- Azonnali mobilos kérdések órája
- Fotók, videók mobillal
- Deame D9 Max Gen 2 - az egyik legolcsóbb Dreame
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Óvatosan a Google Pixel 4a frissítésével!
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Huawei Watch D2 - nyomás utána!
-
Mobilarena
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomi_78
aktív tag
Sziasztok!
Korábban már kérdezősködtem itt párszor, pl. a játékok sebességét illetően, és ajánlották itt nekem a SetInterval() helyett a requestAnimationFrame() függvény használatát.
Azóta használom is ezt, hiszen az én 4 GB RAM-mal és kb. 3 GHz-es CPU-val rendelkező számítógépemen jól és simán futnak a javascriptes játékaim.
Viszont most kipróbáltam egyiket egy, az enyémnél lényegesen erősebb és gyorsabb számítógépen (pl. 8 GB RAM van benne, tehát kétszerese az enyémnek) és elhűlve tapasztaltam, hogy a játékom lassabban fut, mint a saját gépemen. Pedig egy gagyi kis Pong-szerű, labdapattogtatós játékról van szó.
Miért van ilyen sebességbeli különbség, ráadásul a gyengébb gép javára? És hogyan lehetne megoldani, hogy mindenütt egyforma sebességgel fusson?
Új hozzászólás Aktív témák
- Wharfedale 5.1 hangfal szett eladó + Yamaha RX-V440 6.1 erősítő
- Új Zsír Lenovo ThinkPad X13 G4 Üzleti Laptop 13.3" -40% i5-1335U 10Mag 16/256 FHD+ Intel Iris Xe
- HP OMEN 15-ek0007nh - i7-10750H, RTX 2070 8GB Max-Q, 16GB DDR4 RAM, 256GB M.2 SSD - WIN 11 - 1ÉV GAR
- MSI Gamer PC: i7-6700K // RTX 2060 // 16Ram // 512Gb SSD
- ASUS VIVOBOOK S14 S433EA - 14"FHD IPS - i5-1135G7 - 16GB - 512GB SSD - Win11 PRO - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest