- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobilhasználat külföldön
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
it A jelentések szerint az USA hosszú idő után döntött, és visszavonta a Huawei kapcsán kiadott exportlicencet az Inteltől és a Qualcommtól. Ez mindegyik félnek nagy probléma lehet.
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
válasz bajnokpityu #23089 üzenetére
Csak ha nem jut el oda, akkor meló jó közérzete nélkül sem lesz munkabér kitermelve.
De aki cégvezetőként szeret munkavégzés nélkül bér fizetni, akkor mennék szivesen oda lepzselni bérért.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #23117 üzenetére
büdös koszos diesel konkrétan kevéssé kormos, mint egy GDI benya
de ezt már megbeszéltük.
Én is úgy vagyok, hogy ez a dízel hiszti megint mesterséges pánik és hülyeségkeltés.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #23131 üzenetére
Köszi, még Fiesta mk7, Focus mk3, Mondeo mk4 vonalon jár az agyam
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #23133 üzenetére
Új Ecoblue motorok regenerációs szokásaira tippelnék (gyűlik, használódik, hígul).
-
nfsu17
veterán
válasz bajnokpityu #23133 üzenetére
egyébként tudni, hogy miért lett sűrűbb, mint régebben?
Mert akkor gyakrabban kell menned és az nekik több pénz? -
válasz bajnokpityu #23292 üzenetére
Akkor aszondod nem kár érte?
3 perc sok idő azért már ha azt nézzük, h pont három perccel több mintha nem lenne lezárva.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz bajnokpityu #23295 üzenetére
Mesélj...
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
sparta2
tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #23849 üzenetére
Találtam egy ilyet, de pont 2015-ös...
-
sparta2
tag
válasz bajnokpityu #23849 üzenetére
Itt is tudsz nézelődni:
https://www.wheel-size.com/size/ford/s-max/
Talán 220 Nm....[ Szerkesztve ]
-
sparta2
tag
válasz bajnokpityu #23849 üzenetére
Egyébként megtalálod a kezelésiben a Kerekek és gumiabroncsok --> Kerékanyák címszó alatt! 220 Nm
-
troll81
addikt
válasz bajnokpityu #23920 üzenetére
Nem de az enyém igen most készülök venni egy motorhibast ami ugyan ez
[ Szerkesztve ]
-
Real_Necro
veterán
válasz bajnokpityu #23939 üzenetére
Évente 20k, tehát 4 év 80k
Az ecocontact A-A, kérdés, mennyit segítene az én 6,4-es fogyasztásomon.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
#27070592
törölt tag
válasz bajnokpityu #24010 üzenetére
Nem hiszem hogy szignifikáns különbség lenne hideg motor vs. meleg, öt perce álló motor pálcán mért olajszintje között (feltéve hogy ugyanott áll az autó). De nem kötekedni akarok.
Talán fontosabb hogy KilgoreTrout túl legyen egy nagyjából szaxerű olajcserén és megszűnjön az olajnyomás lámpa villogása. -
radi8tor
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #24016 üzenetére
Ojal témához, ezt írja a használati:
ForrásSelenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
7Sony7
addikt
válasz bajnokpityu #24053 üzenetére
Ja, hogy nem rendes kulcsos, hanem valami speckó? A tulaj szerint a hátsó ajtóban már cserélt zárat, de az a műanyag takaróekem is csak úgy jött le, hogy nyitott ajtó élébe kellett benyúlni valami csavarhúzóval, és kicsavarozni valami lemezkét, és így tudta levenni a műanyag fedelet.
Elvileg megnézte így, és a takaróelem alatt valami kerek, körmös izé volt, de azt nem merte piszkálni.Molnarpeter: mármint hogy vezessen ki valami csatlakozási pontot?
[ Szerkesztve ]
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #24082 üzenetére
Jaja, nem 55-re állítják a traffit mert akkor nagyon sokat kellene megállítani, inkább belövik 60 fölé és így azokat szűrik ki, akik tényleg megérdemlik hogy elkapják.
⭐ Stella
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #24108 üzenetére
Ford szívócső, viszont emlékeim szerint a koreai meg közvetlen bespricc, az is sok szempontból különbséget jelent (lóerőn kívül).
-
Hannibhál
őstag
válasz bajnokpityu #24108 üzenetére
Persze, minél újabb egy motor, annál jobb alapvetően. Mondjuk az sem mindegy szerintem, hogy mikortól van maximum nyomaték, én pl az 1.4es 80 pacis fiestamat fickósabbnak éreztem a focus 1.6 101 lovasánál, de a haverom 1.8as 120as mazda 6osánál is, ugyanis a fiestamnak már 3500nál megvan a max nyoamték, míg az utóbbiaknak kb 4000-4200 fele.
Aztán lehet csak én érzem így s amúgy teljesen tévesen érzékelemGépelés nem az erősségemasdsdk
-
darvinya
titán
válasz bajnokpityu #24108 üzenetére
Nem kell fordult számot növelni, ahhoz hogy nagyobb LE/Nm legyen.
Elég hosszított löket, és emelt vezérmű, máris 20-30% plusz lehet elérni.
Hosszítot lökettel Nm, emelt vezérművel LE.De nem mindegy min mérsz LE/Nm, mert motor közvetlenül mérve 30LE+ is lehet.
Míg hajtott tengelyen, érthetőbben kereken mérik, mennyit tud átadni az aszfaltra, −30LE is lehet.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #24108 üzenetére
"Econ:: mármint a legeslegújabb mondeot? az miben más?"
Nem tudom, nem vagyok ebben kompetens. Nekem a régebbi is tetszett, de hogy ehhez képest milyen volt, arra már egyáltalán nem emlékszem. A korábbi tanácsom Real_Necro részére az volt, hogy ne cseréljen autót. Most van egy általa ismert, megbízható kocsija, ehhez képest egy másik, hasonló kategóriájú és lóerejű autó használt autó nem fog komoly változást eredményezni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #24177 üzenetére
Gyári szett úgy van szerintem is, bár sokszor 180-ig várnak csak emlékeim szerint. Meg kéne nézni, milyen szíj van rajta, és jó lenne tudni, mikor volt pontosan a csere, és adott márka supportnak írnék egy mailt, hány km/év után javasolt ledobni
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #24744 üzenetére
Horvátország, még az autópályák megépítése előtt: több autóval mentünk, irgalmatlan meredek és hosszú lejtő, motorfék már kevés volt. Alul félreálltunk levegőt venni, cimbora meg szólt, hogy ő nem volt teljesen biztos benne, hogy megáll, és ez nem a szakadék alján lesz. Beesett
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #24730 üzenetére
A Mondeo 1.5 Ecoboost esetén hasonló, a könyvben 20 ezer szerepel, a szerviz 30-nak mondja, én pedig 15 ezrenként hordom. Nem azért, mert megéri, csak úgy.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #24730 üzenetére
1 év az nem csak inspekció? Vagy tartalmazza az olajcserét is?
Csomag passz - ha Ford központi kommunikáció, akkor lehet országos, nem láttam
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #24893 üzenetére
Sync kérdés: gari nem ugrik ez miatt?
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
sparta2
tag
válasz bajnokpityu #24898 üzenetére
Szia!
Részemről is Sync kérdés. Melyik verziórol frissítetted 3,4-re? -
nagyúr
válasz bajnokpityu #24933 üzenetére
viszont valami furán lett nálam bekötve az smax-al, 2000 kg 150ló, és mégis vágyok rá, h beleüljek...
Dehogyis. Ez így egészséges. Jóa'!
(A 340Nm az háromszáznegyven Newton-meter)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
troll81
addikt
válasz bajnokpityu #24933 üzenetére
Nekem ha haza jutok okositom az s max ot. Itt 250-70ps ig írjak meg garral gondolkodás nélkül. Én 250 el siman be érem meg jon kis nyomaték pluszban...
Bár én is vezetem minden nap az enyém de hétköznap más jut.
-
7Sony7
addikt
válasz bajnokpityu #24942 üzenetére
Nem tom, nem fogtam meg. Elviszem majd szervízbe, de gyanús, hogy csak vállat vonnak...
-
-
7Sony7
addikt
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #24971 üzenetére
Nekem is ilyen a mondi, de ezt csak sötétben csinálja és automata kapcsolással. Ez miatt kezdtem el manuálisan kapcsolni, nem automatán.
Xenonos megerősítést köszi, annyi lehet a kül, hogy van bi-xenon és sima xenon verzió is.
[ Szerkesztve ]
-
Gabesz87
addikt
válasz bajnokpityu #25073 üzenetére
Óh, bocs. Telóról linkeltem, nem volt könnyű, azért nem sikerülhetett. EZ volt a másik. Én nagyrészt azt a fajtát láttam eddig, ahol középen van egy tekerő, és szélen a kerek gombok (ami nekem elég ódivatúnak tűnik, régóta ilyen a design). A másik nekem modernebbnek tűnik. Na mindegy. Hát a használat módja úgy néz ki, hogy BP-en lakunk, hétköznap melóba járok (napi ~16km), hétvégén (úgy két hetente) hosszú autópálya szülőkhöz (M3 végig, ill. M5 majdnem végig). Azt hiszem, ésszerűen nekünk a dízel dukál, hiába vonz a modern, új technika (hibrid), de ettől félek én is, hogy annak pályán nem sok hasznát érezném, ill. a dízel nyomatéka, amit megszoktam, baromira hiányozna is.
-
Gabesz87
addikt
válasz bajnokpityu #25073 üzenetére
Dizelbol amúgy melyik a jó, megbízható, ajánlott? Illetve melyik váltó? Duplakuplungos vagy tiptronic?
Normalisan szoktam vezetni, pályán is max 140re állított tempomat. Szóval a 150le is bőven elég volna.(#25076) bajnokpityu
Ja értem. Akkor az csak a hifi felszereltsegtol függ. Világos.[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz bajnokpityu #25218 üzenetére
kisturbósokból (1 liter körüli 90+ lóerősök) is szaladgál már egyre több akár 250-300k-s futásteljesítményekkel
felhasználási mód, karbantartás alapossága, szerencse, sok tényezős egyenlet ez
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #25218 üzenetére
Van még egy 4 éves trend galaxy alap hifi el, az szar, fagy, lassú, nem tudják megcsinalni.
Van egy egy 5eves sportage 100e hibátlan, egy vitára, 5 éves hibátlan.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
7Sony7
addikt
válasz bajnokpityu #25220 üzenetére
Mi vagy Te, nepper? A világon nincs ennyi autó.
F Astra isuzu 1.7 kb 490000km, pöcc-röff. Abban még volt anyag.
C-Max 1.6 Tdci 319000km, dpf tistítás, egr csere, turbo nyomásszabályozó csere. Meg kopók persze.-
-
iceQ!
addikt
válasz bajnokpityu #25218 üzenetére
Nem rossz, viszont itt új autókról beszélünk (nálad nem tudom, hogy mind új volt e). Szalagról lejöttek és fiszf@sz km után lerohad, elorhad, megáll
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #25215 üzenetére
Igen, sajna én "kifogtam"...
Nem azt mondtam, hogy minden új autó szar, csak ennyit:
"De persze az autós topikban azért látszik, hogy az új autóknál talán több a gond, mint a régebbieknél.
Hova tart az autógyártás?"
Tömeggyártó cégnél dolgozom és tudom, mindenhol vannak hibák. Ezeket természetesen orvosolni kell a garanciaidőn belül.
Az elektronika/szoftver... na az megnint más; ugyanakkor szorosan összefügg az autó helyes működésével.Após Opel Meriva, sógor Sx4-scross... náluk ilyen hibák nincsenek. Igazából semmi említésre méltó nincs náluk.
@(#25221) darvinya
Egyrészt a gyártól elvárjuk, azt, hogy olcsón és gyorsan gyártson új autókat, mind ebből legyen annyi haszna, hogy 5 évi fejlesztés fedezze.
Miért ne várhatná el a júzer? A júzernek nem kell tudnia a hátteret.... szerintem.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
darvinya
titán
válasz bajnokpityu #25409 üzenetére
Hát, eddig látott autónál nem volt ekkora hézag.
Ez közel 3cm távolság van.
Nem is beszélve a púpos motorháztetőről.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #25553 üzenetére
Vagy ha gyakrabban van rövid táv, akkor lehet előnye az 1.8 DPF nélküli mivoltának, egyébként 2.0 szerintem is
-
FatMonster
tag
válasz bajnokpityu #25553 üzenetére
Köszönöm a segítséget. Neked is (#25554) molnarpeter.
[ Szerkesztve ]
A hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #25590 üzenetére
2000 lumen feletti tompított fény esetén kell a mosó+szintező [link] (természetesen a halogénra jóváhagyott fényszóróba tett LED-en nem változtat, csak gondoltam bedobom az infót).
-
Sys85
veterán
válasz bajnokpityu #25590 üzenetére
Nem minden xenonhoz van mosó.
Van pár modell,amikhez nincs.
Ugyanez igaz a ledre is.Például a legújabb VW full ledes matrix fényszóróihoz sincs már mosó.
A magyar jogszabályok érdekesek,elvileg csak automata magasság állítóval és mosóval felszerelt járművekben lehet xenon,de mégis legálisan lehet olyan autókat forgalmazni,amelyikekből valamelyik (vagy mind2) hiányzik.
Ugyanez az ablaksötétités.
B oszloptól előre gyakorlatilag nem lehet,de van jópár autó,amelyikeket sötétítve lehet megvenni.
Vagy a kipu hang.Ha a hatóság megfog egy utólagos hangos sport dobbal megy a huzavona sokszor,de egy Shelby Mustangot megvehetsz és használhatod full nyitott track módban,mert az gyári...
Magyarország...[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
darvinya
titán
válasz bajnokpityu #25655 üzenetére
Nem tudom milyen, élőben nem láttam, csak számok.alapján próbálták leírni mekkora.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
darvinya
titán
válasz bajnokpityu #25657 üzenetére
Nekem nem gond ennyi hely vesztés, és alakja sem.
De jó látni.már képen, köszönöm.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Dißnäëß
veterán
válasz bajnokpityu #25657 üzenetére
Hatszögletû.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #25741 üzenetére
Igen, van.
Pont a modellváltáskor/fészlift/ ugrottunk bele, így már 2020-as modellévből kaptuk a titánt, amnél alapfelszereltség lett a tetősín. Örültünk neki, mert szoktunk bicókat hordozgatni ide-oda. De persze a régi smax, és galaxy tetőcsomagtartói nem jók hozzá.Hamarosan remélem én is tapasztalhatok hosszabb távon vezetést; full tele autóval szerintem én nem állok meg 9 alatt, tempósan klímával 10 fölé saccolom. (eddigi legtöbb 9.6, eddigi legkevesebb 7.15 - ezek nem BC adatok, hanem tankolós-számolós spritmonitor-os)
A nem memóriás ülés kissé fapadabb, rövidebb a combtámasz de nem vészes. 250km egyben nekem rendben. A régié jobb volt ebből a szempontból.
A más gyártók modelljeiben az extra ülések voltak olyanok, amiknél elfogadható volt nekem a vezetési kényelem. s-maxnál meg a "fapad" ülés is jó.@(#25740) jupp008
Én is innen vettem pár éve
Mármint a gyárit, vagy a nem gyárit?@(#25739) tailor
Bizony még nem dőlt el, nekem is a gyári felé húzna a szívem, a pénztárcám meg a másik felé. Lehet, hogy akkor még spórolunk pár hónapot egy ilyen gyári beruházására.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Jogász topic
- Bestbuy játékok
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Autós topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Xiaomi Vacuum Mop Pro robot porszívó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest