- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rambovits
senior tag
Sziasztok,
láttam a korábbi hsz-ek között egy bizonyos biztosítást, amit műszaki cikkekre lehet kötni. A kérdésem az, hogy mi is ez pontosan? Mindenkinek jár vagy csak bizonyos márkákra, készülékekre?
Szombaton vettünk egy Samsung tv-t 2 év garanciával a MediaMarktban, de sajnos mostanában az a tapasztalat, hogy a gariidő lejárta után minden elromlik.
Szóval tudok erre a tévére ilyen biztosítást kötni?
Köszi.A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Rambovits
senior tag
Sziasztok!
Van egy nagyon szép hosszú levelezésem a nokiával, aminek oka, hogy a telefonomat az elmúlt 2 hónapban háromszor kellett szervízbe küldenem ugyanazzal a hibával.
Az első e-mailt még a weboldalon adtam le angolul, mivel a nyaralási képeim vesztek el a wp 8.1 miatt, ezt a békát még lenyeltem.
A történet júliusban kezdődött, a telefon bedobta, hogy nem ismeri fel a sim kártyát. Cserélték a komplett sim elektronikát (ezzel együtt a hátlapot is mert egybe van építve). A szervízeljárás sebessége tűrhető volt, de semmiképp sem mondanám gyorsnak.
Ugyan ez a hiba jelentkezett szeptember 11-én. Akkor visszaküldtem megint, amire kicserélték a sim kártya tartó tálcát ("ez nem garanciális hiba, de kicseréltük jófejségből"). Ekkor a szervízelés "csupán" 11 naptári napig tartott.
Visszakaptam a telefont, majd négy nap után megint bemondta az unalmast. Mult hét szombaton vittem be megint a székesfehérvári Care pointba (odaszóltak nekik előre, hogy legyenek nyitva, mert a tapasztalat sajnos az, hogy minden szombaton műszaki okok miatt zárva tartanak ). szerk: holnap is zárva lesznek
Ma kapom vissza a telefont, bemenni egy családtagom fog érte, így felhívtam őket, hogy milyen javítást végeztek a telefonon.
"Kicseréltük a telefon teljes belsejét"
Ohh, király, és ez hogyan befolyásolja a garanciát? - kérdeztem tőle.
"Hát sehogy."
Ez nem túl jogszerű.
"Hát nem sajnos".Közben a nokiától is megjött a válasz e-mail, amiben ezt írták
"... A készülék garanciájára vonatkozóan tájékoztatjuk, hogy minden eredeti garancialevéllel rendelkező és az adott ország, illetve bármely európai ország értékesítési piacára szánt Nokia készülékre 24 hónap jótállás vonatkozik.
A készülék 24 hónapos garanciaideje kizárólag abban az esetben hosszabbodhat, ha a garancia lejártát megelőző 60 napon belül történik bármilyen alkatrészcsere a készüléken, ebben az esetben a javítás bejegyzett dátumától számítva további 60 nap jótállás lesz érvényben az adott alkatrészre vonatkozóan.
Kérem, látogasson el az alábbi oldalra, ahol a gyártói korlátozott jótállás teljes szövege található meg:
http://www.nokia.com/hu-hu/tamogatas/gyartoi-korlatozott-garancia/Köszönjük a szíves megértését."...
Ez után fordulok hozzátok, hogy ilyenkor mik a lehetőségeim. Szeretném, hogy, ha mivel már teljesen új bele lett a telefonnak, arra ugyanúgy a 2 év garancia járna.
Segítségeteket előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Rambovits
senior tag
válasz Attix82 #12564 üzenetére
Akkor arról tegyek le, hogy a garancia "resetelődik"?
Amúgy legutóbbi telefonomnál Lumia 710, még annyival se akarták meghosszabbítani amennyit a szervízben töltött. Kb. két hétről beszélek, azért is kuncsorogni kellett náluk, hogy 3 nappal az eredeti lejárat után bevegyék a telefont.Köszi a gyors válaszod.
(#12566) sinick
Akkor a 2016 március marad a garancia mindenre, mivel most márciusban vettem a telefont.[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Rambovits
senior tag
válasz sinick #12568 üzenetére
Okés köszi.
Ez azért nevetséges, mert ha mondjuk fennáll az a helyzet (remélem nem fog), hogy a garancia idő végéig havonta rohnagálok a telefonnal a szervízbe, és a gariidő vége előtt 60 napon belül nincs vele baj, akkor ennyi volt. 2 évig nem használtam egy telefont, és utána meg dobhatom ki. Persze ez nagyon szélsőséges példa, de lehetséges.
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Rambovits
senior tag
Koszonom a kielegito valaszodat.
Kozben kezhez vettem "a javitott keszuleket". Amit eszrevettem rajta, hogy nem csak a belsejet csereltek, hanem a kulso hazat is (ergo adtak egy masik keszuleket). Ha ezzel nem lesz bajom, akkor befogom a pofam, mert vegul azt kaptam amit kertem.
Udv.
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Rambovits
senior tag
Sziasztok,
eDigitalnál szeretnék telefont, és olajsütőt venni. A kérdésem az, extra garancia standard szolgáltatással van-e valakinek tapasztalata. Ez úgy működik, mintha meghosszabbítanám a gyári garanciát? Gondolok itt ilyenekre, hogy elromlik a telefon (nem önhibából), akkor beviszem a szervízbe, és megjavítják?
Bocsi, ha sötét vagyok a témában, csak ez túl szép, hogy igaz legyen.
Üdv.
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...