- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Magisk
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kacsaesokos
tag
Srácok!
Egy gyors véleményt kérhetnék?[link]képek, dokumentumok alapján jónak tűnik
Azt látom, hogy korábban újrafényezték hátul, természetesen alá nézünk majd szervizbe.[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
Új rekord, 11,4/L 100-n a Cityvel
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
yodamester10
őstag
válasz szabonagyur #54857 üzenetére
Húztál valami trélert
-
agabe
addikt
Nem ilyesztegetesbol, de ismerem a kereskedest. Nagyon szimpik az eladok az igaz ( ha jol tudom ket srac ), de adtak mar el ugy autot (nem honda), hogy a chek engine a vasarlast koveto par oraban kigyulladt, es valszeg katalizatorhibas volt a kocsi. Visszavenni persze nem voltak hajlandok, es gyari alkatresz helyett gagyi univerzalisat akartak felajanlani az uj tulajnak (mint tudjuk azok semmit nem ernek). A kocsi asszem olajat is csipegette (emiatt lehetett a katalizator problema), de ebbol mondjuk csak a katalizatort tudhattak, mert kulfodrol behozott autoik vannak es nem tudnak semmit roluk, de azert az akkusarut pl. lehuzztak az ominozus kocsinal, hogy a hibajel ne latszodjon a vasarlaskor, es nem jeleztek a vevonek a tudott hibat valamint a fekek (tarcsak is kukak voltak) a hutoradiator cserejenek szuksegesseget sem.
A kocsi belseje es kulso allapota amugy rendben volt teljesen, csak a motorikus es egyeb problemakat tartottak titokban. Szakszervizben egybol megmondtak (vasarlas utan) milyen bajok vannak...csak oda vasarlas elott nem lehetett elvinni ellentetben a hirdetesben szereplo “szerelővel, hozzáértővel nyugodtan átvizsgáltatható, márkaszervizben, vagy akármilyen független autószerelő műhelyben átnézethető” szoveggel.
Ha viszel oda valakit azzal megnezheted (felemelni nem tudjak), es valami hozzajuk kozeli szervizt ajanlottak mint atvizsgalasi lehetoseget (na persze az tuti fuggetlen ) , de ezen felul masrol nem lehetett szo.Eleg sokat tudok az ugyrol, mert tesomek jartak igy utana meg kiderult a kocsirol az olajcsipegetes is, es elvoltak ugyan vele, de nem ert annyit a kocsi mint amennyiert arultak es tudtak ezt a kereskedesnel (legalabbis reszben) is pont emiatt szedegettek le pl. a kabelsarut az akkurol.
Nem mellesleg a kocsinak vegig vezetett szervizkonyve volt, csak az utolso ket ev volt ures, mert (elvileg) az alatt allt mivel a kilometer majdnem ugyanannyi volt mint az utolso ket evvel korabbi szerviznel, de ezt sem lehet tudni.Az accord amit linkeltel a kepek alapjan elegge rendben van, es valoban magas felszereltsegu, es lehet valos a futasteljesitmeny is, lehet rendben az egesz kocsi, de szerintem akkor is tul van arazava, es a fentiek miatt naluk hozzaerto teljes atvizsgalasa nelkul nem vennek semmit.
Van olyan specializalodott ceg ( Gor-Car ) aki helyszinre kimegy, es meg a kocsit is megemelik alulrol is megnezik, elegge jol atvizsgaljak amirol egy vizsgalati jegyzokonyvet is atadnak.
Nem tudom Godollore mennyiert szallnak ki, de kb 30ezer koruli osszegert kaphatsz egy reszletes atvizsgalast, csak asszem valamivel elore kell idopontot egyeztetni (nem tudnak masnapra menni), mert van melojuk eleg.(#54855) Qru :
Az nem draga kicsit ? fele ennyi km-el meg elmenne, de 200ezer folott mar inkabb ne legyen 2millanal tobb az ara. Tudom allapotot veszunk, de pont a 2.4-es motor az ami ha addig nem is de a kor es a futasteljesitmeny elorehaladtaval kezdheti enni az olajat. Lehet az barhogy karbantartva azert 200ezer km futasnal mar mindenkeppen kopnak az alkatreszek, es ami picit gyengebb tervezesu annal elojohet az a hiba ami a rosszul karbantartottnal 100ezernel is kevesebb km alatt. Igaz szamit mennyi volt ebbol palya mennyi varos...de ezek azok amik kb. sosem fognak kiderulni,[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz yodamester10 #54859 üzenetére
Szloven autopalyan hegyesebb reszen azert tud enni 140-150 kozott foleg, hogy tele volt hulyekkel akiket jobbnak lattam elkerulni
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
honda23
aktív tag
Menetdinamikáját tekintve NEM összekeverendő a 2.0-ás benzines Accordokkal!
2.4 automata minden csak nem fürge. Kb 1 millával olcsóbban is mennek.
A 2.4 manuált írják 7.9re, a 2.0 manuált 9.6ra.
A valóság teljesen más. 2.4 manuál 8 felett kicsivel, 2.0 manuál 8.9, a 2.4 automata meg még ennél is rosszabb...2.5 milláért vicc.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
agabe
addikt
válasz honda23 #54862 üzenetére
Jojo, de ki lehet fogni jobbakat is...elegge a felso arsavba tartozik az a type-s hirdetes.
Van 8 gen Type S alig dragabban nemsokara itthon, es ha igaz 120ezernel is kevesebb km-el:https://www.facebook.com/marketplace/item/225527931608285/
Ha nem nyilik meg itt a kep rola:
Amire meg hivatkozik hirdtes:
https://www.tutti.ch/de/vi/bern/fahrzeuge/autos/honda-accord-2-4-type-s/21140179A fekete resz remelhetoleg folia, es akkor egyszeru szeppe tenni.
[ Szerkesztve ]
-
agabe
addikt
Ja te a 2.4-esre irtad, hogy draga.
Szerintem is az, de a kereskedovel is ovatos lennek amint leirtam.Amugy a 2.4 es 2.0 kozott nem csak a 0-100 gyorsulas a kulonbseg. Az is szamit hogy indul meg 120-130-nal ha kell egy elozes autopalyan, vagy mas helyzetben es ott a 2.4-es elonye kijon akar automata akar kezi valtos.
Nekem sincs bajom a kezi valtossal, de automata kenyelmesebb azert foleg varosban totymorgesnel.Az 1millaval olcsobb arat nem lattam hirdetesekben. Dizel olcsobb, de automata miatt nincs nagy kulonbseg, sot sokan inabb olyat keresnek. Accord inkabb kenyelmes utazokocsi nekem erzesre nem veretesre valo. Sokkal nyugodtabban kozlekedek ebben mint egy also-kozep meretu kocsiban.
[ Szerkesztve ]
-
Vezu
csendes tag
Uhh, micsoda történet, kutyából nem lesz szalonna. Utálom az ilyen sunyi fasz kereskedéseket. Ha egyszer trükköztek, máskor is fognak. Ettől függetlenül persze árulhatnak jó autókat is.
Tegnap felhívtam egyébként a kereskedést, legkorábban pénteken tudnák megmutatni az autót... Fura volt, amikor megkérdeztem, hanyadik tulajdonosai az autónak zavarodott választ adott. Elsőre azt mondta harmadik tulajodonsai, majd pár perc múlva javította, hogy a második... Persze utána egyből említette, hogy a kollégája hozta be az autót, aki nyaralni van, ezért nem tudja pontosan.
A független átvizsgálást Ő hozta szóba, mondta kezdjünk ott Pénteken... Ebből azonnal gondoltam, hogy van valami bejáratott szakijuk, aki igazolja, hogy minden fasza.
Szeretnék egy ilyen típust (automata váltóval, napfénytetővel, bőr ülésekkel egyszerűen imádnám), de nem minden áron.
Árral kapcsolatban: Többen írtátok, hogy túl árazott, mennyi lenne a reális?[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #54871 üzenetére
Na, azok is lehazudják már a csillagot az égről
-
Quqesz
nagyúr
válasz BigBlackDog #54871 üzenetére
Nem hiszem, mert volt egy cikk az új CX5-ről a totalcaron és 9 hónap alatt nem lenne rajta ennyi felületi rozsda. Nekem Fiat volt galvanizálva, 2 év alatt a felrepedezett festék alatti rétegen egy rozsdafolt sem volt!(belémjöttek hátulról és annak az öröksége volt a hátsó ajtón). Pedig szívügyem a mazda...meg most már a honda is 😀
[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
flegga92
senior tag
-
agabe
addikt
hupsz itt elfelejtettem, hogy ha Svájcból jön akkor jön rá vám meg áfa
Úgy akkor már nem olan nagyon jó az ár, mert ha német határon is vámolják (ott érdemes a 20% áfa miatt) a végén akkor is 3,6 millaq körül lenne amire névre lenne írva itthon.
Jobb ár mint a hasonló itthoni hirdetések, de csak épphogy kb 200ezerrel max, annyit meg nem biztos, hogy megér a sok herce-hurca. -
Peter.70
őstag
-
honda23
aktív tag
Hazudnak. Tipukus nepper baklövés. Azért nem nézheted meg az autót, mert a hibákat tűntetik el. Csak véletlenül meghirdették.
Néztem így már meg accordot, jazzt. Ne menjek ma. Két nap múlva. De mentem. Meg jöttem is gyorsan.
A legtöbb az anyját eladná egy szál cigiért.
Csak ne legyen igazam.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
i-sti
senior tag
GE Jazznak hol lehet megnézni a gyári alufelniket.
Most 185/55/16 van rajta, de kurvára ráz. Nagyon sokat elvesz a komfortból.
Téli gumi acél felnin van. 175/65/15.
Nagyon hajlok arra, hogy lecseréljem a nyárit is 15-re.
Audival a 225/55/16 egy élmeny, hogy a gumi mennyire felfogja a kisebb egyenetlenségeket.Novum Forum Siculorum
-
Czimby
addikt
7gen benzinesbe Accordba milyen ACEA besorolású olajat érdemes rakni?
Milyen HTHS viszkozítás az ajánlott?
A gyártó által előírt API SL-t már kb minden olaj teljesíti az nem gond.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
i-sti
senior tag
-
pözsó
csendes tag
Segítséget kérnék.
Milyen protokollon lehet beszélni az OBD csatlakozón, egy 2002 Honda civic 1,6cm3, 88kW? -
Czimby
addikt
Köszönöm az olajjal kapcsolatos hasznos információkat az uraknak!
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Hondacco
csendes újonc
válasz Czimby #54897 üzenetére
Mikor olajat kerestem a kocsihoz,a kérdésemre ezt a választ kaptam. Bár 0W20-as olaj tölthető a motorba a gyári előírások szerint, szerintem jobban járna egy 5W30-as olajjal - ami szintén megfelel a gyári előírásoknak. Az Eneos olajok közül a Sustina 5W30 például megfelelő és üzemanyag-takarékos is.
Üdv,
Olajdoki
[ Szerkesztve ]
-
mgB0Cl
újonc
Sziasztok!
Ismerősöm vizsgára felkészíttetni vitte volna 1998-as, öt ajtós Honda Civic 1.4iS-ét, de a szervizben azt mondták neki, hogy nem fog átmenni a vizsgán az autó, csak, ha rákölt kb. 200 ezret. Ez összemérhető az autó értékével, amit amúgy mindenképp el akar adni, mert vett már valami egyterűt a családnak...
A szervizvezető ajánlott érte ötvenezret, amit ő kvázi elfogadott, de az adásvétel még nem zajlott le. A kérdés, hogy ez lehet-e reális, vagy teljesen biztos, hogy át akarják vágni (szerintem az utóbbi). Tudom, hogy ezt csak úgy lehetne meghatározni, ha látja az ember az autót, de hátha tud mondani valaki okosat ezek alapján:
- 112 ezer kilométerrel vette tíz éve, most 180 ezer van benne, nyugodt ember, gyerekei is vannak meg minden, nem hajtotta szét.
- Soha nem volt vele semmi gond. Vezettem az autót én is, "jó autó" benyomását kelti, bár nem tudom, ez mennyire megfogható dolog... Most is azt mondták a szervizben, hogy a lengéscsillapítókon és a rohadáson kívül nincs baj semmivel.
- Elég ritka, és szerintem szép, barnás színe van, pár kis horpadással az ajtók fölött, a tetején (viharban ráesett egy nagy faág).
- Van benne klíma meg elektromos ablak elöl, prímán működik minden.
- Már korábban is mondták neki egy másik szervizben, hogy nagyon rohad az alja, és hogy a hátsó lengéscsillapítókat, szilenteket cserélni kell, de ők nem vállalják, mert a csavarok annyira be vannak rohadva vagy mi.
- A fickó kb. 160 ezerre hozta ki a lengéscsillapítós történetet, és szerinte erre jön még a lakatosmunka.Mivel már rábólintott az üzletre, nem az a kérdés, hogy megköttetik-e, inkább csak az, hogy igazolódik-e itt, általatok a gyanúm, hogy azért ezt jobban körül kellett volna járni, tehát mondhatok-e neki egy naugyét a végén. Pláne, hogy ez a Honda tényleg egy jó autó, amit meg vett helyette, azt hagyjuk... (De nyilván kell a hely a család miatt.)
Mondjuk azt is hozzá kell tenni a korrektség jegyében, hogy szeretne CASCÓ-t kötni az új autóra, meg átvezetni rá a 10-es kötelező bonusát a Hondáról, és hát amit a csökkentett kötelezővel plusz a nagy kötelező bónusz miatt szintén olcsóbb CASCÓ-val megtakarít, az már összesen évi 40-50 ezer forint. És addig ugye nem akarja megkötni a CASCÓ-t, amíg nincs eladva a Honda, átvezetve a B10, és emiatt eléggé lecsökkentve a CASCO díja... (Tehát szeretné gyorsan eladni a Hondát.)
Összegezve a kérdés, hogy ez az ötvenezer nagyságrendileg stimmelhet-e, vagy biztosan pofátlanul alacsony.
-
nagyúr
válasz mgB0Cl #54899 üzenetére
Két hátsó gátló csere munkadíjjal 40k HUF. Új gátlókkal! Nekem is be volt rohadva a csavar, van ám flex is a világon Lakatos munka lehet 20e, lehet 300e is, azt meg kell nézni rendesen, több helyről ajánlatot kell kérni. Simán lehet, hogy nem éri meg megcsinálni annyira fos már.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen