- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
Teljesen mesterfüggő, el kell vinni és ajánlatot kérni. Van ahol csak a fényezés 30-40 rugó, máshol ennyiért kompletten megkaphatod. Az sem mindegy, hogy Budapesten vagy vidéken nézelődsz. Azért volt ez az általános válaszom, mert tényleg nem lehet innen Internetről belőni az árakat.
-
szőröscica
addikt
Jézus, a lehető leghülyébb választás, ha nem folyton a hungaroringen üvegeled.
Szerk: én is vennék már új nyárigumikat, de még 1 szezon benne van a mostaniakban. Mintában több is, korban már sajnos nem, 6 évesek lesznek hamarosan. A lakásvásárlás utáni költségek még elvisznek kb. fél millát, így most egy 100-ast nem költök el gumira, mivel még nem vészes a helyzet. Jó körülmények között voltak tárolva, nem repedezettek, szóval elgurulok rajtuk szépen.
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
Én pont tegnap előtt csináltattam meg.
Azért nincs Eco mert az ecu letilt minden funkciót.
Nálam a holtponti főtengely jeladó hibát dobta ki, azért mert a kábel hozzáért az ékszíjhoz és a felét ledarálta.10 perc alatt megcsinálták,oszt' ennyi.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
LógaGéza
addikt
Én itt szoktam nézelődni - fenn át tudod nyomni angolra
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
szesa
senior tag
-
csabyka666
addikt
Üdv!
Szerintem minden autóban szándékosan mér fölé. 7gen Accordban (mutatós az óra, a meghajtása vélhetően digitális), 50-nél csak 2-3 km/h a csalás, 110-nél már 5-6 km/h, persze amit mutat, annál lassabban megyek GPS szerint.Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
BigBlackDog
veterán
Pára leszárítására legjobb eszköz a klíma.
Szélvédő karcokkal én is szenvedtem kicsit az UFO esetén, de cserén kívül nem igazán van teljes megoldás. Megfelelő eszközzel, anyaggal és tudással szélvédő teljes, gépi polírozása szóba jöhet esetleg, de kérdés, hogy ki vállalja. Egyszer csináltattam ilyet, akkor elég szép eredmény lett. Viszont, ha jól tudom, ők nem vállalnak.
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
A gombok háttérvilágításai megadják magukat. Nekem a hőfokszabályzó, az alsó sor második-harmadik gombja, a baloldali SEL/RESET gomb, a + és - gombok nem világítanak. Ez eddig 4 db izzó. A vészvillogónak bizonyos modellekben nincs háttérvilágítása, tippem szerint a 2005-2007 modellekben még volt, a cégesben pl világított, a 2008-2009-ben már nem világít, és a 2010-2011-ben nem tudom. Mindenesetre én már 3 éve megrendeltem ezekhez a gyári izzókat, a vészvillogóba is, csak még nem vettem rá magam, hogy egy műanyagpatent -lágyítóan forró nyári napon szétbombázzam miatta a komplett műszerfalat.
A szélvédőre csak kétféle módban megy levegő, vagy a szélvédő párátlanító gombot benyomva, ekkor maxra nyomja a ventilátort, csak a szélvédőre megy, maxra nyomja a hőfokot, és bekapcsolja a kompresszort.
Vagy a Mode gomb-al kiválasztva a szélvédő+lábtér módot. Más kombináció a szélvédőre fújásra nincs.A szélvédő nálam is ugyanígy karcos, elkerülhetetlen. Annyit viszont tudsz csinálni, hogy mivel a honda ennél a modellnél nem volt hülye. Sok más autónál ha kikapcsolt törlőnél meghúzod a kart akár egy pillanatra spriccelésre, akkor azonnal elkezd törölni, akár spriccel folyadékot, akár nem. Azonnal nem fog spriccelni, mert a cső általában kiürül, és mire feltölti, már kettőt töröl szárazon. És a spriccelést is automatikusan nyomja 3-4 másodpercig.
De! Ez a civic tudja azt, hogy ha csak legfeljebb egy fél másodpercre húzod meg a kart, akkor nem indul el a törlés, csak a szivattyút indítja be és csak addig amíg húzva van, vagyis ha ügyesen csinálod, és másodpercenként csak fél másodpercekre húzod meg a kart, szépen tele lehet spriccelni a szélvédőt törlés nélkül is. Ha fél másodpercnél hosszabban van meghúzva a kar, akkor már ő is elkezd törölni 3-at, majd 5 másodperc múlva még egyet.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Ed3r_X_
nagyúr
A pisztoly befulladás egy érdekes dolog, párom Octavia-ja elég gyakran csinálja, de múltkor a Civic nekem is. Az nekem bevált, hogy elforgattam a pisztolyt jobbra (vagy balra) egy 45 fokkal, úgy ment szépen. De kútja is válogatja, van ahol tök szépen megy mindenféle pisztoly forgatás nélkül.
Tél előtt érdemes a kédereket, gumi tömítéseket átkenni szilikonnal. Én eddig minden autómon megcsináltam, sose fagyott be egyik ajtaja sem.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
tboldi
nagyúr
Bár Jazzem van, és az alapján írom a választ, de az említett Civic-kel párhuzamosan futott, szinte biztosra veszem, hogy egyes dolgok ugyanazok.
Direkt nem nyit, mármint nem képes nyitni zárt állapotban a kilinccsel. Ez ilyen.
Döglött zár funkció sincs, elég butácska a rendszer. (Bezzeg apum csóri WagonR-e is tudja.)Toronycsapágy: a lengéscsillapító-rugó páros kiszerelésével férsz hozzá, konkrétan a felső rugótányér és az egészet összefogó hatlapú anya között van, és erre még rá van cuppantva a gumi toronyszilent. [kép]
De nem erre tippelnék, ez kormányzás közben szokott ropogni.Én beburkoltam az aksit, mert why not?
Igazából a motor hőjétől próbálom védeni.A Jazz 7,9 liternél villantja fel a lámpát, gondolom, a Civic is hasonlóképp van.
Ha nem megfelelő a sebesség és a megtett távolság, akkor nem gyári gumiméret van az autón.
A fogyasztásmérő gyakorlatilag sosem pontos.
Pisztoly: egy fél centivel húzd kijjebb, nem kell teljesen tövig nyomni.
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
Nincs külön ajtóban lévő központi 'pánikzár' az megmarad a pánikoló amcsiknak, az ajtópanel közös, náluk nem vakdugó van.
A csomagtartó zár akkor csinál ilyet, ha kopott, szorul, vagy valamiért nem lehet teljesen betolni a kulcsot. Olajspray szokott rajta segíteni, eltolt nyílástakaró mellett bedugni a spray csövét a zárba 5 mm-t, és egy rövidet belefújni.
Tetőablak gumijait olyan olajos vagy glicerines gumiápolóval kell kenni, ami a keretében való mozgáskor nem fog nyikorogni, mint pl a szilikon, ami minden mozgatásnál nyikorog, ropog. A gumit és a nyílást körben érdemes először nedves ronggyal körbetörölni a portól. A mozgató mechanika is meghálálja a vékony zsírzást, ha már nagyon száraznak tűnik..
A km órának többet kellene mutatnia, mint a valós sebesség.
Lépj be a diagnosztikai menübe: a rádiót halkítsd le, kapcsold ki. Tartsd lenyomva az 1 és 6 gombokat, és így nyomd meg a bekapcsoló gombot, majd engedd el mind. Kiírja hogy diag. 4 funkciója van, nyomd végig sorba 1-6 ig a gombokat, hogy lásd, de neked asszem az 5-ös gomb kell majd, a VSP. Itt kír egy 0HZ és egy 0KM értéket. A km a valós sebesség gyári méretű kerék, és hozzá való kalibráció esetén. Hagyd így, indíts el egy navigációt, vagy gps sebességmérőt, és menet közben, állandó sebességnél hasonlítsd össze. Egyezniük kell, max +- 1 km/h eltérés lehet, de csak kerekítés miatt.
Ha a gps és a rádión a valós km egyezik, a km órának többet kell mutatnia. Pl. 50 km-es óránál a valós(gps-es) sebességnek kb. 48-nak kellene lennie.
Ha a gps és a diagnosztika valós sebessége nem egyezik, akkor vagy nem jó kerékméret van rajta, vagy valahogy elállították a kalibrációt.
Kilépéshez simán kapcsold ki a rádiót.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban