Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz ML320 #2805 üzenetére

    Ha kereskedő lennék, a következőket tenném. Elérhetőséget kérnék mindenképp a pácienstől, ezt rögzíteném a munkalapon is. Amikor kész a cucc és szóltam neki, ezt is rögzítem a munkalapon (ekkor és ekkor x telefonszámon ügyfél értesítve), és ettől számítanám a meghosszabbodott határidőt. Plusz írnék olyat a garanciális feltételeimbe, hogy az értesítést követő három mondjuk nyolc napon túl át nem vett termékeknél tárolási díjat számítunk fel, x Ft/nap. Így hirtelen nem tudok semmit, amibe ez ütközne, szerintem teljesen reális alapja van, nem tárolhat a kereskedő hónapokig egy nagy rakás dobozt, csak mert a tulaj nem tud érte jönni...

    mod: Esetleg olyat még, hogy egy hónap után értékesítjük a terméket, és a tárolási díj után fennmaradó összeget továbbra is átveheti az emberke, már amíg marad belőle egyáltalán.

    [ Szerkesztve ]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák