- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
ph Az AMD a gyártók felé már nem is az Intelhez méri a dizájn sebességét, hanem az újabb ARM magokhoz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz cappa72 #263749 üzenetére
3db ablaktörlő lapát 75eFt-ért elég húzós
Én 2021 decemberben olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő 35eFt-ot fizettem a fiatnál a tipora.
Tavaly már egy sima szerelőnél volt ugyanez+ ózonos fertőtlenítés volt 50eFt úgy, hogy van kedvezményem alkatrészre[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
sagesz93
addikt
válasz rbalint88 #263748 üzenetére
0W16-al azt mondanám okés, de azzal szerintem 100k lenne
más: május 1 valaki nem megy a slovakiaringre? FB esemény , tboldi?
-
ArthurShelby
addikt
válasz MC Pite #263557 üzenetére
Ez a panoráma tető+panoráma szélvédő nagyon hangulatos. Ahogy látom kb csak a citroen-nél van pano szélvédő, meg az opelnél. Tényleg jó a sok üveg.
Nekünk családban van egy C zafira (tourer) (pano tető+szélvédővel, sajnos a jobb oldalát eltalálta valaki húgom lagziján ), és nagyon sokat hozzáad a komforthoz/kényelemhez a sok üveg. Nemrég fölmerült, hogy eladjuk, de végül maradni fog (a mindjárt érkező vw golf mellett).[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
BigBlackDog
veterán
válasz ArthurShelby #263756 üzenetére
Még anno volt, hogy szóba jött ilyen panorámaszélvédős H Astra is. Akkor rákérdeztem pár szélvédősnél, hogy mennyi lenne egy csere. Ha jól rémlik, akkor legtöbb helyen elhajtottak, hogy nem igazán tudnak ilyet beszerezni és menjek márkaszervizbe. Ott meg mondtak valami 300-500e Huf körüli összeget (4-5 éve).
-
brumi1024
veterán
-
veterán
válasz molnarpeter #263751 üzenetére
Köszönöm, amúgy nem aggódom különösebben.
TraffiHunter nem AA kompatilbilis. Egy ideje nem használom már, mert egyre kevésbé népszerű, hiányoznak belőle az infók.
-
tboldi
nagyúr
Megvizsgáltam több YT videót, ez tűnik a legjobb eredménynek. Avidemuxszal megkerestem az elindulás előtti képkockát, illetve a 103-104 km/h-ét is (nagyjából ennyit csal az óra), így jön ki 7,7-7,8 sec. Papíron kerek 8 sec szerepel, de Integrale már leírta, hogyan adják meg a digók.
Úgyhogy a Zeperfsen szereplő adatokhoz (8,3-8,7) vagy:
- tényleg elfelejtettek dynamicot kapcsolni;
- a legótvarabb benzint tankolták;
- volt néhány száz kg;
- nem volt tapadás;
- túl koraiak voltak, esetleg túl sokáig tartottak a váltások.
Vagy a fentiek tetszőleges számú kombinációja.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz 426os #263750 üzenetére
Minimális a közös elemek száma, futómű sem egyezik, belső nagyobb komponensek sem, motorokban van átjárás, pontosabban a motorcsaládokban.
De minden más eltérő a C platformtól, anyaghasználattól kezdve a modularitásig.
A Giuliettára épült volna a Bravo utód (Kínában épült is, Viaggio, Ottimo), valamint inkább amerikai modellek használják ezt a platformot (Chrysler Pacifica, 200, Cherokee, Dart"Bad reklám is reklám too"
-
tboldi
nagyúr
válasz -secret- #263769 üzenetére
Mi az egymást követő rendszámú MiTók között vacilláltunk, végül az eggyel nagyobb nyert.
-
Szada85
aktív tag
válasz Szada85 #262908 üzenetére
Saga#5:
(bocs, ha unjátok, kicsit talán terápiás jelleggel is írom ki magamból..)A múlt heti rövid szemle (18-a) után Hans megrendelte az injektorokat, a helyszíni nyomásgyakorlásra kedden reggel leraktam az autót, kérdeztem Hans-t, hogy látja-e a rendszerben a spricnik státuszát, válasz: "Igen, itt vannak, nézem is, 19-én megérkeztek". Tehát az 5napos becsült idö 1 nap (se) volt, sebaj újabb hetet dekkolt az autó...
"Csütörtökig hívnak, hogy belefér-e az autó a heti programba, ennyit tud igérni"..Meglepetésre tegnap (szerda) délben telefon, "kész az autó, volt egy kis lyuk (4-5 óra) a szervizben, így megcsinálták gyorsba, spricnik bent, a fönök nagy kört ment az autóval, nincs több hiba, tökéletes az autó". Pechjükre ezt hangpostára mondták.
14:07-kor ott voltam az autóért, kifizettem a két látogatás összesen ~2000€-s díját, ismét elhangzott, hogy az autó hibamentes, mehetünk nyaralni vele.Beülve láttam, hogy a "nagy" próbakör 9km volt, már itt kétely támadt bennem, hogy ennyi alatt nem lett meleg a technika...
Hazaértem, olaj 100 fok felett kellemesen bemelegedve, ház elött alapjáraton továbbra is remegés. Aqrvaanyját. OBDEleven rádug, "Élö-adat", az összes hengerben váltakozó mennyiségben, de növekvö számban gyújtáskimaradás...Le se löttem az autót se az appot, uzsgyi vissza a szervizbe, az ügyintézö már nincs bent (15:07-kor), így kikérettem a szervizvezetöt, mutatom neki a dolgot, beül, nyomogatja a gázt: "Hát Ö nem érez rendellenes remegést, egy alap vibráció mindig van, a 4 hengeresek ilyenek". Mutatom neki az OBD11-et, "Áhh, az ilyen software-eket Ö kétkedve fogadja"...
Kihívta a másodvezetöt, kihoztak két saját laptopot, rádugták, hümmögnek, "Ök nem látnak semmit"... Kérdezem, hogy "ha élö-adatot néznek, akkor sem?" Erre nem jött válasz.
Eltelik 5 perc, hirtelen mégis látják, mert mindhárom vezetö és egy szerelö állja körbe az autót, és nagyon nagy a tanácstalanság, vitatkoznak, nézik a laptopokat, meg az eddig számlákat, nem adja ki a matek...
10 perc múlva jön a legfelsö vezetö, hogy "oké, látják a hibát, nem tudják mi okozhatja, de innentöl ök átveszik a javítást, ne aggódjak semmin"- mondja.
Kérdeztem, hogy "akkor most a nagy hévvel kicserélt 4 injektor mégsem volt rossz, ha a probléma még mindig fennáll?" - "Hát, nem tudják, azok is lehettek rosszak, ott tudnám hagyni az autót, akkor nekiesnek, és rendbe rakják"...Mivel így elöbb-utóbb átégetném a dugókat, így természetesen nincs kedvem gyújtáshibás autóval járkálni, plusz jelen pillanatban a kiköhögött "2 mille" ablakon kidobott pénznek érzödik, szóval hajrá fiúk.
Ma délelött jött a telefon, hogy (kb. lövésük nincs mi lehet) nekiállnak, kicserélnek elsönek 1db MPI injektort is, megnézik, hogy abban a hengerben javul-e a dolog, és utána értesítenek, illetve "a csere után a fönök 2 napig az autóval fog járni alapos tesztelés címszóval, szóval csak akkor adják oda, ha tényleg jó" (cöhh-cöhh, hallottuk már).
Itt áll a történet, az autó lassan 6 hete "nem használható", kicserélte(tte)k 4 nagynyomású injektort ami nem oldotta meg a dolgot, folytatódik a LEGO-zás, innentöl mondjuk egy centet nem szeretnék a továbbiakban a történetért fizetni, de izgatottan várom a jövö szerdát...
-
BigBlackDog
veterán
Ha esetleg valaki még nem látta volna, talán itt jól áttekinthetők a hétvégi lezárások. Ahogy látom, az M0 is el fog esni egy darabig.
-
MC Pite
veterán
válasz ArthurShelby #263756 üzenetére
Jaja, egyelőre imádom a sok fényt, meglátom nyáron.
Volt ma hogy behúztam az árnyékolót, hogy lássan a kijelzőket, de attól még elég világosHa már gurultam vele (190*60*65-ös hűtőt hoztam vele haza), #napifogyi: [kép]
App szerint a 200k átlaga 5,3. Közbe 3/4 órát frissítetten a térképeket, addig nem gyűjtött adatot, de asszem 5,4-et mutat a fedélzeti is.dnelb: Miért lenne jobb, főleg szívó motornál, főleg ect mögötti mocinál? Ami rengeteget áll, plusz phev autókba is kerül.
Szóljunk a toyotának hogy feleslegesen borítottak milliókat még jobb alapolajú még modernebb olajokba és motorokra!Szada85: Kitartás!
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Vismajor01
addikt
válasz BigBlackDog #263776 üzenetére
De jó aztán mi a hugyer nem tudnak a 4esen menni a városba mit kell itt lezarni egész M5-ot...Én ott közlekednek holnap..
Mikor van ez pontosan? Azt olvasom h hétvégén de nem ugye pen-szo-vas? Vagy hogy?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
MC Pite
veterán
"Elvileg ott optimalisan gyorsit, mert a gyorsitas adja a fogyasztas nagy reszet a sebessegtartas joval kevesebb reszet ezert az adott tempora gyorsitast probalja roviditeni (van egy ideal gorbe, nem padlon gyorsit).”
Szép elmélet
Gyakorlat: Így mennének gázpedállal is, ha euro IV-től felfelé nem néznék olyan szigorúan a károsanyagot/keveréket.
Az elektromos gázpedálok jelét jól megintegrálják és megderiválják zogy ne legyen olyan 'ideges' (sport mód gombok ezt a szűrést csökkentik), ezzel a ojtószelep aktuátorát is kímélik a falábúaktól: és pillanatra se mehet x érték fölé pár paraméter.Deeee bizonyos esetekben (hello VW és motorháztető érzékelő) nem mérnek*, ilyenkor szabadabb a gazda.
*Real driving ciklusban elemzővel a csomiban igen, elég szépen el is szoktak térni az eredmények/károsanyagok ugye.
rbalint88: Baromi sötét üveg van a panontetőn (és hátul), majd megméretem hőtől mennyire véd. De mikor a Megyeri hídon menten reltív lapos napállással, az ellen kevés - de ott az árnyékoló.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
ArthurShelby
addikt
válasz BigBlackDog #263757 üzenetére
11 év és 275ezer km alatt még nem repedt meg, reméljük ez így is marad. Egyszer javíttattam rajta (2-3éve) kisebb lyukakat (a szélvédős beparáztatott, hogy lehet hogy az egész szét fog repedni).
Jó kis kocsi, nincs kímélve (de minden lényegest megkapott). Eddig csak olaj, fékbetét/tárcsa csere volt benne, izzítógyertyákat kellett cserélni, és egyszer volt szabadonfutós gondja (meg akksi csere, xenon égő csere és hasonlók...). Szóval még most jönnek valószínű a futómű, turbó, kettőstömegű-kuplung gondok...
Anno 2016 noveremberében késő este meghajtottam, mint singer a varrógépet, és akkor ment a kocsi waze szerint 222-t (kijelzőn 235-6 lehetett) lefele az érdi leejtőn.
Ahhoz képest, hogy milyen batár (nehéz, és szörnyű a kanyarokban) nagyon lehet hozzá kötődni (szerintem a panoráma cuccok miatt, mert nagyon jó utazó autó).
Már nem én használom (viszont családban maradt), de a kötődés megvan (egy kívülről furcsa, nehéz, családi autóhoz...)A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
BigBlackDog
veterán
válasz Vismajor01 #263781 üzenetére
Ha rákattintasz a vonalra, kiírja, hogy mikor lesz zárás.
-
Gergőke88
addikt
Sziasztok,
továbbra sincs egyezség egy autós topiktali helyszínre és időpontra?
Lenne mit mutatnom -
válasz Szada85 #263774 üzenetére
Nem is tudom mit csinálnék velük, én ezért is tartok a bonyolultabb technikától, mert nem biztos, hogy lenne itt rá szerelő
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
-
szőröscica
addikt
Tegnap este olvasgattam az új Car magazint, benne volt a BMW XM tesztje is. A megjelenésétől tekintsünk el - amin nagyon jót nevettem, azok a végén a fogyasztási adatok. WLTP: 188mpg (1.25l/100km), Tested: 15mpg (15.7l/100km). Mindez úgy, hogy nem is nyomták neki, mert még az elején kiszedte őket egy rendőr a forgalomból.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS routerek
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Drágább lett a Pixel 8a
- Kétventilátoros ASUS Radeon VGA-k az AMD-s felsőházban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen