- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen okostelefont vegyek?
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Real_Necro
veterán
válasz darvinya #24533 üzenetére
299k fölött járok Mondeoval.
10k kilométerenként olaj és olajszűrő valamint levegőszűrő csere, valamint 20k kilométerenként még pollen és üzemanyagszűrőt is kap újat. Jellemzően tavasszal és ősszel vannak a váltások.
Sokat megy pályán egyhuzamban, napi szinten. OMV maxxmotiont kap folyamatosan, valamint nem hajtom, míg a hőfok kékből szürkébe nem lép.
Kettőstömegű, részecskeszűrő még a gyári, 180knál kapott új vezérlést meg teljes féket, azóta most ősszel még betéteket.
Olajat nem eszi, de azt a 21 éves 1,4 benya Astrám sem, igaz, abban csak 138k km van.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
molnarpeter
nagyúr
Renault viszonylag sok műanyag/kompozit első sárvédőt csinált. Kombi Wartburg cuccok között gyakori az üvegszálas (?) hátsó sárvédő. Nekem tetszik a megoldás, nem struktúrális elem, tök mindegy, sokkal inkább a minőségérzet miatt erőltetik szvsz a fémet, plusz megszokta a nép, hogy mit bír, a műanyag pedig úgy lenne olcsóbb gondolom, hogy gyengébb is...
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz molnarpeter #24553 üzenetére
Bizonyos mértékben még mindig a merevség része.
Műanyag/üvegszál/karbonszálas elemek alá más cellát kell építeni.
Z1 erre legjobb példa, és még sem lett sikeres, + drága.Real_Necro
Vigyázol rájuk.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Zoli-bácsi
senior tag
-
ReFleXx
addikt
-
#31600896
törölt tag
Hol 30-50k egy elem fényezése? Máris viszem oda az autót
Én 2 éve a festésért csak 65 ezret pengettem ki, plusz utángyártott elem, és munkadíj.
Így 95 ezerben állt meg a vége. Azóta meg gondolom drágább, olyan 110 ezerrel számolok ha a bal első sárvédő miatt elviszem ugyanoda. A végeredmény megdöbbentően jó volt 2 éve is. -
kcsa
veterán
válasz darvinya #24548 üzenetére
Elszámoltam húszig...
Megpróbálom még egyszer: a CVH egy (Ford) motorcsalád, több különböző méretű blokkal, NEM kapható ilyen újonnan (lásd Wikipedia cikk amit még te is linkeltél), NEM rokona a mai motoroknak.
Ugyanilyen motorcsaládok a Zetec, a Duratec (részben, de ezt nagyvonalúan átlépjük), más gyártóknál pl. a Mazda L (lásd részben Duratec), Volvo Modular meg még kismillió más.
Az mondjuk nekem rejtély hogy a DOHC honnan került nálad a képbe, de oké, mivel nyilvánvalóan én vagyok a tökhülye, ezért újra be is fejezem egy időre.
-
válasz #31600896 #24557 üzenetére
Itt helyben van egy műhely 50k/elem. Tökmindegy h motorháztető, küszöb vagy ajtó.
Valóban nem tudom mennyibe fájnak a karbon elemek, gondolom nem olcsó de tömeggyártásba olcsósítható lenne szvsz. Csak egy felvetés volt. Karbonszál erősebb mint az acél vagy az alu, a kevlár meg pláne. ~5 perc egy elem préselése ha gépi eljárással készül sorozatgyártással és nem kézzel pacsmagolva. Utóbbi drágább is lehet nem kevéssel.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
én értékelem az igyekezetedet de elszámohatsz 6*10^23-ig is nem fog segíteni.
tapasztalat fórumozó vagy, ismered az ilyen típust, mindig lesz egy random baromság, amit elkezd terjeszteni.
ha véletlen talál egy nyeretlen kezdőt aki bedől neki akkor az szív egy hatalmasat vagy legjobb esetben kiröhögteti magát máshol.
te maximum annyit tudsz tenni hogy ha akarod, felveszed a kesztyűt, beleölsz mérhetetlen időt, energiát, ideget, hogy körbebástyázd az aktuális lázálmát annyira hogy végképp ne legyen lehetősége kicsúszni belőle, és ha éppen komoly áldozatok árán sikerül akkor vállat von és megy a következő konteójára, neki ingyen van te meg vered a fejed a falba.
ugyanez volt az egymilliós újautó névre írással (feltéve ha nem rendszámos újnak eladott használt), ugyanez volt a "nincs új gumi a piacon csak újrafutózott használt, mert drága a karakasz, és ezt mutatja az e jelölés" balhé, ugyanez volt a kolibrinak nézett széncinege a szomszéd topicban, a biciklivel leállok a kopaszi gáton vitatkozni az ukrán kőművesekkel hogy kispórolják az anyagot az irodaházból fiesta, meg még a további random agymenések éppen milyen gyógyszer gurult az asztal alá a kis naptáras adagolóból.
személy szerint azt gondolom hogy ez rettentő romboló és káros, romboló a topicra nézve, mert folyamatosan üresben járatja a témát, romboló a közösségre nézve, mert ha egy ilyen elszabadul 5-10 hasznos tagot simán kidörzsöl idővel, és romboló az újakra nézve mert vagy félrevezeti vagy elriasztja őket.
éppen ezért én erre már topicbant adnék ha moderátor lennék de nem vagyok az, a moderáció meg erre nem ugrik mert ehhez felelősséget is kellene vállalni a döntésért, a mémes képeket törölgetni meg ingyen van.
-
-
#31600896
törölt tag
válasz Zoli-bácsi #24566 üzenetére
Debiben a "jóhírű" Hétvezér Autószervíz.
Google értékelések millióit olvastam el előtte. Mivel nem vagyok helybeli beleugrottam. Ma már azzal a minimális hibával otthon megtákolnám ingyér.
A most aktuális bal első kilyukadt, azzal már nem tudok mit kezdeni. Bontók üresek, aki olyan autót bont pont azt adja el legelőször...Érdekes valahogy mindig lekések róla. Még akkor is, ha percekkel a hirdetés után már írok.[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
Nem számolok se meddig…
Még is miben különböznek?
Tán wankel motor lett belőle?
Írtam, OHC, D csak dupla rövidítés.
Attól, hogy új nevet és ráaggatnak több kütyüt, attól még nem lesz új motor alapja.Vagy elhagyták dugattyúkat, főtengelyt, stb.
DeFranco
Feltettem kérdést, arra csak támadás jött, és ez ami szerintetek csak nem romboló.
Hozzátenni és tudom írogatni, hogy márka szerviz, mint lehető legegyszerűbb megoldás.Zoli-bácsi
Ha már fotózod, akkor ne vízesen, árnyékolva tedd, mert ez szépen fedi szín eltérést és felületi hibát.
Ja fagyálló…még sem fagyálló.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz #31600896 #24571 üzenetére
Ha nekem csavaros lenne a karosszéria elem, akkor vennék egy újat(utángyártott), felpróbálás után szín spray, alapozó, csiszoló v. papír, stb., és lefújám.
Még ha pincét átrendezve lenne hely rá.
Persze, ha van hozzá tehetség fújáshoz.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
válasz radi8tor #24560 üzenetére
Fasza. Azért néztem alá ma, mert fogyott a fékfolyadék tartályból ami meglepett. Múltkori csere után félig volt, most már alatta jár.
Akkor egészen pontosan kuplung felső munkahenger csere? Milyen márka menjen bele?
Meg akkor már veszek visszahúzó rugót is, h legyen tartalékba.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Oks.
Cromaxban van csak Febi. Unixnál nincs ami kicsit fura, viszont U-nál minden horror áron van a Samko-t leszámítva sztam még kedvezménnyel is. Csak azért kérdeztem, van-e ajánlott márka (Bosch, TRW, Sachs, ...)?
Gyorsan megcsináltatnám még a héten./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
válasz #31600896 #24571 üzenetére
A kasztnis haverom szerint az utángyártottak elég szarok szoktak lenni.Na meg ugye festeni is kell,de inkább a csavarhelyek nem passzolnak rendesen,azzal kell sokat mókolgatni.
ha szinben lenne bontott,az a legjobb,még ha a szín kicsit másabb is.Nem sem tökéletesen ugyanolyan,de nem érdekel. -
Brembo volt polcon 16-ért, Textar dot4 0.5l fékfolyadékot adták utántöltésre 1k-ért.
Holnap reggel viszem a szerelőhöz és kicseréltetem a foghíjjas hosszbordás szíjjakat is.Tök jó lenne egy olyan huzamosabb időszak (2-3 hónap), h nem kell hozzányúlni a kocsihoz, max tankolni. Mindig előjön valami. Szeretem a meglepetéseket, de nem pont így.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
#31600896
törölt tag
-
félisten
-
gergobaby
aktív tag
Sziasztok :) fura jelenségre lettem tegnap este figyelmes, kb 200km országúti tempó után parkoltam be hátra és alapjáraton akadozott kicsit a szervó. 1 óra pihit követően el kellett mennem még 5km-t, mire megálltam orral beállva, semmi gáz csak kuplung, szinte 0 szervóhatásom volt. Amint nyomok egy kis gázt már forog is szépen. Mi lehet ez? :(
Most kb 80km-re vagyok otthonról, ennyit azért megtehetek vele este nem? Aztán legfeljebb holnap irány a szervíz...
Focus MK3 1.6 TDCI 95LE 2012
-
válasz radi8tor #24587 üzenetére
Am E5 100 meddig áll el kannában? Kábé? Mert van itthon 15 liter.
Az a vicc, h megint nem sikerült még 12k-ért sem tele nyomni. Negyed tankkal fordultam be a kútra és kedvezménnyel fizettem tíz felet. Ez borzasztó. Ennél már csak az lenne rosszabb ha fizetnének azért, h tankolhassak.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
kcsa
veterán
válasz gergobaby #24589 üzenetére
abban nem hidraulikus szervó van ha jól tudom, nincs (nem szabad hogy legyen) összefüggés a fordulatszámmal, esetleg sebességgel (változó erősségű rásegítés a sebesség függvényében), vagy valami áramköri probléma (emelt fordulaton megjön a töltés). Errefelé nézelődnék.
-
válasz radi8tor #24591 üzenetére
Akkor nincs mese, el kell autózni és betölteni a kannásat.
gabor9991: 95-ös gyorsabban romlik mint a prémium nem? Vagy rosszul tudom?
Fékfolyadékra légtelenítés után gondolom elég csak rátölteni a végén, nem kell cserélni az egészet. Nem tudom milyen márkát lötyköltek bele a szervizben. Gondolom nem a márka számít, a lötty ugyanaz lehet.
(#24595) kcsa: DOT4 természetesen, Textart adták.
(#24584) Plazmacucci: 1.05 misi volt a vételár, másfél év alatt 1.116 millió ment rá. A javát a futómű ette meg és a szerelési költségek, meg a sok apróság is kitett egy nagyobb összeget.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gergobaby
aktív tag
válasz molnarpeter #24597 üzenetére
Köszönöm, este megnézem, hogy viselkedik. A hely, amit tudsz, ők a többi komponenst is megvizsgálják, vagy csak akkor érdemes hozzájuk fordulni, ha már tudom, hogy halott a szervó?
Érdekesség, hogy hibát nem dob a műszerfalra.kcsa Neked is köszönöm, kipróbálom ezt a sebességtől függő dolgot, az biztos, hogy 50-70-es tempónál semmi baj nem volt, tökéletesen vette az S kanyart.
-
troll81
addikt
Sziasztok mk2 kombi focus és a csapott mk2 motorter meg eggyezhet? Hol tudok ennek utána nézi?van valahol bontott doksi méretezve?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Mastroweld Evobasic mini-140i inverteres hegesztő eladó
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -