-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Oliverda
félisten
válasz pictigjis #7203 üzenetére
Erre értettem, hogy a probléma valószínűleg mélyebben gyökerezik, mintsem, hogy gyorsan meg lehessen oldani. Gondolom, elég sok panaszt kapott és kap emiatt a support, ezért kétlem, hogy alacsony prioritású lenne.
Amúgy ezt most kaptam:
"The Engineering team have identified and resolved the issue that was causing certain Curve cards with Hungarian BINs to decline. Now that this has been fixed, these cards should work as usual again!
We’re still looking into the HUF currency issue and will hopefully have an update on this soon too."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz pictigjis #7207 üzenetére
"That’s right, the GBIT issue is still ongoing but the Engineering team have it on their priority list. We still can’t give a timeline for when they’ll be able to resolve this but they’ll be getting to it ASAP!"
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
pictigjis
Topikgazda
-
Oliverda
félisten
válasz pictigjis #7212 üzenetére
Jelenleg ráfizetéses a helyzetük. Nem csak neked ajánlottak fel pénzt kompenzáció gyanánt, hanem azoknak is, akik valamelyik havidíjas csomagban vannak. Ennél nagyobb motiváció nem kell. Gondolom, a kezdetekkor fontra írtak meg mindent, most pedig alapvető kódokhoz kell hozzányúlni, ami egy pénzügyi szolgáltatásnál nem triviális.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Blamazs #7216 üzenetére
hany ilyen alkalom/nap volt, amikor ilyen elmenyed volt? szerintem nem sok a uk bin-es kartyaval. mi, magyar kartyasok tudjuk, milyen az, amikor szarul mukodik a curve
januar ota raadasul meg azok is jobban mukodnek, szoval nem tudom, mire varsz abszolut 100 szazalekos hibamentessegre soha, semmilyen kartya nem (lesz) kepes
-
huliganboy
addikt
Sziasztok!
Pár hónapja követem a topicot, és folyamatosan bizonytalanodtam el az idő folyamán
2020 október végén rendeltem egy blue kártyát, pusztán kiváncsiságból és a mobilfizetés lehetőség miatt. Az aktiválás nem sikerült a kártya utolsó 4 számjegyével, folyamatosan hibát dobált, így 2020 december 05. napján írtam a supportnak.
2020 december 10.-én kaptam egy üzenetete az ismert selfi, szemig azonosításhoz, amit meg is csináltam és jeleztem is nekik.
2020 december 20.-án ismét írtam nekik, de semmi válasz.
2020 december 29.-én ismét írtam nekik, erre 2021.01.05. napján érkezett válasz, mely szerint látják és 1 napon belül javítják a dolgot.
2020.01.06. napján tudtam aktiválni az alkalmazásban a kártyát, melyet a gpay is beszippantott!
Eddig az alábbi vásárlásokat folytatttam:
Kártyás vásárlás: 3 db
Mobil NFC: 5 dbLegkisebb érték 380 HUF
Legnagyobb érték: 28K HUFEgyelőre mind sikeres volt!
Dupla levonás a netbankomban nem látszik!
Plusz költség levonása nem látszik.
Eurofamily (Ecofamily) terminál kérdezte meg, hogy GBP nemben kívánok fizetni, a többi helyen nem volt kérdés, és a pirossal ezt el is utasítottam.Kb ennyi, remélem így is marad, mert itt párótoknak eléggé cinkes a helyzet így én is tartok ettől.
Üdv
-
pictigjis
Topikgazda
válasz huliganboy #7219 üzenetére
mekkora mázlid van! október végén rendelve ezek szerint uk bin-es kártyát kaptál
-
Tegli
újonc
Sikerült ma befizetnem vele a CASCO-m. Igaz ez nem jelent semmit, mert ezt novemberben is sikerült Az igazi teszt majd egy bolti vásárlás lesz.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz huliganboy #7222 üzenetére
hihetetlen, hogy akkor ilyet kaphattál, nagyon vigyázz rá
-
pictigjis
Topikgazda
válasz huliganboy #7224 üzenetére
neked kell kiválasztanod három üzletet az appban, ezekben 90 napig egy százalék visszatérítést kapsz
az egy százalékokat a curve cash egyenlegen írják jóvá fontalapú elszámolással (100 curve pont = 1 font)
-
PitareNeyba
újonc
válasz huliganboy #7219 üzenetére
Az appban a kártyalimitre mutat Neked valamit/bármit?
Minden bonyolult problémára létezik egyszerű, könnyen érthető, téves megoldás.
-
huliganboy
addikt
válasz PitareNeyba #7227 üzenetére
-
pictigjis
Topikgazda
válasz huliganboy #7228 üzenetére
csak ez a szöveg jön be? semmi más nincs ott? card limits -› see details (ha van)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz huliganboy #7230 üzenetére
ez is egy nagyon gyakori hiba mostanában sajnos. itt kéne látnod a konkrét limitjeidet (napi, havi és éves, bár a középső jelenleg ki van lőve néhány usernél. a feleségemnek ezzel szemben továbbra is van olyanja, szóval elég nagy a szórás abban, mit mutat az a menü. az, hogy semmit nem mutat, az viszont hiba)
-
Somatom
veterán
válasz pictigjis #7233 üzenetére
Pedig, így van. Az elején nekem sem mutatta, később jelent meg.
Más.
Ma kétszer is hibát rezgett a telóm Gpay fizetésnél. Feloldottam, megjelent egy Curve kártya, meg hogy most már használhatom és működött. Ez nekem új, eddig nem volt ilyen.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz huliganboy #7235 üzenetére
Igen, gondoltam, hogy ez a szitu. Csak az a fura, hogy az első után egyszer fizettem és a következőnél megint kellett neki. Mondjuk, az a második 15 rugó fölötti volt. Majd figyelem, hogy mikor kéri megint.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
István89
tag
Limitek nekem októberben még látszódtak és regisztráció véglegesítése után kb 2 hétig láttam is, akkor még 185 000 volt a napi limit. Sokaknál össze vissza van, nem hiszem, hogy újoncoknál jelenik meg ez rosszul, akkor nekem se jelent volna meg 2 hétig jól.
Olvastam itt a jó híreket, hogy megoldották a problémákat a magyar kártyákkal, és gondoltam kipróbálom, de korai volt részemről az öröm vagy lehet még túl hamar próbálkoztam. 4 próbálkozás volt, ebből 2 online és 2 Gpay-en keresztül, 1-1 sikertelen fizetés mindkét oldalon. Ráadásul a sikertelen Gpay fizetést szokás szerint terhelte is, viszont pozitívum, hogy az egyik online fizetés ~8 000 Ft összeg volt.
-
LógaGéza
veterán
Megérkezett a kártyám, applikációban rámegyek, hogy Activate Card, kéri az utolsó 4 számjegyet, beírom, és kidobja, hogy ellenőrizzem, hogy enyém-e a kártya, és hogy Európában állították ki... Ezzel mit tudok tenni a supporton kívül?
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
veterán
-
Blamazs
senior tag
válasz huliganboy #7244 üzenetére
Ma lidl-ben fizettem. Elsőre nem volt ok, de nem terhelt be semmit. Másodikra jó lett GPay-en keresztül.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #7209 üzenetére
többé-kevésbé nekem is megírták most ugyanezt (a 30 font/90 nap metalról még nincs hír/döntés)
I'm glad to say the issue with your payments declining has now been identified and fixed by our Engineering Team and you should be able to use your Curve to complete payments as normal.
Regarding the other issues you've been experiencing (with the "Go Back in Time" feature), these are still being investigated by the Team and we will give you an update on this as soon as possible.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Csere-Beszámítás! Gamer PC! I7 6700K / GTX 1070 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- HP ProDesk 400 G5 Mini PC, I5-9500T, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10, WIFI, SZÁMLA, GARANCIA
- Apple Iphone 13 PRO MAX/Sierra Blue/256GB/KÁRTYAFÜGGETLEN/AKKU 88%/Patika állapot
- Csere-Beszámítás! Gamer PC! I3 10105F / GTX 1070Ti 8GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- SAMSUNG FLIP3 8GB/128GB FEKETE, ÜZLETBŐL, GARANCIÁVAL
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest