- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz barnam_ #180789 üzenetére
De, elvileg van. Viszont, ha nem én veszem át, ugye akkor már kicsit nehezebb a reklamáció probléma esetén. Egyszerűbb körökre (pl. kötelező szerviz, gumicsere) egyébként úgy szokott menni.
Magát az autót szeretem és csere esetén nem biztos, hogy jobban járnék (esélyes, hogy újat nem kapnék helyette, de ha mégis, akkor is a drágulások miatt kevesebb férne bele).
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #180793 üzenetére
Skoda lefele csal, a Bp-Miskolc-Bp-et pontosan irta de most mentem 173 km-t csak varosban es a bc 10.4 helyett 11.3 a valos fogyi. Megneznem ugyanezt az etapot egy iV-vel is mondjuk. Kb fele lenne a fogyi sztem.
#nincsbennetarcsi
-
Magnum_
nagyúr
M7 beallt, mijt a szeg. Fehervar utan jott egy 730d, M.ricsi feju kocsoggel, szlamomozva, belsoben haladtam, kb 120, gyorsabban, mint a kulso. levillogat, megeloz kintrol, elem megy, szlalomozik tovabb, index nelkul, hogy melyik sav lesz a gyorsabb, de konkretan kacsazott, villantottam, h talan be kene fejezni a kozuti veszelyeztetest. Beragott. Mutogatott
Innentol kameraztunk 2x is buntetofekezett, mutattuk neki, h kamerazunk. Mutogat, h alljukl felre. Gondolom, elnezest akart kerni es megkerni arra, h toroljuk a felveteltI humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz 6030D #180804 üzenetére
Egy baratom es apam gyozkodnek, hogy a) elektronikusan mehet az illetekes RK-nak, b) oda is, amit irsz.
B) nincs kedvem orakig takargatni a rendszamokat, a) nincs kedvem fehervarra menni a nejemmel, tanukihallgatasra, mert nem eleg modernek, hogy elkuldjek a kerdest irasban es minositett alairassal valaszolok.
Pedig megerdemelne.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
fant0mi
addikt
válasz stickermajom #180810 üzenetére
-
#89309696
törölt tag
Mondjuk már régebben is feltűnt, de minden alkalommal meg tud lepni tél kezdetén mikor az esti szürkületi szakasz hosszabb ideig tart, hogy a barmok lámpa nélkül vagy trendi helyzetjelzővel (csóró nappali menetfény) közlekednek. A kimattult foncsorban a kis pilács elképesztően jól látszik. Teljes sötétség elérésekor azért felkapcsolják, de csak mert ők se látnak már.
-
#89309696
törölt tag
válasz szabonagyur #180815 üzenetére
Én nem villogtatok, pont ezért. Nem értik miért villogtatok vagy pedig direkt nem kapcsolta fel, mert ő menő helyzetjelzővel. Nem hatékony a villogtatás.
[ Szerkesztve ]
-
,
addikt
válasz grizlisandor #180770 üzenetére
Nekem ezt csinálja a szívó benzin huszonéves Opel is, nem csak VAG, nem csak turbós autóknál van ez.
(Amúgy nem a külső hőmérséklettől függ, hogy mennyi ideig megy, hanem a motor hőmérsékletétől. Lehet -20C fok is, ha meleg a motor, és leállítom pár percre, utána ha beindítom, alig megy, vagy akár semennyire sem. Ellenben lehet +40C fok is, ha hideg a motor, akkor mindenképp hosszabb ideig fog menni.) -
#89309696
törölt tag
válasz szabonagyur #180818 üzenetére
Olyankor igen, mert ő sem lát.
Ezeknek a tipikus időpontja az ami épp most is van, 17:00-18:00 között, ő még lát tehát neki nem kell, az meg nem számít, hogy ő nem látszik. -
#89309696
törölt tag
De ez hibrid, gurulgat villannyal és mikor be kéne indulnia a benzinesnek akkor csak kattog meg hibaüzeneteket dobál, majd keservesen elindul.
D-ben még a Swift sem enged indítani (gondolom egy sima rémegyszerű relé), ami érthető is, mert a picike akkuval meg önindítóval elég keservesen pörgetné a wandlert, ha a másik felét fékezi a rákapcsolt kerék.
A katinak van párszáz fok az alsó hőmérsékleti tartománya is, a külső -20 és +30 közti különbség mondjuk igaz nem nagyon befolyásolja az előfűtési időt, hanem az mennyit, mennyivel korábban ment előtte a kocsi. Mondjuk nálunk nyáron reggeli indításnál nem sokat kerreg vele. Lehet ezt is elcsalja szoftveresen.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #180815 üzenetére
Egy mellék utcából kanyarodott ki és vette az adást mert egyből kapcsolta a tompítottat.
Persze sokan nem értik vagy lesz@rják tudom.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #180818 üzenetére
Városban ahol jó a közvilágítás és olyan az autó hogy mindig világít a műszerfal simán nem veszi észre.
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
Nem is fog kerregni, mert az akkor euro2-es, nekem se kerregett az euro3-as. Ez inkább euro5-től felfele jött be, mikor kezdtek rájönni, hogy a rövidtávos kocsik nem igazán érik el a normát hideg katalizátorral. Rátesz a hangra egy lapáttal a közvetlen befecskendezés meg a kipufogószelep hangolás is.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Megérkeztem Zegre, az autó nagyon jól fogyaszt autópályán, Auchan puruttya 95-öt kapott Budaörsön (én a kedvenc junk Whopperemet). 8,8; a Volvo PHEV simán 7,5 lett volna, inkább picit több. (Magyarán 1 liter plusz / 100 km.)
A kipufogó viszont pályán maga a rémálom. Martonvásárnál megkérdeztem a feleségemet, hogy visszaforduljunk-e a Volvóért, becsszó' visszafordultam volna, ha azt mondja. Addig sűrű forgalomban jöttünk, 120-140-nél iszonyat módon búg, rezonál a fejed, a mellkasod.160-nál is bőven zavaró még, ~180-tól OK, 200-nál tökéletes. Azaz kb. 3700 rpm felett kellemes. Ennek megfelelően kellett tolni. Nem volt sietős, elsőre inkább szerettem volna kitapasztalni az autót, de muszáj volt lőni neki. A 8,8 nagyon OK, az autópálya végén 9,1 volt. Az országúti részén elfogadhatóbb a hang, ott lendületesen gangoltam.
Szokatlan a manuális váltó, szerencsére nem bénáztam el. Az autó jó, mínusz a kipu és néhány apróság (200-300 ezer Ft költést tippeltem az elején, tartható lesz).
A Volvo egyértelműen jobb utazóautó.Még egy gondolat a kipufogóról: ha ellövöm neki, akkor nagyon jól szól, tiszta racse. (Közepes fordulatú monoton terhelés mellett búg.)
Köszönöm, Norbi!
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
Én is szoptam már be a Skodával. Beülök, indít, és szembe a falon világított a menetled. Kiálltam, elindultam a szürkületben a közvilágítás alatt, és pár utcányira rá nézzem a műszerfalat, hogy vazze (csak a mutató világít). Szóval csalóka.
Magnum: van egy tippem, hogy a te felvételed alapján nem büntetnék őt, csak baleset esetén. Már csak ezért is beküldhetnéd a RK-ra, lenne feedback a fórumon.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
#89309696
törölt tag
válasz focvis #180827 üzenetére
Swift is ilyen, beáll 3100 rpm köré és úgy megy 70-90 között. Marha monoton, mondjuk nekem tetszik hogy nem kell váltanom. Ez nem koppány, ez simán csak Swift, ordít, szélzaj, zörög, kerékzaj, mintha feküdnél mellette.
140-nél ez valahol 5000-nél ordít, ha még nem gyűri össze a menetszél. Éljen a 3 fokozat. -
,
addikt
válasz #89309696 #180829 üzenetére
Ebben van "minden", szekunder levegő szivattyú (erről beszéltem, ez tud kerregni, ha csapágyas lesz), EGR, lambdaszonda, katalizátor, stb. Euro 2-es ettől függetlenül. Az enyém 1998-as, ebben még csak 1 db lambdaszonda van, de az 1999-es modellfrissítéstől már 2 db lambdaszondával szerelték őket (1 a katalizátor előtt, 1 utána). Opel Vectra B amúgy az autó, 1995-ben jelent meg maga a típus, tehát akkoriban már ezek bennük voltak.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
S2000 az erőmérőben: [link]
#nincsbennetarcsi
-
-
válasz focvis #180827 üzenetére
Szerintem azért fogod eladni, mert manuális
Én közben szereztem egy ilyet, ez nem durrog
Lehet 1,5 dci-vel kellene venni, még az a legjobb motor hozzá
Tetszik a fara
Tökre tetszik, csak nincs bele rendes benzinmotorEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz BigBlackDog #180846 üzenetére
Kb. 4 méter girbegurba acélcső a végén egy keresztben álló dobbal. A Volvo belseje patika bézs bőr.
Van tetőcsomagtartóm, de arra 4 métert?
Van vonóhorog. Van ekkora utánfutó? Sosem vontattam még futót. -
#89309696
törölt tag
Egy kombit az utolsó 2002-es évből elfogadnék, a 4 sebis automatával meg a 2.5-ös V6 benzinmotorral, ABS, ESP és 4 légzsákkal, fehérben, átlagosan jó állapotban.
Akkor azért merev lenne a gatyámban, odapillantgatnék a parkolóba is rá és sokat járnék a boltbamutogatni a gcibebevásárolni.
Sokkal szebb, fiatalosabb a kinézete is, mint a papis Meganenak.
Kellemes a hang is. [link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ukrajnai háború
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- XPEnology
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W