- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Milyen okostelefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
Hirdetés
-
Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
ph 2027-re érkezhet meg a vállalat 1,6 nm-es eljárása, de a sztárok inkább az olcsóbb node-ok lesznek.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
PlayStation 5-re is megjelenik a Slime Rancher 2
gp A játék korai kiadása eddig csak PC-re és Xbox Series X/S-re volt elérhető.
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
66zio
aktív tag
válasz gzbotii #1999 üzenetére
Az ugye megvan, hogy a konkrét reflink tilos? Olyan jó, hogy ebbe kötsz bele.
Nyilván, én is magamnál hordom a kártyákat, csak így amit a Curve állít nem igaz (reméljük ez csak ideiglenes és a későbbiekben már nem kell ezen gondolkodni, hogy vigyem-e vagy sem).
„Más cégeknek is van szlogenjük, azokat sem kell szó szerin/teljes mértékben elhinni. Ezt gondolom nem kell magyarázni.”
Attól még hogy ez így működik nem ez a normális. Persze a marketing mindenhol átvette a hatalmat ennek ez a következménye.
Mondok egy példát. Eladó kocsi, jó állapotban, kivisz a világból. Megveszed és nem tud gurulni. Oké kocsinak kocsi, oké, hogy arra nem jó mint amire szolgál, de hát nem kell mindent elhinni.
(#2000) Lex Icon Amit leírtál most az viszont teljesen jogos és helytálló, viszont én továbbra is azt mondom kellenek a negatív tapasztalatok is, mert amikor az utcán hallom az embereket erről beszélni valahogy mindig az jön le, hogy ennél szipi-szupibb dolog nincs, aztán amikor mégsem úgy működik ahogy kellene akkor meg csodálkoznak.[ Szerkesztve ]
-
lucky07
aktív tag
Még mindig nincs megoldás az aktiválási problémámra már volt kontakt a supporttal ők újabb képet kértek a személyiről és selfiet.
Visszaigazolták hogy Ok az app töbször telepítve a kártya a kézben és még mindig azt írja hogy úton és nincs aktíváló gomb sehol.Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=lucky07 Üzlet menete: http://logout.hu/bejegyzes/lucky07/ha_uzletelunk.html
-
betyarr
veterán
még mindig van valami gebasz a curve-nél?banggoodon fizettem volna pp alá berakott curve kártyával,de nincs a pp-n a kártya listában a cure kártyám.
mod. pp-ben a kezelés menüben meg azt írja hogy "ez a kártya nem hitelesíthető".wtf?
mod2.: már a revolut fizikai kártyára is ezt írja már a pp...
[ Szerkesztve ]
-
kmarci25
veterán
válasz lucky07 #2004 üzenetére
Nekem megvan a gomb, de ha aktiválnám, akkor jön az üzenet, hogy tegyek alá kártyát ("To activate, verify a card that's yours & issued in Europe"), hiába van alatta 2 ilyen kártya már. A support pedug egész egyszerűen válaszra sem méltat, péntek óta, pedig már rá is kérdeztem és semmi. Tök jó, hogy ilyenkor úgy látszik, nincs megoldás, de még ezt se bírják mondani...
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
-
Clemi
veterán
válasz kokokka #1994 üzenetére
Az igazság az, hogy már én se használom a Curve kártyát, fizetésre legalábbis soha sehol, csupán arra tartom, hogy ha úgy adódna, akkor KP-t vegyek ki ATM-ből, mert ahol lehet ott az Apple Pay-t használom fizetésre. Eredetileg arra szántam, hogy csak ez az egy kártya a rövidgatyó zsebbe, vagy egy apró kis tárcába az igazolvány mellé és semmi brifkó, semmi telefon, csak minél lazábban mondjuk a vízpartra és az összes kártya biztonságban otthon. Sajnos szembesültem vele, hogy gyakorlatilag szinte minden nap jön az értesítő email, (feliratkoztam az értesítőre) hogy probléma van a szolgáltatás működéssel, vigyek magammal backup kártyát, majd egy óra múlva a következő, hogy a problémát kijavították, öröm és boldogság. Minden nap! Nem hébe-hóba, minden áldott nap van valami gond a rendszerükkel.
-
gzbotii
veterán
Nekem, február óta, egyszer utasított el fizetést, aztán 20 perccel később ment újra. Napin szinten használom a Curveöt is (Revolut, Simple pay mellett), több mint 1,5 millió folyt át a kártyán.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Lex Icon #2020 üzenetére
Ha valaki leírja a problémáját, azzal semmi baj. Amikor valaki egy hisztis óvodásként jön fekáliát dobálni, az más kategória.
Ha valaki leírja, hogy nálam működik rendesen, ezért még ő a hülye, az nem is kommentálnám.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
kmarci25
veterán
válasz kmarci25 #2014 üzenetére
Na, úgy látszik csak sírnom kellett itt fürdős k*rvaként (bekapcsolódva a fenti beszélgetésbe) és jött az email, abban a link. feltöltöttem a személyi fényképét és a szelfim is, és írtam nekik, hogy intézhetik. A levélben jött a bocsánatkérés is: "Thanks for getting in touch, I'm sorry for the delayed response. We're currently receiving a high volume of messages which means we're unable to respond to you as quickly as we'd like."
Remélem innen már gyorsabb lesz, mert egyelőre a kezdeti bizalom nagyobb része elszállt..."There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
sanzi89
addikt
Mennyi idő általában, mire egy igényelt Curve fizikai kártya megérkezik? Szeptember 10.-én igényeltem, és mivel semmilyen státuszt nem látok sehol, így két hét elteltével elkezdjek aggódni?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
betyarr
veterán
válasz betyarr #2007 üzenetére
valami nem kerek a curve-nél.próbáltam megint frissíteni pp alatt a kártyát,de nem történt semmi:ugyanúgy inaktív maradt és nem tudtam vele fizetni.aztán töröltem pp alól és megpróbáltam megint hozzáadni,de ez a szöveg fogad:
appból próbáltam elérni a supportot,de nem nyílik meg az új beszélgetés.
ilyenkor mi van? -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gzbotii #2021 üzenetére
Az enyémet, pl kommentáltad és nem rinyáló kurvaként írtam le, csak leírtam, hogy a 33 ezerért sok apró tételből cuftig megpakolt aldis kocsim kipakolása, majd azon termékek lehúzása és visszapakolása is elég idő, hát még akkor, mikor a tetves curve úgy dönt, hogy nem működik és emiatt mindenki engem bámul, hogy nincs fedezet a kártyán címszó alatt.
És mivel nem szoktam ideírni, de pont emiatt néztem be, hogy írják-e esetleg a többiek a hibát és mivel írták is, hát leírtam az én történetem.Leparkoltam, kikaptam a kártyát és bementem vásárolni , nem pedig azzal foglalkoztam, hogy viszek még kártyákat, mert mi van, ha ez nem is működik. És akkor kb azt értelmezni írásodból, hogy segghülye, aki csak a curve-vel megy vásárolni. Mintha nem ez lenne főreklámja ennek a cégnek, és letojom, hogy új cég, pont újként nem lehet ilyen hibákat generálni.
Egyszerűen nem vagyok hozzászokva, hogy engem egy ilyen megszopasson, főleg úgy, hogy ez nem is alap ingyenes fos kártya, hanem a black...Nekem ne akkor írjon az ájfonra üzenetet, ha nem sikerült a fizetés, hogy hálózati hiba van. B...ák meg ezt a szolgáltatást, ha ezt annak lehet nevezni.
1 órája telelöktem az autót, 28 ezret fizettem és működött, direkt ezt vittem be ma a shell-hez, ha most sem működött volna, ott helyben kettétöröm, mondtam is pénztárosnak. De ezt most megúszta.Szóval a lényeg, nem kell ám itt senkinek full hülyének, meg idióta rinyakurvának tartani, mert éppen nem nyal be csontig a curve-nek...
[ Szerkesztve ]
-
Lex Icon
senior tag
Ne haragudj meg, de innen úgy tűnik, hogy a Te szavaiddal élve magadat "szopatod" azzal, hogy azért se viszel magaddal tartalék kártyát, pedig a Curve esetén több is lenne.
Ezzel csak azt éred el, hogy köpködhetsz a Curve-re és neked rosszabb lesz, miközben ha lenne nálad egy másik kártya, akkor mosolyogva előhúzod és mindenki boldog.[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
Én se nyalok be csontig. Én is leírom ha van hibája. De nem is kapok agyvérzést, ha valami nem működik.
De Curveben (is) az a legszebb, hogy nem kötelező használni. Ketté is törheted, hidd el, nekem attól sem jobb, sem rosszabb nem lesz, ha te így éled meg.
A tapasztalatokat meg meg lehet írni nekik is, abból tanulnak. Vagy nem.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Lex Icon #2027 üzenetére
Nem tudom miből szűrted le, de pont az volt a lényeg, hogy az aldis vásárláskor ez most így alakult.
Ma viszont direkt a curve-vel fizettem a shell-nél, de ott volt a tárcám is a többi kártyával, pont az aldis szopattyú miatt, ha nem működik, akkor megsemmisül, de most simán működött. Ezt írtam.[ Szerkesztve ]
-
petipetya
nagyúr
Most délután nem volt az igazi a Curve. Kávéautomata és PayPal alatti fizetés elutasítva, mindkét esetben Revolut kártya volt alatta. A kávét jelnek vettem és annyiban hagytam, a netes rendelést utána közvetlenül PayPal alatti Revolut kártyával sikerült kifizetni.
"nincs rá lezsóidő"
-
MittuDomain_
őstag
válasz kokokka #1907 üzenetére
Most kerestem rá, van-e a PH-n Curve fórum, ugyanezért.
Nekem péntek óta nem hajlandó működni a Curve PP alatt, azonos üzenettel:Azóta 6 olyan rendelésem volt, amit "kényszerből" kártyaadatokkal fizettem, hogy ne bukjak az árfolyamon. A legviccesebb, hogy látja a pp a kártyát, tudja, hogy ez az elsődleges, mégsem tudok vele fizetni.
Az Alipay megy továbbra is.Írt már bármelyikőtök az angoloknak, mi a péló van?
Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
betyarr
veterán
válasz MittuDomain_ #2031 üzenetére
ugyanez van nálam is.appban próbáltam írni,de nem működik,nem nyit új beszélgetést.nem tudom miért nem jelzik ha hiba van...
-
Belba
őstag
válasz sanzi89 #2024 üzenetére
Én szeptember 9-én ígényeltem a kártyát és vééégre tegnap (szept. 24-én) érkezett meg....
Már én is aggódtam, gondolatban keresztet vetettem rá, hogy a postán elkallódott, tegnap már rá is kerestem mi van ha nem érkezik meg a kártya, hol kell reklamálni, amikor jött a fiam, kezében a napi postával, és ott virított a fekete boríték!...
Szerintem te is most fogod megkapni 1-2 napon belül!
Gyorsan el is végeztem az aktiválást (beírni a kártyaszám utolsó 4 számát), utána meg a kódot, és kész...
< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
betyarr
veterán
mivel még mindig nem tudom regisztrálni a curve kártyámat a paypal alá és még mindig nem tudok a curve appból kapcsolatot teremteni a curvvel,ezért írtam nekik üzenetet az oldalukon.kíváncsi leszek,hogy fognak-e (érdemben) válaszolni.ha nem,akkor lehet,hogy ezentúl felhagyok a curve használatával.
-
kokokka
őstag
válasz MittuDomain_ #2031 üzenetére
Igazából úgy 10 próbálkozás után hagytam is a fenébe, azóta meg elfelejtettem. Most megpróbáltam, de nem megy : se Revolut-ra nem tudom kivenni, se levásárolni nem tudom. Nem vág földhöz az a 10 font, de tök feleslegesen áll ott, inkább vennék rajta valamit. De ezzel még várnom kell úgy látszik
[ Szerkesztve ]
-
KTU
addikt
válasz betyarr #2034 üzenetére
support@imaginecurve.com
support@curve.app
Most nem írtam nekik, (főleg Revolut van nálam online vásárlásra) de amikor kellet, 45 perc múlva jött válasz, a felső e-mail címre írtam."Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
kokokka
őstag
válasz Lex Icon #2027 üzenetére
Igen. Így, hogy tudjuk mennyire megbízhatatlan a kártya biztos, hogy kínosan fogunk ügyelni rá, hogy legyen nálunk egy másik. Egy olyan, amit pont ennek kéne kiváltania. De lásd be, ennek nem így kéne működnie még akkor sem, ha egy fintech cég kártyájáról beszélünk. Nem azt mondom, hogy nem lehetnek néha fennakadások, hisz az mindig, mindenhol jelen van az életben, de mint írtam azért sem használom egy ideje, mert folyamatosan gond volt vele és én meguntam. Biztos, hogy nem vagyok vele egyedül, Eagle példája is mutatja. Csak sokan lehet, hogy le sem merik írni ide, mert egyből nekiestek a "panaszkodóknak" (akik nem is azok, csak elmondják a negatív történéseket is), és nem csak Te.
gzboti Topik gazda létére még Te is, pedig semmi olyat nem írt a kolléga, ami miatt úgy kellett volna reagálnod! És akkor még leírod utána :Ha valaki leírja a problémáját, azzal semmi baj.
Leírta, hogy járt. Mi ebben a szentségtörés? -
MittuDomain_
őstag
-
gzbotii
veterán
válasz kokokka #2037 üzenetére
"Csak sokan lehet, hogy le sem merik írni ide, mert egyből nekiestek a "panaszkodóknak" (akik nem is azok, csak elmondják a negatív történéseket is), és nem csak Te."
Olvasd el a topicban született 2000 hszt, ha gondolod.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
kokokka
őstag
válasz gzbotii #2039 üzenetére
Nem olvasom. A lényeg lejött, mióta itt vagyok. Azt is elhiszem, hogy idegesítő ha sokszor olyanokkal találnak ide ami egyértelműen le van írva mondjuk az összefoglalóban, és századszor is el kell magyarázni. Azt is, hogy topikkazda létedre több mindenre oda kell figyelned. De Eagle kollága hsz-ére adott kifakadásodat nem tudom megérteni. Semmi olyat nem írt, ami miatt ilyen hangnemben kellet volna válaszolnod. A fürdőskurvásozó kollégáról meg nem is beszélek....
[ Szerkesztve ]
-
kmarci25
veterán
Curve kártyánál is kell egy chi&pin-es fizetés elsőként, mint a revolutnál, vagy mehet egyből érintéssel?
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
kmarci25
veterán
Köszi mindkettőtöknek!
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
Lex Icon
senior tag
válasz kokokka #2037 üzenetére
Nem akartam volna tovább ragozni, de nem bírsz leszállni a témáról.
Leírom (bár gzbotli is leírta már), mi a különbség a rinyálás és a normális problémaleírás között, hátha előrébb jutunk. A problémaleírás az, ha a problémáról beszélsz pl.: nem működik, letiltott, elutasított, ezt írta ki, levonta, de hiba történt,... Remélem érthető ennyiből.
A rinyálás, mikor nem a problémáról beszélsz pl.: ez xar nem működik, milyen szolgáltatás ez már, mit képzel a Curve,... azaz amikor a xart dobáljátok.
Bele se gondoltok, a Curve-nél is emberek dolgoznak és feltörekvő fintech cégként valószínűleg nem állami hivatal mentalitással dolgoznak, mert hajtják őket a tulajdonosok és a befektetők. Újként egy ilyen bonyolultságú rendszert nagyon nehéz összerakni és üzemeltetni úgy, hogy rengeteg más cégtől és terméktől függenek (többi bank, kártyaszolgáltatók, internet, nemzetközi és helyi jogszabályok, ...)
Tehát valószínűleg nem a ti szívatásotok a céljuk, hanem egy minél jobban működő szolgáltatást összehozni, ami nem viszi, hanem hozza a pénzt. Ehhez elégedett felhasználók kellenek. Ezt nem nehéz belátni.
Mivel SW fejlesztőként hasonló cipőben vagyok, így látom a másik oldalt és a tieteket is. És azt is tudom, hogy együttműködéssel, türelemmel, tárgyilagos hibaleírásokkal sokkal gyorsabban lehet megoldás találni és előrébb lépni mindkét oldalon. A hibát pedig hozzájuk (is) kellene továbbítani, mert azt olvassák és tudnak rá reagálni.
Ezért is akadok ki a "rinyáláson", ami egyik fél érdekeit se szolgálja, csak olyan kocsmaszinten lereagálja az illető a dolgot, bele se gondolva, hogy neki egyre lilább lesz a feje, a probléma meg nem oldódik meg.
Ha ennyiből se világos, miért akadunk ki, akkor írd le a kérdésed és megpróbálok válaszolni.[ Szerkesztve ]
-
sanzi89
addikt
válasz sanzi89 #2024 üzenetére
Közben ma megjött a kártya, sikerült 1 perc alatt beaktiválni, az alatta lévő Revolut kártyámról már le is vettem az ATM-ben 70.000Ft-ot ingyen. Az App-ban nem látok lehetőséget a PIN kód módosításra, ezt hol tudom megtenni? Egy bármilyen bank ATM-jében ez megoldható?
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
kokokka
őstag
válasz Lex Icon #2046 üzenetére
Nem értelek! Az a rinyálás, hogy leírtam : nem használom, mert többször egymás után csalódtam benne, mert nem működött? Nem nem jól működött, hanem egyáltalán sehogy sem. Leírom, hogy értsd :
Nem működik = elutasít, megszakad, ledob úgy, hogy egyébként minden feltétel adott a fizetéshez, kivéve a Curve alkalmatlanságát. Persze, hogy szeretném használni, szerinted mi a fenének regisztráltam és kértem? Három kártyám van alatta, és csak azért nem négy, mert az OTP-s Maestro-t nem lehet regelni. De amikor többedszerre sem sikerül vele fizetnem, akkor miért ne tenném félre és használnám a bevált kártyákat? Ha téged folyton cserbehagy az autód és napokon keresztül minden nap áldott lerohad az út szélén, attól még ugyan úgy használod? Beleülsz bizalommal, hátha ma nem fogja megtenni? Szerintem nem, hanem megvárod, mígy a szerelőd aki ért hozzá megjavítja. Azt nem tudom, hogy a Curve szerelői hogy állnak de mivel, mint írtam nem dísznek szerettem volna a kártyát, majd megpróbálom megint használni. És reménykedni, hogy működni is fog. Hogy amire kitalálták, amivel bevonzottak minket, ami a szlogenjük az működhet napi szinten is.
Ez a véleményem, ezt írtam már korábban is, erre jött a fürdőskurvázás. Mi a fene ebben a rinyálás? Miért nevezed annak? Komolyan mondom, SW fejlesztőként lehet, hogy egy kis fórumetikát is át kéne venned, mert nem csak itt, de más topikokban is úgy szólsz hozzá számodra ismeretlen emberekhez, ami (lehet, hogy csak nekem, de) igencsak szemet szúr. Fennhéjazós vagy lekezelő és lenéző! Azt persze nem tudhatom, hogy a valóságban is ilyen vagy-e vagy csak az ismeretlenség mögé bújva játszod ezt, de nagyon nem szmpatikus, Mégha Téged ez nem is érkelel esetleg....[ Szerkesztve ]
-
Lex Icon
senior tag
válasz kokokka #2048 üzenetére
Röviden: A Curve (és a Revolut) kártya nem neked való, sajnos nem sikerült úgy megcsinálniuk, hogy a Te igényeidet kielégítse, ezért jobban jársz, ha mindkettőt eldobod/kiregelsz. Használd a hagyományos ker. bankok kártyáit, ha úgy gondolod, azzal kevesebb a hiba.
Mint korábban írtam, nem mindenki való béta-tesztelőnek, mert nem mindenki tudja elviselni a sorozatos hibákat.Ui.: az autós hasonlatod nagyon sántít, mivel tartalék autót nem tudok magammal vinni, míg egy + bankkártya sem nem nagy, sem nem nehéz ehhez.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Futás, futópályák
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Autós kamerák
- Filmvilág
- Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...