- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Garmin Forerunner 965 - csúcs
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
I_Am
veterán
Ha végre valami jelentősebb mennyiségű havacs leesik Pesten, akkor jön valaki a szokásos Hősök terei csapatásra innen a PH!-ról? Mert akkor találkozhatnánk valahol aztán mehetnénk együtt is.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
Dumb
senior tag
Gyárlátogatás az Arielnél: [link] jó kis képek vannak, katt egy képre
0-160-0 eredmények:
A1 GP 8.40 (550 HP/700kg)
Bugatti Veyron 9.90
Suzuki GSX-R1000 10.70
Ariel Atom S'Charged 11.00
Ariel Atom 450 11.05
Atom Private Owned 11.05
Caterham CSR260 11.95
Brooke Double R 12.50
Porsche 911 Turbo 12.50
Ford Focus WRC 13.57
Lambo Gallardo 13.65
Ascari KZ1 13.80
Corvette Z06 13.80
Alpina B6 14.80
BMW M6 14.95
TVR Tuscan 2 15.00
BMW M5 15.20
Audi RS4 15.80
Aston V8 Vantage 15.81
BMW Z4M Roadster 15.95
Porsche Cayman S 16.46
Lotus Exige S 16.60
Nissan 350Z 18.80
Vauxhall Astra Sprint 18.85
Vauxhall Astra VXR 19.05
Renault Megane F1 20.55
Mazda 6MPS 21.00
Ford Focus ST 21.35
Vauxhall Vectra VXR 22.35
Vauxhall Astra Thurlby 22.65"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
Integra
titán
válasz Integra #4612 üzenetére
az már viszont kifejezetten bosszant, hogy hamarabb lesz valami nyálverő kis gyíknak ilyen autója, aki életében azt se tudta hogy mi az atom, mint nekem
na nem baj, majd az első kanyarban lecsúsznak az ilyen kis műmájer fattyúk az útról, csak az autóért kár......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
aesir
veterán
válasz dragonfx #4595 üzenetére
Nordschleife egyhangú? Az a 174 kanyar egyhangú? Úgy hogy azoknak a kanyaroknak a 80%-át több íven is be lehet venni, annak ellenére hogy az út elég szűk?
Talán nem túlzok ha azt mondom, a Nordschleifén jó köridőt menni a legnagyobb kihívás a pályaversenyzés világában.
Nyugodtan kérdezz meg egy hardcore szimest (az NFS és a Toca nem szimulátor), hogy mennyi időbe kerül megtanulni egyáltalán a nyomvonalat, aztán az egyenetlenségeket, aztán az íveket, aztán pedig azt hogy valóban gyors legyen. Hetek kérdése, napi gyakorlással, csak szimulátorban. Ehhez még tegyük hozzá, hogy a pálya a versenyautóktól elég speciális beállítást igényel (valamennyire hasonlít a spa-i beállításhoz, de a váltóáttétel teljesen más, és a leszorítőerőt jelentősen befolyásolja hogy a pályán van bőven ''bukkanó tetején kanyar'' ahol roppant könnyű elesni.
3 éve nyúzom a Nord-ot különböző szimekben különböző kocsikkal, de cseppet sem egyhangú, pedig semennyi igényem nincs a monotonitásra.Van saját életem...
-
dragonfx
veterán
Ízlések pofonok maradjunk ennyiben
Neked tetszik, nekem nem, egyforma lenne mindnekinek az érdeklődése akkor mi lenne?
toca, gtr...áhh ilyenekkel sosem játszottam, nem nekem való.
Majd az új test drive
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
ahavasi
tag
Hi all!
Régebben írtam BMW E30 318I-vel kapcsoltaban, nos 320I lett belőle. 100ezerért vettük felesbe bátyámmal. kasztnia aránylag OK, motorja kissé odavolt. Kapásból jól kezdőött a dolog, hazafelé menet eldugult a hűtő. kénytelenek voltunk haladni, mert az autón se vizsga se semmi nem volt, (így kellett mennünk 100km-t) ezért autópályán mielött túl magas lett volna a hőfok, leállítottuk a kocsit és gurultunk, aztán megint beindítottuk...
ez így ment addig amig már olaj nyomás is csak 2000 fordulat fölött volt, aztán utána iszonyú szar hangja lett a kocsinak/nem ment. Na mondom kész kinyírtuk. de miután lehűlt a motor megint ment ''normálisan'' (kb 80 ló lehetett a 125 helyett).
Otthon nekiálltunk szétborítani. (fater autószerelő márvagy 20 éve) az olaj vizes volt benne, és vmi eszméletlen szar volt már. Szelephimbákba egy szép S alak volt, vezérműtengely is szar volt már, csapágyas volt, hengerfej görbe, szelepek szarok (érdekes módon a felfogatásnál kopott el nem egyszerű szinten, pedig ez nem jellemző, fater még ilyet nem is látott.) Egyszóval igancsak szar volt a motor, nemcsoda 300ezer KM-t futott, ahhozképest meg hogy milyenek votlak benne az alkatrészek, egész jó hangja volt.
A motor szétszedése meg volt 1 nap alatt, aztán 3 napig csak az olajsarat vakartuk mindenhonnan. má alig láttam ki a fejemből
ha már szétborítottuk, nekiálltunk tuningolni mindent amit csak lehetett.
2.3-as motor vezérműtengelye került bele, új szelepekből leesztergáltattunk, a hengerfejen a szívósort tágítottuk amennyire csak lehet, szívosort políroztuk, főtengelyt és a lentkereket lekönnyítettük.
Új szelephimbák, szelepek, vezérműtengely, csapágyak, gyűrűk,hengerfejből leszedettünk, szal minden meg lett csinálva.
Képek szerelés közben:
[link]
Kis videó az eredményről (nagyon nem lett pörgetve, friss motor...):
[link]
Ha valaki tud E30 M-es hátsó szárnyat az írjon!!!
[Szerkesztve]A kilincs legyen muslincás
-
-
szatocs
őstag
Gyorsult már valaki rajtam kívül Renault Thaliaval, 1,4 - es motorral 0-120 - ra 5 s alatt?
dec.30 - án csináltuk uncsimmal, jeges úton, term. óra szerint=== Szatocs ===
-
dragonfx
veterán
válasz ahavasi #4638 üzenetére
Hány lóerő bemértétek? , akkor most hivatalosan is 2500cm3es a moci?(ha jól a tom 323as annyi szokott lenni csak visszafojtott, ami gondolom nincs benne nektek )
Lada turbó...na az a zorall autó"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Viewsonic #4640 üzenetére
2 m6 nem semmi.
Látszik egy idő után jönnének csak ugye nincs annyi hely a városba 2 lámpa között.
Kivételesen gyenge a hang pedig az számítana
De azé kira, mondjuk ha majdnem alapjáratról indulnak az m6tal ugy nehéz is.
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Viewsonic
aktív tag
sztem jó a hang sok minden hallatszik,csak hangosítsd fel a hangfalaidat!
200km/h ig subaru elveri az m6-ot de gurulóból is de onnan elmegy majd megnezzük vmikor este autopalyan mert a Vácin sok a lámpa
mod: nézd meg a többit olyan is van amikor az m6 ból kamerázok
+ gurulóból is mentünk
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]Aprilia Mille R Factory rox! :D
-
dragonfx
veterán
válasz Viewsonic #4644 üzenetére
megnélztem második postos 2nél már jobb.
Azért mikor nem alapjáratról hanem 3000ről indul az m6 akkor azért nem veri ám annyira.
e30 nem lehet m5, kivéve a motort tehették át
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Viewsonic
aktív tag
válasz dragonfx #4645 üzenetére
Subaru még nincs 100% osan beállítva de régen hülyére verte az m6 most meg 200km/h ig kb ugyan azt tudják azért szerintem az nem rossz
jaja gyerek átpakolta a mocit másik e30 meg 3,5literes a ''törött'' 2,7literes kipakolva meg van még egy 2,7es kipakolva ami nem látszik a felvételenAprilia Mille R Factory rox! :D
-
dragonfx
veterán
Én ide szeretnék parkolni 1x
[link]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
ahavasi
tag
válasz dragonfx #4641 üzenetére
nem, a motor maradt 2000-es, csak 2.3-asnak a vezérműtengelye került bele.
hát lóerőt nem toom nem hiszem hogy lemérjük, gyárilag 125 ló, most olyan 140-re tippelek, bár majd komolyabb véleményt csak a bejáratás után fogok tudni mondani egyenlőre még le kell vizsgáztatni + átiratni.A kilincs legyen muslincás
-
Matt-OPT
aktív tag
Nekem kéne egy ilyen brutál Ford Ka!
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Napelem
- Xbox Series X|S
- Alkoholista nevelde
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- Kring Happy Ergonomikus irodai szék, Hálós, Fekete
- WEBASTO Pure Elektromos autó Fali Gyorstöltő (11kW, 4.5M Type2 kábel)
- Hyundai HYU-753 POE, vandálbiztos (IK10), 4.0MP 2K, POE, IP dóm kamera (Next GEN sorozat)
- HYUNDAI HYU-526N NVR, okos videó rögzítő, 8 csatornás 4.0MP IP kamera rögzítő, H.265+ NVR
- Legrand Netatmo NVP radiátorszelepek