-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
István89
tag
válasz ricsi0307 #6794 üzenetére
Kíváncsi leszek, hogy neked milyen időkülönbséggel fogják visszatéríteni az összeget, mert én a vasárnapi két sikertelen vásárlásból, csak az egyik összegét kaptam vissza még kedden. Ma mondjuk megkaptam a keddi online és a vasárnapi sikertelen vásárlással együtt a képet a support-tól, bár azon csak egy sikertelen szerepel vasárnapról, mindenesetre a sablon mellé megkaptam most azt is, hogy dolgoznak, hogy az applikációban is sikertelennek mutassa, ha elutasítás történik.
Igen, ő volt az első, akinek ment a Google Pay még a hivatalos indulás előtt. Szóval 55744489 kártyákra a Curve helyett inkább a Curse kellene ráírni.
[ Szerkesztve ]
-
vodrosjozsi
őstag
Mióta ilyen szinten szarakodik a curve (a gpay dolog óta) azóta nem használom, visszaraktam a tokjába és ott csücsül a gépem felett.
Nem akarom kidobni meg a fiókomat megszüntetni, mert egyrészt hátha egyszer jó lesz alapon nem akarok fizetni egy új kártyáért.
Másrészt meg amilyen mostanában az ÜSZ hónapokba telne a megszüntetés
Néztem is, hogy miért van ennyi komment a curve topikban, hát láss csodát még mindig vannak olyanok (itt mindenki ) akik megfingatják magukat a használattal, kiborultok és mégis vásároltok ezzel utána is.
Kérdem én, hogy miért?Samsung Galaxy A35/Samsung Watch 4
-
pictigjis
Topikgazda
válasz vodrosjozsi #6803 üzenetére
en peldaul azert, mert minel tobb az elutasitas, annal tobb bizonyitekom van arra, hogy egy vodor fost er a magyar kartyajuk. aztan legfeljebb nem erek el vele semmit, es ugyanugy nem kapok uk kartyat
masreszt ha nem hasznalom, nem tudom meg azt sem, ha hirtelen javul a helyzet
[ Szerkesztve ]
-
MrPeekaboo
senior tag
válasz pictigjis #6804 üzenetére
A mostanában fennálló hibák ellenére UK bin-es kártyáról kísérletképpen megejtettem ma egy 5e Ft feletti web-es vásárlást. Az elfogadó oldalon eléggé sokáig pörgött a fizetési folyamat, már azt hittem eldobja, de aztán mégiscsak sikerült. Ritkán használom ezt a kártyát. Az iOS 12 alatti app crash-re ma jött javítás.
[ Szerkesztve ]
-
madrac
senior tag
válasz vodrosjozsi #6803 üzenetére
Nekem eszem ágában sem volt azóta használni, hál istennek van alternatíva. Nincs fölösleges pénzem, hogy azt is lenyúlják. Az idő előrehaladtával most már egyre kétségesebbnek is tartom, hogy a Curve házon belül rendezi a tranzakciókat és visszajuttatja mindenkinek amit idáig ellopott, bár ezért simán perelhető lehet elvileg... valahol...
Próbálok hadakozni az ügyfélszolgálattal azért, mert 1 tranzakció árával még mindig tartoznak. ugye 3 tranzakció volt összesen ehhez a vásárláshoz kapcsolódóan, az utolsónál a helyi kártyámmal sikerült fizetnem. Ezen kívül a bankomnál azóta is van 1 Curve által lezárt tranzakció, és egy ami azóta is függőben van. Ha más nem, írni fogok a helyi bankomnak is, hogy lopják a pénzemet. Hoci vissza! -
bbsofficial
aktív tag
Sziasztok,
December 1-én vásároltam Google Pay-el a Lidl-ben, elsőt elutasította, másodszorra sikerült, de a GPay, Curve és a KH felületén is kétszer szerepel, terhelődött is az összeg.
Írtam a hét elején az első tranzakciónál, a "Questions about this transaction" menüpontnál, azt a chatet hol találom meg? Nem oda kellett volna írnom?
Nekem még UK Bin-es a kártyám.
köszi!
[ Szerkesztve ]
-
zerodot
aktív tag
válasz bbsofficial #6807 üzenetére
De oda kellett, aztán ha válaszolnak, azt megkapod emailben (is). Nekem most legutóbb 4 nap után jött válasz a supporttól.
Az appban egyébként alul Account -> (jobb felül) Settings -> (Support) Help -> jobb felso sarokban ilyen "lista" ikon -> es mar ott is vagy a My tickets menuben
Itt kell latnod az osszes eddigi ticketedet.[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
válasz olizatriznyá #6812 üzenetére
Nekem is volt ilyen, de nem tudom megmondani, hogy mitől javult meg. Lehet, hogy ezen is segít az app data törlése. Mindenesetre ha jön válasz, az e-mailben is megérkezik, úgyhogy ha e-mail nem jött, akkor még valószínűleg nem is válaszoltak.
-
Tegli
újonc
válasz left177 #6782 üzenetére
Szia! Az üzenet megtévesztő, nekem is végig kellett mennem az azonosításon. Gratuláltam is nekik magamban, hogy ezt nem képesek automatizálni vagy proaktívan szólni, napokig vártam a supportra hogy közölje mit kell tennem, és utána egy hetet hogy közöljék aktiválhatom a kártyát. Aminek semmi értelme nem volt, mert nem használható semmire
Minden esetre online fizetésre addig használhatod a virtuális kártyát, ha működik.
-
pictigjis
Topikgazda
na jó, ez a magyar bin-es kártya kvázi nem működik készpénzfelvételre... ma is 19 ezret próbáltam felvenni, erste helyett direkt cib automatából. levonás megtörténik, persze az atm aztán kiírja, elutasítva
ez egyszerűen nevetséges, valami iszonyatosan elba--ódott ezeknél
-
szakmaster
tag
válasz pictigjis #6816 üzenetére
Én több, mint 1 évig nagy megelégedéssel használtam a Curve-öt, GPay alá volt betéve a kártya és néha euro-t is vettem fel vele ATM-ből. Mióta viszont nálam is megszaporodtak a problémák, inkább hanyagolom a uk bin-es kártyám, helyette a revolut kártyát tettem be GPay alá és azzzal eddig nem volt gondom. Sajnálom, mert jó volt, de így nem használom.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz balinlin #6818 üzenetére
nem szamit, csak a multkor erstenel jartam porul, most ki akartam probalni mast. egyreszt tanulsagos lehetett volna (esetleg), ha ebbol sikerul felvenni, de ugyanigy jelenthetett volna valamit az is, ha ebbol sem jon ossze. igy gondolkoztam, es a masodik jott be. ennyi veletlen egybeeses, meg pont aznap, abban a masodpercben torteno rendszerhiba nincs. minden 2-3. tranzakcioim hibara fut, terminaltol, atm-tol, mindentol fuggetlenul
-
Oliverda
félisten
válasz szakmaster #6817 üzenetére
5375 9000 az eleje?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Oliverda #6820 üzenetére
Igaz nem tőlem kérdezted, de nekem is ugyanilyen kártyám van, amit a Google Pay magyarországi bevezetése (micsoda oximoron) előtt mosollyal az arcomon használtam a Google Pay alkalmazással, most pedig (most abban ne menjünk bele, hogy miért töröltem) nem tudom felvenni.
Látom aktív vagy a Curve community-n is. Másol is ilyen k@ki a helyzet? Úgy értem más - a Google Pay által nemrég felvett - országokban is?
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz <Adamsky> #6821 üzenetére
Nem tudom, de nekem ez kivételesen inkább a Google szerencsétlenkedésének tűnik. Amit eddig láttam és olvastam, az alapján az egész itthoni Gpay launch inkább hasonlít egy gyenge tragikomédiához, mintsem egy rutinos multi profi termékbevezetéséhez. Nálam az ugyanilyen BIN-es kártya hibátlanul működik Apple Pay alatt, megmagyarázhatatlan decline-om pedig legalább fél éve nem volt átlag 2-4 fizetési tranzakció mellett.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Oliverda #6822 üzenetére
Nem akarom védeni a Google-t, de az én tapasztalatom az, hogy a három nagy fintech - Curve, Transferwiae, Revolt - közül utóbbi működik csak problémamentesen a többek között Magyarországon is bevezetett GPay verzióval (vagyis nincs app, hanem a fiók-szolgáltatásokba integrált Pay-el kellene együttműködnie az adott kártyakibocsátó rendszerének).
Az más kérdés, hogy app. nélkül (amit az elején folyamatosan tiltottak) nagyon foghíjas a szolgáltatás, ill. körülményes annak használata. -
Somatom
veterán
válasz <Adamsky> #6823 üzenetére
Nem tudom, hogy mi az oka, de nálam eddig tökéletesen működik a Curve (mögötte Revolut) kombó. A G. Pay app folyamatosan deaktiválja magát, de ez nem befolyásolja a telós tranzakciókat. Sztem már maga a deaktiválódás is a Google szerencsétlenkedésére utal.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ricsi0307
senior tag
Na meg is jött a visszatérítés az OTP számlára így gondolom a bank intézte mert a Curve appban semmi jele ennek. Mindenesetre én most betettem a fiókba a kártyát, hogy még csak késztetést se érezzek a használatára. Az meg hogy GPay lenne a ludas, hát nem hiszem. Ma pl. Burgerking appban GPay alá rakott OTP-s kártyával fizettem és érdekes módon semmi gond nem volt. Valami nagyon el lett cseszve a Curve részéről, az hogy most direkt foglalják be a pénzt vagy sem azt nem tudom, de számomra is nagyon gyanus dolog hogy pont náluk "lebeg" a beterhelt összeg. A gond az hogy így most sokaknak, többek közt nekem is megingott a bizalmam bennük, én nem szeretnék hétvégén egy bevásárlóközpontban a kasszánál azért gyomorgörcsel csippantani hogy akkor most vagy sikerül vagy nem, mindezt úgy hogy a levont, de el nem fogadott összeghez több napig nem tudok hozzáférni. Mindezt 1% cashbackért ha olyan helyen vásárolsz. Hát kössz nem.
-
spider23
aktív tag
Na tegnap kipróbáltam curve revolut gpay nfc fizetést telefonnal. EuroFamily és Lidl. Mind a két helyen tökéletesen működött.
Kérdés :
Előtte curve alatt be volt állítva a Lidl a vásárlás után az 1%os visszatérítés. Viszont az appban nem látszik hogy valami történt volna. Ez hogy működik? -
emeritus
tag
válasz Somatom #6830 üzenetére
Nem javaslom a frissítést, ha megfelelő működést tapasztalsz és nem zavar, hogy időnként eltűnik az app. Úgy érzékelem, hogy a GPay eltünése miatt végzett frissités után jelentek meg (itt is) panaszok: a friss GPay nem tűnik el, de a "banki" appokkal nincs teljes harmoniában.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
-
K Norbi
addikt
válasz István89 #6833 üzenetére
Én nem bírok vele.... [link]
TW, és Curve 1x alátudtam tenni.
Azóta semmi, nem tudom megint. Jó töröltem a fiók alól. De ettől be kéne megint vegye.
Revolut bezzeg megy.Még várok, ha nem fog menni, kb tavasszal elfogom hagyni véletlenül a TW kártyámat.
Új kártyaszám stb.
Hátha bevenné Más ötletem nem lesz.Mennie kéne.
De mégse megy, sehogy.[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
válasz emeritus #6834 üzenetére
Igen, de nekem amikor "eltűnt" az app, akkor is rendben volt a fizetés. Az sikertelen Gpay tranzakciók pedig nem a Gpay miatt vannak, hanem a Curve miatt.
A Curve-vel én is sokat szenvedtem, mire sikerült hozzáadni.
Curve support-nak lehetne írni, hogy mi a gond, bár sok jóra ne számíts, de azt írod, hogy a fiókszolgáltatás alatt sincs ott Google pay. Eddig volt? Az fura, hogy volt, de már nincs. Próbáld a pay.google.com hozzáadni a kártyát.
[ Szerkesztve ]
-
Krethx
aktív tag
válasz SzabóTamàs90 #6840 üzenetére
Nekem is azzal kezdődik a kártyaszámom mint neked. (UK BIN ) Napi szinten használom és nincs problémám. (szerencsére) Több mint egy éve használom és az elején volt kettő elutasításom. Azóta minden rendben van. Ha majd nekem is elkezd vacakolni akkor én félreteszem egy időre.
Mac mini M2 Pro 32GB/1TB - macOS Sonoma | iPhone 12 / 14 Pro 256GB - iOS 17 | Apple TV 4K 128GB - tvOS 17 | Watch S9 45mm - watchOS 10 | PlayStation 5 / 3 / 2 Network Adaptor 80GB HDD-OSD | Amiga 4000D Cyberstorm Mk-II 060 50MHz 128MB RAM/120GB-HDD/32GB-CF - AmigaOS: Workbench 3.1
-
Krethx
aktív tag
válasz SzabóTamàs90 #6840 üzenetére
"Nekem 9000£ az egyösszegű limit"
Nálam is.Mac mini M2 Pro 32GB/1TB - macOS Sonoma | iPhone 12 / 14 Pro 256GB - iOS 17 | Apple TV 4K 128GB - tvOS 17 | Watch S9 45mm - watchOS 10 | PlayStation 5 / 3 / 2 Network Adaptor 80GB HDD-OSD | Amiga 4000D Cyberstorm Mk-II 060 50MHz 128MB RAM/120GB-HDD/32GB-CF - AmigaOS: Workbench 3.1
-
pictigjis
Topikgazda
válasz SzabóTamàs90 #6840 üzenetére
uk bin-es kartyaval is jelentkezik ez a hiba??? ne maaaar, kezdem erteni, miert nem valaszolnak 8 napja a leveleimre. holnap mar a complaints@-ra irok
-
lehella
senior tag
Végére ért a sztorim, Dec 6-án volt 3 elutasított tranzakcióm az Auchanban, melyből kettőt már másnap viszontláttam a bankszámlámon. Múlt kedden írtam a Curvenek az anomáliáról, pénteken átadták a pénzügyi csoportnak az ügyet, ők meg szombat este refundedba tették a tranzakciómat, ami mostanra került vissza a bankszámlámra. Most minden sztornózva lett. Ezzel indokolta a Curve az esetet
I'm sorry you were charged in error. This happened because the merchant only sent an authorisation request for the transaction and didn't follow up with a message to say that the transaction failed, which meant Curve unknowingly processed the payment anyway.www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
interfész
tag
sziasztok!
Most kezdtem a Curve al ismerkedni. Elsőnek Revolutra akartam utalni mert most az Unicreditből nem megy egyből... 3ds miatt...
szóval utalnék de eur os számlának látja a curve os kártyát a revolut meg forint...
Át tudom tenni Forintra? (bár Én úgy látom hogy forint mert HUF ot ír mindenhol...)
Minden ami számítástechnika, PC-k építése, szerelése, diagnosztizálása, alkatrész beszerzések, hálózat, stb. Érdeklődni lehet: 06-20-212-0898 A termékeket itt lehet átvenni: 1039 Árpád utca 64, H-P 9-16
-
K Norbi
addikt
Sziasztok!
Curve kártyát beraktam a G pay alá.
Aztán pár nap múlva kitöröltem.
"Sajnos"Azóta sehogy nem tudom ismét berakni.
Hiába fent a G pay app.
Elindítom onnan, nem érkezik sms. mint először 1x jött.Ennek annyi?
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Háztartási gépek
- Óra topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- SSD kibeszélő
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Már 70 millióan nézik a Netflix reklámos csomagját
- Farming Simulator 25
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Gamer PC! I7 6700K / GTX 1070 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- HP ProDesk 400 G5 Mini PC, I5-9500T, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10, WIFI, SZÁMLA, GARANCIA
- Apple Iphone 13 PRO MAX/Sierra Blue/256GB/KÁRTYAFÜGGETLEN/AKKU 88%/Patika állapot
- Csere-Beszámítás! Gamer PC! I3 10105F / GTX 1070Ti 8GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- SAMSUNG FLIP3 8GB/128GB FEKETE, ÜZLETBŐL, GARANCIÁVAL
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest