Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Fotók, videók mobillal
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- A hagyományos (nem okos-) telefonok jelene és jövője
Hirdetés
-
Jövőre érkezik a Ghost of Yōtei (PS5)
gp A Sucker Punch csapata a Tsushima folytatásán dolgozik, a premier valamikor jövőre várható.
-
Akciófigyelő: Kedvezménnyel indít az új e-rolleres márka
ma Az Ausom GX1 szeptember 24-től október 7-ig kuponozható.
-
Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
ph A Granite Rapids AI-ban kifejezetten erősnek tűnik, bár még nincs a piacon az a konkurens platform, amivel versenyezni fog.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArthurShelby
addikt
válasz 6030D #259620 üzenetére
Nálam az szokott még lenni, hogy a védánál lelassítok. Most a téli (16-os) kerekekkel többet csal a kilométeróra, szóval kijelző szerint 139-140 lehet a valós 130 (a nyári 17essel 137, azt pontosabban tudom ). Na most vannak akik beállnak 150tempomatra és azt a védánál sem kapcsolják ki, mert a kilométeróra csalással és a tűréshatárral együtt még jók.
Szóval mikor én jövök 130+-szal először megelőzöm, aztán jön a véda, én lassítok 135 körülre, ő meg nagy jani módjára belemegy a védába 150-nel, így megelőz, aztán később megint megelőzöm.
Tudom, ez nagyon idegesítő lehet másnak, de egyszerűen zavarna, ha 140, vagy afölött kiírt , de még nem büntetendő sebességgel mennék bele a védába/traffiba.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen