Hirdetés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Nem nagyon maradt titok a Poco X7 Pro kapcsán
- Android szakmai topik
-
Mobilarena
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomi_78
aktív tag
Sziasztok!
Korábban már kérdezősködtem itt párszor, pl. a játékok sebességét illetően, és ajánlották itt nekem a SetInterval() helyett a requestAnimationFrame() függvény használatát.
Azóta használom is ezt, hiszen az én 4 GB RAM-mal és kb. 3 GHz-es CPU-val rendelkező számítógépemen jól és simán futnak a javascriptes játékaim.
Viszont most kipróbáltam egyiket egy, az enyémnél lényegesen erősebb és gyorsabb számítógépen (pl. 8 GB RAM van benne, tehát kétszerese az enyémnek) és elhűlve tapasztaltam, hogy a játékom lassabban fut, mint a saját gépemen. Pedig egy gagyi kis Pong-szerű, labdapattogtatós játékról van szó.
Miért van ilyen sebességbeli különbség, ráadásul a gyengébb gép javára? És hogyan lehetne megoldani, hogy mindenütt egyforma sebességgel fusson?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest