- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Az meglehet... Ám késsel nem igazán lehet odaférni a burkolat alá: még így
is, hogy nem volt ráragasztva, erősen feszegetős volt, hogy lejöjjön a fele.
A másik fele láthatólag meg volt ragasztva, azt nem sikerült szétszedni, bár
ha az egyik fele szétjött, már elég. Ha bármi javítanivaló lenne a ketyerén.Szerk: mindjárt kipróbálom, hogy mi a helyzet a motorral? Ha esetleg simán
működik ("kábelhekkelés" után), akkor nem szarakodok a Hall szenzorokkal,
ha viszont nem megy, kénytelen leszek méregetni őket... Az OBI-ban már
lassan törzsvásárló vagyok rollerrel (felismert a pénztáros): múltkor csavarok
a hátsó kerékhez, most FBS. Mindezt egy baszottnagy bevásárlókocsival!
Naná hiszen annak pont az a funkciója, hogy legyen hová tenni a rollert, LOL.Szerk: mondjuk Auchanba szoktam úgy bemenni (nincs jó tartójuk a kocsin),
hogy ráakasztom a kosarat a kormányra, úgy tolom. Eddig nem szóltak érte.[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
-
Tin
veterán
válasz B-L-A-C-K #3755 üzenetére
Tartalekba ne tartsd meg, csak all benne a penz. Latod, en is egybol eladtam, mert barmikor lehet masikat venni, de ezek onmagaban az allasban is csak vesztik az ertekuket. Es amugy is itt az osz, nincs szezon. Tavasszal viszont en is benevezek majd valamire, addigra letisztul az itteni piac is, hogy mit erdemes.
-
syler123
veterán
Sziasztok!
De jó hogy ilyen topic is van
Ma reggel berendeltem egy Xiaomi M365 Pro-t. Ahol dolgozom, ott át kelll néha járkálnom másik telephelyekre (3 - 4km). Arra lesz használva, hogyha jó idő van, akkor nem indítgatom ilyen távolságok miatt az autót.
Elvileg pénteken megjöhet, majd kiderül, hollandiából jön.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy van valami amit érdemes lenne rendelnem hozzá?
Tartalék belső?
Most 149500ft volt, ez jó ár, vagy szokott ennél olcsóbb lenni?[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz syler123 #3757 üzenetére
Nekem is ez van, amiket én elvégeztem rajta:
- Kormány szélesítés (kimondottan erre gyártott 3D-s toldó), 2-2 cm-rel lett szélesebb így stabilabb kicsit a roller.
- Sárvédőre merevítő (szintén 3D nyomtatott)
- Kormány rúdra kis akasztó táskának (szintén 3D nyomtatott)
- Talp részre 3D nyomtatott logót raktam
(Ezeket a 3D nyomtatott dolgokat tőle betudod szerezni jó áron.)
- Kijelzőre esővédő kupak
- Fékkarra gumi
- Támasztó aljára gumi
- Talp rész szélére végig raktam gumi borítást.
- Kábelek kilógtak, gumival összefogtam.
- Zavart hogy az első keréken van körbe egy piros csík, hátul nincs, ezért hátra is megcsináltam ugyan úgy.Még amire várok, egy nagyobb féktárcsa, plusz komolyabb fékrendszer.
Pluszban nekem van 2 belső külsőm, de ha 4,5 bárra fújod a kereket nehezen kapsz defektet, én is ennyin használom.
Illetve ami még fontos szoftvermódosítást kapott, alapból 25-tel megy, 32-33-ig fel lehet tornázni.
Árban jelenleg a 150 reális, ennyi kintről.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz B-L-A-C-K #3758 üzenetére
Köszi! Nézelődök, ezeket a pár dolláros védőgumikat, kijelzővédőt stb... tuti berendelem, aztán majd meglátom.
Mondjuk 3d nyomtató van a cégnél, szóval... Szétnézek thingiverse-n4,5 bar? A elég soknak tűnik a leírások alapján. A 4-et is csak 90 kiló fölött írják. Mondjuk defektet nem akarok.
Wine:
[ Szerkesztve ]
-
#07746304
törölt tag
Azt mondjátok meg, hogy miért nem a dupla akkumulátor Ninebot ES2 a topic sztárja ?
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
Ezek közt (Pro vs. S1) látsz különbséget? Azon kívül, hogy a Hall szenzorok
vezetékei el vannak tolva? Megcsináltam* a Pro motort, holnap tesztelek.**
Miután megvolt szétkaptam a sima motort is, összehasonlítás végett. Ebben
aztán tényleg nem volt semmi szigetelés (nem volt beragasztva a másik fele).
Valami hangyafasznyi fehér pacsmagolás nyoma látható. Aztán ennyi volt.
Viszont meglepően jól pörögtek azok a csapágyak, jobban, mint a Pro-nál.**: elöljáróban, hogy mi érdekel főleg 1) lemérve is kisebb a kerülete (60.5 cm),
mint a simának (62.8 cm), nem véletlen kell(ett) átállítani a kalibrációs értéket,
2) kérdés, hogy tényleg kevesebbet fogyaszt 2) és továbbra is jobban fékez-e?
(Ugyanúgy fogok menni, felveszem kamerával, lesz +2 GPS log, meglátjuk.)*: a szenzoroknak kutya baja nem volt, a tüskét kellett pótolni, és el is múlt a
motorhiba üzenet és rögtön indult gázra. Sajna a sok szerelgetés közben egy
lepkefing vastag hézagoló alátét elfáradt, remélem ezzel még együtt lehet élni. -
#07746304
törölt tag
válasz DigitXT #3766 üzenetére
Most olvasom, ezt a cikket még nem láttam:
"Az ES2-nek elméleti hatótávja 25 km. Ezt tökéletes úton, normál módban és kb. 60 kilós személlyel közelíti csak meg. Ha nehezebbek vagyunk, rossz minőségű úton, teljes gázzal megyünk és sokat fékezünk, ez akár a harmadára is csökkenhet."
Azért ezt a Kugoo eddig ütötte. 9x kiló vagyok, és bőven 20 felett voltam vele...
"A motorféket a legerősebb fokozatra állítva a roller erőteljesen fékezhető. Ez 25 km/h-nál még jól használható, 30 km/h-nál már jól jönne egy mechanikus kormányfék."
Tehát ezen sincs mechanikus."A rollert vígan használom esős úton és szemerkélő esőben is. A tapadása jó, a széles és puha gumik jól felfekszenek az útra. Profilmagasságuk nem olyan nagy, így becslésem szerint kb. 1000-1500 kilométerenként cserélni kell. Ez sajnos a motor szétszerelésével is jár, de erről találni remek videókat a Youtube-on."
Az első része biztató némileg, mondjuk az engem elkapott eső sajnos nem szemerkélt. Ugyanakkor 1000 km, az nagyjából csak 5x annyi, mint amennyit én beletettem a nyáron úgy, hogy 1 hónapot sem használtam.
Viszont ez a kiegészítő nagyon ott van a szeren."
Gyakori hibák
Nem kell hozzá sokat menni, hogy a roller fellépőjét és kormányrudat elválasztó kis gumibak elvesszen. Ez jelenleg nem kapható, így érdemes azzal kezdeni, hogy a helyére ragasztjuk. Ha már elvesztettük, akkor könnyen tudjuk pótolni benzin vagy szélvédő mosó gumicsővel. De bármilyen gumi a két fémlap közé ragasztható.
Előfordul még a 14 és 15-ös hibakód, mely a fék és gázkarban található kis mágnes elmozdulására utal. Ez akkor gyakori, ha nagyon rossz minőségű úton közlekedünk és sokszor csattan fel a teleszkóp. Szerencsére könnyen javítható, a Youtube videó alapján otthon is elvégezhető a kis mágnesek visszaragasztása. Nem is kell nagyon szétszedni hozzá a rollert (nálam 350 kilométer alatt még nem jelentkezett).
Szintén tipikus, hogy a roller gumikormánya (ES2) rácsúszik a fék és a gáz karra. Ekkor szintén 14 vagy 15-ös hiba jelenik meg a kijelzőn. Ekkor csak visszább kell húzni, hogy maradjon egy kis rés köztük (hetente érdemes ellenőrizni).
Sajnos van a rollernek egy típushibája is. Ha lámpát is használunk, akkor egy idő után tönkremegy a kontrolleren az elektromosan resetelhető biztosíték (resetable fuse). Ha piros sport módban vagy extra akkumulátorral használjuk, akkor ez hamarabb bekövetkezik. Normál módban, extra akksi nélkül később. Nálam kb. 150-200 km után jelentkezett, csak piros sport módban és extra akksival használtam. Ekkor a roller a lámpa felkapcsolásakor erősen visszavesz a teljesítményből, akár 5 km/h-ra. Lámpa nélkül tökéletesen megy. Bár az első, nem túl erős lámpát nem sajnálom, a hátsó fény viszont hiányzik, ezért otthon javítottam. Ki kell venni hozzá a vezérlőt a kormányból és egy sima forrasztásos átkötéssel megoldódik a probléma. Erről szintén vannak fent Youtube videók. Egyszerűbb megoldás kikötni az első lámpát. Ekkor csak egy csatlakozót kell lehúzni.
Nem tudni, hogy mikori szériák érintettek, a nyáron rendeltek nagy valószínűséggel igen. A rollerből több verzió jött ki, 1.0, 1.1, 1.2, jelenleg 1.3-nál tart az alaplap. A szoftverét is folyamatosan frissítik.
Összességében elmondható, hogy ez a roller sem tökéletes, de a hibái kiismerhetőek és javíthatóak. Szerencsére ahogy terjed, úgy egyre nagyobb tudásanyag épül fel és alkatrészből is egyre több kapható.
Én nagyon szeretem, szinte minden nap használom. Annak ellenére, hogy nem kímélem, jól bírja a strapát. A hasonló kategóriájú rollerekhez képest pedig kiemelkedő az ereje."
Ez is kuka... jó, hogy nem rendeltem be, mondjuk most nem akarok már az új szezonig ügyködni nagyon, reggel robogón sem volt melegem, kabátban, sisakban.... -
Darellus92
aktív tag
Ezekbe a "tubeless" gumikba is kell fújni időnként? Most láttam egy videót hogy hiába nincs benne belső, mégis van a gumin szelep. Nem is értem.
[ Szerkesztve ]
HTC = Help This Company
-
DigitXT
félisten
válasz Darellus92 #3770 üzenetére
A legtöbb autó- és motorgumi ilyen "tubeless", azaz belső gumi mentes, ám
ez nem egyezik a tömör gumival, természetesen fújni kell ezekbe is levegőt. -
-
DigitXT
félisten
válasz Darellus92 #3772 üzenetére
Jó is meg nem is: jó, mert nemigen kaphatsz durrdefektet, ami autóval is
baromi veszélyes, pláne kétkerekűvel. Rossz viszont, mert a belső sokkal
olcsóbb. Ha valami csak kiszúrja, nem kell kidobni (ill. javítgatni) a külsőt.
Cserébe, ha sérül a felni, elszökhet a levegő, míg belső használatával nem
kell a külső guminak légtömören illeszkednie a felnire, utóbbit viszont ki is
szokták használni csóró megoldásként: belsőt raknak a tubeless külsőbe.
Így vettem a motorom, mikor leeresztett vissza akartam alakítani normális,
gyári állapotra, de nem vállalták a felni javítását. Végül újat kellett vennem.
(De azóta nincs baj a felnivel, csak ésszel kell használni - mint mindent.)ON: meg kell nézni, mennyit ír a gyártó, mindig annyira kell felfújni.
Érdekességként a motorba csak 2/2.2 bar kell, viszont ha nagyon meleg a
helyzet, eléggé megemelkedhet: ezért szokták versenypályán csökkenteni.
(Akkora terhelést kap, hogy forró lesz, a túlnyomás meg rontja a tapadást:
cserébe, amíg hideg, megint nincs megfelelő tapadás... Szerencsére roller
témában nem igazán szempont a pályázás, szóval jó az az előírt nyomás.)[ Szerkesztve ]
-
#07746304
törölt tag
válasz B-L-A-C-K #3768 üzenetére
Nos igen, így már csak két opció van vagy a Xiaomi (de az is jövőre, amikor repkednek a mínuszok egyrészt az ember fagy le róla, másrészt meg az akkumulátor sem arra a hőmérsékletre van tervezve) vagy megvárni az új generációt a pálcika rollerekből. Mivel nekem pálcika kell, ami lehetőleg nem 30 kg, ugyanis Buszra fel, Buszról le... más nem jön szóba. Itt a városban az elektromos robogó elég.
-
Darellus92
aktív tag
válasz DigitXT #3773 üzenetére
Uhh. Mivel meg így meg vagyok róla győződve, hogy a jeti testem alatt nem bírná sokáig a kis spanyol roller, lemondtam és rendeltem egy lentebb említett mercane widewheelt. Beléptem az USA userek facebook csoportjába és kiderült hogy nálam jóval kövérebb emberek hajtják gond nélkül hónapok óta. A padkákat erősen ajánlották kerülni, de egyébként hegymenetben is jól teljesít azt írják. Illetve ehhez tele van az Ali alkatrészekkel ha para lenne vele. A másikat spanyolba kellett volna postázgatni gariztatni. Nem olyan drága de idő meg macera.
Elvileg 7-14 napHTC = Help This Company
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #3767 üzenetére
Sokkal jobb a fék, pont: azt ne kérdezzétek, miért! Konkrétan meg tudtam
állni(!) a Lágymányosiról lefelé még a zebra előtt(!), pont ugyanonnan kezdve
a fékezést (a hivatkozott kis fától), ahonnan a sima S1 motorral lassulni sem
sikerült eléggé s így a kanyarban egy szépen kivitelezett rollerről leugrás jött.Persze még egy kérdés felmerül, vajon ugyanakkora volt-e a lendület? Szvsz
igen, de megvan a GPS log is, meg a kamerafelvétel, majd átnézem őket.
(Az akku is jobban bírta és a tempó is nagyobb volt a kaptatón 1-2 km/h-val.) -
Tin
veterán
válasz DigitXT #3776 üzenetére
Amig nekem megvolt a sima S1-em (15A-os), en eszrevettem, hogy nem mindig volt ugyanolyan hatekony a fekezes. Volt, hogy elindultam, es az elejen siman akkorakat fekezett, hogy kapaszkodni kellett a kormanyba, de hazafele, 35V korul mar hiaba nyomtam a feket, meglepoen alig lassult a gepezet. Szoval en nem vagyok biztos benne, hogy nem hasonlo helyzetbe estel bele, vagyis hogy valamitol fugg (homerseklet, toltottseg, akarmi), hogy az ECU mekkora fekerot visz a kerekre.
Ennek lemeresere meg ugye egy megoldas van: kulonbozo toltottsegnel (aztan kulonbozo homersekleten) ugyanott, ugyanolyan helyzetben megnezni mindket motorral, hogy melyik hogyan fekez.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
kulonbozo toltottsegnel (aztan kulonbozo homersekleten) ugyanott
Hát ennyit nem fogok baszakodni vele, az ziher... Ami nekem egyértelmű, hogy
a Pro motor minden helyzetben sokkal hatékonyabban (erősebbeket!) fékez. Igen,
ez kis tempónál, mondjuk egy lámpához kanyarodva okozhat akár pofára esést is,
mert sajna hiába kommunikálja a vezérlő a mindenkori fékkar állást 200 különböző
értékben (legalább), érzésre teljesen digitális a fék, azaz abszolút nem adagolható.De ettől függetlenül sokkal biztonságosabb vele közlekedni: rövidebbek a fékutak...
A hőmérséklet kérdés érdekes: szerinted foglalkozik vele? Éppenséggel lehetne...
Van egy szabad láb a csatlakozón, amiről én nem tudom, micsoda. De ugye kínai
cucc, nem hiszem, hogy érdekelné őket ilyesmi. Oké, a Xiaomit pont érdekelte.Szerk: amúgy ha csutka töltöttségről elindulok ugyanazon az útvonalon, akkor az
a legvalószínűbb, hogy ugyanoda eljutva ugyanakkora fesznél történik a fékezés...
(Kivéve akkor, ha szignifikánsan kevesebbet fogyaszt a Pro motor, de nem sikerült
ezt validálni: többet mentem vele, de nem sokszorosát, mindjárt nézem a felvételt.)[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz DigitXT #3778 üzenetére
Fogalmam sincs, lehet, hogy melegben jobban visszavesz, hogy ne melegedjen tul. Lehet, hogy a Pro kerek a lyukacsos gumi miatt jobb hutessel rendelkezik, ezert osszessegeben, barmilyen helyzetben alacsonyabb a homerseklete. Fogalmam sincs.
De ha mondjuk mas a magnesszam es at kellett allitanod, akkor lehet, hogy beallitas kerdese, es ha tovabb allitanad, meg durvabb lenne a fek.
De felesleges talalgatni, orulok, hogy sokkal jobb a fek. Nekem amugy az a fura, hogy az S1-nel sosem ereztem igazan kevesnek a feket, par fentebb irt szitut leszamitva. Oke persze, ra kell keszulni, es nagy sebessegnel nagyobb a fektav is, de kiszamithato uton kozlekedve sose volt gondom vele.
Viszont a kovetkezo rolleremen tuti lesz masodik fek is, mert hosszu tavon azert baromi zavaro, hogy folyton kiemelten kell figyelned es lassitanod. -
DigitXT
félisten
osszessegeben, barmilyen helyzetben alacsonyabb a homerseklete
Ugyan már: elindulás után "szobahőmérsékleten" rögtön orrbavág a különbség...De ha mondjuk mas a magnesszam
Linkeltem a képet, ránézésre ugyanaz a motor, nem állítottam a menüben semmit.Pro motor (30 mágnes):
Sima S1 motor (30 mágnes):baromi zavaro, hogy folyton kiemelten kell figyelned es lassitanod
Naná, én sem veszek többet mechanikus hátsó fék nélkül szerelt rollert...
Ezt meg (ha sikerül) feltuningolom összekerékhajtásúra, dupla lesz a fékerő is.IntelliSense: Sony AS200V
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hazafelé elkapott az eső. A roller egy ideig bírta, aztán ledadogott ECU hibával,
annak rendje és módja szerint. Mondom, velem nem baszol ki (akkor is haza
fogok jutni (elaludt a LED), de csak zörgött gázadásra: kicsit ráhajtottam lábbal,
teszt, fék oké. 1-esen próbáltam a rásegítést, zörgött, majd magához tért: végül
az utolsó 200-on simán ment nyélen 3-asban. Lehet, mázlim volt a pechemben,
ha nem lesz más baja ezek után? A franc se gondolta volna, hogy még esni fog.
(Az elején még csak vizes volt az út, azzal nem is volt gond, aztán rázendített...
Igen fasza élmény volt, hogy sárhányó híján a mocskos levet a lábamra nyomja!)Mindenesetre, egy ilyen záporos történet a legszebb nyári napon is előfordulhat,
szóval egyenesen botrányos, hogy ennyitől tönkremehet. Mit tegyen az ember?
Persze, nem indul neki esőben, nem hülye, de ha menet közben kapja el, nos?
(Az a vicc, hogy itt az FBS ragasztó, csak nem nyomtam vele körbe, mert még
a garit akarom intézni, és hülyén venné ki magát, ha összevissza van ragasztva;
persze az is hülyén veszi ki magát, ha közlöm, beázott és kérek alkatrészeket.) -
-
ultio
senior tag
válasz DigitXT #3788 üzenetére
Ugyanígy jártam. Engem is elkapott az eső, de nem állt meg a roller. Mikor nagyon esett, fedett részre álltam.
De kiszedtem végül az aksit. Szigetelés volt, de nem elég. Nem volt víz sehol, igazából nedvesnek volt csak mondható az aksitaró rész eleje.
Kinyomom majd én is fbs-el, viszont elég nehezen tudtam visszarakni a műanyagot a szivaccsal és a kábelekkel.És azon gondolkoztam, hogy az is jó megoldás lett volna még az elején, ha nem szedem szét, de körbenyomom az fbs-el.
Egy ilyen megoldás jó lehetne? Miért nem így csináltátok? Tudom, hogy a profi megoldás a szétszedés, de ha új a roller, működik, soha nem kapott vizet, simán körbe lehet nyomni és nem megy be a víz. És nem órákat kell szerelni, hanem megvan pár perc alatt.
rasti rusti
-
DigitXT
félisten
Miért nem így csináltuk? A magam nevében tudok nyilatkozni. 1) nincs időgépem.
2) az új rollert úgy vettem át, hogy rögtön gurultam vele, mert szükségem volt rá...
Meg is úsztam az esőt, viszont a vizes utat nem, a kijelző halt meg másnap: fura!
3) a használt roller már az előző tulajnál kapott vizet, nálam eddig nem, viszont a
tegnapi napon beszoptam, és úgy néz ki mégiscsak "meghalódott" az ECU. Faja.
Ronda hanggal, szabályozatlanul hajtja, terhelve megáll és ECU hibát is dob. IJB.Szerk: de legalább akku lesz majd.
Dear DigitXT,
Thanks for your message.
We will arrange the reshipment for a new battery shortly.
Please allow 2-7 working days for the processing time to get the new tracking number.
Thank you for your understanding and patience.
Más kérdés, hogy ott még nem tartunk, hogy adjam meg a címet, lehet, hogy az
előző tulaj fogja kapni automatikusan az előző megrendelés szám alapján? LOL![ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
-
ultio
senior tag
válasz DigitXT #3792 üzenetére
Miért nem így csináltuk?
Elnézést, nem igazán neked címeztem, általánosságban írtam.Megnéztem most a korábban általam készített képeket, simán körbe lehet nyomni az fbs-el és nem is lehetne látni, mert nincs szem előtt.
Ez a kérdés azért izgat, mert kiszedtem az aksit félig, de nagyon nehezen tudtam visszarakni a szivacsot és a kábeleket. Nagyon szorosan volt minden, a megbontással nem biztos, hogy sikerült jól visszarakni, arról nem is beszélve, hogy remélem nem törnek meg a vezetékek. Összességében jobban jártam volna, ha száraz időben alaposan tesztelem, hogy működik-e a roller és szétszedés nélkül körbenyomom a szigetelővel.Most már mindegy, de talán ezt is lehetne javasolni az új tulajdonosoknak, nem pedig a fullra szedjük szét, majd rakjuk össze szigetelve módszert. Ez nyilván nem minden részre igaz, de az aksinál igen.
Ha hibás a gondolatom, írjátok meg!rasti rusti
-
berobi78
tag
Mindenki - tisztelet a kivételnek - túl misztifikálja ezt a tömítés dolgot. Ha motort kivesszük a képletből, kb 5 perc megcsinálni mindenhol. Motor tényleg macerás , mert a mágnesek miatt "kicsit" nehéz szétszedni. De ez legyen+15 perc. Én már megáztam egy párszor és (lekopogom) még semmi baja. Most jelenleg pihen, mert manuálissal járok, de ahogy jön a rossz idő (hideg, eső, hó) előveszem, mert pont ezekre a körülményekre vettem.
Szerk: eső alatt a csepegő esőt értettem, nem vagyok mazohista, a szakadó esőt elkerülöm
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
Látom van ez a speed hack Xiaomi M365 Pro-ra. Ha jól olvasom, akkor nem érdemes firmware-t update-elni, ha ilyenben gondolkodom? Kárt tehet az akkunak vagy bárminek? Egy 30-al azért jó lenne ha menne, bár még a 25-öt sem tudom milyen érzés Holnap adják csak fel.
-
DigitXT
félisten
Ha hosszabb távon kell mondjuk biciklisávban haladni, nem baj, ha megy 30-at!
Mondjuk az enyém nem megy sehova, mert lerohadt, és mostanában amúgyse
ment annyit, de az elején még igen: egy gyári M365-öt végsebességben előzött.
(Gyorsulásban persze nem, mert nehezebb voltam vagy 20 kilóval a kollégánál.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...