- Íveli az Oppo a Reno 12 és 12 Pro kijelzőjét
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Netfone
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
ph A külsejüket tekintve Trident Z sorozatból merítő modulpárok 32, 64 és 96 GB-os csomagokban vásárolhatók majd meg.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
chess001
aktív tag
válasz Puma K #55409 üzenetére
Majd nézz erre rá:
https://bmwe39.blog.hu/
Csak úgy elméletileg: veszel egy V8-at, elektronikával komplett hajtással, fékekkel. Nyilván felújítod, beépíteted egy műhellyel, ügyesen bekötik az elérérő kötegeket is, felprogramozzák, ha már minden stimmel és nincs karácsonyfa a kormány mögött, minden dokumentáció, származás, regadó, stb rendben van, akkor mehetsz szigorított műszaki vizsgára és minden egyes alkalommal amikor igazoltatnak mutogathatod a paksamétát a rend őreinek. Javítom magam, egy M5-öst olcsóbban megkapsz és nem csak évek múlva használhatod.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Puma K #55409 üzenetére
Ha magadnak megcsinálod és nem akarsz papírozni, akkor stroker build esetleg (amennyiben ez a motor megengedi), de az sem egyszerű menet és nem hivatalos. Szerintem jobban megérné 30i-t tenni bele, ha már valamit, de méginkább várni, amíg felbukkan a piacon egy tetszetős darab és azt megvenni, olcsóbb megoldás és mégis értékesebb a végeredmény.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Puma K #55431 üzenetére
Van a gyári BMW, ami igazából Lemförder, van a Lemförder, mint gyári beszállító, aki saját név alatt árusítja ugyanazt, és vannak az utángyártók, akik közül egy minőségi például a Meyle HD.
Ergo, ha veszel egy gyári BMW-t, akkor igazából egy Lemfördert veszel BMW dobozban felárral, néha akár sokszoros áron. Ha Lemfördert veszel, akkor pedig szintén BMW gyári alkatrészt veszel olcsóbban, és előfordul, hogy még a BMW-logót/-cikkszámot is megtalálod, vagy pedig ennek az utólagosan kimunkált helyét.Tehát ezt a kérdést én a következőre egyszerűsíteném le:
1. Ha nem számít az ár és kell a placebo meg a lelki béke, akkor gyári BMW
2. Ha az ár és minőség egyárant számít, akkor a gyári beszállító
3. Ha nagyon számít az ár, akkor random olcsó aftermarket, aztán lehet szerencséd is, mert azok közül sem mind rossz nyilván, de ott már simán belefuthatsz gyenge minőségbe, rosszabb illeszkedésbe/méretezésbe, igénytelenül megmunkált/nem utómunkázott/sorjás darabokba, hiszen ezek a gyártók már jellemzően nem rendelkeznek az autógyártó által készített specifikációs dokumentummal, hanem a legjobb tudások szerint megalkotják a terméket -
veterán
-
-
p0lip
tag
válasz Puma K #56084 üzenetére
Szia! Előre, ha közel biztosra akarsz menni gyári tárcsa/betét, hátulra szintén mondanám a gyári párost, de itt szerintem jó lehet egy normális gyártóé is, TRW, Pagid, stb.
És íme Ezredes úr ajánlásai, amit éppen nekem címzett: https://prohardver.hu/tema/bmw_club/hsz_54592-54592.html
https://prohardver.hu/tema/bmw_club/hsz_54596-54596.html[ Szerkesztve ]
-
Puma K
veterán
válasz Puma K #55475 üzenetére
"Az autó rendben volt 3 héttel ezelőttig amikor is elkezdte azt csinálni, hogy gyorsításkor, menet közben tempót tartva és lassításkor remegett menet közben az autó. Fékezéskor ez még jobban érződött.
A remegést utasként is lehetett érezni. Én meg főleg a kormányon és a váltón keresztül. Alacsonyabb tempónál városi menetelés közben kevésbé vagy egyáltalán nem érződött, de 90-100 felett és 170-ig bezárólag érezhető volt."
Azóta nem tapasztaltam a jelenséget mióta cserélve lett az elmúlt hetekben mind a négy féktárcsa és az összes fékbetét. Plusz a két hátsó rugó.
Hátha segít valakinek...
[ Módosította: Intruder2k5 ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
insight
aktív tag
válasz Puma K #57415 üzenetére
Nekem meg egy hosszú hetedik is kéne 😂
4.27 a diffi áttétele, 130-nál 3000 felett forog, és alapból úgy közlekedek vele, hogy 1, 4, 6. Városban 50-nél már kéri a 6.-at. Cserébe persze jól gyorsul, harmadikban is nyikkannak a gumik, és PONT EZÉRT veszek bele sperrdiffit
mondjuk a váltó áttétele azért ilyen, mert egy roadstert kanyarvadászatra terveznek, és abban az 50-100 km/h tartományban pont lehet gépészkedni eleget.[ Szerkesztve ]
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / 944 '86 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz Puma K #57424 üzenetére
Szerintem vedd az olcsóbbat, ha ilyen gyakran cseréled, akkor tökmindegy, csak 5W-40 legyen. Abban legyél biztos, hogy a forrás jó, és nem gagyi hamisítványt kapsz.
Amúgy én nem ragaszkodnék a Castrolhoz, a Liqui Moly, Mobil, Eneos, stb ugyanolyan jó, csak a viszkozitás stimmeljen.aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / 944 '86 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
H.Ezredes
őstag
válasz Puma K #57424 üzenetére
LL01-es olajat rakj bele.
Mi a bajod a műanyag kerekessel ??????? A gyári vízpumpák is azok és az élettartamuk ~10év 200E Km simán. Nem szenvedsz hátrányt a műanyag lapátossal.
(nálam N52-nél nagyjából minden harmadik-negyedik olajcserénél érdemes lenne cserélnem.)
Ha egy olajcsere 30E Km akkor valóban mert egyébként 100-120E Km között ajánlott cserélni. Ha 10 ezrenként cserélsz olajat nagyon-nagyon túlzás az,hogy 30-40E Km után cserélhetnél vízpumpát....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz Puma K #57806 üzenetére
Szerintem a majdnem 3 milliós költségvetésbe azért annyi minden belefér, igazából ízlés kérdése.
Ahogy fentebb írták utazni teljesen jó egy 2.0 td, de vagány második kocsinak?!
Mx5be nem fér bele mindenki, de ennyiből tényleg az a legizgalmasabbnak hangzó-én még nem próbáltam...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Anaren91
senior tag
válasz Puma K #58083 üzenetére
Hasonló jelenség volt nekem is. Két motortartó bak lett cserélve, 2 stabpálca, stabrúd szilentek, meg egy futómű beállítás. Nem tudom végül melyik oldotta meg, de mostmár nem érzem De lehet a gumi is, ha meg tudod cserélni az elsőt a hátsóval esetleg próbáld meg.
Vagy esetleg vidd még el egy vizsgabázisra a kocsit, ott meg tudják nézni a nyúzó padon, hogy minden rendben van-e a futóműveddel.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
-
Vaze
őstag
válasz Puma K #58758 üzenetére
Azt meg nem tudom,Juliusban kezdjuk a szalonok felkereseset.
Nekem a lenyeg az,hogy minimum akkora csomagtere legyen,mint a jelenleginek.
Minimum 2 literes diesel,es automata valto legyen (mar nem szeretek valtogatni)
Nezegettem,Merci,Audi,Skoda,Seat,Bmw sem kizart.Juliusban valoszinu mar megtudom mondani a kivalasztott autot.MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
Anaren91
senior tag
válasz Puma K #59230 üzenetére
Pont most volt itt haver. Neki egy E92 30d-je volt még amikor utoljára találkoztunk. Eladta, mert már megunta, hogy állandóan költenie kellett rá. Mondjuk ő rúgta is rendesen szegény autót, húzva is volt 280-300 lóerő környékére. Elvitte a turbót felújíttatni, aztán beszart a kuplungja. Bár nem is csodálkozott mert szerette állórajtból elrúgdosni meg driftelgetni vele...Most vett egy 16-os 370Z-t 3.7 V6. Azt mondta ezt már meghagyja gyárinak, mert nem akarja szétrúgni. Hát kíváncsi vagyok meddig bírja majd, hogy nem nyúl hozzá
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Carlytoo
aktív tag
válasz Puma K #59374 üzenetére
UPDATE:
A korábbi kommentemnél felvetettem egy automata váltó problémát (E39 530D GM váltó).
Tünet: Ötödik sebességből negyedikbe történő váltásnál egy kisebbet ütött a váltó, illetve tempomat 110/130-nál ingadozott a fordulat és kicsit rángatott az autó néha.
A probléma megoldódott egy váltó adaptálással és egy teljes átmosásos olajcserével. Most szépen vált és megszűnt az ingadozás is. Egyelőre tesztüzem van, de remélem marad így. Amin én meglepődtem az-az volt, hogy kérte a szervizes srác, hogy 14 liter olajat vigyek. Kérdeztem is, hogy nem 8.5 liter megy bele a váltóba? Mondta, hogy az átmosásnál ennyit el is fogunk használni és tényleg úgy lett.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz Puma K #59386 üzenetére
Köszi az ajánlást. Ápril. 30.-án megyek hozzájuk. Természetesen teljesen költségmentesen megcsinálnak mindent. Wallis Motor Duna. Még egy plusz dolog, hogy ott szervizelték sokat korábban és megkapom a teljes szervizelőéletet.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs