Aktív témák
-
ocsesz
aktív tag
Mindenesetre izgalmas lenne Coulthard javaslata
miszerint be kellene tiltani a tankolást. -
Shabranigdo
tag
(#23253) pH érték
(#23255) Rick4
"Ebből következik, hogy a blokkolásig fékezett kerekekkel csúszó autónak több idő kell a megálláshoz, mint annak, amelynek kerekeit valamilyen módon forgásban tartják lassulás közben. Ezt a feladatot látja el a blokkolásgátló rendszer. A forgó kerék ezen kívül a lassuló autó kormányzását is lehetővé teszi, ami állóra fékezett kerekekkel gyakorlatilag lehetetlen feladat."
"A játék eredménye, hogy a kerekek lassulása nem lépi túl a kerekek tapadási határát, így nincs blokkolás, ráadásul a fék folyamatosan a maximális erőkifejtés közelében dolgozik."épp azért rövidebb a fékút, mert nem hagyja blokkolni a kereket, így nagyobb a tapadás.ennyi köze van a füstöléshez
''Tudom, hogy naponta csak egy hülyét lehet kérdezni, de nekem ez ma az első''
-
-
proof88
addikt
Emlékezzetek csak vissza, milyen jó nagy gumicsíkokat csináltatok anno a játszótéren biciklivel. Én ebben profi voltam, a Csepel kemping biciklimmel a kellően poros, enyhén homokszemcsés betonon 20-30 méteres csíkokat tudtam húzni, miközben szép lassan 90 fokot fordult a bicikli (a háta indult el, mivel kontráztam és közben kicsit oldalra húztam).
Nyilván finomabb fékezéssel előbb meg lehet állni, ha nem csúszik meg a gumi. -
Shabranigdo
tag
válasz attisx #23266 üzenetére
most van jégkorszak, nem közeleg
"A kiállítással főként a globális klímaváltozással kapcsolatos tévhiteket kívánják tisztázni és a jégkorszakról szóló ismereteinket bővíteni. A szervezők tudatosítani kívánják a látogatókban, hogy jelenleg is egy jégkorszakban, annak egy felmelegedési szakaszában élünk."''Tudom, hogy naponta csak egy hülyét lehet kérdezni, de nekem ez ma az első''
-
#70869248
törölt tag
válasz pH érték #23263 üzenetére
Ez a használt technikától is függ, nyílván az F1-ben meg tudják oldani a lehető legrövidebb fékutat...rövidebb féktútat mintha a versenyző fékezne.Erre a nyakam tenném.
De a közútakra használt, szériakocsikba beépített ABS-nél egy jó vezető(!!) jobb féktávot hoz kikapcsolt ABS-nél...csak hát a közútakon nem csupa jó vezető van (ezzel keveset mondtam), és a váratlan helyzetekre is sokkal jobb eredményt hoz az ABS...úgy általában nagyon jó hogy van.
Havas úton meg egyértelműen sokszor összeomlik az ABS rendszere, lekattog és kész. -
attisx
addikt
válasz Shabranigdo #23267 üzenetére
Jó tudni. Én, kis naív meg elhittem, hogy leáll a Golf-áramlás és befagy a s***-em...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #23274 üzenetére
Ahogyan a Renault is
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #23275 üzenetére
Pedig a Renault konstrukcio is a gumizabalasarol hires.
De a Bridgestonet nehez lenne azzal vadolni, hogy elfogult lenne a McLaren fele (Istanbul Park, Hungaroring).
Viszont a Ferrari uj hatso felfuggestesevel is a jobb gumifelmelegitos kepessegek fele tendalhat, a jobb kvalis eredmenyekert. A Meki meg a versenyetapokon valo jobb gumikezelesben javult sokat az iden. Szoval a szezon vegere elofordulhat, hogy kozel egyforman kezelik majd a gumikat.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #23276 üzenetére
"De a Bridgestonet nehez lenne azzal vadolni, hogy elfogult lenne a McLaren fele"
Ezért nem is mondott ilyet senki
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #23277 üzenetére
Nem is azert mondtam.
Vegulis a Bridge kopirozta a tavalyi setupjat, csak Braziliara kemenyitett, ott meg tavaly szinte mindenkinel kenodott a szuperlagy es volt is aggodalmaskodas rendesen. Az uj palyakra (Valencia, Szingapur) meg a leglagyabbakat valasztotta. Ugyhogy annyira nem lehet savanyu a szolo. Ahogy nezegetem Valenciaban is 30 fok korul lesz.
www.HunnyF1.com
-
gV
őstag
válasz hunnylander #23278 üzenetére
már megint ez a Brazilia meg szuperlágy, a Ferrarinak jó volt, az egyik mekisnek is, a másiknak nem, a többiek elvoltak vele, idén is maradhatott volna
Az uj palyakra (Valencia, Szingapur) meg a leglagyabbakat valasztotta. Ugyhogy annyira nem lehet savanyu a szolo.
mivel városban rendezik ezeket, semmi más nem játszik szerepet abban, hogy a szuperlágy/lágyat viszik
-
hunnylander
őstag
A csapatok 80-90%-anak nem volt jo, ha lennel szives visszaolvasni az akkori hireket (mindenki jol tudja, hogy tavaly ott miert lagyitott a B, nade csak egyszer volt Budan kutyavasar). Na nehogy mar a tobbseg alakalmazkodjon a Ferrarihoz. A Bridgestonenak mar nem a Ferrarinak kellene nyalnia, hanem az F1 atlag kivanalmainak kell megfelelnie.
Ha Alonsonak jo lett volna tavaly a szuperlagy, most o lenne a cimvedo.
A LENYEG: A Bridgestone-nal vitatkozzal, ok nalam is okosabbak es kompetensebbek a bekemenyitesben, naluk reklamaljal, nem en valasztottam ki a keverekeket.
A Bridgestone lepese egyebkent engem igazolt.
mivel városban rendezik ezeket, semmi más nem játszik szerepet abban, hogy a szuperlágy/lágyat viszik
Pedig az aszfalt jellege es a varhato homerseklet donti el a dolgot, nem az, hogy 'varos vagy videk'.
www.HunnyF1.com
-
D@ni88
addikt
válasz hunnylander #23276 üzenetére
új hátsó felfüggesztése van? nem is tudtam róla reméljük jól fog működni
-
D@ni88
addikt
válasz hunnylander #23283 üzenetére
hát nem tom, de ez az utolsó pár futam, eléggé kiábrándító volt... Hungaroring kivételével. Remélem nem folytatódik tovább a meki fölény, legyen egy kis harc, és ne csak a Hamilton utánni helyekért...
De a magyar nagydíj bíztató volt -
-Mike-
addikt
Onboard felvétel a verseny elejéről és végéről (17.3 mb avi - Hungaroring)
Hátsó felfüggesztés. Csak hogy lehessen látni mekkora a különbség a kettő között. Végén jó látni hogy mozog a feje, agyrázkódás határán volt a srác imho.
"Egyébként Räikkönen sem tudta zökkenőmentesen befejezni a magyar futamot, az utolsó körökben szerelői lassításra intették a finnt, mint utólag kiderült, a hátsó felfüggesztésnél észleltek rendellenességet a Ferrari mérnökei, tehát nála más jellegű volt a probléma."
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz -Mike- #23286 üzenetére
Élőben is lehetett látni/hallani hogy szétesik az autó Kimi alatt, és amikor megnéztem a TV-s felvételt, akkor tök egyértelmű volt, csodálom hogy Wéber csak annyit tudott hozzátenni, hogy az egyik kanyarban hamarabb váltott fel...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
brownus
veterán
kis pletyi hamilton és nicole
-
PazsitZ
addikt
A5 - FORMAbontó
A tavalyi GP2-es bajnok Glock megszerezte első dobogós helyezését, pedig saját bevallása szerint nem számított rá, hogy ez már a bemutatkozó évében sikerülni fog neki.
Nem tudom, Kimivel dolgozik-e sportpszichológus, de az összes problémája fejben keresendő, ebben biztos vagyok.
a Ferrari idén valóban elfogadhatatlanul sokat hibázik, mégpedig minden szinten: amikor a versenyzők nem csinálnak semmilyen galibát, a motor adja meg magát, makrancoskodik az elektronika, meghibásodik a hátsó felfüggesztés, leszakad a kipufogó, nem tudnak felszerelni egy kereket a rajtrácson, vagy éppen bakot lőnek a boxstratégiával.
Kovalainen Mondjuk azon jót nevettem, amikor arról beszélt a verseny után, hogy hogyan tartotta nyomás alatt Felipét kb. 20 mp hátrányból (azonnal a Gyalog galopp fekete lovagja ugrott be- http://pazsitz.hu -
-
hunnylander
őstag
-
AMD Power
titán
Jó ez a LH-s könyv. 2007 Monaco...
"Maradj le 5 másodpercet Fernandóért - mondta a csapatom"
-
AMD Power
titán
válasz Motion_Blur #23292 üzenetére
1-1.
-
Peat;)
veterán
válasz AMD Power #23291 üzenetére
Hozzá legalább beszéltek. Fernandót meg elindították olyan stratégiával meg guminyomással hogy boldoguljon ha tud és jobban lemaradt egy két futamon Hamiltontól mint most Kova. De biztos Alonson múlott mert olyan bénácska a srác. Korrekt csapat ez a mclaren na.
Egyébként sikerült aláiratni végül? az rémlik hogy kutakodtál Hami után, nem tudom sikerült-e megtalálnod.
[ Szerkesztve ]
-
Markgx10
őstag
válasz tuskooo #23296 üzenetére
Én azt mondom, hogy ő sem jobb illetve rosszabb, mint a többi. Ugyanazt csinálják, ugyanolyan módszerekkel, csak mivel ő egy élcsapat főnöke, többet hallunk a "viselt" dolgairól, ugyanígy volt amíg Jean Todt volt a Ferrari csapatfőnöke, mindig a csapatutasításokkal kritizálták, de szerintem ezt el kell fogadni, része a ma formula-1-ének, pont úgy mint az élsportnak a dopping. Senki nem mondja, mindenki tagadja, mégis egyértelmű, hogy mindenki csinálja. (persze kivétel Phelps, mert ő megesküdött, hogy tiszta )
[ Szerkesztve ]
-
-
#70869248
törölt tag
válasz Peat;) #23294 üzenetére
Ezt sosem vágtam, Fernando ment a beállítatlan Mergával? ..vagy direkten rosszul beállított Mergával?...vagy most mi van?! Ezt honnan támasztod alá?
Onnan hogy Hamilton Alonso beállításait használta? ...mert hogy tavaly ez is vesszőparipa volt el ne felejtsd...
ehh mindegy, nem is a vita kedvéért, csak annyira cső már néha ez az egséz..
Aktív témák
- AliExpress tapasztalatok
- Formula-1
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Linux kezdőknek
- Gumi és felni topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Villanyszerelés
- Háztartási gépek
- Már 70 millióan nézik a Netflix reklámos csomagját
- Felgyorsítaná a futárokat egy okosszemüveggel az Amazon
- További aktív témák...
- HP ProDesk 400 G5 Mini PC, I5-9500T, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10, WIFI, SZÁMLA, GARANCIA
- Apple Iphone 13 PRO MAX/Sierra Blue/256GB/KÁRTYAFÜGGETLEN/AKKU 88%/Patika állapot
- Csere-Beszámítás! Gamer PC! I3 10105F / GTX 1070Ti 8GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- SAMSUNG FLIP3 8GB/128GB FEKETE, ÜZLETBŐL, GARANCIÁVAL
- SAMSUNG Z FLIP4 8GB/128GB GOLD (Fóliás, mindene ÚJ), 2025.DEC-ig GARANCIÁS, ÜZLETBŐL, BESZÁMITÁS
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest