- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple Watch
- Honor Magic V2 fél év után
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MasterMark
titán
válasz Peter.70 #233450 üzenetére
Ebből ki se derül mi történt, de biztos igazad van.
Ja igen, meg ha már a busz sávban közlekedik valaki, akkor a busz lámpa szabad jelzése nem csak a buszra vonatkozik, hanem mindenkire aki a buszsávban van. Szóval ha valaki odaáll, akkor induljon el a busz lámpára.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
macilaci78
nagyúr
válasz Szada85 #233445 üzenetére
2-3km-es utak semmilyen belsöégésünek nem tesznek jót - Abból az aspektusból igaz, hogy akárhogy is használják, mindenképp kopik. Viszont a 2T 50 ccm robogóm köszöni szépen, jól van.
Egy másik dolog az a sokat vitatott start/stop rendszer.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Monya78
veterán
válasz macilaci78 #233452 üzenetére
"mindenképp kopik"
Ennek az autógyártók örülnek a legjobban...nemhiába szeretik megadni a gyári olajcsere intervallumot is 2év vagy 30eKm-re...ne gondolkodj, tarts be, majd 10év vagy 200eKm után vegyél új autót...[ Szerkesztve ]
-
Puma K
nagyúr
válasz MasterMark #233451 üzenetére
"Ja igen, meg ha már a busz sávban közlekedik valaki, akkor a busz lámpa szabad jelzése nem csak a buszra vonatkozik, hanem mindenkire aki a buszsávban van. Szóval ha valaki odaáll, akkor induljon el a busz lámpára."
Ezt a nyomorék Bolt taxisoknak is el lehetne mondani, mert akkora madár sofőröket mint azok ritkán látok. Azt sem tudják, hogy hogyan kell használni a BUSZsávot. De az alapvető közlekedés sem igazán sikerül némelyiküknek...
Anno volt olyan munkahelyem ami miatt mehettem legálisan adott személygépkocsival a buszsávban, de akkor mindenki tudta mit hogy kellene ott művelni Igaz akkor idehaza még nem volt jelen az adott taxitársaság... vagy lehet még nem is létezett.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
macilaci78
nagyúr
válasz Peter.70 #233450 üzenetére
Hihetetlen, alig hogy elhunyt, máris reinkarnálódott Berki "simahere" Krisztián?
MasterMark: igen, az előzmény tényleg lemaradt. Ezek szerint szerinted létezhet olyan körülmény, ami a Mercedes vezetőjének viselkedését validálja?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
brumi1024
veterán
Bementunk a nemreg nyilt Tesla szalonba nezelodni, erre ezzel jottunk el holnap reggelig. M3 Performance.
-
MasterMark
titán
válasz macilaci78 #233455 üzenetére
Igen. Pl. a buszos majdnem elütött egy óvodáscsoportot, vagy bármi.
Switch Tax
-
macilaci78
nagyúr
válasz MasterMark #233457 üzenetére
Akkor sem vágnék hozzá semmit egy busz szélvédőjéhez. Kiszállok, lefotózom a busz úgy, hogy látszódjon a sofőr és a rendszám, majd csatolnám egy levélhez, amit a BKK-nak és a rendőrségnek küldök. Ilyen forgalmas úton úgyis lenne térfigyelő kamera, ami rögzítette az esetet, utána lehet járni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
brumi1024
veterán
Odebb lehet parkolni vele, tenyleg impressziv ahogy mindenfele muszerfali kiporgesgatloikon villogas vagy egyeb szinhaz nelkul elindul. Csak egy rovidet mentem vele eddig, este lesz majd rendes proba, de egyaltalan nem urhajo, a vezetes resze nagyon rendben van.
Puma K: Tavaly juniusi, azota tortentek fejlesztgetesek. A belterre azt mondom teljesen rendben van, nincsenek ellallo elemek, nagyon kellemetlen anyagok vagy sorjas muanyagok. Az a (talan 7 darab?) gomb is rendben van, foleg ahhoz kepest, hogy 1 eves tesztauto, tehat kapott az elettol.
Ott allt az elso negyedeves szallitas a szalon mogott/mellett, volt ahol voltak elteresek az illesztesi hezagokban, kicsit elallo kamerahaz, de nem tunt javithatatlannak.
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
-
macilaci78
nagyúr
válasz brumi1024 #233456 üzenetére
Egy ilyen hogy működik a kereskedő oldaláról? Oké, odaadja a verdát, de miután visszaviszed, átnézi, szükség szerint takaríttatja kívül, belül, plusz ráenged egy "gyári beállítások visszaállítása" process-t? Gondolom, a navigációs előzmények is szenzitív adatok a GDPR szerint.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #233464 üzenetére
Felelosseg vallalasi nyilatkozat, adatok, illetve az auto 140-re van korlatozva, ennyit lattam belole. Kb mint egy berles, megneztuk hol van serules, az fel lett irva, lemosva nem volt mert meghozta az elozo probalo es megkaptam egybol. Tenyleg meglepodtem, arra szamitottam, hogy 1-2 het mulva lesz majd egy 1 oras slot ahol valakivel egyutt meg lehet probalni.
-
veterán
válasz brumi1024 #233465 üzenetére
No fene, januárban még kb. 20 perc volt, kísérővel az anyóson, illetve 2 hónapot vártam rá.
Feltankolták?
Más.
Nagyvezír mondja, hogy beleáll a 480-as benzinbe. Legyen így!
Az osztrák mizéria miatt azért ma betáraztam 20 liter MOL95-öt. Bekeverjem előre VIF-fel, úgy vajon tartósabb? -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #233475 üzenetére
Azt nem jelzi előre csipogással, hogy csipogni fog?
Én ma elgondolkoztam a gyalogos figyelmeztető hangjelzés kiiktatásán. Nagyon béna hangja van Fordéknál.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
brumi1024
veterán
Be. Viszont figyelni kell vele a tobbieket, mert lehet meglepo pillanatokat okozni, kevesen szamitanak ra, hogy mar ott is van. 100 alatt tenyleg kvazi azonnali benne minden.
#233467 focvis: Kvazi hot-seat volt, elozo probalo azalatt hozta meg, mig ott voltam, szoval nem volt tele, ~83-4% remlik. Viszont ingyenesen toltheto superchargeren, szoval este az is ki lesz probalva.
#233476 radi8tor: Meg az is lehet, nem tunne fel Biztos ki lehet kapcsolni ezeket, a menuben nem kolbaszoltam meg azon kivul, hogy megneztem a Chill es a Sport modot. Track mod ha jol lattam el volt tuntetve belole.
Mas:
Futomure tobben irtak, hogy kemeny, nem ertem, szerintem abszolut komfortos a Minie utan.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #233470 üzenetére
Olajat a benzinhez? Haaaat annyira nem jo otlet mert az olaj is romlekony de nyilvan van az a bekeveresi arany amit meg elbir a technika. Golfnal inkabb ne probald ki azert.
Eleve nem is keveredik olyan jol mert a benzin konnyebb, az olaj igy leul a kanna aljara. Razogeped meg nincs gondolom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Öcsém eladta a 7gen civicet amit még anno én vettem. Azt hiszem kimondhatjuk, hogy az autónak gyakorlatilag szinte semennyi értékvesztése nem volt. A 8 év alatt 110e Ft. Az havi 1.145Ft.
3 nap kellett amúgy, mire meglett az új gazda.
-
tboldi
nagyúr
WagonR szélvédő megjavítva 6000-ért ohne Casco. Ahhoz képest, hogy mekkora kráter volt, egész jó lett, de a kiindulási méretből fakadóan nem lett észrevehetetlen.
-
kisza25
félisten
-
barnam_
nagyúr
válasz focvis #233483 üzenetére
OFF topic, de délután megvettem a MediaMarktban a Pixel6-ot
Mondjuk mostanra már a Redmi Note10-en is össze szedte magát az AA (jó tipp volt hogy előtte el kell indítani a telefonon az appot amit használni akarsz), de A12-vel már használhatatlan lassú - kevés rá a 4GB ram. -
tboldi
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
Full szintetikus 2T motorolaj mitől romlana meg? Olyan nagy gond sem lehet, Trabantok is mentek több hetes, hónapos állás után. 1:200 keveréket szoktak javasolni tároláshoz, 2T motorhoz pedig 1:40, 1:50 szokott lenni az előírás.
A robogómnál végre kiderült, miért indul nehezen huzamosabb állás után. A karburátorból, pumpából kipárolog a benzin, az olaj nem. A visszamaradt olajat kell kidolgozni... Viszont legalább újkora óta ilyen.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
radi8tor
MODERÁTOR
⭐ Stella
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #233492 üzenetére
Feldolgozott olajok egyike sem all el korlatlan ideig minosegromlas nelkul. Az adalekok kemiai kotesei viszonylag hamar bomlanak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz molnarpeter #233488 üzenetére
2-3 hónapon belül felhasználom, jó lesz így.
Akku: szokásos, hetente feltöltöm. Most kevesebbet használom az autót, egy hét állás után úgy, hogy leállításkor feltöltöttem teljesen, ismét 4-5 óra töltést kért, de előtte is pöccre indult. Nem tudom, hogy egy új akku tovább bírja-e mint ez a lassan 7 éves gyári.
Köszönöm a felajánlást! Tudtommal ez egy több órás procedúra.
-
Qtya123
őstag
válasz tboy93 #233479 üzenetére
Mi 2014-ben vettük az IS200-at 1.8 mFt-ért. Most adtuk el májusban 1.750.000 Ft-ért. De ez olyan, mint a lakás, hogy "húúú de jó nektek, pont kétszer annyiért adtátok el, mint amennyiért 4 éve vettétek".
És? A másik lakás és a másik autó is ugyanúgy drágább lett, ugyanott van az ember.Akartam venni egy ~4 éves autót, amikor számolgattam, kb 6 havi bevételnek megfelelően ki is jött volna (annál többet nem adok autóért). Most oda drágultak a dolgok, hogy 5 havi bevételbe került egy 8 éves autó.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz focvis #233495 üzenetére
Ehhez képest a Mazda akksija, most néztem, ~ 1 óra alatt feltöltődött. 🤷♂️
Azt se tudom, mekkora és milyen típusú az akksi. [kép] "High performance", "stop & start", ugyanakkor kitekerhető a szelep desztvíz utántöltéhez, akkutöltéshez. Fater japán gyártású Ignisében van hasonló, csak kisebb.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz Peter.70 #233450 üzenetére
Az a baj, hogy sok más dologhoz hasonlóan ebben sincs visszatartó erejű mértékű büntetés. Amúgy is teljesen gatyák az emberek.
Amúgy az a tapasztalatom, hogy a nők az autóban kevésbé előzékenyek, mint a férfiak. Nem feltétlenül azért, mert nem figyelnek, hanem direkt kimondottan nehezen mondanak le az elsőbbségről. Főleg, ha az egyén valami trendi suvos kivakart pics@. Tegnap is ez erősödött bennem.Nyergessel mentem Budapest belsőbb részein, sokkal kevesebb előzékenység volt, mint általában (hely meg ugye nem sok van, alig férek el egy csomó helyen), mikor nem a fővárosban megyek vele. Érdekes amúgy, mert személyautóval "vidéken" engednek be nehezebben, kamionnal meg fordítva.
Volt is egy idióta merga suv-os nő. Jobbra kanyarodóba fordult a sávom, index ki, látom van még helyem, kezdem áthúzni, erre jön rám (gondolom feleszmélt, hogy hééé, hát ezt nem engedem be, mert utána tötymörgök mögötte). Visszamenni már nem volt hová, ha megállok, blokkolok mindent is, amíg valaki be nem enged, úgyhogy folytattam a sávváltást, van fék a szarodon. Olyan idegbe került, hogy jött mellém utána ordibálni, meg dudálgatni, meg húzgálta rám a kormányt.Nem sokkal utána meg kanyarodtam ki és a másik utcában egy teherautó jött, aki megállt távolabb, hiszen tudta, hogy nekem hely kell a kanyarban és át kell mennem a sávjába. Amint megállt, mögötte egy suzukis öregasszony elkezdett neki dudálni, meg óbégatni. El is kezdte volna kielőzni, csak meglátott engem és inkább maradt a helyén. De ha kielőzte volna biztos neki állt volna feljebb, hogy ő fog szépen visszatolatni, nem én a kamionnal...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest