- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Fotók, videók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
A bedugott fülű, "selát-sehall" biciklisták valóban életveszélyesek. Főleg persze
magukra, tehát mondhatjuk, hogy majd szelektálódnak, de ne az én autómon...
(Motoromon, rolleremen, vagy csak úgy szimplán rajtam keresztültekerve....)Egyszer mentem rollerrel úgy, hogy zenét hallgattam, hát elég para volt: fasság!
Egy csomó infót kizársz a közlekedés eseményeiből a hallásod "elvesztésével".
Egyetlen mentségem volt, hogy valójában navigálni akartam, csak kipróbáltam a
zenét. Motoron szoktam néha hallgatni, de nem agybadugó, kizár mindent mód,
ahogy a bringások szokták. Agybadugós fülessel mintha süket lennél, tényleg...Ma láttam egy gördeszkás csajszit. Menet közben SMS-ezett, vagy mi, és naná
hogy be volt dugva a füle: majdnem el is baszta egy kanyarodó autó, hát ez ilyen.
Persze, lehet mindig másra bízni az életed. Ám ha elkerülhetted volna magad is?
Valahogy jobban bízom magamban, mint "mindenki másban", noha van úgy, hogy
az én baromságom javítja más és ezt köszönöm neki: igyekszem kerülni az ilyet.Ettől még az "úriembert" fejbebaszhatja a lovasrendőr gumibottal a bicikliúton - is!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz syler123 #3854 üzenetére
Én ráküldtem egyből, nekem rárakta.
Ha durvább húzás kell, de még normális keretek között, akkor itt állítsad be, ugyan úgy, csak van egy olyan plusz rész hogy "Elija la constante potencia del motor:", ott írj be egy 38000-et.
-
nmy1212
aktív tag
válasz DigitXT #3852 üzenetére
Azért agybadugósok között is van különbség.
Én csak jobb fülben szoktam hallgatni, harmad hangerőn és barázdált gumiharanggal, ami beengedi a külső hangokat. Bár inkább telefonálás miatt szokott rajtam lenni.
Amúgy a véleményem még mindig az, hogy kell szabályozni, csak ésszerűen(ami nyílván nem lesz).
Mert jelenleg utálnak a gyalogosok, a biciklisek, a motorosok, az autósok, stb... -
Mcray
senior tag
Sziasztok!
Ezt meg merjem venni a feleségemnek? Egy 10 ezer forintos hipergagyit szeretnénk leváltani.
A-B közlekedésre kell suliba meg haza.
Köszi!
"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty
-
Qlux
tag
infó:
[link] -
gergo7311
csendes tag
Szerintem a feleségednek jó lesz, ha a hipergagyi is kibírta alatta. Különben az Auch@nban kapható Cup's 11.000 forintos rollerben kellemesen csalódtam, mert a feléségemnek tökéletesen bevált, míg pl. a ToldySport-City Pro-val csak szívás volt mindig. Még a kormánycsapágy (alsó) is ki lett felejtve a Toldy-ból. stb.
Gergő-Budapest
-
DigitXT
nagyúr
Mondjuk azt nem igazán értem, hogy hogy a fenébe lehet belőle SMKP,
csak azért, mert át tudja lépni a 25 km/h-s sebességet. Most nem is a
jogsi miatt (korlátlan A jogsim van, pont leszarom), hanem pl. a sisak...
Nem azért mennék rollerrel, mert be akartam öltözni, mint egy motoros.
(Ha beöltözök, mint egy motoros, mehetnék motorral is, nem igaz?)Ha meg 24-gyel esek sisak nélkül nem sokban különbözik attól, mintha
26-tal esnék sisak nélkül. Tehát egyszerűen érthetetlen, hogy egy ilyen
marginális különbség miatt egyikre kötelező lesz a sisak, másikra nem.De ha már itt tartunk, már maga az SMKP elavult definíciója is megérne
egy felülvizsgálatot, mert manapság gyakorlatilag NEM létezik 50 köbös
robogó, amit 45 km/h végsebességre terveztek... Lónak a micsodája: ha
ilyenolyan fojtásokkal le is korlátozzák, hogy ne menjen (sokkal) többet,
attól még bőven TUD többet menni. (Kb. olyan ez, mintha egy autóra azt
mondanák, hogy ez nem is autó, mert ha soha nem rakod kettesbe, úgy
nem tudja átlépni a 40 km/h-s sebességet.) Ja, és ha már 40: biciklis az
mehet annyival, mindenféle kötelező biztosítás, meg sisak nélkül. De az
elektromos rolleres, ami 26-tal megy, az már SMKP, blabla? AGYRÉM...Szerk: vagy akkor tolják már fullba! Biciklire, SMKP-ra, rollerre mindenre
rendszám, és kötelező biztosítás... Legyenek egyenlők az esélyek...
Esetleg megfontolandó a babakocsi is, veszélyes, amit azzal művelnek!
Pl. áttolja a pirosban: instant főbelőni, hiszen idióta, de gyereket "nevel".[ Szerkesztve ]
-
gergo7311
csendes tag
Valami hasznot biztos le akarnak szakítani maguknak állambácsiék. Ezért sem mertem venni e-rollert, nekem jó a Xootr, ma is mentem vele, alig kell hajtani, szépen, hosszan gurul. Nem kell megszakadni rajta. Ráaásul az elektromos rolikkal, ahogy már régóta olvaslak benneteket, rengeteg gond-nyűg van. BLACK OXO-ja is bedöglött, pedig az már egy prémium kategória. Lehet hogy hülye vagyok, de én azt vallom, hogy minél egyszerűbb valami, annál JOBB. A másik a kondíció, állóképesség kérdése, ha ez OKÉ, akkor lábbal hajtóson sem fogod magad agyonizzadni, főleg ha jól, könnyen-hosszan gurul.
Gergő-Budapest
-
chatran
őstag
Sziasztok!
Kb 1 hete használok egy tömör gumis Ninebot Es2-t, napi 8 km-t szoktam megtenni vele. Az út végén elég sok útrepedés van, lassan szoktam menni meg kerülgetek, de így is gyakran döccen.
Kb. 1-2 napja tompább fájdalmat érzek a térdemben, nem mondanám még vészesnek csak fura.
Másnál esetleg voltak ilyen tünetek? Majd hozzászokok? Vagy hagyjam abba, mert ezt nem nekem találták ki? -
DigitXT
nagyúr
válasz chatran #3870 üzenetére
Nekem a bal térdem szokott megfájdulni amikor...
...sokat kell kuplungolni a városban autózáskor.
Rolleren szerencsére (még) nem volt ilyen panaszom. Akkorákat csak nem döccen egy Ninebot ES2? Van benne felfüggesztés, nem? Bár, ha érzékeny vagy rá, ki tudja: nem mindegy, hány kilót kell cipelni az ízületnek, esetleg van-e kopás, vagy egyéb probléma, mindenesetre olvastam azt, ha nagyon szar az út, akkor meg kell próbálni kicsit kirugózni lábból. Turistákon (állítólag) az is segít, ha picit lábujjhegyre állnak a Lime-on (az se rugózik, bár viszonylag simán gurul), de a térd mindenképp legyen némileg behajlítva, így a saját testtömeg nem ver oda az ízületnek.
Van, akinek a futás se tesz jót (túlsúly esetén főleg, vagy főleg aszfalton).
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Megérkezett az akkupakk...
...
persze az előző tulajhoz.Majd jövő héten átveszem.
-
Wine
csendes tag
válasz DigitXT #3867 üzenetére
Ahogy a videobol kivettem, talán lesz esély, amint korábban én is említettem, a teljesítmény alapú kategorizálásra, ami persze nem jó, sőt ahogy írod, abszurd is lehet, de még mindig jobb az általános tiltásnál, vagy az egy kalap alá besöpréssel, és nem is néz ki úgy hogy ebből egyhamar lesz valami.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Igazából teljesen tökmindegy (kéne legyen!), mi gyorsította fel adott tempóra.
Nem sokkal nehezebbek az elektromosok se: nem is az fogja a kárt csinálni,
hogy 10 kilós vasdarab érkezik, hanem rajta a 100 kilós manusz, aki felöklel.Ment előttem "jó húsban lévő" hölgyemény lábbal hajtóssal. 15 km/h-t biztos
ment, pedig nem volt atletikus alkat... Tiltsák be az ő járdán közlekedését is!Az a baj az egésszel, hogy az "ésszel használatot" is ellehetetleníti, ha vmit
vmi kretén feltételrendszer szerint kategorikusan tiltanak: megint hivatkoznék
a biciklis példámra, akik mehetnek 40 km/h-val egész nyugodtan. "Títsákbe!"Ui: vannak olyan járdaszakaszok, ahol égen földön nincs ember. Miért is kéne
akkor 10 km/h-val szöttyögni? Bicikliút nincs, az úton életveszély = jó a járda.
Olyasmi kéne, hogy forgalmas, gyalogosokkal teli szakaszon: ne száguldozz.Sőt (horribile dictu) azt kéne tökönverni, aki veszélyeztet, esetleg balesetezik,
de ezeket az ilyen gumiszabályok, meg a 300W vagy 25 km/h nem oldja meg.
Már csak azért sem, mert egy 1000W-ossal is lehet lassan menni, csókolom!Szerk: gördeszkás kissrácot mondtam már, hogy 20 km/h fölött tolta?
Noch dazu tiltsák be! De azokat az egész járdát elfoglalókat is tiltsák be LOL!
Vaaaagy... csináljanak külön "galerivel andalgó" sávot nekik, az lenne az igazi.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Arról az apróságról nem beszélve, hogy bringával még ihat is a delikvens...
Szerk: nem tudom, hogy rollerrel mi lenne a helyzet*, de szerintem hamarabb
pofára esne, mint jutna valahova, azért nehezebb egyenesen állni egy ilyenen.*: ha még nem jármű, akkor elvileg nem lehet ittas vezetésről sem beszélni...
[ Szerkesztve ]
-
#07746304
törölt tag
válasz DigitXT #3867 üzenetére
Az is borítékolható, hogy az új szabályozás egy vacak lesz. Azt mondta Mártíriusz, hogy egyeztettek civilekkel, aztán kikkel ?
A másik része meg az, hogy mit kell ennyit szenvedni a szabályozással? Ha nem megy nekik ennyire lopják el az ötletet a németektől, vagy bánom is, de ez úgy néz ki, hogy jó esetben jövő ilyenkor meglesz a törvény, 2021 januárjában meg életbe is lép. Bocs, KRESZ módosítás. A lényeg, hogy ezzel kb jövőre sem veszek rollert, mert ha olyan szabályozást hoznak, hogy 300W felettit nem lehet forgalmazni, adhatom el... Be nem fogják tiltani, az nem üzlet nekik...de szívatás lesz, az biztos.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Darellus92 #3882 üzenetére
Ha elől hátul tárcsa van az biztos OXO. OX-nek csak hátul van.
-
gergo7311
csendes tag
válasz chatran #3870 üzenetére
Meg fogja szokni a vázizomzatod és a térdszalagjaid a másabb féle terhelést. Mentem a Xootr-al kb. 5 km-t, én is érzem a lábaimban (comb) az múlandó izomlázat. Te hiába nem hajtod izomerővel, de az összes rugózást, felütést a térd szenvedi el. Idő amig hozzászoksz.
Gergő-Budapest
-
gergo7311
csendes tag
Tegnap délután csapattam a Xootr rolimmal, néztek is, hogy egy majd' 2 méteres, 140 kilós dagadt állat repeszt mint a barom az úton 46 éves fejjel is bejön a roli, a többi meg le van sz@.rva!
Gergő-Budapest
-
Wine
csendes tag
válasz gergo7311 #3887 üzenetére
Hehe, én 52 vagyok, 90 kiló, már mindenféle korosztályt látni löködős és motoros kategóriában is. Én is gondolkodtam a motor nélküli verzióban, még lehet hogy beszerzek olyat is az elektromos mellé. Igazából vagy szeret valaki rollerezni vagy nem, ez dönti el, milyen járműre pattan, nekem ez a közlekedési mód jobban bejön, mint a kerékpár, és szórakoztatóbb mint mindig kocsikázni.
-
#07746304
törölt tag
Igen. A másik meg az, hogy a riportban elhangzik, hogy külön rolleres sáv, de az kivitelezhetetlen. Megjegyzem ahol van kerékpárút, ott felesleges is. Miért nem lehet megelégedni annyival, hogy ahol van kerékpárút, ott bukósisak, protektor, és kötelező a kerékpárúton haladni vele? Ahol meg nincs, ott 10 km/h maximum, amilyen állapotban vannak a magyar járdák, még az a sebesség is necces...
-
#07746304
törölt tag
válasz syler123 #3893 üzenetére
Az még a kisebbik rossz. Ha SMKP-hoz kötik, akkor 80K egy AM-es jogsi... + a kötelező. A bukósisak indokolt, én is azzal használom, nem is olyan olcsóval. Schumacher óta tudjuk, hogy alacsony sebességgel is lehet bukósisakban is esni olyat, hogy az ember vegetál utána hátralévő életében.
-
-
Dr.Zoo
őstag
-
nmy1212
aktív tag
Xiaomi.hu-n nemsokára lehet majd kapni a Mi365 Pro-t, 169-ért.
Megéri annyiért?
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- NBA és kosárlabda topic
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- TCL LCD és LED TV-k
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Horgász topik
- További aktív témák...
- DJI Air 2s FMC (Fly More Combo) drón - 5,4k video, 1" SONY CMOS - 3 akku (2S2)
- DJI Mini 3 pro drón kiegészítők - táska, propellervédő, ND Filter szett
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett + Freewell Mega 16 Filter Pack (46)
- DJI FPV Racer drón - Fly More Combo FMC szettben
- DJI Mini 2 Fly More Combo drón (újszerű)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest