- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- iPhone topik
- iOS alkalmazások
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz cappa72 #196010 üzenetére
Mindkettő atombiztos kábé. Azért venném az c14nz-t*, mert annak a legalacsonyabbak a közterhei, és városban majdnem mindegy, hogy 60 vagy 75 ló. Nagyon anno szervizben kellett hagynom az autómat és egy c14nz-t kaptam kölcsönbe, a csalós óra szerint 180-at ment az M7-en (talpam a motortérben). Egyszer pedig 45 lovas Corsa B 1.2i-t kaptam szerviz-kölcsönautóként, az tényleg gyenge.
*Természetesen az 1.6i jobb általánosságban.