Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Firestormhun

    senior tag

    Sziasztok!

    Ismerőseim megajándékoztak egy nem éppen olcsó okostelefonnal melyet egy online gsm shopból rendeltek telefonon keresztül. Ennek megfelelően a készülék taiwani régiós. Na mármost a készülék gyári hibás, ordenáré grafikai hibákat produkál, használtam összesen vagy 10 percet. Screenre visszatettem fóliát, hozzávaló tartozékokat ki sem nyitottam, gyakorlatilag gyári állapotában van.
    A bolti jótállási jegyen az szerepel, hogy a 8 napos visszavételi garancia/elállás budapesti kiszállítás esetén nem érvényes, mert saját bolti futárokkal dolgoznak, ezért a tőlük való átvétel nem távollevők közti szerződés kötésnek minősül. Feltételeik szerint, így marad a 3 napos cseregarancia vagy javítás. Oké, az még bőven belefér mert a készüléket pénteken rendelték. Ma fel is hívtam őket, 'aszondják szerdán jön érte a garancia futár(nincsen telephelyük, nem lehet hová visszavinni, csak postázni vagy saját futár) és a szervizben bevizsgálják, hogy nem e az én használatomból hibásodott meg.

    Kérdéseim:
    Nem kéne azon nyomban cserélni a készüléket?
    Hogyan lehet igazolni, hogy 3 munkanapon belül értesítettem őket a cseréről?
    Mi van akkor, ha a futár csak csütörtökön tudja átvenni 3 munkanapon túl a készüléket egyéb okokra hivatkozva?
    Hogyan igazoljam, hogy szinte gyári állapotában adom vissza nekik a készüléket külsérelmi nyomok nélkül?

    ...

  • Firestormhun

    senior tag

    válasz Attix82 #10823 üzenetére

    Rendben, akkor e-mailben is elküldöm. S ha nem kapok választ a mailemre, mert már beszéltem velük telefonon akkor nyista?

    ...

Új hozzászólás Aktív témák