- Fotók, videók mobillal
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
Hirdetés
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
spider23
aktív tag
Az úgy működhet hogy NFC fizetéssel Google Pay ami mögött a Curve kártya és amögé a Revolut kártya van berakva?
A curve kártya nekem angol bin -es. -
-
addikt
válasz kmarci25 #6753 üzenetére
Pedig a hozzászólásodból egyértelműen az jön le, hogy a Curve védelmében írod.
Továbbá szerintem egy átlag user pont nem az app adattörlésre gondol egy ilyen hibánál. A tünetek alapján ez nekem szerverhibának tűnt, mintha kitiltottak volna, csak mert elrontottam egy CVV kódot...
[ Szerkesztve ]
-
kmarci25
veterán
válasz Superhun #6755 üzenetére
Nem, azért írtam, mert elég forró a levegő a Curve körül (nem véletlenül) és nem tesz jót, hogy másutt leírod a problémát, aztán amikor kiderül, hogy téves volt a feltételezésed, arról már nem szólsz.
Mindegy, hogy neked minek tűnt, már tudjuk, hogy mi volt. De ez mindegy is, a lényeg, amit írtam. Első felindulásból, tévesen ítélve írtál, és nem volt utána helyesbítés.
[ Szerkesztve ]
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
addikt
válasz kmarci25 #6756 üzenetére
De mit írtam tévesen? Megadta magát az app rögtön a regisztrációnál, annyit tévedtem hogy nem a Curve szerver tiltott ki, hanem a kliens fosta össze magát. A véleményemet továbbra is fenntartom, vnorbi hozzászólása alapján ez a date format hiba nem egyedi eset, szvsz ilyen hibát nem engedhet meg magának egy high-tech cég.
[ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz olizatriznyá #6760 üzenetére
Jaja, tényleg vicces, csak ha egy pillanatra belegondolunk, hogy mennyire fájóan igaz, és hogy lassan a topic összefoglalóban lenne a helye ... hát, akkor sokunknak arcára fagy a mosoly.
Pl. olvasom lehella beszámolóját, és az jut eszembe, hogy ha velem ez történt volna, akkor rituálisan már rég felgyújtottam volna a kártyát -
zerodot
aktív tag
válasz spider23 #6752 üzenetére
Én is így használom, csak jelenleg a Revolut kártya helyett egy másikkal. Azért a GBIT nagy előny, amiatt érdemes lehet a Curveön át fizetni mindent (már ugye ha működik... ). Nekem több kártyámon is voltak az elmúlt hónapokban időszakos cashback akciók, és szépen lehetett ezt optimalizálni a tranzakciók utólagos tologatásával.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz zerodot #6762 üzenetére
ezért fáj nagyon, hogy a magyar bin-essel nem működik a GBIT az egyetlen szerencse, hogy az asszonyé maradt UK BIN-es, így az átraknivaló tranzakciók egy részét az övével fizetem, mert a kártyauniverzumunkban így is működik a cashback-optimalizálás. amije meg neki nincs, ott nincs mese, sajnos jobban kell figyelnem a fordulónapokra, mikor mivel fizetek, ilyesmi. nehéz ám mindent fejben tartani, ezért imádtam a curve-öt: mindent azzal, aztán utólag lehet rendezgetni
-
zerodot
aktív tag
válasz kanyi51 #6766 üzenetére
Hát ha nagyon precízek akarunk lenni, akkor GBiT, igen. Csak úgy macerásabb leírni.
Bárcsak az lenne a legnagyobb gondunk, hogy a kis és nagy i-ről csevegünk a rövidítésben, mert a Curve maga annyira tökéletesen szuperál, hogy már nincs miről beszélni...
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
Vasárnap óta tapasztalt valaki anomáliákat? Nekem azóta mindennap volt egy-egy kártyahasználat, azok rendben voltak. A harmadik vasárnapi vásárlásomat még mindig nem kaptam vissza. Jeleztem a Curvenak a tranzakciónál, fényképpel. Nincs értelme elmenni az Auchanhoz jegyzőkönyveznem még, ugye?
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Oliverda
félisten
válasz olizatriznyá #6774 üzenetére
Aki rendszeresen szokott Amazonon vásárolni, az kihasználhatja a 10 fontos jóváírást egyenlegfeltöltéssel is, amit később levásárolhat. Az amerikai oldalon itt lehet felölteni 100 fontnak megfelelő dollárt, ami most kis ráhagyással $134.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
pictigjis
Topikgazda
már majdnem azt hittem, megint megbízható a curve, aztán 4-5 sikeres tranzakció után ma délután már jött is a nincs fedezetes elutasítás vagyis , de már csak röhögni tudok tényleg
-
Tegli
újonc
válasz lehella #6771 üzenetére
Hétfőn Wolt elutasított 2 próbálkozást, pedig ott eddig ment rendesen. Ezúttal Curveben egyből declined lett és a bankomig el se jutott. Tegnap próbáltam egy Paypal fizetést, amire azt hittem átment, de utána látom, hogy igazából a Paypal valószínűleg automatikusan átállt a másodlagos kártyára. Így most 2x van zárolva, az egyik a Curve próbálkozás a másik meg a hitelkártyás fizetés. Legalább a múlt heti sikertelen fizetéseket már feloldotta a bankom. Mától befejeztem a Curve használatát, ezért nem fogok havi díjat fizetni. Plusz nincs arra szükségem, hogy valami security check kidobjon a bankomnál a furcsa tranzakciók miatt.
-
left177
csendes tag
Sziasztok 😃
Próbáltam aktiválni a kék kártyám, de nem akart sikerülni.
Ezt írja: To activate, verify a card that's yours and issued in Europe.
Írtam az ügyfélszolgálatnak, erre kaptam egy levelet amiben egy linken keresztül kellett lefényképezni a személyimet és magamat. Ez megtörtént. Ennek már több napja.
Kérdésem: #nnek van átfutási ideje? Fogok kapni majd egy válasz emailt amiben jelzik, hogy már tudom aktiválni a kártyám?
Mert egynlőre hiába próbálkozom 😕
Köszi a segítséget 😁 -
SpongyaBob
veterán
válasz pictigjis #6777 üzenetére
Ez nagyon gáz... és összeteszem a két kezem, hogy nekem még angol BIN-es kártyám van, még egyszer sem volt zárolás. Az igazság az, hogy mindig van bennem mikor Curve-vel fizetek egyfajta görcs de eddig még megúsztam
[ Szerkesztve ]
i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7
-
pictigjis
Topikgazda
itt van hasznalatban egy haztartasban mindketto. a magyar bin-es elutasitasi aranya egyszeruen nagysagrendekkel magasabb, de az itteni panaszok is foleg a magyar kartyakra vonatkoznak. nem hibatlanok a uk kartyak sem, ezzel egyutt a megbizhatosagukat ossze sem lehet hasonlitani a fos magyar kartyakkal
-
Somatom
veterán
válasz SpongyaBob #6783 üzenetére
Tegnap én is paráztam egy Eurós ATM -nél, de símán kiköpte a napi 200 -as adagot. Lekopogom, eddig nálam is működnek a fő funkciók.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
gyalu 1
aktív tag
Sziasztok. Töröltettem a fiókom, kaptam levelet róla. Van ezen kívül tennivalóm ezzel kapcsolatban?
"Thanks for your feedback - as you requested, I've cancelled your account. Once you log out of the app, your account will be closed.
We're sorry to see you go. If you change your mind, please get back in touch with us so we can help you re-open your account. We'd love to have you back so we can continue simplifying your finances together."
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz SpongyaBob #6783 üzenetére
" ... mindig van bennem mikor Curve-vel fizetek egyfajta görcs ... "
Ne görcsölj. Előbb utóbb Te is sorra kerülsz -
fil
őstag
válasz SpongyaBob #6783 üzenetére
Én is már több mint egy éve használom napi szinten GPay alatt ,minden probléma nélkül. Most, hogy ennyi gondról olvastam volt egy kis para, mert eBay-ről vártam egy refund-ot eBay -> PayPal -> Curve -> Revolut "útvonalon". Szerencsére rendben megjött.
Mondjuk ennek nem "szerencsének" kellene lennie.[ Szerkesztve ]
-
ricsi0307
senior tag
Sziasztok. Ma én is felültem arra a bizonyos rollerre ami abba a bizonyos erdőbe tart. Philips webshop, több napja várok hogy legyen újra készleten a kinézett termékekből mert ajándékba lesznek ma megtörtént a csoda vásárolnék és elutasítva, sebaj újrapróbálom megint elutasítva. Közben megjött mind a két vásárlásról a Curve értesítés. Ránézek a smartbankra és kb. elsápadva látom hogy kétszer 32000ft le lett vonva. Szóval most hogy visszaolvastam a topikba kicsit lelki megnyugvást találtam, ma az OTP-n vettek fel egy panaszkezelést mert ugye későn olvastam hogy elég lett volna csak várni pár napot így széttelefonáltam mindenfelé mert eddig nem tapasztaltam még ilyet ezzel a kártyával. Szerintetek lesz ebből gond vagy majd leboxolják egymást közt?
-
Oliverda
félisten
válasz szabi__memo #6776 üzenetére
Külön egyenlegek vannak, de akár el is lehet osztani több oldal között a feltöltést.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
actiolibera
újonc
Sziasztok!
Ma megérkezett a Curve blue kártyám. A rajta lévő felirat szerint 01/21-ig érvényes. Lehetséges, hogy csak 1 hónapra adták ki a kártyát?
Hogyan lehet újat igényelni?
-
Oliverda
félisten
válasz actiolibera #6798 üzenetére
Az egy rendszerhiba eredménye. Elvileg automatikusan küldenek újat, de az a biztos, ha írsz nekik ide: support@imaginecurve.com
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen