- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- DIGI Mobil
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #232499 üzenetére
Haverom 2.0i manualisat vezettem, egesz korrektul megy ha porgeted es a valtoja is eleg finom. Magasan a lec az tuti.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz 6030D #232493 üzenetére
Nem mertem, mert mi van, ha mégis 1000 lesz literje?
Szerk: Olcsó egy évvel ezelőtt volt a benzin. (vagy 2?)
Szerk2: Mindemellett túl hivalkodó*, igaz abból is egy konkrét sárga példánnyal szemeztem, hál'Istennek Debrecenben árulták, olyan messzire nem megyek autóért.
(*Annyira feltűnő géppel nem mertem volna bejönni a munkahelyemre.)[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #232490 üzenetére
Ó, r/hungary-n néhányan azt hitték, hogy fost (=shitpost), páran meg átírták találóbbra vagy rímelősre, de még haiku is született belőle.
[link]Disclaimer: igyekszem mellőzni a politikát, és így teszek továbbra is (pláne az autós topikban), csak a mémes mivolta miatt linkeltem.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
Azon túl, hogy mindenki szembesülne azzal, hogy a nagy előre menetel közben hol is tartanak a béreink a nyugathoz képest, milyen hátránya lenne az eurón bevezetésének?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nandow
aktív tag
válasz BigBlackDog #232499 üzenetére
Erőben szerintem jobb az Accord.
Viszont beltér minőségben lehet feljebb van már a Mazda 6, pláne ha a konkrét példány a legutolsó facelift változat. -
macilaci78
nagyúr
válasz aero. #232477 üzenetére
Dehogy kapcsolgatok vissza egyesével, piros lámpához nyomom a féket, ha a fordulatszám leesett 1500 alá, akkor kiveszem sebességből.
Csak akkor kapcsolok vissza, ha tényleg fontos, hogy mielőbb megálljak, országút, pálya vészfékezés. Akkor akár beleállok a fékbe, majd a kuplungba és lassan húzok egy kettest, vagy hármast, majd finoman fel a kuplungot.
Tudom is én, őzet látok meg mozdulni, vagy valami vakegér kanyarodik ki a földútról.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
silver10
aktív tag
Valaki egyszer itt kétségbevonta, hogy a szívó benya 1.6 közlekedőedényem 4000 f/p-nél 180 km/h sebességre képes. Annyiban igaza volt, hogy rosszul emlékeztem, mert 4100 sík úton klíma nélkül. Na most van kép is. Klímával gyakorlatilag sík úton (nagyon pici út emelkedésnél)4180-4200 lehet.
[kép] -
veterán
válasz tboldi #232503 üzenetére
Szintén nem áll szándékomban politizálni. Sehol.
Ugyanakkor örömteli, hogy a "felsővezetés" a zászlajára tűzte a 480-at, abból nehéz és óriási arcvesztés lenne kihátrálni. A MOL meg simán kibírja (40$ diszkont / hordó).Lesz@rom a CSOK-ot és a többi osztogatást, azokból sosem jut nekem, és csak a piacokat zavarja össze (infláció, stb.).
-
tboldi
nagyúr
válasz silver10 #232510 üzenetére
És mennyit csalhat az óra ebben a magasságban? 5-öt, 10-et, vagy akár 20-at is?
szerk.: Egyszer én is kipróbáltam a Jazz végsebességét a "deutsche Autobahnon", tényleg tudja a gyári 170-et telefonnal mérve, ott forog le az 5. (6100 1/min), de a mutató valahol 173-4 környékén lehetett.
A Honda 100-ig egész pontos, viszont a WagonR és az Ypsilon már 50-nél is 3-5-tel többet mutat. Mindegyik gyári kerékmérettel van.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #232499 üzenetére
Szerintem se. Kb 10 évvel fiatalabb verzióba csomagolt accordra számítok. Nyilván annyira nem érdekel milyen, mert reményeim szerint csak rövid ideig fogom használni. Bízom benne hogy azért még idén megjön a Ceed...
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz rasotamas #232516 üzenetére
Viszont van légellenállás, foroghat többet a motor kisebb sebesség mellett is sík úton. A Jazz is 200 fölött tudna, ha csak az áttételezést veszük figyelembe.
A small blockos is pont 170-nél ér véget, és pont a légellenállás miatt. Hosszabb a váltója, mint a big blockosnak, nem is forog le az 5., nem bírja már tovább leküzdeni a közeget. A big block a rövidebb váltójával meg le tud forogni, bár lemegy a nap, mire eléri a végét.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #232521 üzenetére
De sík úton is előfordulhat, ha egy kanapét szállítunk a tetőcsomagtartón.
szerk.: És erről jut eszembe, amikor Debrecenből hoztuk haza a 125-ös ETZ-met utánfutóval. Eleve a WagonR is annyira áramvonalas, mint egy telefonfülke, de a kicsi kölcsönpótkocsira csak átlósan fért fel a motor, az sem javított a helyzeten. Meg a befogó ráfutófék sem.
Fordulatszámokra már egyáltalán nem emlékszem, de tudom, hogy 130-at bírt menni így is, csak amíg odafele 7-8 liter volt a fogyi, addig vissza már 9-10, Győr előtt meg is kellett állni tankolni, pedig titkon reméltük, hogy Móvárig kibírja.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tboy93 #232521 üzenetére
De nem marad 3000-ren hanem csökkenni fog az rpm a sebességgel arányosan
Ha 3000-re tudod tartani mert van elég nyomaték akkor a sebesség is marad.
Az olyan apróságoktól hogy a hőtágulással változik a gumi átmérője most tekintsünk el.Sebesség = rpm * áttétel * kerékátmérő
Ha fix az rpm, aditt sebességben maradsz, nem váltasz vissza és fixen tartod a fordulatot akkor fix[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
tboldi
nagyúr
válasz rasotamas #232524 üzenetére
Várjunk, én valamit nagyon összekevertem, igazad van.
Jó pont ez nekem, aki járműmérnökire jár… Már amikor, és lehet, hogy pont ez a gond.Mondjuk CVT-nél és nem fix áttétellel még akár meg is állhatja a helyét, amit írtam, de már nem merek kijelenteni semmit.
Inkább nyomom tovább a Stanley Parable-t.
[ Szerkesztve ]
-
gaborn1
tag
válasz molnarpeter #232525 üzenetére
Fentebb írtam, hogy a tavaly évvégén kötött KAVOSZ szerződésünket (amibe beleírattuk, hogy kérünk 12 hónap türelmi időt, mivel 7-8 hó lesz mire ideér a kocsi), visszadobták, hogy bocs, már nem érvényes mégse, ennyit róla.
-
Peter.70
őstag
Ha a féklámpa, hátsó index, tolató lámpa, tükör index izzóit ledesre cseréltem, azért műszakin szólhatnak? Vagy mivel a fényszóróm gyárilag bi ledes, " mondhatom " majd, hogy a többi is gyári?
-
MasterMark
titán
-
adam320
senior tag
Sziasztok!
P0104-es hiba mit jelent egy Ford 2.0 DuratecHE motornál?
Nincs benne légtömegmérő gyárilag, de a hibakód mégis ezt jelentené. -
tboldi
nagyúr
válasz Peter.70 #232536 üzenetére
Én sem véletlenül pakoltam be egyszerű, olcsó izzókat.
………………………………Jazz 100%-ig visszaalakítva a műszaki előtti állapotába, következik júl. 25-én az újrapingálás - remélhetőleg passzoló árnyalattal. Bakker, még majd’ 2 hónap. 😱
De júniusra is van program, 16-án Ypsilon fóliázás, illetve egy olajcserét sem ártana megejteni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz adam320 #232538 üzenetére
Fordos topikban szerintem nagyobb eséllyel kapsz választ, vagy esetleg találsz olyasvalakit, aki rendelkezik FORScannel és a hozzávaló OBD interfésszel.
De amúgy nem mindig pontos a hibakód, vizsgálódni kell. Honda Jazzeknél pl. ha a fojtószelepre panaszkodik, jellemzően nem azzal van a baj, hanem egy elszakadt sárga vezetékkel.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz molnarpeter #232533 üzenetére
dinitrol
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lazac_ #232545 üzenetére
Ha ez az underbody wax, akkor teljesen jó, csak 1-2 év múlva megint érdemes lehet ismételni. Mintha csak zsírral lenne átkenve, ccavaroknak stb még jó is, fékcsövek szintén, talán pár gumi porvédőnél lehet hamarabb repedezés konkrét anyagok (gumi es olajszármazék) függvényében. Legtöbb gondot a gumis anyagú alvázvédő okozhat szerintem, meg a bitumenes is nyűgös szerelés szempontjából, de a wax nem sok vizet zavar szerintem. Csak feltételezés, anyag pontos nevének ismerete nélkül (Dinitrol pont csinál több fajtát ahogy néztem)
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujifilm X
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Autós topik
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- LED világítás a lakásban
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Dell notebook topic
- Milyen TV-t vegyek?
- BestBuy topik
- További aktív témák...