- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Hívószám-hamisítás
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Melegszik az idő rosszabb lesz a fogyasztásod. A hideg levegő sokkal jobb keveréket ad ki az üzemanyaggal, mint a meleg levegő. Nekem múltkor 15 literre jött ki a fogyasztás. Igaz, most kergettem a kocsit, hogy ne lustuljon el, de ezen én is megelepődtem...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
gabor9991
őstag
válasz Sub-ZeRo #18601 üzenetére
A meleg levegő ritkább , kevesebb üzemanyagot lehet így a hengerben elégetni egy munkaütem alatt ezért a teljesítmény csökken de a fogyasztást ez nem hinném, hogy drasztikusan emeléné.
A keverék ~14:1 tökmindegy milyen meleg a levegő ezt próbálja folyamatosan beállítani a lambda.
Az elméleted szerint szibériában fogyasztana a legkevesebbet minden autó hiszten ott hideg van a teszteket valahogy mégis inkább a déli országokban szokták elvégezni ahol már a hidegindításkor is 20-30 fokos a motor.
Intercooler is azért kell a turbós motorokra, hogy vissza lehessen hűteni a töltőlevegőt, ami után több üzemanyagot lehet adni a motornak.
A hidegindítások száma vagy egy rossz termosztát inkább emelheti szépen lassan az átlagfogyasztást, mint a levegő hőmérséklete.
Szerintem. -
nagyúr
válasz #31600896 #18604 üzenetére
Nem hülyeség ez, de 1 collal nagyobb méret szerintem csak elenyésző 1-2 decit jelenthet, bár erre egy hivatalos mérési eredmény hitelesebb válasz lenne, de nekem mindkét gumim 17es. A Civicnél nem éreztem fogyasztásbeli difit a téli 16 és a nyári 17 között hacsak nem az, hogy nyáron jobban nyomja az ember, télen viszont ott a fűtés. Áhh passzolok
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz #31600896 #18604 üzenetére
Nem hinném. Legközelebbi tankolásnál majd nullázok egyet. Az a baj, hogy 90-95%-ban az idén csak városban használtam. Legutóbb decemberben vittem hosszabb útra.
Talán annyi még, h lukas a dobom. De ez nem hiszem, h növelné a fogyasztást./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Mi okozhatja a motorháztető berezonálását? Tudom egyszer már kérdeztem és a válasz az volt, hogy a motorháztető gumi tekerentyűt csavarjam ki jobban és akkor elmúlik. Így is lett, viszont újra előjött, de tovább már nem tudom kijjebb engedni, mert így is már csak egy negyed menet fogja.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
kelly416
veterán
A lyukas dobtól bizony nő a fogyasztás legjobb tudomásom szerint.
Nézd meg a morháztető csavarokat, a zsanér csavarokat, a zár csavarjait... és ragassz két nagyobb gumibütyköt a motorháztetőre a lenti állítható gumilábakkal szembe és tekerd beljebb azokat, nehogy elhagyd.
-
olajbogyo
aktív tag
Sziasztok!
Csak azért, ha valaki mást is érintene, vagy fog valamikor, és mert nemrég téma is volt..
Nos, "Tsebacsi" fórumtársunk hathatós segítségével nagyon úgy néz ki eldőlni látszik a zárható tanksapka kérdés a Ford Kuga típusú járgányoknál. Az általa itt linkelt termékek sem, és sajnos úgy néz ki semmilyen más termék sincs jelenleg, amivel meg lehetne oldani a problémát. A külföldi oldalak hasonló jellegű fórumain sem volt megoldás(igaz,csak Google fordítóval tudtam értelmezni) Ezért megkerestem emailben a hiv. hazai Ford kereskedést, íme a válasz:
"Köszönöm a megkeresését, de sajnos nem tudok segíteni ebben a problémában.
Valóban, nem zárja a Kuga a tankajtót a gépjármű bezárásával.
Viszont a betöltőnyíláson keresztül nem lehet üzemanyagot kivenni a tankból, mert többszörös
reteszelés van a csőben. Az első a betöltőnyílásnál, a második a cső alján a tank előtt.Az ön által kikeresett zárható fedelek nem felhelyezhetők a csőben látható reteszelő kis ajtó miatt.
Sajnos ezzel a tudattal kell tovább használnia gépjárművét, ami ennek ellenére remélhetőleg még sok örömet
fog okozni."
Továbbra sem attól tartok, hogy ki vesznek belőle, hanem, hogy bele tesznek valamit...
Azért,egy 5-ös kazánlemezből a cimbivel csak csináltatok rá majd egyet, oszt lesz rajta egy tutu lakat
Mint, Mr. Bean kis járgányán volt....[ Szerkesztve ]
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
válasz Mágus2 #18608 üzenetére
A zár? Nem az rezonál, hanem az egész géptető. Amúgy vagy én vagyok balf*sz vagy nem tudom de gyakran előferdül, hogy csak ötödszörre tudom kinyitni a zárat, erőltetni nem merem jobban mert félek, hogy beletöröm a kulcsot.
Szerintem szorul kicsit, vagy nem tudom. De azért eddig mindig sikerült még felnyitni.kelly416: Ha okozhat a lukas dob fogyasztás növekedést, akkor megnyugodtam. Mármint olyan szinten, h ez okozhatja nem pedig az, hogy az a mutatvány is zsebbe nyúlós lesz. Gyári alkatrészeket vegyek az Unixból kedvezménnyel és rakassam fel a szerelővel vagy vigyem el spéci műhelybe? Igazság szerint az egész hóbelevancot cserélném mert a hálós cső szarrá van szakadva, a cső végig rozsdás és a dob lukas. De ha nem gáz hogy nem csillivilli az egész alja akkor marad csak a hálós és a dob cseréje. Csak gyanítom, hogy 2 éven belül a cső is ki fog lukadni valahol.
ragassz két nagyobb gumibütyköt a motorháztetőre a lenti állítható gumilábakkal szembe és tekerd beljebb azokat -> Ez egy jó ötlet, már meg is játszom! Hogy ez nekem miért nem jutott eszembe!?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #18601 üzenetére
Én ellenkezőt tapasztalok. Jön a meleg, javul a fogyasztásom.
Ugyanakkor a hideg levegő több oxigént tartalmaz, ami tökéletesebb égést biztosít.
Ám hidegben nehezebben melegszik fel az autó (fú, a régi Galaxy... negyed óra után fújt langyosat télen.... brrr....), az automata szivató (ha még létezik ilyen) növelheti a fogyasztást. Vagy nem így van?Ja, és még az is kérdés lehet, hogy rövid táv télen, hosszú táv télen, rövid táv nyáron, hosszú táv nyáron... egy jó kis statisztikai elemzés nem ártana.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
válasz DeFranco #18613 üzenetére
Na hát ez...
Ha zárat cseréltetek, akkor kell hozzá másik kulcs is. És akkor lesz egy ami a gyújtáskapcsolóba való, másikkal meg a motorteret nyitom? Vagy hogy nézne ki ez a buli?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
nagyúr
válasz cappa72 #18612 üzenetére
Nálam a hideg levegő jobb, mint a meleg. A meleg időbe rosszabb a fogyasztás. Abban igazad van, hogy kis távon, mindegy milyen évszakban persze hogy többet eszik. Nyáron a klímával is többet eszik.
Hidegben sok idő míg bemelekszik cáfolom. Egy pár km és meleget fújt nálam a focus.A szívatót passzolom.
Nekem a 6 liter/100-on télen jött ki. Most is néztem 15 liter jött ki. Tapostam is neki, nehogy ellustuljon a kocsi. Most tankoltam majd nézek egy fogyasztást. Én 72 km/nap-ot megyek vele. 7-ből 6-ot legtöbbször."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
-
Én is kulcsos gyerek voltam, mégsem tudok ilyet.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
Vedd le a hűtő felett lévő takaró műanyagot akkor hozzáférsz a zárhoz, kiveszed a tengelyt a zár és a zárszerkezet közül és megnézed melyik szorul.
Ha a zár szerkezetét kell cserélni ami a homlokfalon van ahhoz nem kell kulcs csere mert a kulcsos része a hűtőrácsban a ford emblémában van.
A zárhoz meg tényleg lehet lamellákat venni, ha az lenne a hibás de első körben egy kis WD-40 biztosan nem árt neki[ Szerkesztve ]
-
-
Ebben van valami igazság.
Délután úgyis mennünk kell a városba, előtte megejtem a gumipogácsák alápárnázását és visszatekerését, tegnap már nem volt rá humorom az orkán erejű villámlások közepette. Próbálom beállítani először úgy, hogy ne rezonáljon a gépháztető, de a zár is szépen nyíljon. Aztán meglátjuk.
Nem igen szeretnék az idén a kipufogón kívül már más gépjármű hardver elemre költeni, ha tényleg nem nagyon muszáj.
Ja és a szélvédő kavicsfelverődés még mindig nincs javítva. És ha már szélvédő... Tegnap előtt nyikorgást hallottam bal oldalt elölről, de semmi nem adott ki ilyen hangot beltérben. Aztán megnyomkodtam a szélvédőt bal szélen és az adott ki ilyen hangot. Eddig nem csinálta.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
SzlobiG
félisten
-
kcsa
veterán
válasz molnarpeter #18627 üzenetére
Eltörnek ezek "maguktól" is, nem a plusz súlyoktól.
-
DeFranco
nagyúr
válasz bajnokpityu #18629 üzenetére
nekem út közben tört el úgy 110k kilométer körül, nem voltam boldog, mert le is ugrott a rugótányérról. valahogy megcsinálta egy kedves arra közlekedő rettentő erejű ladás ürge, de szükség is volt rá mert még 100 kilométert meg kellett vele tenni a szerelőig
-
gabor9991
őstag
válasz bajnokpityu #18629 üzenetére
Én focusomon a bal első rugó tört el egy reggel amikor a gyereket vittem az oviba.Kb 5-tel átgurultam az ovi előtt a fekvőrendőrön és ez elég volt neki.Igaz akkor reggel ilyen -15 fok lehetett.
Szóval ez a rugótörés fordokkal elég gyakran előfordul sajnos. -
SzlobiG
félisten
válasz molnarpeter #18627 üzenetére
214e. Igen kb két éve mikor a lakást csináltuk szállítottam vele minden félét nehéz cuccokat is. Valszeg akkor törhetett el, de mivel a rugó tányér alján tört ki így nem lehetett érzékelni. Viszont a fékek jól bírták azok is még gyáriak.
Két hete a 307-en kellett elöl cserélni azon meg ott tört el.
[ Szerkesztve ]
-
A motorháztető berezonálás megszűnt , két négyzet alakú kis öntapadós gumit ragasztottam a megfelelő helyre (remélem ott is marad), három menetet visszatekertem a gumipogival és most minden rendben. A jobb oldali egyébként gumi létére eléggé kikeményedett, gondolom az idő vasfoga megrágcsálta. A bal csak azért nem annyira feltűnő, mert a múltkor mikor elfosta magát a szervó összekenyte olajjal.
A gumi alátétes nyitásnál első nekifutásra engedett a zár. Mondjuk átfújtam a mozgó részeket ebéd után WD40-el, talán ezért jött össze, nem tom. Hátul viszont hiába fújkodom a csomagtérajtó zsanérokat, ideig-óráig jó, aztán néhány nap eltelte után újra nyikorog ha nyitom vagy csukom.
A szélvédőt most a délutáni menet során is megnyomkodtam, nem adott ki semmilyen hangot. Fura dolgokat produkál ez a kocsi, komolyan mondom.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
#31600896
törölt tag
Sziasztok!
Következő tervem, hogy a csomagtér ajtó zörgését megszüntessem. Rossz útviszonyok esetén jön elő, nagyon hangos, leengedett ablakoknál kívülről is hallani a csattogást. Sajnos szinte mindig hallani, mivel a rossz utak gyakoriak. Ajtó jól zár, zárt állapotban kívülről nem tudom mozgatni, viszont szerintem a kilazult teleszkópok zörögnek menet közben. Már a kárpitot is megbontottam, minden frankó, kivett kalaptartóval is zörög, előrehajtott ülésekkel is, a zár gumipofáit is feszesebbre raktam, pótkerék nagyon erősen le van szorítva. Kizárásos alapon erre a telezkópra gyanakszok. Másoknak mi a tapasztalat? MK2 ferdehátú Focus. Töltöttem fel egy videót is róla. -
nagyúr
válasz #31600896 #18635 üzenetére
Cseréld ki a teleszkópot. ?! Szerintem már elkopott a sok nyitástól.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Real_Necro
veterán
válasz SzlobiG #18626 üzenetére
Most néztük, nálam még egyben van ~279ekm-nél.
Számít a fűtött garázs vagy készítsem a pénzmagot a lehetséges cserére?Jut eszembe, a deréktámaszom még mindig el van törve. Nem akarok fusizni, inkább bontó... tudtok helyet, ahol találhatok?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #18637 üzenetére
Biztosan számít, nekem télen kint állt végig, nem tudott kiszáradni a tányérból. Igaz nem most törhetett el, tuti mikor húztam a futót túlrakottan kb 2 éve. Nem olyan vészes amúgy Cromaxbol 30e a két kayaba rugó.
-
Goose-T
veterán
A WD40 nem kenőanyag, ezt nem árt észben tartani. A meglévőt is jól kimossa, aztán ha elpárolog a benne lévő petróleum, akkor meg is szűnik a kenés. Használj gépzsírt, láncsprét vagy ilyesmit.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
zoger
tag
2007-es fiesta, pár hete a bal első rugó tört el 150ekm-nél. Alsó karika tört le. Szerencsére nem csinált bajt.
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #18637 üzenetére
nem szúrta át a kárpitot? ha nekem eltörik inkabb nezek valami mas megoldast ami erősebb, bontott is bármikor eltörhet.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Real_Necro
veterán
válasz ReFleXx #18643 üzenetére
Szerencsére nem, csak éppen most nem veszem hasznát.
Gondolkodtam rajta, hogy megkérdezem Petrányit, mi pénzért tudják helyrehozni...„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Motortér burkolathoz vadaszok most csavart, egyet rendeltem mintának, de már az első csavarboltból elhajtottak, h ez spéci cucc, nincs ilyenjük...
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz #31600896 #18646 üzenetére
Majdnem 1400 pénz Cromaxban, gondoltam egyet rendelek és lesz mintám amivel majd max körbejárom a csavarboltokat.
Kettőben voltam, el is hajtottak. Utca végi autósboltban 1200/db, még postaköltséget se kell fizetni és holnap mehetek is érte, de ezt is elba**tam, mert úgy rémlett 4 csavar kell bele ezért rendeltem még hármat, de a 4. csak vakluk, szóval lesz egy tartakék csavarom... Kell valakinek? Ezenyóc és viheted tesa![ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Diablo IV
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Linux felhasználók OFF topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Dell notebook topic
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- További aktív témák...