- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
i-sti
senior tag
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
-
i-sti
senior tag
Sajnos ez egy elég régi modell.
CR-V 2-hoz kapta az eladó. 2002-2006Látszik a designon, hogy le van maradva.
Ami mellette szól, hogy gyári, és nem hinném, hogy lenne annyi baj vele mint a kínai útángyártót egységekkel.
Ellenben nem vagyok biztos, hogy teljesen kompatibilis lenne a Jazz-el. Kormányról vezérelni, USB port továbbra is működne e.SD kártyát nem tud olvasni csak PC-CARD-ot, innen is látszik, hogy kb kőkorszaki darab.
Vélemények?
Vegyem meg ezt mert gyári és talán fog működni minden.
Vagy vegyek egy jobb kínait. (Bármelyik kínai kb 80k-tól indul, 100tól a jobbak, ez 42)Novum Forum Siculorum
-
nandow
aktív tag
-
félisten
-
Quqesz
nagyúr
Köszi srácok, most szépen bejáratom. Az ezerötös motor van benne a 182 pacival(sport plus felszereltség). Jó lesz ez, csak még kell kis idő hozzá. Viszon annyi beállítás van benne, mint egy mobiltelefonban....rendesen át kellett nyálazni a használatit. Ami kicsit fura az a nyitás/zárás. Ha megfogom a kilincset nyit. Ha kulcsgombal zárom, akkor a tükröket nem hajtja be. Ha a kilincsen levő gombal zárom, akkor igen. Szóval szokni kell. ☺️
Szabonagyur
Bezony, nagyon tágas belül, engem is meglepett.[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
Horel77
tag
válasz Quqesz #54658 üzenetére
Gratula a gépördöghöz! Sokaknak nem jön be az új civic, szerintem nagyon szép, különösen így feketében, jól áll neki ez a szín.
Nagyon fontos lenne, hogy ne használd sokat, azt is csak kíméletesen, ha egyszer eladó lesz, szalon állapotban vehessem meg.
Viccet félretéve, okozzon neked sok örömöt! -
BigBlackDog
veterán
válasz nandow #54669 üzenetére
Tegnap voltam egy Honda szalonban, ott az 1.0T Civicre, Elegance Navi felszereltséggel mondott az értékesítő nekem egy 5.8M Hufos akciós árat. Ugyanezzel a motorral és felszereltséggel és CVT váltóval 6.3M Hufért tudják adni. Elvileg 2-3 hét alatt meg is jönne rendelést követően.
Ha már ott voltam, beültem a Jazzbe és a Civicbe is. Jazz nem rossz autó, de nálam kiesett. Nagy problémát nem láttam, csak apróbb, idegesítőbb dolgokat. Elegance felszereltségnél is műanyag az ajtón lévő kartámasz, a túl alacsonyan van, ezáltal használhatatlannak tűnt a középső kartámasz is, illetve a pedálok is kicsit furcsán álltak. Nem beszélve a kuplungpedálról, amit nyomkodva az UFO Civic kuplungja jutott eszembe, amit rühelltem benne (nem érezni a fogáspontját és rohadt könnyű benyomni). Egyébként nagy a tér elől és hátul is és a csomagtartó is értékelhető.
Elegance felszereltséggel (navi nélkül) és CVT-vel az 1.3-as 5.44M Huf lenne, míg a 1.5-ös motorral a Dynamicot szintén CVT-vel 5.32M Hufért adják. Viszont november-december közepén tudnák csak átadni, ami enyhén szólva sincs közel.Civicbe beülve nem csalódtam. Egyedül kb. csak a kormánybőrözés emlékeztetett az UFOra, de nem érzem ezt problémának. Álló helyzetben nagyon nyálcsorgatós. Tetszett a rövid úton járó klattyanós váltó is.
Viszont a gari témájáról beszélgetve háromszor is elhangzott az értékesítő részéről, hogy nem lényeges a garancia rövidebb időtartama (3 év teljeskörű), mivel egy Hondával úgysincs gond igazából. Nem akartam megemlíteni neki a 8gen Accord Type-S 2.4-es olajzabáló motorját.
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz BigBlackDog #54671 üzenetére
Amit néztél 1.0T motorral, ha jól látom a listaára 6,5M. Szóval van azért kedvezmény.
Nekem szimpatikus az új civic, de inkább a sedan. Elmegyek majd egy tesztvezetésre kipróbálni az 1.5T változatot.
Ha majd egyszer le akarom cserélni az Accordot, a Civic talán megfelelő lenne. -
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #54671 üzenetére
Hondánál 3 év az alapgari, de ha végig márkaszervizbe hordod ( ami a gari miatt amúgyis kötelező), akkor 5 évvel hosszabbodik, tehát 8 év /150k km lesz.
Ha szabad kotnyeleskedni, akkor melyik kereskedésben kaptad az 5.8-as ajánlatot ?
Én is szemezek egy 1.0 elegance-al 5.6-ért, de az tesztautó volt, ezért a színe az pont tök más, mint amit szeretnék.[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
BigBlackDog
veterán
válasz hülyegyerek #54674 üzenetére
Igen, összesen nyolc év, de én úgy értesültem, hogy a 5 év plusz az csak alkatrészgarancia (ha jól értettem, akkor a munkadíjat már nem állják 3 éven túl).
Honda Royal Motornál voltam.
-
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #54675 üzenetére
Igen, azt sajna te fizeted, de még így is jobb, mint ha szimpla 3 év lenne.
RM-nél vettem a mostani Civicet 2 és fél éve, teljesen korrekt kereskedés. Vajon mit szólnának, ha beállítanék hozzájuk azzal, hogy akkor visszahoztam, számolják be egy újba ?hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Horel77
tag
válasz BigBlackDog #54671 üzenetére
Kifelé áll a volvo rúdja? Csak nem vissza húz a szíved?
-
BigBlackDog
veterán
válasz hülyegyerek #54676 üzenetére
Jó pénzért sok mindenre képes mindenki. Inkább az a kérdés, hogy mennyire normális áron számolnák be. Bár szvsz jobban jársz, ha magad adod el.
(#54677) Horel77: Nem, egyelőre nincs semmi baja. De gondolkozok azért kicsit. A 10gen Civic eléggé jól sikerült, legalábbis számomra bejön.
[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #54678 üzenetére
Nem vagyok kapzsi, ha a sima acélfelnivel adnak érte 1.5-öt, akkor belecsapok a tenyerükbe. Sajna ez se általam, se az előző tulaj által nem volt annyira megvigyázva, mint a tiéd, egy-két húzás van rajta. Mondjuk baromi jól tartja az árát ahhoz képest, hogy mennyiért vettem.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
yodamester10
őstag
-
nandow
aktív tag
válasz yodamester10 #54680 üzenetére
Nekem teljesen fogja, a lapát nem mozog külön ettől a műanyagtól. A lapát csak a lapáttartó karon tud mozogni.
-
flegga92
senior tag
-
Quqesz
nagyúr
válasz yodamester10 #54667 üzenetére
Szia
Nem, pest mellett lakunk és nem is jártam arra manapság.☺️demars,Qru
Köszi! ☺️nandow
Nem vészes, de igazán nem néztem mert ment a zene(11 hangszóró, ami nagyon szépen szól). Az előző Mazda CX5 után csendes, de majd megnézem legközelebb. Ha jól emlékszem kb 500e kedvezményt kaptunk a listaárból[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
Quqesz
nagyúr
válasz Dan-szan #54681 üzenetére
+Horel77
Köszi!☺️ Nekem nagyon tetszik, nagyon eltalálták. Jó a fekete szín is, de a kék és piros is jól áll neki.Amúgy én csendben megjegyzem ezek az autók manuális váltóval jók, mert a cvt megöli az élményt.
Amúgy egy Nissan Juke Nismo Rs(1.6l T 218 LE) volt az ellenfele, de nem bánom cseppet sem, hogy ezt választottuk.Ami meglepett, hogy ok még kímélem a motort, de eddig 5,8l/100km az átlagfogyasztás komputer szerint(tudom, nem pontos, de hizzávetőleg is tetszik)
[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
tboldi
nagyúr
Ennyire jól sikerült volna a karbantartás?
27,28 litert tankoltam az imént (V-Power 100-ast, mi mást? ), a napi számláló 522,6 km-t mutatott. DE! Amikor az AUX-csatit szereltem be, kivettem a rádiót, ami miatt lekötöttem az aksit, ennek következtében lenullázódott a napi számláló. Nem tudom pontosan, mennyin állt, de 100 km legalább benne volt. Tehát a számolás így néz ki:
(27,28/(522,6+100))*100=4,38 l/100 km
Ennyire alacsony még sosem volt.Kb. 100 km országút, meg ugyanennyi pálya, a többi városi pár km-es szaladgálások.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #54688 üzenetére
Motorolaj nem friss, januárban cseréltem, és a váltóolaj is csak kedden lett cserélve, azóta nem ment sokat.
-
nagyúr
Dízel accordoknak mik a tipikus hibáik? 7g 2.2ctdi. Haverok tolják ezerrel a témát, én is gondolkodóba estem. Jelenleg úgy tűnik hogy ~500k-val kerül kevesebbe egy azonos évjáratú dízel accord mint egy benzines. Ha rögtön rá is kell költeni egy kis pénzt, akkor is nagyobb a választék és utána olcsóbb tankolni. Éves szinten nagyjából 170k-t takarítanék meg a dízellel, ~5 évre tervezve ez 850k. Ha ennyit költenék a dízel nyűgökre akkor lennék ugyan ott pénzben mint a benzinessel. Kérdés, meddig járhatnak még Pestre dízel autók
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #54692 üzenetére
Elég jó a vélemény róluk. A kuplung munkahenger hajlamos ropogni (csere) és hajlamos az központi zár megszorulni. A futómű beállítás könnyen elmegy ezeken a "remek" utakon, ami miatt szélsőséges esetben megeheti a féltengelyeket a gép. Maga a CR rendszer meg a turbó elég tartós, a kuplung-DMF páros élethossza meg user illetve felhasználási terület függő. Nyilván ha pályázott vele főként akkor az is nagyon sokáig jó. Ha meg városban gyilkolta 1500-ös fordulaton akkor nem.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Kp. zár, futómű igazából a benzinesen is ugyan úgy előjöhet, a kettős tömegű meg a kuplung kopó alkatrész, arra számolni kell. Igazából az érdekelne, hogy a dízelspecifikus részek mennyire tartósak, gondolom a blokkal nem lesz baj. Sose volt még dízelem, nem tudom mit lehet felújítani és mit kell cserélni mindenképp. Magasnyomásúra, turbóra rákerestem, találtam műhelyeket amik felújítással foglalkoznak. Porlasztókkal mi a helyzet? Azokat egyszerre kell cserélni? Felújíthatók?
-
agabe
addikt
válasz tboy93 #54692 üzenetére
Azért 5 évig még elég valószínű, hogy Pesten lehet közlekedni azzal a dízellel.
Valóban olcsóbbak a dízelek alapból és megtakarítasz vele az üzemanyagon, akkor a végeredmény valószínűleg pozitív lesz, még akkor is ha 5év múlva eladni sem lesz egyszerű vagy még inkább alacsonyabb áron lehet csak a benzineshez képest. Összesen kb. 1,3 milla árelőnyt ezeket beleszámítva sem buksz el az elég valószínű. Ja persze nem szabad belefutni olyanba amire nem vigyáztak kicsit sem, de ez benzinesnél is ugyanígy van.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #54694 üzenetére
Van egy ismerős aki CR rendszerek felújításával foglalkozik azt mondta sok ilyen nem fordult meg nála, tehát megbízhatóak.
mod:
agabe: Azért lassan szigorodik, jövőre már szomgriadókor már nem jöhetsz be a városba Euro4-es dízel autóval...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
Jóvanabba a 10W40 is, legalább "nem lesz túl vékony melegen se", meg nem ég meg "ha meghajtják" és "nem lesz rossz a kenés nyáron amikor odalépegetek neki" meg hát nálunk úgysincs olyan hideg télen [link]
Hajrá, tessék önteni a hőálló zsírt a motorba, az biztos nem vékonyodik el melegen se
Ja, és a 0W20 az "csak marketing, fölöslegesen drága"[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest