- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Netfone
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
Kicsit rákaptam most erre a roadster témára De picike, könnyen elférne az utcán
-
tboldi
nagyúr
válasz barnam_ #232257 üzenetére
Z1
...................................Elvittem egy nagyobb körre is, hogy rendesen meleg legyen, ne csak a mutató szerint, így máris jobbak az értékek. A nagykönyv szerint -2,5 és 2,5 köbmilliméter között kellene lennie, külföldi olasz autós fórumok szerint inkább -1 és 1, de annak is megfelel, úgyhogy keine Panik.
[kép][ Szerkesztve ]
-
Puma K
veterán
Urak!
Közületek valaki képben van az akkukat illetően, hogy melyikre adják a legtöbb garanciát?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
cOxeR
Ármester
válasz tboy93 #232255 üzenetére
Nekem sose volt ingerenciám ilyen helyeken tárolni bármit is. Főleg mivel totál karcolódik az összes ilyen felület.
Csomó ember kulcsot pénztárcát tart itt, engem a rendetlenség rohadt módon zavarna, oldalsó rekeszek is üresek nálam, max kesztyűtartó ami tömve van.Nekem tetszik ez az újrahasznosított irány, persze nem bőr, de a kopogós olcsó műanyag elemeknél tuti karakteresebb. Viszont az ajtó felső részén a textil rohadt mód koszolódik…
-
barnam_
nagyúr
válasz MunezXBK #232269 üzenetére
Értem. A 200-as motor túl gyenge, valami erősebbet szeretnék: 230 kompresszor vagy 320 szívó v6.
más téma, de örülök hogy C-t vettem E helyett, tegnap vettem át a lakás kulcsokat, a mélygarázsban láttam egy C kombit, plusz 20 centi (E osztály) már faltól vonalig lenne.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #232270 üzenetére
Szakszeru valaszt csak a milyen autot vegyek topikban adok. De ha ennyi zavar akkor szivesen hirdetek zero toleranciat a kerdesben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MODERÁTOR
110 lovas 1.5-ös dpi i30 motorról van valakinek tapasztalata? Jövőre cserélném a ceedet egy új(abb) i30-ra és ezzel szemezek.
Az érdekelne, hogy előzésnél autópályán mennyire gatya, illetve bármi tapasztalat ami van róla jöhet!
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
nagyúr
válasz MasterMark #232272 üzenetére
Elég kettős érzéseim voltak amúgy az autóval kapcsolatban. 2016-os BMW i3, 84kw azt hiszem forgalmi szerint. Igazából comfortban sem indul meg durván, viszont az egypedálos vezetést azt nagyon támogatja. Kívülről egész nagynak néz ki, de szerintem nagyon rossz a beltér felosztása. A műszerfal túl hosszú, messze van tőled az üveg és nagyon sok helyet elvesz ami viszont rohadtul hiányzik a hátsó lábtérből. Hátul szinte alig van hely. Az meg hogy a hátsó ajtót csak úgy tudod kinyitni hogy előtte az első ajtót is kinyitod... hát, kvázi ez így egy 3 ajtós autó, nem 5. Az ülés kényelmes, de oldaltartás nincs. Az anyaghasználat nekem nem tetszik, nem ezt várnám egy prémium autótól.
-
veterán
válasz brumi1024 #232286 üzenetére
A G7 ablak-komfortfunkció anomália okában nem vagyok biztos; lehet akku is, és lehet egyéb probléma. A nálam hosszabb időt eltöltő mindkettő G7 tudta / tudja időről-időre produkálni. Egyikben gariban cseréltek vezetőoldali komfortmodult, emlékeim szerint utána is előjött. Újraprogramozod a gombbal, utána jó darabig (akár hónapokig) nincs vele gond.
A mostani G7 akkuját hetente töltöm - múlt hétvégén mégis elfelejtette a vezetőoldali.Még mindig nem akaródzik akkut cserélnem - nem vagyok biztos abban, hogy csere akku tovább bírja mint a benne lévő 6,5 éves gyári. De meg fog cumiztatni egyszer... (bikakábel, akkutöltő a csomeszban.)
-
nagyúr
válasz macilaci78 #232294 üzenetére
11,2 alatt futja a 0-100-at, szerintem mindkét esetre alkalmas. Valószínűleg forog mint a disznó, vissza kell váltani kettőt előzés elött. Kb úgy megy mint az 1.4 civicem ment, azzal meg sosem toltak le a pályáról, csak nyomni kellett neki rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz tomcsi23 #232298 üzenetére
Ha hiszed ha nem, még az Érdi emelkedővel sem volt gondja az autónak. Van benne váltó, szabad ám használni Elhiszem, hogy ebben a turbó-kurvult világban sokaknak már csak az számít menésnek, ha 1500-tól nyomatékból felmegy akárhol az autó, de meglepően használható volt az a civic azzal a motorral. Cserébe halk nem volt és a fék is kevés volt rajta a 150-es tempózáshoz. (2.-3. erőteljes lassítás után egyszerűen elmelegedett)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gray Zone Warfare
- OLED TV topic
- Androidos tablet topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Mobil flották
- BestBuy topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- Politika
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...