól, mennyire áll ki a hátsó kerék a sárvédő ivből, ha kiáll egyáltalán !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
válasz Mintcar #6737 üzenetére
okkkké, én még nem néztem semmit sem de te most sokat segítettél . a motorod akkor fel van fúrva 87,5-ös dugók vannak benne , szóval kelleni fog 4 db hengerpersely.
A vezérmű lánc hanyatlásának okát sikerült megtalálnom , az pedig a főtengely fogaskerék , szegénykém igencsak hadviselt , majd kap egy újat vagy bontott jót . gondolom ár kérdése ,ezért nem javasolt látatlanban láncot cserélni , jó látni hogy mire rakja fel az ember .
a kuplung az cserés lesz . nincs mese ....... elvileg van nekem egy komplett szettem , kb 4 éve vettem 3-at , le volt akciózva szentendrén a merciboltban. egy ilyen van nekem is az autóban , eddig jól végzi a dolgát . 30e ft körül volt valahol .
amit hoztál lkerék majd megnézem , még ki sem vettem az autóból .........
az a gond hogy növekedik az alkatrészlista )
adagolósra leszek még kíváncsi .
-
Mintcar
tag
válasz Templomegere #6740 üzenetére
Pedig van nekem itthon, szinte alapméretes 615-s főtengelyem lánckerékkel , és nem vittem le . Tudtam hogy valamit itthon fogok hagyni .
A hátsóülésen a biszbaszok között azt hiszem van adagoló meghalytó tengely is.
A kuplung ha cserés akkor rakd be azt a készletet a mit vettél anno.A fötengely lánckerék nem tudom milyen árban lehet, de ha van neked jó bontott akkor inkább azt tedd be.
Akkor kezdenek összegyülni a dolgok.
Adagolóra én is kiváncsi leszek, remélem nem lesz kuka, és sikerül gatyába rázni!
Pénzt szolj ha kell utalni!
w123 200D 1.1millió km+
-
Templomegere
senior tag
válasz Mintcar #6741 üzenetére
főtengelyt ha elhozom tőled azt is megmérik és valószínű köszörülik, szóval ebenguba .
nem az adagoló meghajtó tengely hanem annak a perselye a szar , és az olajpumpa meghajtó tengelyen lévő fogaskerék . e ezek vannak nekem , milyen színűt kérsz ?
Főtengely lánckereket én anno 8e ft körül vettem , majd megkérdem most mennyi . van bontott is .
adagoló szerdáig kiderül .
pénz , egyenlőre csak a motor olajat vettem meg , szóval még van rendesen.
hét végére már szerintem tudunk számokat pontosítani.
-
Mintcar
tag
válasz Templomegere #6745 üzenetére
Nem fogok fenn akadni egy fogaskereken, ha van fasza használtad tedd be azt, majd felszámolod, ha nincs újat neki, majd eldöntöd!
Egyébként megbirod saccolni hogy kb. mennyit futhatot a motor összesen, kiváncsi lennék.
Biztos nem annyit mint az óra mutatw123 200D 1.1millió km+
-
Templomegere
senior tag
válasz Mintcar #6746 üzenetére
A motorhoz hozzá nyúltak többször is ez biztos , fel is fúrták és köszörülték is a főtengelyt . A blokknak szerintem semmi baja , meg fogom méretni , de szerintem hibátlan . De ugye az alapméretes új dugók miatt hozzá kell majd nyúlni . A dugók amik elkoptak idő előtt , ill a dugógyűrűk . Dugógyűrűket levettem beraktam a hüvelybe , 1.4mm a hézag . Ez nagyon sok . Pedig szerintem ez a motor így ebben a formában nem futott sokat . A blokk állapotából ítélve 10e km -től kezdve max 40-50e km kaphatott . A dugónak nincs nagyon nagy baja , az oldalfaluk van eléggé megkenődve , kicsit megmelegedhettek ,
Ha ebbe a motorba rendesebb dugókat raknak akkor semmi baja nem lenne . Így viszont szarrá kopott , tele tette a rendszert fém"reszelékkel" ami aztán megdolgozott mindent .
Adagoló , porlasztók hf a héten kiderül .
.
-
Mintcar
tag
w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
válasz Templomegere #6749 üzenetére
Akkor tényleg a tiéddel jövök vissza
[ Szerkesztve ]
w123 200D 1.1millió km+
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Gyúrósok ide!
- Asustor NAS
- The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- DIGI internet
- lezso6: Miért veszünk SUV-okat?
- További aktív témák...
- Eladó Mazzer Major Kávéőrlő Új késekkel! Single Dose-ra alakítva!
- Easy Home MD18418-as akkus 2 az 1-ben porszívó eladó
- Magyar menüs Delonghi Autentica Cappuccino automata kávéfőző új tejtartállyal
- Kék Jura Impressa F90 svájci érintőgombos automata kávéfőző
- Delonghi ECAM 23.460.S automata kávéfőző új tejtartállyal