Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ForRedGlory

    félisten

    válasz Attix82 #17004 üzenetére

    Tisztában vagyok vele, hogy ott rontottam el, hogy átvételkor nem bontottam ki és nem néztem meg az egér S/N számát. Mondjuk azt megnézném, hogy hányan bontják ki átvételkor a sorban állva a bontatlan dobozt, de azóta megnézek mindent én is. A következő egeremnél, ami logitech volt, ott sem egyeztett az S/N (ráadásul ott vagy 5-6 szám eltérés volt), de a Logitechet felhívtam és mondták, hogy ez nem gond. Szóval az ilyen nem egyedi.

    A kérdésem nem is erre vonatkozott (csak lehet nem jól fogalmaztam), hanem arra, hogy mennyi időt vagyok alapvetően köteles várni és merre mehetek kártérítésért, ha kiderül a hiba. Mert vissza fogom kérni záros határidőn belül., én nem fogok még erre hónapokat várni és feljelentés lesz, mert olyan nincs, hogy hónapokig ülnek egy terméken és nem képesek megnézni, hogy merre jár a másik egér.

    Nyilván esélyem nem sok, de akkor a gyártónak vagy importőrnek vagy akárkinek meg kell mozdítania a hátsóját és utána kell néznie, mivel nem fogadom el, hogy hónapokig tart megnézni egy adatbázisban, hogy a másik egér merre jár és azon információ alapján mérlegelni tudják, hogy mennyi az esélye, hogy én felkerestem a másik egér tulaját és dobozt cseréltem (LOL), továbbá szerintem bizonyítania kell, hogy soha, semmikor nem fordult elő még ilyen náluk, azaz feddhetetlenek.

    Engem csak az idegesít, hogy erre hónapokat kell várni, amikor szerintem ilyen folyamatra nincs is törvényi szabályozás. Persze gondolom ezért nem csipkedik magukat, de attól még a mezei felhasználónak nem kell benyelnie a több hónapos "ügyintézést", mivel annyi ideig ennek nem kell tartania az biztos.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák