- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Android szakmai topik
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz Szada85 #224399 üzenetére
Hat, azok nem mennek orokke es nincs is beloluk sok. Viszont a szankciok miatt emelkedo tuzeloanyag/energia arak sporolasra osztonoznek.
Ha kint van 100 000 jarmu a harboruban es 10x tobbet fogyasztanak, mint egy szemelyauto, meg mindig budapesti autoforgalom szintje alatt van.
[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
válasz TROG AIR #224408 üzenetére
Először is gratulálok. Ismert előéletű autót venni mindig áldás szerintem.
Másodszor:
Nekem is lenne lehetőségem egy ugyanilyet venni 3.0 benzinnel, vajbőr belsővel, mekafull++ felszereltséggel, ~250e km-rel, hibátlan állapotban (fűtött garázs, rendszeres szerviz, külső karbantartás)
Unokatesómtól venném, igényes-gazdag bankár család. A 350Z ment a két gyerek miatt, ahelyett jött egy C-Merci, de az Audit is eladná valószínűleg hamarosan, és jön egy vatta új jármű helyette.Váltó, kuplung volt felújítva/cserélve, más baja nincs kb 10 éve, amióta náluk van. Mit kell ezekről a motorokról, és magáról a típusról tudni? Fenntartásuk mennyire költséges? Vezetni milyen? Én egy MX5-ből ülnék át.
Egyetlen bajom van az autóval, hogy nekem nem igazán jön be a forma, nekem nagyon elkopott az évek alatt. 159-re fáj a fogam, de azért ott tudnak gondok lenni, szerintem több, mint egy A4-gyel /2.0 jtdm a cél, ha már 159/.
-
TROG AIR
aktív tag
válasz Ádám16 #224411 üzenetére
Köszi mindenkinek. Sokat nem tudok a többi motorváltozatról, ami ebben van,ugye az a legkisebb,(elvileg megbízható-a hahun sem sok eladó van ezzel-ebből),de nálam nem is hardcore felhasználás lesz,csak néha 50 -100 km-ek. Vezetni nagyon jó, pontos benne minden.Nekem kényelmes is, és ugye -195 magas vagyok.
Ami még mellette szólt, hogy nemrég volt vezérléscsere,meg pár olyan dolog amit az előző tulaj fontosnak talált,de nem hiba volt,csak szerinte időszerű. Mindezek 300k-értékben.
Ez 2004.11 havi,törésmentes,4 tulaja volt eddig,és így volt 500k.(Nekem is nagyon tetszik a 159,de nem merném megvenni,kettő van az ismeretségi körömben,nagyon szépek,da mikor költség van-elég zsebbenyúlósakat mondtak.)
430 pozitív , 0 negatív....
-
-v-
addikt
válasz Ádám16 #224411 üzenetére
Én csak ülni ültem ilyenben, kellemesen megy de azért nem esel hanyatt, hangja szép, fogyasztás az van .. egyszer utánanéztem, asszem frankó motor ez, meg utána a 3.2-es is amúgy. Ha ilyen ismert példány vegyed szerintem, nem lesz már 3 literes hathengeres .. mazda mellé, ne helyett
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
-
gooool
őstag
Ma belulrol kitakaritottam a mult ev vegen hozzam vagott cegest, igy mar legalabb nem szegyellek beleulni.
Meg korbeneztem a kasztnit, mert az elozo, volt kollega rendesen utotte szerencsetlent, pedig alig masfel eves.
Az alany egy Golf 7 Sportsvan 1,5TSI 130 lovas.
Es amin megakadt a szemem es nem a kollega sara:
Hogy engedtek ezt igy ki a gyarbol? Vagy csak nekem magas a merce es ez belefer?
Ez a jobb hatso doblemeznel egy jo adag lefolyt alvazvedo, ha esetleg nem lenne egyertelmu.
Egyebkent ebbol is fogy a viz meg az olaj is enyhen, most fog menni 60 ezres szervizre.Üdv, Balázs
-
LK
addikt
Üdv, 2006-os Suzuki Swiftem van. Van benne ESP. 2éve feleségem megcsúszott a kocsival, mert éppen elkezdett esni az eső és pont akkor ért be egy körforgalomba. Kitört oldalra a hátsó kerék. Elég kopott gumijaink voltak amit már lecseréltem azóta. Nem teljesen fordult keresztbe, csak egy kicsit. Kérdés: nem kellett-e volna ezt megakadályoznia az ESP-nek? Illetve pont az ESP-nek köszönhette hogy ennyivel megúszta? Köszi
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
LK
addikt
válasz radi8tor #224427 üzenetére
Igazad van! Fékezésre. Akkor ez a gumik állapota a vizesedő porréteg és a nem megfelelő sebesség eredménye volt, semmi köze a vezetést segítő rendszerekhez.
[ Szerkesztve ]
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
vzsryl
nagyúr
Makulátlan állapotú gumival kb 20km/h-val is megcsúsztam már enyhén nedvesedő porréteg miatt körforgalomban. Eddig kétszer fordult elő, és mindkét alakalomnál könnyedén tudtam korrigálni, de csak azért, mert első kerekes autókkal voltam, amik szó szerint kihúzták a kocsi seggét a csúszásból. Ezért is gondolom úgy, hogy minden biztonságos, családi autóban kellene legyen első kerék hajtás is, de inkább minden autóban.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Fékezésnél az abs játszik, de az se mindenható. Ha taknyos az út, esetleg még nem is a legjobb a gumi se, nincs az az elektronikai csoda, ami megoldja, hogy ne csússzon meg.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
inf3rno
nagyúr
Hát nekem nem tudom melyik volt a múltkor, de amikor tükörjég volt, és kipörgött a kerék a dombon, akkor kapcsolt be valamelyik és próbálta fékezni. Mondjuk semmit nem ért ilyen helyzetben, így se tudtam felmenni a dombon, de gondolom ha az úton hajtok, és ott csúszik meg, akkor valamit segít.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
-v-
addikt
válasz radi8tor #224427 üzenetére
Attól függ, hogy gázadásra tört ki oldalra a kocsi
Egy elsőkerék hajtású autónak hogyan tör ki a hátulja gázadásra?
Hát nekem nem tudom melyik volt a múltkor, de kipörgött a kerék a dombon
Az a nyomaték arról ne Qrut kérdezd, a bubihoz az nem volt széria.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz inf3rno #224436 üzenetére
A kipörgésgátlót előfordul, hogy egybeépítik az ESP-vel, de az se feltétlen gyakori vagy igaz.
Az igazi ESP elvileg az, amikor pl. túl nagy sebességgel akarsz egy kanyart bevenni és az orr vagy far kitörését akadályozandó fékezi valamelyik kereket/kerekeket az autó, hogy ne ess le emiatt az útról, de csodát azért nem tud tenni
#224438radi8tor: Az is csak akkor, ha túl nagy rössel mész bele egy kanyarba, de annyira kiszámított sodródás jellege van, hogy nehéz vele ténylegesen leesni az útról. Persze autója válogatja. A 2017-es Focus pl. sokkal engedékenyebb volt, mint egy 2009-es Civic, utóbbi a legkisebb kézifékes hülyülésre hóban is befékezte úgy az autót, hogy azzal kvázi művészet leesni az útról. A Focus nem volt hülyebiztos...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
álmodom?
kezdő
Az igaz 0 km-es új autók esetében, hogy bizonyos km megtétele után a teljesítmény megnő?
Úgy értem, hogy az első pár ezer km-en az autó még nem adja le (direkt szabályzás vagy “bejáratás/bekopás” miatt) a teljes teljesítményt, csak később.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Vezetékes FEJhallgatók
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- alza vélemények - tapasztalatok
- Xbox Series X|S
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest