- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #53901 üzenetére
Aha.
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboldi #53902 üzenetére
Még korábban olvastam valamit olyanról, hogy EGR szelep csere (és talán tisztítás) után is újra kell kalibrálni/hozzá kell tanítani a motorvezérlőhöz. Mintha írtak volna olyanról, hogy ennek az elmaradása esetén az alapjárat nem lesz egyenletes és menet közben is rángathat/dadoghat. De ezek nagyon halovány emlékek, meg aztán akkor ezek szerint Nálad nem ez a hibajelenség.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #53903 üzenetére
Nem rángat és nem dadog, csak finoman rázkódik. Az alapjárat egyenletes, és gázra is megfelelően reagál.
-
i-sti
senior tag
válasz BigBlackDog #53903 üzenetére
Én is ezt tudom.
Mágus is írta VAG-ban, hogy kell tanítani az ECU-hoz a tiszta EGR-t.Novum Forum Siculorum
-
BigBlackDog
veterán
Mondjuk nem csodálkozok, (már) a kínai autók (is) jobb minőségűek az európaiaknál.
[ Szerkesztve ]
-
honda23
aktív tag
válasz BigBlackDog #53893 üzenetére
Persze, hogy élhető. Vezettem mindegyiket. 140-ig az 5-ös váltó miatt szinte semmi különbség. Nyomatékra nagyobb az érzés. A 2.4 azzal van gyárilag elrontva, hogy 6e-nél vált teljes vtecbe. Nekem elég sportos vezetésre a 2.0, bár acura amcsi ecus. Majd dobok bele szergej féle reflash-t valamikor, most várom rá a féket előre stoptech tárcsák yellow betétekkel.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
tboldi
nagyúr
Kértem időpontot a győri márkaszerviznél. Nem lesz olcsó, de ez a félig-meddig kudarcélmény elvette a kedvemet a szereléstől, inkább szopjon vele más, jobbat meg nem tudok GY-M-S megyében...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #53913 üzenetére
Erre mondja a szerelőm: ha nem romlott el, ne javítsd meg.
mod:
honda23: Kollégámnak 2.0i G7 volt én akkoriban egy 1.8 TSI-vel nyomultam, mentünk egymás ellen városban és nem tudtam ellépni tőle max ilyen fél-egy autóhossznyira. Engem meglepett mennyire jól megy.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
szabonagyur
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #53917 üzenetére
Lehet, hogy nekifutok még egyszer, 29-e még messze van, de most a kedvemet szegte, hogy rosszabb lett.
Azért teljesen nem rontottam el, az autó működik, csak nem teljesen úgy, ahogy kellene.Egyébként most úgy vagyok vele, hogy mindegy, mennyibe kerül, csak legyen jó.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #53919 üzenetére
Valamivel 30k alatt van az 5 féle tömítés, a 8 db gyertya, meg a 4 liter hűtőfolyadék (ami amúgy nem lett volna muszáj, ha jobban figyelek arra a lehúzott csőre).
[ Szerkesztve ]
-
#47599104
törölt tag
hello,
van egy 2008-as honda civic hibridem. feltűnt, hogy mostanság sokszor "újrakalibrálja" az akksit (teljes töltöttségről lemegy 2 celláig, majd vissza – kb mint ezen a videón). idegesítő, és a fogyasztás is kicsit magasabb (7 liter körül városban), de még nem olyan vészes. IMA lámpa még nem villant ki.
a szervizben ezzel szemben azt mondták, hogy cserélni kell az akksit. van egy olyan gyanúm, hogy nem nézték meg nagyon-nagyon alaposan.
kérdésem: milyen az IMA akksi ha normálisan működik? honnan lehet tudni, hogy kezd meghalni? mikor érdemes cserélni?
van értelme cellánként megpróbálni feltölteni / regenerálni, a rossz cellákat kicserélni? van itthon olyan szaki, aki ezzel foglalkozik? (nyilván akkor, ha van értelme)
köszi a segítséget
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Nekifutok még egyszer, úgy döntöttem. Megvizsgáltam jobban a dolgokat, valószínűleg csak a szelephézag lett túl nagy, semmi több. Meg is rendeltem újra a szelepfedél-, meg a szívósortömítést, az EGR-t már nem fogom bántani.
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #53925 üzenetére
Azelőtt kb. 24 órával lett utoljára beindítva (akkor is csak 10-15 m erejéig, mosás miatt), szóval igen.
[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
őstag
válasz BigBlackDog #53925 üzenetére
Hajszárítóval melegítette közben
-
gerner1
veterán
válasz #47599104 #53922 üzenetére
Itthon inkább a Toyota akukkhoz van hozzáértő háttér. A Honda akkucsomagjában is lehet cserélni a cellákat (amely elrendezésében más, és ez miatt drágább is), de sajnos itthon -szerintem- nem túl sok az alkatrész, ebay -ről (csak példa volt, hogy létezhet más évjárathoz is ilyesmi..) pedig, drága +vámoltatni kell. Persze nem kizárt, hogy valamelyik régebb óta Toyota akkuk felújításával foglalkozó cég, a Hondásat is elvállalja ...
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz demars #53931 üzenetére
A gyári szerelési útmutatóban szereplő értékeket néztem, vagyis a szívóoldalon 0,15-019, a kipufogó oldalon pedig 0,26-0,30 mm. Előbbinél alig tudtam átdugni a 0,15-ös lapkát, az utóbbinál pedig a 0,25-öset, ezért lazítottam rajtuk egy picit, hogy az előírt értékek között legyenek, de ezek szerint jobb volt a kisebb hézag.
Csak az a szopás, hogy a szívósor ráhajlik a szelepfedélre, ezért azt is le kell bombázni újra, illetve ellenőrzés céljából beindítani sem lehet néküle.
[ Szerkesztve ]
-
-
TaylorPro
addikt
Holnap kulcsmásolás. Tegnap jött meg. Faszán belepasszol a távirányító. Elég jó minőségűnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 Hazel
-
TaylorPro
addikt
-
TaylorPro
addikt
válasz BigBlackDog #53940 üzenetére
Pixel 8 Hazel
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #47599104 #53922 üzenetére
Első körben, ezt olvasd át: [Honda Civic Hybrid akkucsere]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Dan-szan
senior tag
-
őstag
Lassan közeledik az autó átvétel, felkértek hogy kössük meg a kötelezőt a jazz-re. A kötelező egyre borzalmasabb (b10-re 35 ezer évente adóval együtt). Mondjuk évek óta nem váltogatok biztosítót, fiatalabb koromban abból elegem lett.
Mondjuk ha valaki most köt cascót annak jó az Aegon, megajánlották kapásból a kötelező bónuszát a cascóra. 10%/50 ezerre havi 5 ezer, az barátságos (Zugló lakhellyel).
-
kalapacsolok
senior tag
SZiasztok!
Automata váltós, 2012- Honda Civic-et vennék. Akár külföld is érdekel, hol érdemes nézelődni? Ausztriai használtautók pl hol lelhetők fe,, autoscout24? Mobile.de ha jól tudom német... Szlovákiai használtautó piac a neten hol érhető el, melyik a legnagyobb?
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Hobby elektronika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest