- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Carryboy #10801 üzenetére
gondolom ez:
"Be vittem és a szervizes akkor világosított fel, hogy a visszavásárlási garancia csak akkor él ha a futártól vettem át."
igaz nem írta h ez a vásárlástól számítva hányadik napon történt, de gondolom benne volt 8ban, ha ezt kamuzták neki.AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
bullseye
addikt
Szerintem ez a visszavásárlási garancia valami más, extra. Úgy meg joguk van szabályozni, amíg a normál törvény felett maradnak.
Szerk: Pár órával lemaradtam a bölcsességemmel
De ott az oldalon nem írták az átvételt, mint kizáró okoz, a jogszabály link meg nem működik (nekem...)[ Szerkesztve ]
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
hash99
senior tag
Sziasztok,
tegnap átvettem egy rendelést többek között egy lamptron FC Touch ventillátor vezérlőt a Merlin Hardvertől. Bekötés után kb. 10 perccel elkezdett füstölni az összes kondi rajta és láthatóan meg is égett az áramkör. A tápommal nem lehet gond mert ugyan abba a molexbe lett dugva ahol eddig egy másik vezérlő működött probléma nélkül. A garancia papíron rajta van hogy megégett termékre nincs gari. Akkor ezek szerint nem fogják legarizni? A bolt Pécsen van én meg Budapesten tehát személyesen sem tudok bemenni. Mire számíthatok?
-
koxos:8]
senior tag
Sziasztok!
Tegnap vettem egy dps dream 7 tabletet szüleimnek karàcsonyra.
Műkődik minden rajta, mèg jobban is mint amire szàmítottam.
Egy gond van vele, hogy a közepèn vilàgít egy pixel, de csak feketènèl, viszont akkor úgy villog mint egy karàcsonyi ègő.
Most kicserèlhetem 3 napon belül egy màsikra? -
-
hash99
senior tag
válasz Attix82 #10807 üzenetére
Tehát akkor posta vissza és jó esetben januárban kapok másikat. :/ Írtam nekik kíváncsi vagyok mit mondanak. 4 ventit raktam csak rá teszt képpen de már akkor is szarakodott mintha kontakt hibás lenne ezért kivettem és 1db ventivel próbálgattam míg a végén elfüstölt... Amúgy meg 18 ventit is bírnia kéne szval nem hiszem hogy túlterheltem.
-
koxos:8]
senior tag
válasz Attix82 #10809 üzenetére
Áruhàzban vettem szemèlyesen, így az elàllàs sajnos nem jàtszik.
Igazàból az lett volna a kèrdèsem, hogy a pixel hiba miatt ki cserèlik-e?
Mert az ügyfèlszolgàlaton mondtàk, hogy próbàljam ki mert szerdàig cserèlik, (gondolom 3 munka napon belül) utàna màr csak javítjàk. -
asdf_
veterán
válasz koxos:8] #10811 üzenetére
Az én véleményem az , hogy amennyiben nem közölték vásárlás előtt, hogy pixelhibás lehet, meg hogy hány pixeltől garis az eset, úgy hibátlannak kell lennie, punktum. Lehet persze utólag mutogatni az ISO 13xxx-re, de az egy ipari szabvány, a vevőnek ahhoz semmi köze és az általános műveltségnek sem része a tft gyártás, így a vevőnek ezt nem kell magától tudnia.
-
Carryboy
tag
Helló!
A kijelző hibámnál ez volt a gondom. Van rá pixelgarancia, a kijelzőn megjelentek a csíkok ha én hozzá nem értő ember vagyok. Miért kell elfogadnom azt amit a szervizes állít, hogy ez nem pixel hiba hanem kijelző hiba.
A kijelző meghibásodására vásároltam garanciát? - Igen, Meghibásodott? -Igen, Általános műveltségű emberke vagyok, honnan kellene tudom mi a két hiba között a különbség? A szervizes azt mond amit akar.
Nem mindegy, hogy a vevő a javított terméket kapja vissza vagy egy teljesen újat. A vevő rosszul jár, az üzlet meg jól. Hol itt a vevőorientált szemlélet? Mindig a vevőnek van igaza?! -
koxos:8]
senior tag
válasz Attix82 #10812 üzenetére
A jótállási jegyet megnéztem, és azon azt írják az egyik pontban, hogy 1 pixelnél ha állandóan villog, vagy ha 2 pixelnél csak színeltérés van akkor nem tekinthető hibásnak.
Viszont a 3 napos cserénél pedig azt írják ha a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot akkor kérhetek cserét.
Szerintem hétfőn vagy kedden visszaviszem majd, addig nyúzom, hogy nincs-e más gond vele.
Még annyi problémát vettem észre, hogy néhe eldobja wifit, akkor ki kell kapcsolnom majd újra be.
Ha jól emlékszem régebben volt olyan is ebben az áruházban, hogy téves vásárlás miatt 3 napon belül vissza vették a cuccot.
De majd utána járok, hogy még így van-e.
Köszönöm mindenkinek a segítséget.[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz koxos:8] #10815 üzenetére
Azt tudni kell, hogy nem igazán a boltok akarnak kibújni a gariból, hanem a gyártók adnak meg olyan hibákat amiktől eltekintenek....így a bolt se tud mit csinálni vele.
Ha a bolt nem tudja rögtön megmondani, akkor a gyártó szervize eldönti, hogy mi a sorsa. (ha márkás, akkor nem vacakolnak, de ha kínai olcsó cucc azok simán hivatkoznak a leírtakra)
-
olahmate1991
tag
Sziasztok, hardverapron ajánlották a topicot!
egy lenovo y510p laptop, a laptopszalonból. Webes vásárlás volt, előre utalással fizettem. A laptoppal az a gond, hogy elkezdek játszani, battlefield4-et és a hőmérséklet 100fok körül karcol. Kérdeztem a hozzá értőket és azt mondják a pasztázással lehet a gond, ugyanis ez nem normális. Na most én arra gondoltam, és azt is mondták, hogy más széria, azaz az új y510p ami más karival szerelt jobb a hűtése.Na most szerintetek, ha vissza viszem a gépet, akkor indoklás nélkül mivel webshopon vettem elvileg vissza kellene venniük nem igaz? természetesen eredeti állapotában, a dobozából csak a tápkábeljét vettem ki... tulajdonképpen engem az érdekel, hogy muszáj vissza venniük, ettől függetlenül vagy cseréljék kis vagy csinálják meg, vagy valamit találjanak ki! ha nem tudják megoldani, akkor így is úgy is tőlük vennék egy gépet...
igazából az a baj, hogy leveszi a teljesítményt és nem bírok játszani vele....
[ Szerkesztve ]
*** Sikeres üzlet esetén kérlek értékelj! ***
-
Attix82
őstag
válasz olahmate1991 #10818 üzenetére
Külföldi forumokba is lehet olvasni, hogy BF4-be 90-95 fokra melegszik mivel az már kihasználja a 2 GPU-t.
Egy laptop nem igazán játékra való, 1 CPU 2 VGA hűtés meg nem egyszerű feladat szobahőmérsékleten. Vidd ki a hidegre és ott nézd meg Ha ot is felmegy közel 100-ra, akkor paszta gond, de nem tartom valószínűnek.
8 munkanapos elállással élhetsz, de 30 napjuk van a pénzvisszafizetésre.
-
Attix82
őstag
válasz olahmate1991 #10820 üzenetére
Igen az nem normális.
Gariba beadod, ott törekedni kell 15 napra, vagy elállás és 30 napos pénzvisszafizetés.
[ Szerkesztve ]
-
Firestormhun
senior tag
Sziasztok!
Ismerőseim megajándékoztak egy nem éppen olcsó okostelefonnal melyet egy online gsm shopból rendeltek telefonon keresztül. Ennek megfelelően a készülék taiwani régiós. Na mármost a készülék gyári hibás, ordenáré grafikai hibákat produkál, használtam összesen vagy 10 percet. Screenre visszatettem fóliát, hozzávaló tartozékokat ki sem nyitottam, gyakorlatilag gyári állapotában van.
A bolti jótállási jegyen az szerepel, hogy a 8 napos visszavételi garancia/elállás budapesti kiszállítás esetén nem érvényes, mert saját bolti futárokkal dolgoznak, ezért a tőlük való átvétel nem távollevők közti szerződés kötésnek minősül. Feltételeik szerint, így marad a 3 napos cseregarancia vagy javítás. Oké, az még bőven belefér mert a készüléket pénteken rendelték. Ma fel is hívtam őket, 'aszondják szerdán jön érte a garancia futár(nincsen telephelyük, nem lehet hová visszavinni, csak postázni vagy saját futár) és a szervizben bevizsgálják, hogy nem e az én használatomból hibásodott meg.Kérdéseim:
Nem kéne azon nyomban cserélni a készüléket?
Hogyan lehet igazolni, hogy 3 munkanapon belül értesítettem őket a cseréről?
Mi van akkor, ha a futár csak csütörtökön tudja átvenni 3 munkanapon túl a készüléket egyéb okokra hivatkozva?
Hogyan igazoljam, hogy szinte gyári állapotában adom vissza nekik a készüléket külsérelmi nyomok nélkül?...
-
Attix82
őstag
válasz Firestormhun #10822 üzenetére
""A bolti jótállási jegyen az szerepel, hogy a 8 napos visszavételi garancia/elállás budapesti kiszállítás esetén nem érvényes, mert saját bolti futárokkal dolgoznak, ezért a tőlük való átvétel nem távollevők közti szerződés kötésnek minősü""
Remélem ezt viccnek szántál. Minden amit neten rendelsz, telefonon, emailben annak számít. Egy boltba ,ahol be tudsz menni fizikálisan és levenni a készüléket az nem.
Vagyis van jogod elállni és 30 napon belül kifizettetni velük a vételárat.
3 munkanapos cseregarancia attól számít amikor be lett jelentve, erről legyen írásos nyoma (email vagy valami amire válaszoltak is), és nem kötelező azonnal cserélni, törekedni kell a 15 napra.
-
Beladon
aktív tag
Sziasztok!
Garanciális problémával fordulok hozzátok. (remélem jó helyen teszem) Tehát adott egy Razer Deathadder 2013 4G egér ami a Media Planet -ben lett vásárolva ez év májusában. Két év garanciával. A termék egészen tegnapig működött gond nélkü. Gondoltam ma felkeresem az üzletet (nem személyesen mivel elég messze vagyok onnan) tehát maradt az email és telefon. Két telefonszám van megadva az oldalon egy vezetékes és egy mobil. A mobilon hangposta fogad a vezetékesen meg előfizető nem kapcsolható bla-bla... Írtam email-t is természetesen válasz: 0. Az oldalon ez a felirat fogad: Cégünk határozatlan ideig a rendeléseket nem tudja teljesíteni. Nagyon jó... Kérdezem én mit tehetek ez ügyben? Fordulhatok a termék gyártójához? Egyetlen futár által adott számlám van amin az üzlet neve nem szerepel, valamint a vásárlásról tájékoztató email-ek is megvannak. Külön garancialevél nincs, de az oldalon ezt írják:
Minden általunk forgalmazott termékre az adott termék adatlapján feltüntetett garanciális időt vállaljuk. Ez minden esetben feltüntetésre kerül a számlán (vagy külön garancialevél mellékelésével!).
Ha külön jótállási jegyet nem adunk, a számla ebben az esetben, jótállási jegyként is szolgál.Remélem van valakinek hasznos tanácsa az ügyben. Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdvözlettel: Beladon
-
Beladon
aktív tag
válasz Biznisz Elek #10826 üzenetére
Köszi megpróbálom majd bár nagy reményt nem fűzök hozzá mivel nem ott lett vásárolva, de egy telefont megér.
-
asdf_
veterán
válasz Attix82 #10823 üzenetére
Az a nagy kerdes, hogy amennyiben hasznalt termek ertekesitese tortenik adasveteli szerzodessel (mert hat nagyobb osszegeket mernek tenni ra, hogy itt sufnigsm, 0%-os afas kulonbozeti ados tortenetrol van szo), az nem vonja-e ki automatikusan a termeket a 8 napos elallas lehetosege alol. Mert szerintem igen (vateras cucctol sem lehet elallni).
-
lorincmate
tag
Először is, Tiszteletem a fórumon tevékenykedőknek!
Nos valamilyen szinten tönkrement a bequiet tápom, mondanom se kell nem örülök neki, de annak még annyira se örültem, amikor megláttam a garancia lapot, hogy honnan szerezem: lambdacomputer,,, fogtam is fejem, hogy milyen csávában vagyok. Tanácsotokat szeretném kérni, hogy mit tegyek. Gyártónak nem találtam magyar képviseleti cuccot, külföldiül meg nem nagyon tudok. Lambda meg ahogy én tudom lehúzta a rolót.
Valami kis vezetést szeretnék kérni a sötétbe, mert megzavarodtam.
Segítségeteket előre is köszönnöm.F4 modul
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz lorincmate #10829 üzenetére
Fpo.hu . Talan. Udv
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
lorincmate
tag
válasz Biznisz Elek #10830 üzenetére
Ez a lambda jogutódja? vagy itt lehet Be Quiet cuccokat garanciáztatni? Kösz a választ.
F4 modul
-
őstag
válasz lorincmate #10829 üzenetére
Hardverkertől is vásároltak
mailben kérdezd meg őket, sn alapján kikeresik ha onnan származikAM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz lorincmate #10831 üzenetére
Ok a hivatalos disztributor. Hatha toluk van.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Beladon
aktív tag
válasz Biznisz Elek #10826 üzenetére
Felkerestem a pixel-t sajnos nem tudnak segíteni az ügyben mivel több mint egy éve nem állnak kapcsolatban a Razer-el. Egyébként a szervizes elmondása szerint nekik is tartozik a Media Planet méghozzá nem is kevéssel. Esetleg más üzleten keresztül lenne lehetőségem ha igen kinél, vagy marad a nemzetközi Razer support?
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz Beladon #10834 üzenetére
Sorry. Ezt nem tudtam. Hivatalosan ok voltak de a razer oldala szerint magyarorszagon mar tenyleg nincs disztribuciojuk. Meg egy helyen megnezheted. Computeremporium.hu vagy bluechip.hu. de ez utan mar csak a gyarto marad.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Beladon
aktív tag
válasz Biznisz Elek #10835 üzenetére
Nagyon köszönöm az infót A Computeremporium.hu-nál vállalják a garancia érvényesítését. Szervizzel beszéltem állításuk szerint ők a magyar Razer disztribúció. Holnap küldöm is hozzájuk a terméket. Még egyszer köszi a segítséget.
-
Kal-El
senior tag
Hello!
Érdeklődnék, hogy egy termék S/N száma alapján hogyan lehetséges megmondani, hogy mennyi gyári garancia van még hátra? -
Rambovits
senior tag
Sziasztok,
láttam a korábbi hsz-ek között egy bizonyos biztosítást, amit műszaki cikkekre lehet kötni. A kérdésem az, hogy mi is ez pontosan? Mindenkinek jár vagy csak bizonyos márkákra, készülékekre?
Szombaton vettünk egy Samsung tv-t 2 év garanciával a MediaMarktban, de sajnos mostanában az a tapasztalat, hogy a gariidő lejárta után minden elromlik.
Szóval tudok erre a tévére ilyen biztosítást kötni?
Köszi.A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
axioma
veterán
válasz Rambovits #10842 üzenetére
Ezt nem tudom, viszont masik forumon az egyik tag az ilyen kerdesekre mindig beposztolja, hogy valamelyik (talan Garancia?) biztositonal az otthonbiztositas resze az x Ft feletti 5 ev alatti meg talan van me'g kitetel haztartasi eszkozok szervizgaranciaja. Talan mosogepeknel szoktam latni. Sajna mostanaban nem volt, par oldalt pedig megneztem, es nem tudom hova kene nyulni a reszletekert, de pont azert jutott eszembe, mert altalanossagban mindennel ilyen tapasztalatod van, arra pont illene ez. Egy kerdest megerhet a biztositod fele (vagy egy netrisk tipusu oldalon kalkulacio kozben megkeresni a kitetelt).
-
supertrezi
aktív tag
Sziasztok!
Garanciában kaptam egy teljesen új merevlemezt. Ha el szeretném adni, akkor írnom kell valami papírt a vevőnek, hogy ráruházom a termékkel kapcsolatos garanciális jogokat, vagy hogy megy ez? Mert ugye a jótállási jegyet "én" (apám, aki átvette ) írta alá - s nekem is van címezve.
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz supertrezi #10844 üzenetére
Ha akarsz irsz. De siman oda adod hozza a garpapirt amivel a vevod is tudja intezni. Udv
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
supertrezi
aktív tag
válasz Biznisz Elek #10845 üzenetére
Tuti nem számít milyen név szerepel a papíron...?
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Igazabol olyan nagyon nem kene erdekelnie ennek a boltot, de ha tutira akarsz menni, irtok egy adasveteli szerzodest a cuccrol ket tanuval, aztan csokolom.
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz supertrezi #10846 üzenetére
Nem a boptot nem fogja erdekelni. Sok cuccom volt mar innen ami nem az en nevemen volt es siman gariztak. Sot gari atvetelkor elkerik az elehetosegeidet is mert sok helyen a szamlazo es az rma nincs ossze kotve. Az adasveteli szerintem max ara jo h igazold kinek adtad el ha esetleg valamilyen rendorsegi vagy egyeb ugy lenne belole. Vagy a vevo szempontbol ugyan ez. De ennek szerintem mobil telefonnal vagy olyan eszkozoknel van jelentosege ami online lekovetheto. Udv
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
supertrezi
aktív tag
válasz Biznisz Elek #10848 üzenetére
Kösz a segítséget.
Talán ismerős is akad, aki megvenné; akkor meg főleg tárgytalan bármiféle iromány. -
Tigi
őstag
Sziasztok
A lányomnak rendeltem egy cipőt a G*r*ge Store-ból neten.
Egy napi használat után fájt benne a lába és úgy döntöttünk, hogy visszaküldjük.
Felhívtuk az üzletet és ott azt mondták, hogy nem veszik vissza mert hordva volt.
Felhívtuk a fogyasztóvédelmet és ott meg azt mondták, hogy még ha hordva is volt akkor is köteles az üzlet visszavenni 8 napig.
Van valakinek hasonló tapasztalata?
Valszeg visszaküldöm és ha nem fizetik vissza a pénzt akkor feljelentés következik.
Egyébként egy 30.000 Ft-ról 15.000 Ft-ra leárazott cipőről van szó, amit mikor a kezembe vettem akkor egy 2.000 Ft-os gagyi kínai szutyoknak hittem.Vélemény?
Előre is köszi.
üdv.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 2042
- Xbox Series X|S
- Motoros topic
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Escape from Tarkov
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W
- Beszámítás! ASRock H510M i7 10700F 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3070 8GB Rampage Shiva Seasonic 650W
- Beszámítás! ASRock H310CM i5 9400 16GB DDR4 240GB SSD RTX 2070 8GB Rampage Shiva ZALMAN 500W