- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ribarszki
őstag
válasz #31733248 #18351 üzenetére
Most 3as Octaviam van. Ami bánt benne, hogy nagyon üt a futóműve és hangos. Minden úthiba behallatszik, dübög.
Azt hittem a Kodiaq már jobb..Én nem száguldozok. Olyan autó kell ami csendes, ring mint egy hajó, kényelmes 3gyerekkel. Volt 124es Mercim, az ilyen volt. Az Octavia utána hatalmas csalódás volt. Szóval ezt a kényelmes autót keresem, jó csendes futóművel.
Csak ez a nyöszörgés zavar amiről írnak a népítéletben.Évente 12.000kmt megyek. Ennek 90%-t főúton és pályán. A száguldozást már elengedtem. Melyik dízelt vennének? A 150 vagy 190 lovasat? Én alapból manuálissal néztem. (Most Dsg van, de mindig ott a félsz, hogy mikor tédel le a szárazkulpongos.)
Amúgy mi a reális kedvezmény Fordéknál. Nekem elsőre 15%ot engedtek.
[ Szerkesztve ]
-
sandró60
addikt
Ezt olvastátok?
Egy kis érdekesség a Ford motorban [link][ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz ribarszki #18352 üzenetére
Én is DSG-s Octaviáról váltottam, az új, már ráncfellvart típusról (1.4 TSI, 150 lovas). Szerintem elég Neked a 150 lovas dízel is, úgyis nyomatékból oldja meg az S-Max mozgatását.
A W124 pedig egy legenda, de ebbe már bele sem kezdjünk. De komolyan, nem csak a legendás tartósságáról és a futómű kényelméről van szó, nézd csak meg akár csak a fényezését (még vegyszeres bázisú volt), a mai középkategóriások sírva könyörögnének a receptért.
[ Szerkesztve ]
-
ribarszki
őstag
válasz #31733248 #18354 üzenetére
Te vagy az én emberem! Milyen az Octavia után az S-Max? Csendesebb? Hogy kezeli az úthibákat? Lágyabb a futóműve? (Nekem zörög az Octavia minden úthibánál, ha egy 5Ft-oson átmegyek azt is megérzem..)
Amúgy most voltam a szalonban, és megnéztem az S-Maxot. Nagyon tetszik, sokkal jobban így élőben mint a Kodiaq.
Viszont a szalonos azt mondta erre az igénybevételre (évi 10-12.000km, 90%ban főút, pálya), hogy az 1.5 165lovas benzineset vegyem. Többet fogyaszt 2 literrel, de 800.000Ft az árelőnye. Nekem 8év kellene, hogy a dízel felárát elérjem a többletfogyasztással. (Igaz csak 245Nm, és legtöbbször megpakolva utazunk 3 gyerekkel, viszont kényelmes tempóban megyek.)A mostani Octaviam 1.4tsi+dsg. Na ezt kéne eldönteni, hogy elég-e a benzines hozzá.. Sprintmonitor.de szerint 8,8L a benzines átlagfogyasztása.
-
Goose-T
veterán
válasz ribarszki #18355 üzenetére
Bár nem engem kérdeztél, de pár hónapja egy barátom új S-Maxával mentünk autópályán tartósan 200 km/h körüli tempóval, és még úgy is elég csendes volt. Ez a 180 lovas dízel volt. A városi szakaszokon sem emlékszem különösebb zörgésekre, futómű-dübögésre főleg nem.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
zgi521
újonc
sziasztok, a héten vesszük át a nejemnek a kb. másfél éves 9ezret futott 1.0 ecoboost 101 lovas szépséget.
(Fiesta)két kérdésem van, később nyilván több is lesz:
*a tankajtót nem zárja a központi zár? mert nincs tanksapka aggaszt így kicsit
*a csatolt kép tegnap készült az eredetvizsgán. egyébként a motorszámot mutatja, de mellette az vmi szivárgás, amit pirossal jelzek, vagy csak ahogy az öntvény színeződik, öregszik ilyen?
[ Szerkesztve ]
-
olajbogyo
aktív tag
válasz zgi521 #18361 üzenetére
Szia!
Szerintem jól emlékszel, mert én is kipróbáltam a Kugámnál, és bizony bezárás után is nyitható az ajtó. Engem is aggaszt/aggasztott, és rá is kérdeztem itt. A hozzáértők elmondták, hogy valóban nem tudják leszívni az üzemanyagot, mert valami iszonyat labirintus van a beömlő nyílás után....ok ez jó, de bele sem tudnak semmit tenni? Amit majd én észre sem veszek, csak majd mikor rátankolok, és beüt a gebasz... Ez a technológia, lehet jó bárhol a világon, de kis hazánkban rengeteg jó akaró létezik ám...nekem nem annyira bejövős, de azért lakatpántot mégsem szerelek rá!
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
kelly416
veterán
válasz olajbogyo #18362 üzenetére
Ha ki akarnak tolni veled, tesznek egy kis cukrot a labirintusba, és nem lennék a helyedben.
Egyébként szitát szoktak tenni a tank bejáratához, vagy valahová, hogy ne tudjanak beledugni semmit, de akinek egy kis esze van, az alulról meglékeli a tankodat, és nem is látsz semmit, de leszívott minden cseppet. Ezen kár aggódni, ha nem akarod, hogy lopjanak a tankodból, tartsd szárazon, vagy az autót tartsd hét lakat alatt. Sajnos.
Szerk.:
A képen az valami folyadék, de akár víz is lehet, ha gyanúsan tiszta a motortér. Egy biztos, dízelből motorolaj nem lehet, az nem ilyen szép tiszta. De Szerintem még benzinesnek is ritka, hogy ennyire tiszta olaja legyen, úgyhogy az vagy benzin, vagy valami vizes (ablakmosó, hűtővíz) folyás lehet. Én biztos szag és tapintás alapján próbálnám beazonosítani, mert ennyire nem értek a Fiestákhoz és nem tudom, ez itt épp melyik rész.[ Szerkesztve ]
-
zgi521
újonc
válasz kelly416 #18364 üzenetére
az az igazság, hogy élőben nem láttam nem is tudom még hol a motorszám
ez a hivatalos közlekedési hatóság oldalára felkerült tegnapi (eredetvizsgás) kép. több is van belőle és mindegyiken látszik. gondolom próbáltak fókuszálni a számokra.a motorteret láttam, általánosságban sztem egy év pora látsztott rajta, nem volt lemosva, takarítva vagy
nyest által megrágcsálva..
a kiegyenlítőre vetettem egy pillantást, az min-max között volt.átvételkor megnézem, próbálom majd megérinteni, ha nem lesz forró ill. kiszagolni..
még bőven garis, annyira nem aggódom azért.[ Szerkesztve ]
-
zoger
tag
válasz #31600896 #13742 üzenetére
Nekem 3-as focusnál van ilyen. Fémes koppanás volt lassú sebességnél olyan helyeken ahol aránylag nagyot tudott esni a kerék. Lengéscsillapítókat kicseréltem elől. És megszűnt a dolog. A kopogós oldali egy kicsit már eresztette az olajat, de még jó volt, csillapított.
Egy minimális ugyanolyan mértékű tompa kopogás maradt mind a két oldalról, de ezt úgy olvastam a focus klub oldalán, hogy ilyen. Kicsit zörgősebbre sikerült mint a 2.
Más is így érzi? 2014 év végi 1.0 kombi focusról van szó. -
Na hogy jártam egy pár órája!!!
Megyek a tecsóba, egyszer csak elkezd kerregni berregni a kocsi. Mondom mi a bánatos véreres fa**om van!?
Abban a pillanatban csörög a telefonom, apósom hív h a placcon olajfolt van, nem kicsi.
Na mondom csak ne a motor legyen, de azért bátran elgurultam a szerelőmhöz aki megnézte.
A szervo hidraulika két részből áll. Egy fém cső és egy gumi. A hollander kilazult, a műa. cső lelezult és hozzáért a szíjjhoz ami megette és végül összehányta a motorteret olajjal.../// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
Akkor kell egy új szervócső, ebből egy új 44000 egy bontott meg 8800.
Kell egy új szervószivattyú, gondolom megadta magát szárazon forogva, kell egy O-gyűrű készlet a szevócsőre ez [nem is drága a többihez képest], egy új szíj a szervóra, ha az is tönkrement, 1 liter szervófolyadék plusz a munkadíj.
És mivel nemrég lett cserélgetve a szivattyú ezeket mind a szerelővel fizettetném ki, mivel feltételezhetően Ő rakta rosszul össze.[ Szerkesztve ]
-
-
A szerelésre ne is kérjen munkadíjat, mert akkor morcos leszek. Hidraulika olajam van gyári, nem kell venni.
Csak tudnám mi kerül ennyibe egy szaros kis rövid csövön!?
Bontottat már nézik nekem, gondolom 1.6 benzin-dízelnél tökmindegy. Bár aztán sosem lehet tunni mi mivel kompâtibilics.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz patomi #18377 üzenetére
Ez a baj az ilyen "spanolós" szakemberrel. Ismered, vissza akarsz menni hozzá, mert feltehetőleg már húzott ki a sz@rból (akár soron kívül). Én egy ilyen után fogadtam meg, hogy csak szakszerviz. Nem vitás, jobbak! (Az utolsó csavarig mindent lecserélték, ami kétes volt.) De nem tévedhetetlenek ők sem, nekem vízpumpacsere után még 2 extra köröm volt ott is, nyaralás előtt, full ráutalva a kocsira... Komolyabb dolgot már csakis ott a gari miatt. Rutin munkára marad a bejáratott szaki 😉 (Utólag belegondolva irreális is lenne elvárni, hogy maszek mindenhez értsen, legyen minden típushoz megfelelő speckó szerszám, tapasztalat hogy mi mennyit bír... A bosszantó az, ha nem ismeri el és nem küld tovább.)
-
gabor9991
őstag
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz ribarszki #18355 üzenetére
Szerintem sokkal kisebb a difi az 1.5 és a 2.0 között. 1.5 inkább csak kisebb felszereltséggel kapható, titán 1.5 szinte nincs is. Ezért gondolhattad h 800e.
Egyebkent a 2.0 egy nagyon sokat bizonyitott blokk, százezreket elmegy rá költés nélkül. Én ezzel vettem, remélem ertekallas nem lesz óriási gond, mert nem adnám 1.5ert. Nem is a fogyi miatt.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
ribarszki
őstag
válasz bajnokpityu #18383 üzenetére
Az eladó mondta. De most megnéztem.
Titanium felszereltség, alapár 1.5 benzines motorral, első hajtás, kézi váltóval: 9.840.000Ft
Titanium felszereltség, alapár 2.0 150lovas dízel, első hajtással, kézi váltóval: 10.625.000Ft785.000Ft a különbség. Itt már elgondolkodom erősen, hogy kell-e dízel. Eddig is benzinesem volt (tsi) szerettem.
-
darvinya
titán
Ez a csatlakozó jó? [link]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
nagyúr
válasz darvinya #18386 üzenetére
Nekem 2 ilyen jött most. Tökéletes. Amit te nézel kb semmire sem jó. Appon keresztül tudsz egy két dolgot megnézni és smafu. Ha komolyabb kell, ezt tudom ajánlani. Én próbáltam Scania R470-en, P380-on, Passaton, Xsara picasson, Focus mk 1.5-ön és tökéletes. Mindent tudok vele nézni és még törölni is tudok hibakódot.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
bajnokpityu
félisten
-
nagyúr
válasz radi8tor #18390 üzenetére
3 jött eddig a családba, mind itt van.
Persze érthető a félsz, de nem volt baj. Kopp-kopp."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
ribarszki
őstag
válasz bajnokpityu #18389 üzenetére
Én a munkám miatt a konfigurálható autó végösszegéből kapok 15%ot. Tehát a difi megmarad kedvezmény után is. A fogyasztástól, erőtől nem tartok. Csak az Ecoboost tartósságától. De mi 10év alatt megyünk 100.000km-t.. ezért gondolkodom ebben.
[ Szerkesztve ]
-
Goose-T
veterán
válasz ribarszki #18385 üzenetére
Nézz a hahun új autót, ott már benne van a kedvezmény is az árban. Tessék, itt egy dízeles Titanium 9,49 milláért.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
nagyúr
válasz DeFranco #18398 üzenetére
Ebben a laptopos dologban tudod törölni például a hibát.
A kicsinél nem.
Ebben több funkcióba bele tudsz nézni. A kéknél nem. Lásd légzsák, hengerekben a nyomás, szervíz lámpát tudsz törölni/resetelni. Ezt a kékben nem.
Akkor ebben (mivel a kamionos is megvan) tudtam menetszintet állítani a légrugón. A kicsi erre alkalmatlan.
Szintén kamionba van egy hibás egység és a program kiírta a cikszámát, ami hibásan működik. A kicsi nem.
A program részletes, külön ki lehet az abs, légzsák, üzemanyag rendszer hibákat is olvasni. A kicsinél nem láttam ilyet.A kicsi arra jó, hogy rádugd, megnézed a hibát, kiíratod vele a hőmérékletet, persze ha le tudja kérni, fordulat számot tudsz nézni, vízhőfokot és kész. A kicsit arra használnám (már nem működik mert a 3. olvasásnál nem csinált semmit) hogy az aplikáción belül (Torque Pro, bár én nem a pro-t használtam), hogy menet közben ki tudod küldeni a fordulatot, hőfokot, akku töltést.
De ha valakinek nem kell több, csak arra, hogy van e hiba a gépben, akkor arra tökéletes. Azt látja."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000