- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Telekom mobilszolgáltatások
- MG4 menetpróba
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Holnap mutatkozik be a HMD Pulse Pro
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelenési dátumot kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A tervek szerint a végső kiadás októberben lesz elérhető PC-re és konzolokra.
-
A TikTokon marakodik Trump és Biden
it Trump szerint ha betiltják a TikTokot, annak a felelőse Biden lesz. A betiltás Trump szerint csak a Metát tenné még gazdagabbá.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
lafaty80
őstag
Sziasztok,
Ismerős története lenne, csak megerősítést kérnék hogy igazam van-e.
Szóval Bestbyte-ból rendeltek on-line egy laptop-ot. Pesten az egyik áruházukban készleten volt még, ezért bejelölték hogy ott veszik át.
Gond van vele, de ez csak telepítés után derült ki.
A lényeg hogy a webshop-ban rendelt, de bestbyte boltban átvett laptopra a "Távollevők közötti szerződés" érvényes, tehát 8 munkanapon belüli elállással élhet?
Köszi a választ előre is.
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
lafaty80
őstag
válasz Attix82 #10353 üzenetére
Csak mert én is ezt mondtam neki.
Visszavitték tegnap este a laptopot, az üzletben nem akarták elfogadni a 8 munkapos elállást. Aztán állítólag "belementek", de csak 8 nap (nem munkanap). Ekkor felhívott a ismerősöm, hogy mit mondtak. Megmondtam neki a rendelet számát és paragrafusát, hogy ezt dörgölje az orruk alá. Nem beszéltünk ma reggelig, de annyit mondott, hogy átvették a laptopot, de csak 2-3 nap múlva tudnak választ adni. Kérdezem én hogy mire is?Most itt tartanak.
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
jupp
újonc
-
senior tag
Üdv
Adott egy Acer Aspire E1-571 notebook döglött HDD-vel amit anno a tulajdonosa még Hollandiában vett, a kérdésem az lenne hogy van esély itthon garanciáztatni?
We exploited "We spread hate. We raised hate. We thought hate to be our savior. We put all our problems we created on the "Island of Devils". As a result that devil was born, to return the hate we gave it"
-
senior tag
Csak azért kérdeztem, mert itthon már próbáltuk, de elhajtottak azzal az indokkal hogy nem itt lett vásárolva.
We exploited "We spread hate. We raised hate. We thought hate to be our savior. We put all our problems we created on the "Island of Devils". As a result that devil was born, to return the hate we gave it"
-
senior tag
Na igen, az a gond hogy a garanciajegyet én sem láttam, hozzám is úgy került a laptop, hogy gond van vele, nézzem meg.
Majd beszélek a tulajjalKöszi a segítséget
We exploited "We spread hate. We raised hate. We thought hate to be our savior. We put all our problems we created on the "Island of Devils". As a result that devil was born, to return the hate we gave it"
-
spiritex
veterán
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy az ipon garanciális ügyintézése javult-e valamit, vagy még mindig annyira siralmas és felháborító, mint a 2007-es post-okból kiderül, ha ebben a topicban rákeresek az "ipon" szóra.
Konkrétan azért kérdezem, mert a hibás sapphire vga-m ma van 40. napja náluk, a telefont nem veszik fel, az e-mailjeimre pedig mindig ugyanazt a robot-email-t küldik, hogy: "A termék jelenleg tesztelés alatt van a szervizben, amennyiben hibásnak találják akkor javítják illetve ha nem javítható kicserélik Önnek. Ennek átfutási ideje általában 15 munkanap szokott lenni kézhezvételtől, de igyekszünk ezt az időt lehetőségeink szerint csökkenteni. Amennyiben elkészült a javítás/csere ezt automatikus e-mailben jelezzük Ön felé. Köszönjük Türelmét."Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
-
spiritex
veterán
válasz spiritex #10363 üzenetére
A hosszú várakozás után nagyon kellemesen csalódtam az iPon-ban. Kedvesek és korrektek voltak! A mai nap vehettem át a csere kártyát, ami már gyönyörűen működik is a gépemben. A sok várakozással töltött idő és bosszankodás után már kezdtem azon gondolkodni, hogy kb. 10 évnyi hűség után átpártolok másik céghez, de azt kell mondjam, megérte várnom, mert nem a hibás vga-mat kaptam vissza, amit cégek néha eljátszanak, hanem egy ugyanolyan, de másik kártyát. Így aztán maradok hű vásárlójuk. Egy nagy piros pont illeti az iPon-t!
Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
-
Topikgazda
válasz spiritex #10375 üzenetére
Ezen az oldalon ezt írta valaki:
"Ha a pénzt esetleg nem fizetnék vissza 30 napon belül, akkor írhatsz nekik fizetési felszólítást, vagy akár rögtön fizetési meghagyást a bíróságon keresztül a követelt összegről, amihez már természetesen hozzácsapod az illetéket is, és a kamatokat is a késedelmes fizetés miatt.
Ha egy kis eszük is van, nem fognak belemenni egy értelmetlen jogi procedúrába, mert ebben az esetben egyszerűen nem nyerhetnek. Viszont többe fog kerülni nekik a játék, mintha csak a termék árát fizetik vissza."Nem vagyok jogász, de elég reálisnak tűnik.
-
Csövy
tag
Sziasztok,
A tanácsotokat szeretném kérni.
Még 2011 elején vásároltam egy alaplapot egy kiskernél ami 3 év garanciát adott a termékre.
Úgy adódott, hogy a lapot nem kellett használnom mert szereztem egy jobbat és ezt használtam, ez csak tartalékban volt. Most mikor elővettem a minap észleletem, hogy a SATA vezérlő hibás. És éppen itt jön acsavar mert utánanéztem és megtudtam, hogy ezt a lapot a sata vezérlő hibája miatt annak ideljén az ASUS mind kicserélte. A lap egy P8P67.
Szerintetek ilyenkor mit tudok tenni?
A lap és a papírok kellékek doboz stb hiánytalanul megvan.
A bolt az Ipon, csak azért írom le, hátha másnak is volt velük hasonló ügye.
Köszönöm a tanácsokat.Privátokra illik válaszolni...
-
Csövy
tag
válasz Attix82 #10385 üzenetére
a garanciajegyen azt írják, hogy garancia 36hónap, a papír alján viszont van egy olyan pont miszerint: a 12 hónapot meghaladóan vállalt garanciaidő alatt a termékethelyettesítő termék híján csak az általunk meghatározott aktuális piaci értékben tudjuk beszámítani.
???Privátokra illik válaszolni...
-
sasa311
veterán
Akármilyen baromságot rá lehet írni egy garijegyre, attól a pillanattól fogva, hogy az jogellenes egy időben érvényét is veszti.
Ha szerepel a jegyen, hogy jótállás: 36 hónap akkor a további sallangot el sem kell olvasnod.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Csövy
tag
válasz Attix82 #10390 üzenetére
most egy műszaki dolgokkal kapcsolatos cikkben azt olvasom, hogy ha a termék biztosan gyártási hibás és nem lehet sem cserélni sem megjavítani akkor vételár visszafizetés van.
a fentebb leírtakon kívül az is szerepel a papíron, hogy a garanciajegyen szereplő termékekre a vásárlás napjától számított 12 jótállást vállalunk, mely telephelyünkön érvényesíthető --> akkor mi a 36 hónap???
[ Szerkesztve ]
Privátokra illik válaszolni...
-
sasa311
veterán
válasz Attix82 #10390 üzenetére
A "garancia", mint jogi fogalom nem létezik és semmiképp sem szavatosságot jelöl...
Ha a garijegyen a "garancia" szó szerepel, de nincsenek konkretizálva a jótállási és szavatossági feltételek akkor az a vásárló megtévesztése és jótállást kell érteni alatta.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Attix82
őstag
válasz sasa311 #10394 üzenetére
Persze én ezt értem, de a kolléga részletezte fentebb, hogy 12 hónapig jótállás és utána csak a lap piaci árat éri, vagyis a teljes árat nem adják vissza.
De szerintem ezt már eléggé kiveséztük ...csak arra reagáltam, hogy rögtön rávágják az embere 2 év után, hogy ha se cserélni se javítani nem tudják vétel ár vissza....ami nem biztos ,hogy igaz. És valóban nem igaz.
-
miroon
aktív tag
Hali,
lehet nem teljesen ide tartozik..de hátha
Van egy Samsung M2 Portable külső winyóm,ami még a nyáron megadta magát. Nagy házfelújításban voltunk,és valahol elvolt dobozolva a számla. Most megtaláltam,még garis. Elvittem oda ahol vettem,és azért nem akarták cserélni,javítani,egyszerűen semmi.. mert hogy az alján a matricáról lekopott a gyári szám
Ezzel lehet valamit kezdeni? vagy fogjam meg és vágjam ki a winyót? nem szeretném.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Midnight Black
-
maxxtro02
tag
Sziasztok!
Van egy Sennheiser cx200 fülesem amit tavaly decemberben vásároltam(Auchan), és sajnos napokban tönkrement, vissza is vittem és közölték velem, hogy erre bizony csak 6hónap garancia volt, de gyártó honlapján 2évet írnak, hogy tudnám ezt érvényesíteni? -
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Független Apple iPhone 15 128GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- ÚJ bontatlan aktiválatlan Apple iPhone 15 256GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- AKCIÓ Új Bontatlan 2023 MacBook Pro 16 M2 Pro 12/19 16GB/512GB Magyar billent Azonnal Átvehető Deák.
- ÚJ Független Apple iPhone 15 Plus 128GB és 256GB Black ! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- teljesen ÚJ bontatlan Apple iPhone 15 Pro 128GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA