- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Megérkezett a Samsung Galaxy A15, A15 5G és A25 5G
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
-
Marvel Rivals - Középpontban Hela
gp Folytatódik a karakterbemutatók sorozata, a legújabb részben a Halál Istennője kerül a középpontba.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
'Em
csendes tag
Huh!
nem semmi a nyelvezeted, de azért értegettem.
Nos tudom hogy borsos az ára, és csak 5-6 év mulva szeretnék venni :p
És mivel drágák, használtat; a másik oldalról viszont egyszer élünk. Legyen Új!
És bizva az inflácio alakulásában 5 év mulva már elterjednek az 1-2 %-os THM-ek és akkor részletre. DE megér e nekem (facér 26 éves leszek addigra) egy 5-6 millás középkategóriás autó? Jo nekem egy corsa is vagy fiesta (ami újonnan extrákkal is 3,2 milla) de egy alsókategóriás autó már 6 év mulva nem olyan: Zörgő műanygalkatrészek stb. (A mi Escortunknak is 6 év után semmi baja, indul pöccintésre, megy is és amióta megmutatták az oktánszám állító kábelt a fogyasztása se hajmeresztő (1,4 ford: zabál mint állat) de zörgicsélnek a műanyagok jobban érezni az uthibákat, nagyon lágy a rugozás. Mig egy középkategoriás még 8 évesen is tartja magát e téren. De ha veszek egy használt 4 év körüli középkategóriást ( A Mazda 6 amit mondtál borzasztóan tetszik) félek hogy vihetem a rejtett problémákkal. Igaz nem tudom hogy ennél a Weltauto -nál adott garanciák mennyire megnyugtatóak. Meg a másik hogy egy uj autó csak az én élményeimmel gyűlik. Ja és hosszu távon szeretném használni (több mint 10 év)
Netuddki! Melyek fulladnak le, Az összes Turbo diesel vagy csak a a VW TDI-nél volt ez?
Szoval az alapkérdés: Uj kiskategóriás vagy használt középkategóriás
valamint igaz e hogy a francia autók aránylag olcsók és igaz (Citröen, Peugeot 3,3 ért négy éveset kombit, full extrásan 2,0 HDI-val tudok venni egy rahedli hirdetés van ez árban) de ha szervizelem az nagyon drága és az alkatrészek is.
A renaulttól Óckodom mert nagyon egyedi: Egyedi kulcsok, szervíz, de semmit nem zárok ki.
Örömmem várom a részletes véleményeket.
Most nyaralni megyek szoval vagy 2 hét mulva tudom elolvasni, de nagyon örülnék ha ezekre a kérdésekre kapnék némi utmutatást, mert ezeken szoktam rágódni.
Ja és hogy tudok megbízható használtautót venni mikre kell figyelni.
kaptam választ: Sehogy.
Akkor szevasztok és kösz előre -
sebela
aktív tag
Nálam az abszolút nyerő a Renault Clio V6...
Bővebben: link
Amit meg vennék is ha lenne annyi pénzem az meg az Impreza STi kombi...
Bővebben: linkHa követnélek egészen hazáig, megtartanál?
-
Sick Boy
őstag
Egy kis LADA-antológia Bazsesz kedvéért:
A múlt...
Bővebben: link Bővebben: link
Lada 2101, a karikalámpás ''ezerkettes''. A Fiat 124 alapján (1965-ben az év autója volt). A 21011-es 1300 ccm-es motorral (68 LE). A ''1200 S'' széria a 2101 továbbfejlesztve (lökös, rács, embléma, hátsó prizma...) Nekem 2101 van, 1979-es...
Bővebben: link Bővebben: link
2102. Karikalámpás kombi, 62 LE.
Bővebben: link Bővebben: link
2103, az első ''duplakereklámpás'', ezerötös moci, 75 LE, ötsebességes váltó (mert, hogy az eddigiek 4 sebességesek).
Bővebben: link Bővebben: link
Kocka-kombi. 1300 ccm, 70 LE. Magyarországon nem forgalmazták, de azért van belőle. Pl ilyen van Poppy nővérééknek is!
Bővebben: link Bővebben: link
Készült belőle 1200 ccm-es (21051, 1200 S, 62 LE), 1300 ccm-es (2105, 1300 S, 70 LE) és 1500 ccm-es (21053, 1500 S, 75 LE). Népszerű modell volt.
Bővebben: link Bővebben: link
A másik ''duplakereklámpás'', LADA >prémiumkategória<, 1600 ccm, 78 LE, fordulatszámmérő, króm díszlécek, talán a legpofásabbra sikeredett.
Bővebben: link Bővebben: link
Az akkor legmodernebb, ezerötszázas mocival (1500 L) szerelve, fordulatszámmérő, Magyarországon igen kedvelt volt, ez a ''Parasztmerci''
Bővebben: link Bővebben: link
A ''szamár'', mindenki kedvence. A Citroen tervezte, a Lada kivitelezte és az az igazság, hogy ez egy nagyon jó autój, de a váltója nagyon szar. Nagyon. Ismétlem nagyon! Háromféle motorral szerelték ivánék: 1100 ccm, 1300 ccm, 1500 ccm.
Bővebben: link Bővebben: link
Az ötajtós szamár, 1500-as mocival. Ez lett a '80-as évek végének családi autója. Ilyen van Poppyéknak!
Bővebben: link Bővebben: link
A Samara harmadik megkísértése: 1500-as motor, limuzin kivitel. Ugyan a magyar ''lépcsőshát-mizéria'' indokolta volna, mégsem terjedt el, talán, mert a rendszerváltás előtt nem sokkal jött ki...
Bővebben: link Bővebben: link
Az AUTOBA3 legeslegnagyobb dobása, ezt sohasem fogják túlszárnyalni, akkora volt és akkorát ütött a maga korában, hogy az csak na és a mai napig megállja a helyét és lealázza terepen a városi luxusterepjárókat is! Bizony ám! A magyar rendvédemi szervek a mai napig ilyenekkel járnak! Police, VPOP, határőrség stb...
A világon először (!) fülkéből kapcsolható összkerék, külön terepváltó, eszetlen jó konstrukció, az oroszok tudták, hogy milyen az a terep, nekik aztán van tajga elég...Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
A Jelen...
Most épp ezeket lehet kapni Magyarországon:
Bővebben: link Bővebben: link
New Lada-limousine. Továbbfejlesztett soros négyhengeres, ezerötös. nem is rossz! És full extrásan 1 900 000 HUF, csak szervót nem lehet bele tetetni, mert olyan nincs is az AUTOBA3-nak...
Bővebben: link Bővebben: link
Ugyanaz, csak kombi kivitel, de azért csúnya...
Bővebben: link Bővebben: link
Na eeez már valahogy kinéz. Ugyanaz a belső, viszont csapotthátú!
Bővebben: link Bővebben: link
Az új Niva. 2000-től gyártják, továbbfejlesztett, immár 1700 ccm-es motor hajtja, a konstrukción és a kivitelezésen alig változtattak, végre egyszer megértette valaki, hogy azon, ami jó és bevált, nem érdemes és nem is szabad változtatni!Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
pweisz
senior tag
Jó kis gép 1.5 16szelep, a kombit tesztelte az autobild.de, a motorról jókat írtak, de egyébbként nem annyira,leesett az ablaktörlő asszem, meg ilyen aproságok, meg a végén azt írták hogy 3* annyit ment mint egy átlagos Lada user-nél egy évben, de úgy nézett ki mintha 10*annyit futott volna mint valójában, 1 évet használták és 30000km -et tettek bele.
-
Sick Boy
őstag
basszus ladákkal álmodtam. ez már beteges. azt álmodtam, hogy volt egy csomó ladánk. De volt egy kedvencem, egy ezerkettes, zöld kombilada és elromlott benne a kézifék és belement a hintaállványba és csúnyáb behorpadt az eleje...
Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Tommmysun
senior tag
Abba már tudtommal simán belemegy az 5 sebességes váltó (bár nem vok szakértő, de aszem haveréknak is 94-es 5 sebességes volt, csak kombiba).
Wankel: Az tényleg nagyon cool, egyik imerősnek wankel motoros Samaraja volt (én sem hittem míg nem mutatta), azt mondta, hogy tök gyári csak az volt a neve, hogy Lada Samara Sport (vagy valami ilyesmi), ment mint az állat!!! ;)
[Szerkesztve] -
a_tesz
Korrektor
egyfelől nem az én suzukim,családi autónak lett vásárolva.autópályán lejtőn hátszélben mentem vele 160-at,valamint majdnem szélcsendben sík úton egyszer 158ig kiforgott.de hogy mérte a 140-et amikor az óra 120at tud?vagy húzta valaki? nekünk is volt trabink, kétütemű meg négyütemű is,de az utóbbi sem volt képes 130nál többre,hacsak nem 5sebességes polo-váltót raktak bele utólag.
rAtdrAgOn: szerintem annak a bx-nek már csak az az egy baja volt, hogy mennie kellett viccen kívül: elképzelhető,hogy rossz benne a hidraulikapumpa,de sztem egy bx-hez képest tök átlagos állapotban van.gyerek szerrintem csak annyit tud róla, hogy citroen, hiába is kérdeznék bármit.ráadásul nem is érdekli különösebben, hogy van az autója,mert ha széthajtja, majd vesz másikat... citroenre sokan próbáltak már rábeszélni,de egyszer vagy 8 éve volt egy BX kombija uncsitesóméknak,ültem benne úgy 500méteren keresztül,de elég is volt,nem stílusom a francia autó...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Tommmysun
senior tag
Te én is rohangászok egy kombi trabival és már tőlem is megkérdezték, hogy mitől megy ez ilyen jól, meg hogy milyen halk egy trabihoz képest. De 140 az azért egy kicsit sok!!!!!!! Egy, már 100 felett szinte irányithatatlan, kettő 140-nél ha átszólt volna a fószer a bömösből akkor nagyfaterod semmit nem hallot volna a szél meg motorzajtól!!!! Max azt tudom elképzelni, hogy elég jó tempóban ment nagyfaterod (pl 110max. lakott területen kívül 90-es megengedett sebessségnél) és ezen a BMW-s meglepődött, hogy egy trabi nem csak 70-nel tud menni és csak odabökött egy számot, hogy de megy a verda 140-el!!!
-
a_tesz
Korrektor
válasz dimanche #391 üzenetére
LOL
uncsiméknak volt olyanjuk,ráadásul kombiban.az még rendben van,hogy az ezres swift odaveri,mert sokkal könnyebb,de hogy még mellette 8-9et kajáljon akár városon kívül is...
neduddki:ne haragudj,de én tényleg nem értettem,mit akarsz mondani ja és én meg kifelejtettem a renault 1.5 dCi-t,kövezzetek meg érte...ebből is látszik,mennyire érdekel a csigaszopók személyautóipara
a sokfajta lóerőadat közt az ember már ki sem tud igazodni,főleg a dízelekből jó szokása a gyáraknak,hogy 3-4félét is gyártanak ugyanazzal a lökettérfogattal.ja és tényleg,ha már itt járunk,a legjobbakat szerintem a bömbikben keressétek.pl az új 3000-es,két turbós,272 LE-s,560Nm-es szerintem elég meggyőzően mehet...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
neduddki
nagyúr
válasz dimanche #391 üzenetére
HI!
Na nehanyan megitnkedvelni fognak!!!:- ))))
Errol az gyun eszembe, hogy vmikor a 0evek kozepen meselt egyik baratom, hogy opel-nel az a szokas hogy 15-20% tullovik az orat mert akkor mijjen fantasztikus fogyasztasok jonnek ki, meg mijjen jol megy az auto.. na most erdeklodve nesztem, asztan vot lehetosegem nehany opel osszevetni a 405-osom orajaval es mikor az meg vhol 100-110 /pedig az is siketett kicsit/ koze lotte bemagat akkor az astrak mar 130 folott a vektral is majd a 125-130-at nyalogattak. Tobb joszag is vot, igen eltero motor es kivitel de asietes az stabil
Asztan vot egy srac megvett egy astra kombi 60LE-s bestiat:- ))) es elvitt autozni e mutatta hogy 190 az ora.. En beul pozso es 165-170 kornyeekn mar nagyonmaradozott le a 190-nes asra:- ))))
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
B.Kox
tag
válasz #16741888 #604 üzenetére
Ha akarsz RS2 -est látni élőben gyere 1* ki a lágymányosihoz, ott szokott gyorsulni egy ilyen. Hihetetlen hogy mit megy az a gép. Szem legalább 400 paci lehet, de biztos hogy jóval több a gyári 315 -nél. Egy békés családi kombinak látszik, közben pedig egy vadállat.
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
Bazsesz
őstag
Megvan a másik szerelmem!
Megvan a cél, hogy mire kezdek el gyűjteni (hosszútávon gondolkodok gyűjtés alatt ). És ez nem más, mint egy Bővebben: link
Igen, egy Mazda 6, méghozzá a kombi változat. Eszméletlenülnagyontutiulbejön a formája, és hogy kombi, az főleg tettsazik. Kicsit sok az már, hogy mindenki veszi a lépcsőshátút, és tuningolja ezerrel, meg akkora hátsóspoilert tesznek rá, hogy leszakad a háttulja. Ez így, ahogy most van (alufelnivel, sötétített ablakokkal) BŐVEN elég lenne, nem kellene nekem több csicsa rá.
Bővebben: link Van azért csomagtere is rendesen.
Most akarom majd megkeresni, hogy milyen para-méterekkel rendelkezik ez a kis járgány.
Üdv: balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
_Volkovy_
nagyúr
Kéne nekünk egy új verda,a Clio kicsi lett.
Aranyos,szeretjük,de nem lehet bele pakolni,meg nem férünk el benne kettőnél többen.
Olyanon gondolkodunk,hogy Opel Astra(új),Mazda3 kombi,Ford Focus,ilyesmik.
Franciát és olaszt nem akarunk mégegyszer.. -
Sick Boy
őstag
VelSatis...
Szerintem nagyon jó!
Valóban drága, dehát ez azért már talán súrolja a luxuskategória határait...!
Mert, valljuk be, sem ez, sem a VW Phaeton, sem a Citroen C5 és minden bűntársuk, ezek nem igazi luxusautók.
Luxusautó a Rolls Royce, vagy Bently, az luxusautó. Kézzel rakják össze a RR-okat, az autó minden egyes porcikája gondoskodó érintésekkel teli. Minden egyes darabját az autónak emberi kezek rakják össze (rakták)... a régiek... azok az iszonyatos 8-9 literes V8-asok... V12-esek, az elnyűhetetlen automata váltók, a jobbkormányok... mindennapi használattal 40 év alatt sem tudod kinyírni azt a váltót...! Minimális elektronika = nincs minek meghibásodnia.
Az újak már mások... ugye, meg kell már felelni valamilyen környezetvédelmi/biztonsági ésatöbbi követelménynek. Tele vannak elektronikával, stb...
Na és a figura a kocsi orrán... már nem azért, de nem venném jó néven, ha pont egy RR ütne el, tuttira felnyársalna a dísz az elején...
nah, abbahagyom az áradozást a luxusautókról...!
Szal, VelSatis.
Szeretem ezt az autót. A Renault minden újítása, technológiája, mérnöki bravúrja, minden benne van abban az autóban. Olyan részletekre is figyelnek... hihetetlen... pölö, a csomagtartó nyitógombja maga a Renault-embléma hátul, az billen, iszonyat jó! A részletek... az ördög a részletekben lakozik!
Csúcstechnika, űrállomás, amely belül van. A műszerfal végre nem ''vízesésszerű'' 90 fok, mint pölö a Volvokban.
Bővebben: link
A gombok nagyon sűrűn vannak, szerintem ez problémát jelenthet vezetés közben, szvsz túlságosan elvonja a figyelmet a vezetésről, ha meg akarsz nyomni egy gombot...
Az ülések többsörösen osztottak, minden rész külön állítható, memóriásak, 100%-ban magadhoz igazíthatod!
A hátsó utasok sem maradnak ki! Nekik is kijár az űrtechnika:
A legmodernebb Renault dCi és benzinmotorokkal szállítják, 2-2 van mindkettőből!
2000 ccm turbo [benzin] - [165 LE]
3500 ccm V6 - 24V [benzin] - [245 LE]
2200 ccm dCi [diesel] - [150 LE]
3000 ccm dCi [diesel] - [180 LE]
dízelek: központi befecskendezéses, köztes hűtős [intercooler], változó geometriájú turbófeltöltővel, iszonyatbrutális nyomatékkal, mégis nagyon jó fogyasztással!
Egyedi hűtőmaszk -> figyelemfelkeltés, és egyben meg is osztja az embereket, gondolom, Neked nem tetszik! Egyedi vágású lámpák, összetéveszthetetlen dizájn, az autó maga => anyahajó. Hatchback [csapotthátú]. Ez szokatlan az ilyen kategóriájú autók között
[a VelSatis kombi valóban nagyon csúnya... formátlan]
Az elképzelhető összes extra benne van... navigáció is!
Euro NCAP törésteszt: ***** [5 csillag - maximális]
Fő alapfelszereltségek:
• Oldallégzsákok elöl
• Függönylégzsákok
• ABS + vészfékrásegítõ rendszer
• Elektronikus keréknyomás ellenõrzõ rendszer
• Ködfényszórók elöl
• Elektromos ablakemelõk elõl és hátul, elõl becsípõdésgátlóval
• Renault kártya távirányítóval
• Mélységben és magasságban állítható kormányoszlop
• Sebességszabályozó és -korlátozó berendezés
• Automata kézifék
• Esõérzékelõs automata ablaktörlõ és fényérzékelõs világításautomatika
• Oldalanként szabályozható digitális klímaberendezés hátsó keringtetéssel
• Fémhatású dekoráció a mûszerfalon
• Bõrbevonatú kormány, bõrbevonatú sebességváltógombbal
• Komfort ülések integrált biztonsági övvel
• Könyöktámasz elõl és hátul, integrált rakodórekeszekkel
• Fedélzeti számítógép
• 4x15 W rádió + mono CD RDS
• Elektrokróm belsõ tükör
• Xenon-lámpák + fényszórómosók
• Elektromos ablakemelõk becsípõdésgátlóval elõl és hátul
• Renault kártya automatikus nyitással
• Parkolást segítõ berendezés
• Napfényrolók az oldalsó ablakokon és a csomagtérablakon
• Fedélzeti ellenõrzõ berendezés
• 18'' Villa d'Este könnyûfém keréktárcsák
• Elektromosan állítható, behajtható, fûthetõ, memóriás elektrokróm külsõ visszapillantó tükrök a karosszéria színében
• Fa dekoráció a mûszerfalon
• Memóriás vezetõülés
• Bõr üléshuzat választható színben
asszem most ennyit tudnék elmondani a VelSatis-ról, de majd még úgyis eszembe jut valami...Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
strike-force
őstag
válasz Sick Boy #1146 üzenetére
ez a kép fake, a renault honlapján sem találtam a vel satis kombiról semmit, egyébkéntis ebben a szegmensben nem sok értelme lenne a Renaultnak kombit indítani, mert minimális lenne csak a részesedésük a németek mellett és az egyterűek mellett.
sőt! a saját Espace-üknek csinálnának ezzel konkurenciát!!!!!R7-5800X / 32GB / RTX3070 / POCO_F3 (8/256) / i12 64GB - Just realize it!
-
a_tesz
Korrektor
ja és az új saab suv-t is a 9-7x-et is együtt fejlesztik. de lehet az impreza kombit is kapni, csak a saabnak kellett egy kisméretű sportos verda az amcsi piacra, és elég kézenfekvő választás volt az impreza. de szerencsére ott még nem járnak, hogy a subaruba is opel motor meg váltó kerüljön.
Integra: úgy legyen!スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
strike-force
őstag
''de amerikában a Subaru Impreza kombit Saab 92x néven árusítják.''
no ezaz ami akkor lenne igaz, ha nem lehetne amcsiban subaru impreza kombit kapni, viszont lehet, így nem igaz, amit írtál.
Bővebben: link
az viszont 2ségkívül tény hogy ugyanazok a motorok mennek bele, mit a subarukba.R7-5800X / 32GB / RTX3070 / POCO_F3 (8/256) / i12 64GB - Just realize it!
-
Type-R
őstag
válasz strike-force #1244 üzenetére
'de amerikában a Subaru Impreza kombit Saab 92x néven árusítják.''
Akkor helyesbitek, a Subaru Impreza kombit Saab 92x néven is árusítják. A Saabosok egy kicsit átalakitották az elejét, de még a motorháztetőn a légbeömlő is ott van a 92x-en mint az imprezán, a hátulján meg szinte semmit nem változtattak. Amúgy a 92x japánban készül. -
Type-R
őstag
Ha már kombi sportkocsi is szóbakerült:
Aston Martin Bertone Jet 2 -
hobizoli
nagyúr
Ugyan meg nem dizel, de mar kombi:
Bővebben: link
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #1614 üzenetére
HI!
Kivancsi lennek hogy vajjon ha megfizetik ala tennenek-e emelt futomuvert hogy a sejtcsemete a sivaagban is ferrarival szaguldozzon???: - ))))
Amugy szeritnem qva jl nez ki es egy formas kombi az ma besztos...
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
#16741888
törölt tag
Szóval kombi?!
Akkor nekem valamiért egyből az RS4/6 ugrik be. Nem tom miért biztos van valami oka. Yess, igen, többek között, benzines. -
Szeke
senior tag
-
#16741888
törölt tag
''A hagyományokhoz híven a típus később kombi karosszériával is elérhető lesz.''
De ez pontosan hogy nem a hagyományokhoz való ragaszkodás.(
Az összes RS2-4, kombi volt, csak 1-2Sondermodelt csináltak belőle, szó szerint 1-2t, a 2esből például 4et.
és hol van a turbo?
Gyerekek, mi lesz itt, mert az a turbo elő fog jönni, az utcai tuningokban, és lesznek itt még 6-700 nitrovel, 8-900lovas gépek is. 2mpes gyorsulással.D
de akkor is miért kellett belebaszni azt a fetupírozott régi motort Nem volt jó az a régi 2.7 turbo? meg 2.3 turbo? -
Type-R
őstag
''Szemfüles fotósoknak alig leplezetten sikerült lencsevégre kapniuk az M5-ös BMW Touring, azaz kombi változatát. Az autó ugyanazt a technikát kapja, mint a limuzin, tehát ebben is egy 507 lóerős V10-es motor hajtja majd a hátsó kerekeket, amiben egy hétsebességes SMG váltó működik közre. Az M5 Touring-ot a márka az Audi RS6 Avant, illetve a Mercedes-Benz E55 T AMG modelljei ellen állítja csatasorba, a lóerőt és a hengerszámot illetően pedig a bajorok állnak a legjobban, még ha ez nem is jelent sokat. A menetteljesítmények ennek megfelelően a limuzinéhoz hasonlóak lesznek, az M5 Touring végsebessége pedig 320 km/óra fölött lesz - persze csak abban az esetben, ha az autóból kiiktatják a sebességkorlátozást. A BMW sajtószóvivője szerint még nincs hivatalos döntés az M5 Touring gyártásáról, azonban a konkurencia és a márka jó anyagi helyzetének ismeretében meglehetősen valószerűnek tűnik, hogy gyártósorra küldik az ''űberkombit''.''
-
Integra
titán
itt a subaru wrx wagon, alias saab 92x kombi
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zoley[HUN]
tag
válasz #16741888 #2426 üzenetére
az meg semmi. allitolag a lexus rx 440h hajtaslancat at akarja venni a porsch is a cayannebe, igy megszuletne az elso benzin-elektromos porsche... de a dizel kombi jaguarok koraban mar barmi megtortenhet
mod: elsokerekes soros negyhengeres dizel kombi jaguar
[Szerkesztve]''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
_Volkovy_
nagyúr
-
behappy
aktív tag
Elkészült 1,5 hete az autóm 3 honapig épitettük , de megérte
Ford LTD kombi, 3.8 V6 120LE lett cserélve mustang GT 5.0 V8 HO 225 LE motorra. Nagyon komolyat megy. Eddig csak 2 auto tudott lehagyni: új Subaru Imprezza és ugyanilyen motoros Mustang GT csak 350LE-re piszkálva.
Sebességre eddig 230-at mentem vele és még gyorsult
Valaki ellenem valahol Bp-n ?
Jövő héten viszem az összes belső müanyag elemet flokkoltatni, novemberre kész lesz az uj fényezés (gyöngyház fekete), Mustang GT felnik polirozva lesznek, belső kék-fehér bőrbelsőt kap. Új első és hátsó lámpák érkezőben. Új, 450LE-ig ajánlott Ford Motorsport váltó project alatt, illetve utastérből állitható motorelektronika állitgató kütyü rendelés alatt (3 fokozat - 25-50-100 LE plussz, tulajdonképpen chiptuning).
képek:
Bővebben: link -
G@ben
addikt
Igazad van, de a 2 literes szívómotornak nem ilyen egyenletes a nyomatékgörbéje, valamint a jövőbeni károsanyag-kibocsátási követelmények szinte biztos, hogy csak feltöltött motorokkal érhetők el. A kompresszor és a turbo hátrányait meg ezzel a kombinált rendszerrel nagymértékben ki lehet küszöbölni, persze akár a változó geometriájú turbot is meg lehetne említeni, mert lényegében ugyanerre jó, lásd BMW 6 hengeres dízel vagy az új Porsce Turbo.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
karib
addikt
Egyedi dolgokat persze lehet gyártani
Nekem az egyik legszimpatikusabb az önbeálló hátsó lengéscsillapító, a Sachs Nivomat rendszer - valszeg azért, mert általában nagyon tetszenek az egyszerű, okos, mechanikus megoldások.
A lényege az, hogy a hagyományos hátsó lengéscsillapító helyére egy spéci egység kerül, ami ha leterhelik, képes ''felpumpálni'' magát. Ehhez pedig nincs szükség semmi külső meghajtásra, menet közben a ki-be rugózó lengéscsillapító önmagát képes ''felpumpálni'' a normális szintre, illetve a terhelés levétele után visszaereszti magát. Nem kell vezérelni, állítgatni, párszáz méter után beáll magától. Nagyon pofás
Itt egy leírás az éreklődőknek: [link]
Minden kombi autóban legalábbis opcióként ott kéne legyen.Department of Redundancy Department
-
válasz burgatshow #4652 üzenetére
Szintén egyhatos, egy kombi Astra. És itt jön a lényeges különbség, ugyanis ez 7,5 liter körül fogyaszt, tehát a kasztni méretéből és légellenállásából adódó difi olyan 25%. És hidd el, a menettulajdonságokban is meglátszik, ami persze mindenféle elektronikával ellensúlyozható, de az ebben a kategóriában ritkán alap. Anno az egyik legkomolyabb ellenérv volt ez a C-Max mellett - pedig szép volt a dögje.
A dízelmotorról pedig sokat beszélgettünk már, a végeleges konklúzió mindig az, hogy csak annak éri meg, aki rengeteg megy az autóval.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
somasz
addikt
Üdv!
Szüleim Ford Mondeo kombija (2004-es gyártás, 98kW-os dízel, Delphi befecskendező rendszerrel) bemondta az unalmast, rángat 1800-2100 között, füstöl, bizonyos terhelésnél letilt a motor és megáll.
Szerelők porlasztócsúcsokat, rail-szivattyút cserélnének, tankot takarítanának, mágnest raknának bele, üzemanyagrendszert kitisztítanák. Előbbiek új ára igen magas, ezért szóba került esetleg bontott, vagy felújított verzió is.
Melyikből szabad, melyikből nem?Elvileg 238e km van benne, 150e körül vettük. Volt már turbóelektronika csere meg egr szelep tisztítás többször. Kettőstömegű lendkerék még nem volt cserélve.
Milyen költségekkel számolhatunk még nagyjából? Megérné inkább eladni a közeljövőben?
Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
-
Helló
Volvo 850 T5 kombija van valakinek? 2.0, 20V, turbo.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok!
Az autómban (IV Golf kombi) eltört a hátsó ülés előrehajtásához szükséges kallantyú (amit fel kell húzni, hogy előre lehessen hajtani az ülést). Hogy lehet ilyet beszerezni, és egyáltalán hogy keressek rá....?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Snoop-y
veterán
Nagyon sokat. Semmi lotyoges,billeges. Olyan erzes kicsit mint egy regi villamoson ulni
Az egesz futomu feszesebb lett es jobban erezni az auto hatarait mint elotte, tobb visszajelzest ad arrol, hogy mi tortenik alattad.Mondjuk a Black series-t csak olyannak ajanlom aki nem szivbajos. Siman feler egy sport gatlo kemenyitett rugo kombinacioval. Nem olcso de megis olcsobb mint azokat cserelni.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen