- Yettel topik
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Forerunner 965 - csúcs
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
donki
aktív tag
Én sem érzékeltem volna ezt az egészet, ha véletlenül el nem adok (vagy legalábbis valamilyen módon elveszítek) egy 360-as sebzésű assault rifle-t. Próbáltam utánajárni, hogy honnan tudnám pótolni, és szépen kirajzolódott mindaz amit leírtam.
Én ezt bugnak tekintem, amit nem javítottak ki. Egy katyvasz az egész. Pl ha lépsz pár power levelt, akkor először az narancs szín veszíti el a képességét, hogy magas sebzésű legyen, majd követi a lila stb, aminek eredményeképp bizonyos power leveleknél ha fegyvert találsz, minél ritkább szín, annál rosszabb, alacsonyabb sebzésű. Ennek így mi értelme van? Fordítva kéne lennie.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest