- Eleglide C1 - a középérték
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
válasz BloodyEddie #3651 üzenetére
Nm, és üdv a klubban.
-
Csabee.
nagyúr
válasz BloodyEddie #3651 üzenetére
Egy ilyen szép motort rollerre váltani?! Akció volt? Ami a jysk-s táskába belefér lejött % ?
Darellus92: Értelek én, csak egy opciót vázoltam fel, ami a táskás esetnél is működő képes verzió mellesleg. De az Inokim-nak vannak jó teherbírású gépei, csak azok drágábbak.
[ Szerkesztve ]
Üdv: Csabee.
-
DigitXT
félisten
válasz Darellus92 #3656 üzenetére
Csak így tovább! Ha rollerre akarsz állni, célszerű bemenni (jócskán) 100 alá,
mert nem csak az kérdés, hogy kettétörik-e alattad, hanem: mennyire megy?
És minél nehezebb vagy, annál szarabbul: durvábban számít, mint gondolnád.És persze minél inkább erőlködik, annál gyorsabban merül: szerintem ezek a
kis hordozható "játékrollerek" felejtősek. Valós 130 kg terhelésre legalább vmi
duplamotoros (20-30 kg önsúly amibe nagy akku is fér) batárra lenne szükség.
Vagy persze otthon hagyni a 20 kilós táskát. (Esetleg 50 ccm robogót venni?)MÁS: engem ma meglepett a kis vas. Lefelé 30-nál még tolt ki 5A-t, mondom,
ez hülye, hova akar gyorsulni. Úgy néz ki, most értette meg, hogy 40 a limit...
Ne kérdezzétek, hogy miért. Mindenesetre zabál, mint állat, de gyorsabb is.
Holnap, ha jó idő lesz, csinálok egy teljes GPS mérést, és összehasonlítom...
Az biztos, hogy most nem menne el annyi km-t, mint a másik motorral.
(Persze közben kb. háromszor meghalhatok, mert olyan féktávjaim vannak.)[ Szerkesztve ]
-
Darellus92
aktív tag
válasz DigitXT #3657 üzenetére
A táskát csak edzésre hordom, ígyhát már rendletem egy 120 kg ig terhelhető rollert munkába járásra, csak hosszú távon gondolkodom valami olyanban amit mindenre tudok használni. 100 alá nemigazán akarok menni, mert 200 cm, vagyok, már így is többen kérdezték hogy beteg vagyok a fogyás miatt . Az akku nemigazán érdekel ha szenved alattam, 3km a melóhelyem (meg max. 8 minden amire szükségem általában a városban). Az inokim OX tetszik, de tényleg nem akarok 250k felett költeni, meg nekem a sebesség sem olyan fontos. Ezért is tetszik az EUC mert ott sok kerék 150kg-ig használható, de azis bőven magasabb árkategória egyelőre. Időm az van, úgyhogy egyelőre elleszek ezzel a basic cuccal aztán majd kiderül. A robogó azért minusz, mert van egy fullos hibamentes kiépített bicikliút a lakóhelyem és a munkahelyem között, ami alig van kihasználva, alig járnak rajta bringások. Én mindenképp azt szeretném használni.
[ Szerkesztve ]
HTC = Help This Company
-
DigitXT
félisten
válasz Darellus92 #3658 üzenetére
Azért azon is érdemes elgondolkodni, hogy mennyire fasza az egykerekezés
2 méteres testmagasság és a nyakadba akasztott 20+ kg-os táska mellett...
Még ha nem is esnél el vele, nem hiszem, hogy kényelmes lenne úgy gurulni.
(Oké hátizsák, akkor legalább oldalra nem húz, de én az ilyet csomagtartóba
tenném, a motoron. Annyira azért nem vagyok zöld, talán linkeltem már.)ON: mire esett a választás? Olyan magasság mellé nem árt vmi nagyobb vas.
[ Szerkesztve ]
-
Darellus92
aktív tag
válasz DigitXT #3659 üzenetére
Rá várok jelenleg. Nem találtam kezdésnek, kezdő áron jobbat. Ha tudsz esetleg nagyobbat, akár drágábban javasolni, megnézem szívesen ezt max. rövidtávon elpasszolom. Vieók alapján elég jó amúgy: link
[ Szerkesztve ]
HTC = Help This Company
-
DigitXT
félisten
válasz Darellus92 #3660 üzenetére
Ránézésre ez jó vas: hátsó fék, gumikerekek, minden, mi szem-szájnak ingere...
Szerk: köszi a spanyol videót, meg is nézem. Azért egy mikrofont használhatott
volna, elnyomja a hangját a szél. (Pár szót makogok = nyelvgyakorlásnak jó.)[ Szerkesztve ]
-
Darellus92
aktív tag
válasz DigitXT #3661 üzenetére
Sajnos csak spanyol vidit találtam róla. A sors fintora, hogy pont október 14.-re szállítják elvileg, én meg akkor megyek spanyolba egy hétre . Ha nem tudom kipróbálni mielőtt kimegyek, akkor bérelek egyet kint. Ha hazajöttem lehet csinálok róla egy magyar bemutató videót.
HTC = Help This Company
-
DigitXT
félisten
válasz Darellus92 #3662 üzenetére
Várjuk szeretettel!
-
Darellus92
aktív tag
-
#07746304
törölt tag
A Ninebot ES2-t is kell szigetelni? Vagy megfelelően van mint az ETWOW?
-
DigitXT
félisten
Megnyekkent alattam ez a f.stalicska. Azt hittem, szétesett az akku,
olyan zörgős hangja lett... De egyszer még sikerült visszakapcsolni: 36V
Szóval nem az akku, de lehet, hogy elengedte magát a táp kábel. Persze
az ember nem jár csavarhúzóval, szóval nincs mit tenni: lábbal hajtható!Ilyenkor jövök rá, hogy egy Dualtron Spider-rel ez azért bajosabb lenne...
Szerk: az alacsony trepni, meg a leengedhető kormány ilyenkor előny.[ Szerkesztve ]
-
Darellus92
aktív tag
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Darellus92 #3667 üzenetére
Ezeknek a nagy akármiknek sose értettem mi értelme, nem nevezném rollernek...
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #3666 üzenetére
Tippeljetek, milyen az akkumulátor? Igen, vízkáros... Piros címke, kosz.
Noha, én soha nem mentem vele esőben, de még csak pocsolyába se!Szerk: már a kiszedésnél látszott, hogy ez bizony meg volt már ázva.
Persze, azt nem tudom, mi az összefüggése a hirtelen kikapcsolással?[ Szerkesztve ]
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #3675 üzenetére
Annak a kis "ajtónak" semmi köze a szigeteléshez, az a baj amivel bekenték az elválik, és így befolyik a víz a hézagok között, és pont ott csapja fel a kerék a sarat.
Ha majd rakod vissza a talpnál is tartja 2 csavar meg az alján is, azt csavarozd be, és utána kend be alaposan szilóval.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3677 üzenetére
Hát most néztem, hogy tényleg tök lyukas az a szar, de mint mondtam volt:
nálam nem kapott vizet, s elnézve a csavarok állapotát (rozsda hegyekben!)
régebben kaphatta... Ennek ellenére az a gyári szigetelés elvált, ahogy írod,
és nem maradt semmi belőle: majd kinyomom szilóval, ha késznek ítélem...
Most azon gondolkodom, hogy lehetséges-e, hogy a féklámpa kábel zárlata
miatt kapcsolt ki? Egyelőre leszedtem a törött sárhányót, majd letesztelem.Videóban annyi látszik (kézben tartott telefonnal nem sikerült jobban), hogy
36V-nál elindulok, 1-esen gurulok esik a fesz, 35-nél egyszerűen kikapcsol.Korábban ilyet nem csinált: mikor elment az összes rásegítés (29V), akkor
is aktív maradt a vezérlés. Mérte a sebességet, működött a lámpa és a fék:
ez kísértetiesen emlékeztet az előző S1-emre, ami random kikapcsolgatott.Szerk: amikor először kapcsolt ki, majdnem meghasaltam a kormányt, tök
meglepett, hogy elment a kraft. Amikor lenéztem 29V-ot láttam eltűnni. Kb.
kizárt, hogy tényleg annyi maradt volna az akkuban. Ezért gondoltam arra,
hogy akkor valami szétmehetett benne, hiszen vissza se tudtam kapcsolni.
Aztán később mégis sikerült, így arra gondoltam, hogy ez vmi kontakthiba?
Viszont alig egy saroknyira vitt el, s ezt később kétszer eljátszotta, az utsó
esetről készült a videó. (A kettő között lábbal küldtem, meg villamosoztam.)Szerk2: ez most kicsit OFF a Kugoo témához, de vki "lerakott" egy Lime-ot:
Ekkor még vidáman haladtam, nem sejtettem, hogy mindjárt megáll alattam.[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
Most ha kis esőbe vizes úton mész vele és nem tudja ezek érzékenyek erre honnan tudta volna? Látod még eladónál is ment, meg most nála több hétig/hónapig. Szóval nem hiszem tudta az eladó be van ázva az aksinál, és direkt azért adta el.
Az egy másik rollere volt ami szarakodott a kijelző, vett egy ugyan ilyet csak 15A vezérlővel. De majd kijavít ha rosszul emlékszem.
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
Az első mondat igaz (ezt használtan vettem). A második viszont nem, mivel eddig
ezzel semmi bajom nem volt, pedig mentem már vele ~300 km-t: nyilván korábban
ázott be, az amúgy korrekt első tulajnál, de nem azért adta el, mert szar lett volna.
A kijelzős vacakolás, korábbi kikacsolásos történetek egy másik rollerrel történtek,
ami tök új volt. Én mentem vele vizes úton, az első nap. (Nem esőben, vizes úton.)Reménykedem, hogy ilyen banális hiba (mint féklámpa kábel szakadás) okozhatta
a mostani kikapcsolós játékot, tapasztaltam már, hogy érzékeny az elektronika.
Pl. gondoltam, hogy majd a kék vezetékre rakom a telefontöltést, hogy csak akkor
menjen, ha be van kapcsolva a roller, de nem lehet, mivel ha ráterhelek a kékre, az
egész kikapcsol: az valószínűleg csak jelzés céllal van, és nem nagyon terhelhető. -
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #3685 üzenetére
Ha már itt tartunk, a piros címke elvileg garivesztés, mégis küldtek neked
új akkut: megpróbálkozzak ilyesmivel én is? Még ha nem is akkuhibás,
tudjuk, hogy jól jöhet (pl. két motoros projekt), ha mást nem, el lehet adni.Ma elmegyek egy tesztkörre, remélem nem lesz vele baj, de ha igen, gari.
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #3687 üzenetére
Megvolt a teszt. Az akku szar. Nem tartja a feszt, eleve 42-ről lepörög 40.4-re,
amint lehúzom a töltőt (miután zöld persze). Terhelve gyorsan lemegy 36-ra...
Ezen pár kilométert bír, ha megállok, feljebb megy (elég szokatlan mértékben):
nagyjából 7.5 km után fosta össze magát, így a céghez éppen behoz, és vége!Konkrétan láttam, ahogy bezuhant a fesz 30 alá, és elhalványult a kijelző: gari.
-
DigitXT
félisten
Az normális, ha terhelésre esik be a fesz. Az viszont, hogy a töltőről levéve
drasztikusan történik, az (elvileg) nem. Korábban azt hittem (a Li-Ion töltési
graf alapján), hogy ez lesz a normális, de a gyakorlat végül nem igazolta.Ahogy az se normális sajnos, hogy menet közben 32V-ról másodperceken
belül lepörög 29V alá (még 25-öt láttam!!!), és ugye "vége" van. Viszont, ha
várok eleget, láss csodát, megint 35V körül ébred, és van is benne erő... A
következő összeszakadásig. Ami mondjuk pár másodperc is lehet terhelve.
Ja és még valami: mivel nem normál kikapcsolás volt, nem mentette a futott
kilométert, pedig már 640-nek kéne benne lennie, tegnapival együtt 647-nek.[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
válasz DigitXT #3699 üzenetére
Értem, amúgy nekem elvileg samsung aksi van benne. Most ugye egy aksinál / nem csak rollereknél/általában megadnak egy várható élettartamot- ha minden jól megy, nem ázik be, stb- vagy töltési ciklusban adják meg, fogalmam sincs meddig kell élnie..nekem a kormányoszlopban van, lövésem sincs onnan azt hogyan lehet kivarázsolni, valami olyasmit olvastam hogy a street motion tech 2 nél nem lehet cserélni, ilyen létezik, vagy én olvastam félre..?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eleglide C1 - a középérték
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Merida összteleszkópos kerékpár
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás