-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz parandroid #179595 üzenetére
Nem érdekel sem az idő, sem a fogyasztás.
Ha lehet menni, megyek.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #179602 üzenetére
Mert 240 a vége a GT-nek?
-
Richard!
addikt
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #179604 üzenetére
Te mit tudsz villantani az arcodon kívül?
-
Magnum_
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #179604 üzenetére
Munez: lehet tud 3 honapnal hosszabb munkaviszonyt
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
parandroid
félisten
válasz Zoli-bácsi #179604 üzenetére
El kell, hogy keserítselek, 240-nél szinte minden utcai használatra kiadott autó letilt. Német gyártók biztosan.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
aero.
veterán
válasz parandroid #179608 üzenetére
250, ora szerint 255-60 :) de ja, a performance modellekel kivul meg el ez az egyeszseg.
[ Szerkesztve ]
-
t72killer
titán
válasz parandroid #179608 üzenetére
Francba, pedig már gondolkodtam rajt', hogy szárnyakat szerelek a dobozra, jól nekiszaladok és nem kell annyit vesződni a kompokkal
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
BigBlackDog
veterán
válasz Zoli-bácsi #179611 üzenetére
"És az a fasza gyerek akinek..." > jobb fogyija van.
-
stickermajom
addikt
Tényleg, ha már 90-100-as idegbetegség és villantás. A Toyota hibridjei B-ben villantják a féklámpát, ha elveszed a gázt? Szombaton hazafele a 6-oson ment előttem egy Auris, egész kellemes 100-110 körüli tempóval, de kb. 5km után tikkelni kezdtem a rendszeresen indokolatlanul felvillanó féklámpától. Sehol semmi az úton és pár száz méterenként fékezett.
Persze mondanom sem kell, hogy előzés közben rátalált a gazpedálra a paraszt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #179597 üzenetére
Korábban is jelen volt csak nem ennyire fajsúlyosan. Egyre romlik itthon a morál, lassan 2 részre szakad az autós társadalom, a 130-nál 100-110-el andalgókra meg a 160+-os társaság.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #179615 üzenetére
HSD az könnyű préda de előzés közben rágyorsítani...
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz stickermajom #179615 üzenetére
Lehet finoman jelezte, hogy a covid miatt kéne tartani a 1,5 méteres távolságot. Egyébként a B erősebb motorfék, nem szoktam használni, de szerintem nem világít.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
gzbotii
nagyúr
válasz stickermajom #179615 üzenetére
Múlt héten egy fehér furgon ment 70-el országúton, nyíl egyenes szakasz. Beértem, jöttek szembe, amikor szabad volt, le akartam előzni, akkor meg felnyomta 110-ig, nem azt mondom, hogy szűkös volt, de jöttek szembe.... Utána megint visszaállt kb 70-80as tempóra, mert fél perc múlva nem látszott már a visszapillantóban. Gondolkoztam, hogy előzés után megállok előtte és megkérdem, hogy simán hülye, vagy csak ki akar nyírni pár embert mert .ar napja van..
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
MrSealRD
veterán
Teljesen egyetértek. Ez élesen kijön már most is, de úgy érzem egyre nagyobb a szakadék.
És pont emiatt a két véglet miatt nem lehet a 130-as normál közlekedést betartani...Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #179620 üzenetére
Engem egy Oktáv TSI akart így szívatni szerencsére eleve 3-as padló kezdtem az előzést Bubival, így nem volt gond de ha pl a Jazz-el vagyok akkor kénytelen lettem volna visszasorolni mögé. Persze előzés után már nem is volt sietős neki, mint ahogy előtte sem.
#nincsbennetarcsi
-
ngaba
aktív tag
Nekem azt mondja meg valaki, hogy "külföldön" amikor zöldre vált a lámpa, akkor tényleg meg tudják oldani az autósok, hogy egyszerre indul el a sor (és nem úgy, hogy elindul az első, majd a második stb.)? Az autós oktatóm ezzel hitegetett, és néha örülnék neki, főleg a rövid ciklusú lámpáknál, ha ez itthon is így menne.
Pályán nem annyira érzem még a két részre szakadást, bár én szinte sose csúcsidőben megyek (tippre a 100-110 inkább a munkáb járós rétegnél van, spórolás miatt).
Engem inkább a már-már közhelyes jobbratartás hiánya zavar pályán, meg az, amikor 3 autó a szélsőben utolér egy kamiont, akkor szinte tuti, hogy az utolsó vág ki a belsőbe először, fékezésre kényszerítve az első kettőt... Ezt is oktathatnák valahol, hogy ilyet ne.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MrSealRD #179621 üzenetére
Igen a két sáv úgy néz ki, hogy vagy mész a külsőben 100-110-el vagy bemész a belsőbe ahol 150-160 a minimál tempó. 130 a legrosszabb, mert ugrálhatsz a 110-160 között ha előznél. Valamilyen szinten ez egy öngerjesztő dolog, mert már én sem megyek 130-al. Ha nem sietek andalgok 110-el, ha haladnék akkor meg beállok a belsőbe és felveszem az ottani tempót.
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
válasz gzbotii #179620 üzenetére
A furgonnal az a baj, hogy akár 9db agytröszt is belefér,jobb nem megállítani
Múltkor jött szembe egy ilyen az én sávom tiszta, az Ő oldalán meg állt 3db autó belógva félig az útra, gondolkodás nélkül bejött szembe a sávomba, satufékkel tudtam elengedni, tele volt melósal, anyáztam, anyáztak, nem estem túlzásba, mert túlerőben voltakEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
-
tboldi
nagyúr
válasz stickermajom #179615 üzenetére
Nekem az imént egy Nissan Leaffel gyűlt meg a bajom hasonlóképpen.
-
CactuS
Arcképgyáros
Ha egyedül utazom, akkor nekem egy ilyen után megvan az a rossz szokásom, hogy centizve sorolok be elé, hogy érezze a törődést. Nem szép dolog, de a B változat a fejemben az, hogy megállítom és elcsépelem... A legjobb egyébként az lenne, ha alkalmaznám a fiam "beszólását". Ha valami nem tetszik neki, akkor azt mondja, hogy nem kérem a butaságot. Szerintem ütős lenne, ha ezt egy zűrös forgalmi szituációban elnyomnám. Csak mindig elfelejtem.
Én is azt érzem egyébként, hogy több az állat vagy csak durvábbak az eddigiekhez képest is. Biztos a közelgő tél hozza ki belőlük ezt.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
félisten
válasz Pttypang #179632 üzenetére
Az a baj országúton nem tudsz tartani folyamat 100-at sem, tehét még aki pályán 110-el megy is gyorsabban halad. Na meg könnyebb mérésbe belefutni, stb. országúton.
Amikor a 2 szülő között megyek hétvégente az 50 km 1 óra, és amilyen az út nem tudsz rajta faragni semmit.
-
6030D
Ármester
válasz stickermajom #179615 üzenetére
Nem fékkel kapcsolgatta ki a tempomatot?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
F_Zolee
veterán
válasz stickermajom #179615 üzenetére
Úgy látszik ma hibrid nap van. M0-n nemrég 95el előzött egy kamion a priuszos női egyed. Aztán kiment külsőbe. Mikor már elmentem volna mellette indexelt vissza balra és ő úgy gondolta ha kirakta akkor neki van elsőbbsége. Fékeznem is kellett, duda nyomva de kb meg se hallotta. Mikor elmentem mellette is csak meredt előre...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #179638 üzenetére
Nem csak az út miatt hanem mert rövidtávon nem nyer érdemi időt az ember, hiába megy gyorsan. Pont ezt latolgatta EQM itt korábban. Nekem a telek kb a duplája távban ha sietek 1 óra alatt ott vagyok ha nem akkor kb 1,5 óra.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest