- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Mobilarena
A Hearthstone több, mint 6 éves játék így szinte minden információ megtalálható a topicban. Ennek ellenére érdemes inkább kérdezni, mert nincs karban tartott mindenre kiterjedő tudástár, és a gyorsan változó szabályok, kártyák, és eltérő játékmódok miatt ilyen nem is nagyon fog előállni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ThySoul
senior tag
Én vagyok az egyetlen akit nem zavar a druidstone? Semmivel nem idegesítőbb mint a shamanstone vagy warriorstone tavaly. (sőt, inkább kapjak ki a végtelen jade-től mint a kieg előtti "vajon mit kap az evolve-ból" shamantól)
-
h3lios
addikt
válasz ThySoul #72201 üzenetére
Nem a végtelen gólemmel volt baj, mert az eddig is volt, hanem azzal, hogy 1 lappal kiváltott másik 3-at, amivel ugyan azt meg tudja oldani, így még techelni is tud a többi pakli ellen.
Itt konkrétan az UI -ről van szó. Kivetted helyette a 2 goblint, 2 Scalest, 2 Feral Rage-et. Mivel van új Druid Hero ezért számoljunk 3 lappal ami bekerül és 6-al ami kikerült. Maradt 3 szabad lehetőség tech lapoknak, arról nem is beszélve, hogy az új 10 manás spellel sokkal konzisztensebben tudsz húzni, mint a goblinnal és mellette még board jelenlétet is generálsz, valamint healeled magad. Ezt a Gobbó egymagában nem tudta megoldani, kellett hozzá 3-4 másik lap, hogy ugyan azt a hatást elérd.
Én ebben látom a Jade druid legnagyobb előnyét most a régi verziókkal szemben. Arról nem is beszélve, hogy sokszor egy 10 manás spellt (ami megfordítja a játékot) 4-5. körben ki tud rampolni.
B-tag: H3lios#2825
-
lm83
őstag
válasz whitezo88 #72206 üzenetére
Hát ilyen végtelen fireball-lal már engem is vertek meg párszor, de csak mert hagytam magam...
Elég bénák voltak már több kör óta nem is volt életem, csak nem akart nyerni, hogy meg tudja csináni a kombót a végén...
Én meg nem léptem ki, mert úgyis lap-szórós kvesztem volt, úgyhogy arra jó volt... -
fausto
addikt
Milyen reális druid nerfet tudnátok elképzleni?
-
-
h3lios
addikt
válasz callmeakos #72210 üzenetére
Ezzel még sokra nem mennek, mert nem csak a Jade verzióval vannak problémák. Főleg a Ramp miatt erős a druid.
Ha nerfelni akarják akkor az Innervate-et fogják majd és ezzel ki is húzzák a pakli méreg fogát. 2 kört csúszik majd az egész történet, ami már sok paklinak elég ahhoz, hogy megalázzák a druidot.
B-tag: H3lios#2825
-
F-ECT$
titán
Régebben nem volt mit rampolni, mert pl egy Ysera semmit sem csinált amikor kiraktad (főleg a Deathrattle lények ellen, amik meg azóta el is tűntek szép számmal). Egy UI vagy LK meg csinál.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
pachito
őstag
Az a baj az Innervate-el, hogy BÁRMIT printelnek az alapból -2 mana. Ez az elején nem volt gond, mikor vanilla 2/3 krokodilokkal bohóckodtunk de amikor ilyen elmebeteg lapokat adnak ki, mint az UI - na itt már van bibi.
Az UI nerf nem megoldás, akkor marad a jó öreg Auctioneer meg Idol, Earthen Scale hányás, majdnem ugyanott tartunk.
Minden egyes kieggel jön a power creep, egyre erősebb kártyákat nyomtatnak míg az Innervate marad változatlan és egyre értékesebb lesz ugyanúgy 0 manáért.
Én bevezetném a legendary spell kategóriát és az Ice Blockot, Innervatet meg minden ilyen gamechanger mókát limitálnék 1 copyra.tl;dr: az Innervate nem maradhat ebben a formában.
-
thesound
őstag
válasz tomazin #72217 üzenetére
Teljesen mindegy, hogy mit csinál a Blizz. A HS egy nagy community, aminek nem lehet jót csinálni (a létszámából adódóan), mindig lesznek az éppen aktuális dolgok miatt sírók és általában a síróknak nagy a hangja.
[ Szerkesztve ]
Vannak a léleknek régiói, melyekbe csak a zene világít be. - Kodály Zoltán
-
h3lios
addikt
Control meta ?! Hol ?
A jade 1 control killer mechanika, ahol greedy counter paklikkal lehet próbálkozni, lásd secret mage. Az viszont 1 OTK / Combo deck. A Control ott kezdődik, hogy Paladin, Warrior, Handlock. Jelenleg mindegyik elvérzik a Jade druid miatt.
B-tag: H3lios#2825
-
-
micafighter
nagyúr
válasz DJGABI #72223 üzenetére
Ha bent hagyod kezdő kézben és aggro druid ellen vagy, akkor insta fel is adhatod, ha meg eldobod és jade ellen vagy, akkor imádkozhatsz hogy felhuzod. És az aggro, jade egyaránt T1 pakli. Jó kis counter lap
(#72219) pachito nem tudom miért nincs még legendary spell, Anyfin can happen-re is jó lett volna és nem lett volna sirás miatta. Ráadásul a lap ettől függetlenül ugyanugy játszva lett volna szvsz, plusz ugye discoverelhető a 6mana 4/4 csikóból.
[ Szerkesztve ]
-
h3lios
addikt
válasz micafighter #72224 üzenetére
Egy az, amit írtál. Másrészt, akinek van 1 kis esze és sejti, hogy az ellenfélnél lehet Geist az nem fogja a végtelenségig tartogatni az idolokat. Meg kell pörgetni, amikor tudod és kifosni amennyit csak lehet. Aztán ha elvitted 10+ ba a golemeket már majdnem mind 1, hogy mi van a másiknál. Jelenleg a 1-2 kasztot leszámítva nem tudják kezelni a 3-4 db nagy miniont.
B-tag: H3lios#2825
-
micafighter
nagyúr
Wari vs aggro druid EZPZ
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
4 lény ellen 1 db scarabot csinált a Spreading Plague szép bug.
mod: jahogy ez így működik sokat nem játszottam kieg óta.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
EZ big priest EZ [link]
-
balisz
senior tag
80g keresi párját. Dittore#2665
-
Cathfaern
nagyúr
válasz pachito #72219 üzenetére
"Az a baj az Innervate-el, hogy BÁRMIT printelnek az alapból -2 mana."
Ami ugye nem igaz, mert csak akkor -2 mana, ha csak 29 lapod van. Plusz ugye fel is kell húzni az Innervate-et."Minden egyes kieggel jön a power creep"
GvG óta nincs már igazi power creep.Másik oldalról, ahogy írod is, az Innervate mindig is létezett. A legpowercreepebb Naxx és GvG kiegek alatt is. Ennek ellenére sose volt vele probléma. Most kijött pár kieg (mert nyilván a korábbi kiegek lapjai is kellenek, hogy erős legyen a druid jelenleg), X darab új lappal, probléma lett. Tehát nyilván nem az X darab új lap a problematikus, hanem az Innervate. Logikus. Ugyanez igaz az Ice Blockra is amúgy. Az is ott van már kezdetek óta, érdekes módon mégis csak most lett problémás. Nyilván az Ice Block a probléma, nem valami új lap.
Ugyanez igaz amúgy Ragnaros meg Tyrionra is, mindenki oda van, hogy milyen OP-k, aztán tippre rövidebb ideig voltak meta lapok a HS történelmében, mint nem meta lapok.
De ha mindez nem lenne elég, Druid = Ramp. Nagyon minimális az esély, hogy pont ehhez nyúljanak hozzá.
-
pachito
őstag
válasz Cathfaern #72239 üzenetére
Pedig épp most olvastam az egyik game designer reddites hozzászólását, amiben azt írja, hogy az Innervatet/Wild Growthot figyelik közelről. Ja igen, külön ki is emeli, hogy nem az UI a bajos.
És igen, régen balanszos volt az Innervate. Régen. Nem véletlenül került át már nem egy lap HoF-be, hogy legyen design space. A ramp igenis problémás, mert ezeknél csak erősebb lapok fognak jönni és nem a ramp köré kéne balanszolni minden egyes szettet szvsz. Ami, ha hiányzik (mármint a balansz) az látjuk hogy hova vezet. Druidstone. -
F-ECT$
titán
Minden classnak van olyan mechanikája, ami egyedi és ami erősebb megoldást ad, mint amit neutral kártyákkal el lehet érni. Az egyik ilyen a mana menedzsment, ami a druidnál a ramp, de szinte ugyanilyen a rogue prep spellje, vagy az, hogy a shaman el tudja költeni a következő kör manájának egy részét (overload). De ide vehetném az 1 manás execute-ot is, ami miatt létezett a control wari, a nef óta nem véletlenül szorult vissza.
Persze, el lehet venni a druidtól a rampot, hiszen akkor is ott marad neki a choose one mechanizmus, de akkor a most meglévő hiányosságait csökkenteni kell, mert pont a ramp miatt nem kapott normális single és aoe remove spellt.
Dive ever, work never.
-
pachito
őstag
válasz pachito #72240 üzenetére
https://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/6uxh0d/new_record_druid_surpasses_in_popularity_the/dlwf5my/
Szerk.ről lemaradtam, itt van Dean Ayala válasza.
Saen: régen is volt op Innervate kombó; úgy hívták, hogy Innervate 2x Hogger...tényleg verhetetlen volt, és szökőévente egyszer össze is jött.
Az a baj, hogy mostsnában kicsit sok az ilyen kombó...végtelen jade hányás, végtelen ramp, végtelen laphúzás, mostmár taunt city is, hogy mindenki örüljön...azért valahol illene meghúzni a határt.
Ráadásul ilyen rugalmas spelljei, mint Nourish, Wrath, Feral Rage, régen Idol nem sok kasztnak van...ja hogy egyik másiknak se. Hol van a Druid gyengéje? Fentebb leírtak mind megvannak, van burst is mostmár ha kell, facet kineveti egy 1 manás spellel, már ha átjutsz a taunt cityn. Extrs szar mulligan kell hozzá, hogy bármivel megfogd.[ Szerkesztve ]
-
F-ECT$
titán
válasz Cathfaern #72239 üzenetére
Így van, az IB alapvetően nem gond, az már inkább, hogy a Glyph és Tome miatt akár 3-5 db is kijátszható 1 meccsen.
Nagyon ritka az, amikor 1 lap önmagában broken, hiszen tök jól ki lehet számolni, hogy egy adott mana mennyiség mire elég lény vagy spell formájában. Szinte mindig a meta állapota, több lap szinergiája lehet túl erős, épp ezért nehéz előre megjósolni, hogy mi fog és mi nem fog működni egy új kiegészítő lapjaiból.
Egyébként sok dolgot megoldana, ha néhány spell legendary státuszt kaphatna, illetve ha lennének neutral spellek is, bár ez utóbbiban nem vagyok 100%-ig biztos.
Dive ever, work never.
-
h3lios
addikt
válasz Cathfaern #72239 üzenetére
A druidnak a HS fenállása során volt 1 gyengébb fél éve, amikor nerfelték az első standard ciklussal a combo-t. Nem volt utána igazi tier 1-2 paklija, meg nagyon semmilyen. De aztán amikor az Old Gods után kiadták a Karazat a csapból is a Maly - Yogg - Giant druid folyt. Utána ott volt a Jade druid, majd az aggro és most is van vagy 3 Tier 1 variáns a paklira.
És eddig mind összefüggésben áll az innervate-el. Malygos Combo-t nem nagyon tudtál ugyanis nélküle játszani, mert kellett a mana az OTK -hoz.
Itt sem azzal van a baj, hogy az UI 5 -öt sebez és summonol egy miniont. Hanem az, hogy 5. körben a Druid 10 manát tud generálni, majd utána telehúzza a kezét és a 6-7. körben 8-9-10 droppokat pakol ki a boardra.
B-tag: H3lios#2825
-
F-ECT$
titán
Ha MC-zik Aya-dat, akkor a te vagy az ellenfél Jade számlálója alapján idéz majd Goelemet halálakor?
Dive ever, work never.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ProBook 430 G5, Core i5-8250U, 13.3" HD, 8-16GB DDR4, 128-256GB SSD, 4 órás akku (Bios jelszavas)
- Új! Gamer pc, i5, 32gb, rtx 3060 12gb, 1,5TB nvme M.2, 650W 80+
- Új iPhone 15 Pro 128Gb Natural Titanium
- iPhone 13 Pro 128gb Sierra blue
- PowerColor Radeon RX 6700XT Red Devil 12GB OC DDR6 (OC) Rgb Videokártya