- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz DeFranco #18700 üzenetére
Megnéztem, most épp megy el vele párom, de majd hét közben kicserélem, néztem róla videót, az anyós oldalit kell cserélni, a műanyag burkolathoz simán hozzáférni. Mennyire szokta enni az izzókat? Van itthon Osram cool blue szett, de az nem a legtartósabb és ahhoz a másik oldalon is cserélni kellene, szerintem kap egy olcsó bárdis, vagy unixos izzót.
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
DeFranco
nagyúr
dehogy kell kivenni. ki lehet játszani a deklit, bár nem egyszerű. de nem a kézmérettől függ.
viszont szerszám nélkül szerelhető, és sem nem kell hozzá levenni a lököst, sem kivenni a lámpatestet sem lebontani az autót hengerfejig. ha kétszer kicserélted az akkus oldalon harmadszorra már sima ügy.
-
#31600896
törölt tag
Kicseréltem a teleszkópokat, de az a fura hang nem szűnt meg. Érdekes, hogy a jobb hátulja "ül", és ha a jobb oldallal megyek rá egy csatornafedélre, úthibára akkor hallom a csomagtér felől a zörgést. Ha bal oldalon kapok be egy kátyút, semmi hang. Egy fórumtárs már említette a csillapítókat, hogy lehet amiatt áll ferdén a kocsi.
-
molnarpeter
nagyúr
Mondeo csoportban 35k Ft egy keveset futott DPF, ezek szerint jól sikerült a Mk4 facelift, hogy szinte eladhatatlan a részecskeszűrő hozzá
ReFleXx: Fordom sincs, de ennyiért én is komolyan gondolkodóba estem
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz molnarpeter #18707 üzenetére
annyiert elgondolkodtam rajta, de szerencsere nincs ra szüksegem. kopp - kopp
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #31600896 #18706 üzenetére
Ha csak a zörgés forrása számít, elég kivenni őket, mondjuk mivel folyamatosan feszül, szerintem nem sokat zöröghet amúgy sem. Ha valaki vezet és te bent hallgatsz a csomiban, meg lehetne próbálni jobban belőni a zaj forrását (persze forgalomtól elzárt terület, stb). Másik, hogy kezdj el dolgokat kiszedni az autó hátuljából, hátha eltűnik a zörgés is
-
Vettem varrógépolajat, általános használatra jó legalábbis ez van rávésve. Csomagtartó nyitogatót gondoltam átkenni a mindenható wd40 helyett.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz DeFranco #18705 üzenetére
Sminktükör még ajánlott a művelethez.
Illetve amíg nem áll össze fejben a rögzítő kis "drót/rugó" működése, addig kár nekiállni. Én a vakon tapogatózós módszerrel kiakasztottam és utána kellett youtube-on visszafejteni, hogy hova való
Ha viszont tudod hogyan kell használni, tényleg csak pár perc.
Hülyén hangzik, de lehet hasznos a jobb (anyós) oldalon "begyakorolni", mert a bal tényleg nem egy sikerélmény... (főleg, ha a műveletsor is ismeretlen)Zsanérok: én grafitos zsírt préseltem be fecskendővel. Már 2 éve, nyikorgásnak nyoma sincs.
Napellenző: az infúziós cső nyert nálam is, könnyebb beszerezhetősége végett. +1 komfortfokozat, hogy városban nem kell 10 percenként visszapattintani[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz molnarpeter #18717 üzenetére
Fújost, azt extrém hideg, vízes, poros helyekre való, mivel az szilikon alapú kenőanyag szárazon.
Adagolós megoldás nem jó, mert azzal pillanatok alatt begyűjti a koszt, a víz lemossa ráadásul vízet szennyezi, hidegben kikristályosodik az olaj és akkor, már csiszol, nem ken.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
xmad
őstag
Sziasztok
Nem reg vettem egy ford fiestát 2003 as 1.4 es benzines
Van itt valakinek még ilyen?
Egy toyota után kicsit olyan fura a hangja, morgósabb, nyersebb.
Normalis lehet?Szivesen meghallgatnám masokét is
Eloben vagy videon 😃 -
kcsa
veterán
Ez nem mk3 (mk2 lesz).
-
Lefty
addikt
Nem reg vettem egy mk3 2011-es focust, most kotottem ra cascot is, emiatt ma volt a szemle. Itt lefotoztak a szervizkonyvet is, csak azt akarom kerdezni, hogy evek mulva gond lehet, hogy nem lesz vezetve? Mert viszonylag friss bejegyzeses szervizkonyvvel vettem, de en nem fogom markaszervizbe hordani innentol.
-
DeFranco
nagyúr
szerintem maga a szervizkönyv ma már nem sokat ér, max annak aki nagyon laikus, ha nem márkaszervizbe hordod akkor le se tudják kérdezni hogy valósak-e az adatok vagy csak krumplinyomóból csináltál egy pecsétet és ráfeküdtél egy álmos szombat délután.
a számlákat tedd el meg amit lehet fotózz, az szerintem legalább annyira hiteles.
-
Lefty
addikt
válasz DeFranco #18724 üzenetére
Van egy nagyon jo szerelo-ismerosom, a regi focust is hozza hordtam 4 evig. Az eletben nem kertem meg tole blokkot, se semmit. Nagyon sokszor ugy csinalja meg a kisebb javitasokat, hogy kozben beszelgetunk, mutogatja a dolgokat. Szoval nem terveztem ezen valtoztatni. Ez akkor gond lehet?
-
gabor9991
őstag
-
gabor9991
őstag
Fizeti persze, csak nem mindegy, hogy mennyit.
Eurotax alapján mondjunk egy 10 éves kocsi futott 200 ezret.
Neked van vezetett szervizönyved+ számla a javításokról és a kocsid 10 évesen nem futott csak 120 ezret.
Ekkor mindkét autó totálkárosra törik, na itt jön képbe a szervizkönyv és a számlák, ugyanis ha nincs akkor az átlagos Eurotax kalkulátor alapján lesz a kocsi értéke meghatározva, ha van akkor meg ugye lehet erre hivatkozva eltérni a megadott Eurotax ártól. -
DeFranco
nagyúr
válasz molnarpeter #18731 üzenetére
szvsz 5 éves távlatban sem hiszem hogy nagy jelentősége van. akkor lesz 13 éves, ér mondjuk jelen értéken 800-at számlák nélkül, max 900-at számlákkal vagy szervizkönyvvel.
5 éves távlatban még nominálértéken is többet fizet ki a különbözetnél.
hozzáteszem olyan helyre járok ahol mindig van munkalap és számla, lefűzöm még a benzin blokkokat is, szóval én pártolom a bizonylati rendet és fegyelmet, csak az értéktartás szempontjából annyira nem tartom lényegesnek.
abból a szempontból már nagyobb a jelentősége, hogy egy értelmes vevőben komoly bizalmat ébreszthet ha követhető a szervizút, hamarabb (és valamivel kedvezőbb áron) adható el.
de én laikus vagyok, nem adtam el autót csak hangosan gondolkodom.
-
Lefty
addikt
válasz molnarpeter #18732 üzenetére
1.6 benzin, ti-vct, 2011/11-es.
Gabor, koszi szepen.
Bocs a hulye kerdesekert, de sose volt cascom (ez lesz az elso), illetve nem latom ertelmet markaszervizbe hordani. Nem bizom bennuk es draga. A sajat bevalt szerelom viszont tudom, hogy faszan megcsinal mindent es nem huz le.
Amikor meg eladnam ezt, lesz 12-13 eves a kocsi, senkit nem fog erdekelni a szervizkonyv. A masik, hogy allapotot/autot kell venni, nem papirt egy 12 ev koruli autonal alapvetoen. De egyebkent a casco miatt kerdezgetek most. Ha lesz egy kofelverodesem vagy valaki az ej leple alatt lezuzza a kocsit, akkor mire szamitsak ha nem lesz tobb pecsetem. Az utolso az amugy egy eves kb a konyvben. Akkor az is szamithat ha vannak szamlaim ugy kulon? Mert akkor innentol elkerem. Bar az meg barhonnan lehet, biztositot gondolom nem izgatna.
-
gabor9991
őstag
Karcolás vagy apróbb sérülés esetén nem számít a szervizkönyv.
Ilyen esetben az számít, hogy a szemle alkalmával mit írt fel a kárszakértő.
Gondolom megmérte a fényezést minden elemen és a papíron beikszelte, hogy gyári vagy javított.
Ha egy javított elem sérül akkor majd egy esetleges javításkor a kártérítési összegből próbálnak lefaragni, hiszen már előzményben sérült volt.
Jó dolog a casco, én is fizetek havi 1300 forintot 50 ezres önrésszel, de az biztos, hogy ahol csak lehet megpróbálnak átb@szni ha fizetni kell.[ Szerkesztve ]
-
Lefty
addikt
válasz gabor9991 #18735 üzenetére
Gyari volt minden ertek es nem talalt serulest. De en nem is karcolasra gondolok, azzal nem fogok cascozni nyilvan.
Most akkor a vegso kerdesem nem leszek hatrebb egy full cascoval azert ha maszekhoz fogom hordani a kovetkezo evekben a kocsit? Ezt egy kicsit jobban feltem, mint a 17 eves mk1 focust. Szoval mindenkepp szeretnek ra ha szelvedo repedne vagy valaki megnyom vagy akarmi.
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
az sem kevés, most hogy 3 ev után bekaptam egy nagyobb kovet es berepedt a szelvedo, kivancsisagbol raneztem a casco árakra, hat az evesdijbol kijonne a gyari beszallitos szelvedo vagy az utangyartottbol 2 is, igy visszanezve nem bántam meg h anno nem kötöttem.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
troll81
addikt
Sziasztok.ujra 2 autó szerelő véleménye közé estem sajnos ami különböző... Tavaly kapott az autóm egy új vízhűtot, 16mm vastag.1.8 mk 1 benzin focus. itt is és máshol is 23mm vastag hűtőt javasolták és a gyari méret is.be lett szerezve nem volt szükség sürgős.a hétvégén blesz idő kicserélni.tegnap azt mondja a szerelő a két hűtő egyforma és felesleges kicserélni.
Egyszerű gondolat gyári méret a jó méret.vagy nem tudom miért ellenkezik,ezt a kisebb méretet o cserélte. így az biztos nem bele való szerintem.
A másik viszont állítja hogy a 16mm hűtő 1.4 vagy 1.6 focus hoz tartozik.
Kezdem unni hogy nincs egy értelmes autó szerelő a világon lassan. -
Cyrin
addikt
Tegnap megvolt a klímafeltöltés és fertőtlenítés a focus2-n. Ezzel befejezettnek nyilvánítom az autóvásárlási és javítási projektet.
A mérleg:
már képen is egyben volt a kocsi, belső kopás- és alsó rozsdamentes, valós 160e km-rel.
És tényleg nem volt semmi különös gondja, de mindent rendbe akartam rajta tenni.
Így az első nagyszervíz (részben gyári alkatrészekkel, az kimaxolt kötelezőn kívül 2 lengőkar szilent, két csomagtartó teleszkóp és egy csomagtartó mikrokapcsoló cserével, valamint egy szervócső visszatérő szivárgás megszüntetéssel) 180e Ft lett.
Minden egyéb pedig (nyári gumi+dísztárcsa+futóműbeállítás, műszaki vizsga, tolatóradar, motorburkolat felső, klímafeltöltés, gumiszőnyeg, FM transzmitter, ablaktörlő lapátok, EÜ doboz, porral oltó, mosó szivacs és kefe) szintén 180e Ft lett.
Ezután még egy dolog van télire, az alvázvédelem, hogy ne is egye a rozsda tovbbra sem.
-
ReFleXx
addikt
válasz molnarpeter #18742 üzenetére
majd valszeg autouvegek.hu
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
válasz molnarpeter #18747 üzenetére
az jo ar, nekem a legolcsobb pilkington 125k lenne, gyarilag az volt, habar az sem a legjobb, mert eleg soknal latom, hogy alul felul delaminalodik...
Masik gyari beszallito a sekurit, az 100k + szereles.
Ha nem gyari beszallito akkor meg Nordglasd uveg a bestglassnal, 55k korul.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ReFleXx #18748 üzenetére
Pilkingtonnál szerelve, de más gyártmányú szélvédőre ennyi, bocsi a pontatlanságért. Az akciós listájukban néztem. Láttam én is a szétválás problémát, valaki simán fólia csíkkal elintézte kívülről, de jobb, ha nem kell Itthon Jumperhez Nordglass volt a legolcsóbb, de anno észrevettem, hogy egy pontban a külső oldalon kb mm x mm pukli állt ki, szóval berakás előtt alapos átnézés indokolt lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...