- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- iOS alkalmazások
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
gp Az előzetes információk szerint a játék első 90 perce ingyen elérhető lesz bárki számára, a teljes verzióért természetesen fizetni kell.
-
Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
ma Megérkezett az újrabrandelt Pura széria, kivéve a Pura 70 Pro+-t, mert az marad Kínában.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
A gyártói garanciát 99%, hogy a gyártás napjától - vagy a kiszállítás napjától (pont tegnap kellett megnéznem a monitorom SN szám szerinti gyártói gariját és ott is valami szeptemberi dátum volt holott decemberi vétel - karácsonyi ajándék)
Használtan vetted vagy mi?
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Azt nemtudom.
Nekem Fujitsu Siemens monitorom volt, ott a gyártó honlapján beütöd a serial számot és írja ki a garanciára vonatkozó adatokat:Serial Number YE8L013216
Short Product Description AMILO Display L 3190W
Service Description 3 years Collect & Return Service, 5x9, valid in Europe, Africa and Middle East
Service Start Date 23/10/2008Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
mezis
nagyúr
Én a "gyártói garanciában" nem bíznék ennyire. Egy Samsung HDD-re a koreai és a hazai honlap is 3 évet ír. Aztán a koreaiak azon nyavalyognak, hogy kívül esek az ellátási területükön, a hazaiak meg a gyári szám alapján azt mondják, hogy nem ők hozták forgalomba. Ez olyan "itt a piros, hol a piros" játékká válhat. Jobb, ha csak arra számítasz, amennyi garanciát a kereskedő vállal rá.
Fogyasztóvédelem: Ez így rendben van, hogy mindenfajta csillagozás, megjegyzések nélkül hiteget a gyár és leányvállalata a sok év garanciával (tessék, ezt vegyétek) aztán ha mégis elromlik, nagyot koppan a vásárló a betonvédelmükön ???
mezis
-
pinnacle
nagyúr
válasz Kal-El #11673 üzenetére
Ha majd hatályos lesz, akkor javítják a 4. §-t.
Azt még nem találtam meg, hogy ugyanolyat kell adni csere készüléknek, de ez már igen.
A levásároltatást a magyar jogrendszer nem ismeri, tehát a kereskedő nem jár el szabályosan abban az esetben, ha nem adja vissza a pénzt, hanem ragaszkodik ahhoz, hogy vásároljuk le a vételárat az üzletben. -
asdf_
veterán
válasz Kal-El #23368 üzenetére
A Samsung telefonos ügyfélszolgálaton lehet hibabejelenteni azt hiszem, kizárólag (meg persze a vásárlás helye is köteles kezelni ezt) és ők majd megmondják, hogy mit meg hova, esetleg futároznak. A lényeg az, hogy számla ÉS kitöltött, lepecsételt jótállási jegy kell hozzá. Ha nincs, szóba sem áll veled a Sasmung, tehát nincs gari enélkül, hogy mennyi gari van még rá, az meg rajta van a papíron. Gyári számos kereső nincs náluk.
A szürkeimportosokhoz viszont nincs Samsung jótállási jegy (és 5 év sem), azt a vásárlás helyére kell viszavinni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Futás, futópályák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Facebook és Messenger
- plevips: Építkezünk 3. rész (2024)
- LEGO klub
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Sorozatok
- További aktív témák...