- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Carlytoo
aktív tag
Sziasztok!
E39-ről írnátok tapasztalatokat? Egy benzineset szeretne haverom venni, de túl sok tapasztalata nincs vele.
Köszönöm.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz dellfanboy #51498 üzenetére
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
Sziasztok,
Úgy néz ki, hogy beszerzek magamnak is egyet. Konkrétan egy E39 520d-ről lenne szó. Tud valaki tapasztalattal szolgálni a típusról?
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
Köszönöm szépen a válaszodat. Megmondom őszintén ,hogy mindig is tartottam ezektől a típusoktól. Viszont hozzáteszem, hogy az az 520d, amit néztem immáron 10 éve szerelőmnél van. (Nem a szerelőmnél van 10 éve, hanem 10 éve ő a szerelőm ) Soha nem csalódtam benne és soha nem vágott át. Meghalt a tulaja az autónak és így jutott hozzá. Magának csinálta meg, de neki van több autója és az asszony nehezményezi. Mindent kicserélt benne, ami problémás lehet (kormánymű, adagoló, komplett hátsó futómű ...stb...). Mentem vele egy próbakört és beleszerettem. Jelenleg egy Citroen C4 Pallas-om van és hiába újabb az autó nem is lehet hozzá hasonlítani. Lekérdezetten valós 240.000 km-el. Nagyon jó áron adná oda egy általam fél éve tett szívességért cserébe. A kettős tömegű lendkerék is hibátlan benne. Hozzá hordom amúgy is az autóimat, tehát ha valami lesz vele akkor ő tudja rögtön szervizelni. Amúgy én nagyon szervizbehordós fajta vagyok. Bármit meghallok vagy érzek azonnal viszem és emiatt nekem eddig az összes autóm hibátlan állapotban volt. Illetve még valami ami fontos. A kasznija hibátlan törés - és korrózió mentes.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz CharlieDrop #52745 üzenetére
Valószínű, hogy ez is el fog törpülni amellett, mikor egy franciával felülsz a sz*pó ágra.
Első fél évben: Két lámpatest (csak a gyári 2* 90.000, bambival találkoztam) + kettős tömegű + turbó csere. Mindig van valamilyen elektronikai probléma. A futómű is szereti megadni magát, mivel elég sokat megyek. Tehát tudom ,hogy a használt autók ráköltősek."No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz CharlieDrop #52747 üzenetére
Igen, de a kettős tömegű anyagköltsége kuplungszerkezettel együtt (gyári új) 300 körül volt. Ráadásul a részecskeszűrő is egy nagy probléma lehet később.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
Sajnálattal olvasom ezredes sorait. Ítélkezni és okoskodni nem szeretnék. Tényleg mindenki vezessen megfontoltan és óvatosan. Ha 10 perccel később is, de érjünk haza. Legyen neki könnyű a föld.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
Sokan nem értik, hogy miért történik ennyi baleset az ünnepek előtt/alatt. Olyanok is hibáznak, vagy csak szimplán áldozatokká válnak, akikről ez majdnem elképzelhetetlen. Az emberek elméje megbomlik ettől a sok sz*rtól. Dekoncentráltak lesznek. Tele van gonddal és a következő hetekkel a fejük és nincsenek ott abban a helyzetben , ahol nagyon kellene. 1 hiba és vége. Ez történt most is. Tele volt a feje mindennel. Nem volt tiszta. Itt nem alkoholt vagy egyéb más szereket értek. Ennyi elég is volt, illetve a hozzá tartozó külső tényezők, hogy elvágják élete fonalát.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
E39 520d update:
Teljesen át lett nézve az autó. Egy vákuumcsőt kellett benne cserélni eddig pluszban. A többi elvileg hibátlan. Állítása szerint nagyon ritka jó állapotban van. Egy idős úr weekend autója volt, aki sajnos elhunyt és a hagyatéki tárgyalás végeztével a család áruba bocsátotta. Hétfőre lesz kész a teljes diagnosztika plusz az esetleges javítások, műszaki vizsga, amit a család áll(az ő akaratuknak megfelelően). Utána hétfőn este megkötjük a szerződést és viszem az autót. Remélem nem untattam ezzel senkit, csak már alig férek a bőrömbe 😇
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz CharlieDrop #52803 üzenetére
Az E60-tól elriasztottak.
Bocsi ha kicsit rosszabb a minőség, főleg a beltéri. Ha valaki esetleg kíváncsi lesz rá, akkor az alapos takarítás után még rakok fel képet.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #52805 üzenetére
Én nem tudom. Nekem tetszik, de akivel beszéltem az nagyon szidta. Lehet rászaladt a csecsre vele. Volt egy 530d-je. Mondta, hogy a kettő közül inkább a 39-et vegyem, persze megfelelő körültekintéssel és utánajárással. Ez megvolt. 3-4 hónapig kutatgattam.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
Kérnék tőletek tippeket. Úgy néz ki, hogy a választott autómmal mégis van probléma. Szerencsére még nem vettem meg. E39 520d-ről van szó. Az autó egyszerűen alig megy. Turbóra gyanakodtunk tehát annak az átnézése és cseréje megvolt. Nem oldotta meg. Úgy viselkedik az autó, mintha nem lenne több, mint 60 LE. Mik lehetnek a problémák. Indításkor nem döcög, köhög. Nem füstöl. Szép az alapjárati hang is.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
-
Carlytoo
aktív tag
-
Carlytoo
aktív tag
Szerintetek ha egy e39 525d-nél jobb oldalt picit csöpög az olaj, akkor az mi lehet? Motortérben nem látni olajat. Automata váltós.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz CharlieDrop #52922 üzenetére
Ugyanolyan, mint volt. Semmi változás.
Hát hogy pontosan honnan szivárog lövésem sincs. A lökös mögött és a jobb futómű mellett egy kicsivel kb.
Nem vettem még meg, de nem tudunk aknára állni vele. Most szeleptömítést is hallottam, ami elvileg filléres tétel, de ha nagy is lehet a baj nem mennék vissza érte. Szerelőm meg nem ér rá most eljönni velem.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
Nem akarok itt túlzó ódákat zengeni, de az amúgy is segítőkész fórumon az általam tapasztalt legsegítőkészebb topik ez. Köszönöm még egyszer a sok tanácsot, tippet. Azért még lenne kérdésem. Ha azt mondja nekem a jelenlegi tulaj egy 525d- nél, hogy a bal hátsó emelőponton beszakadt a történet az mennyire sejtet rosszat? Állítása szerint 25.000 HUF-ból ő meg tudja csináltatni, ha kell. A többi nagyon bíztató. Ez, ami kissé aggályos.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
Meglett az autó. Kb 100 átnézése, illetve az ajánlatok mérlegelése után benzin lett a dízel helyett. Sokan írjátok, hogy a BMW hat hengertől kezdődik. Én 4 hengereset vettem. Gyönyörű kasztni, jó futómű, jó motor. E46 318i 143LE lett a vége. Sikerült nagyon olcsón hozzájutni. Szerelővel mentem és átbeszéltük. Holnap reggel viszem is neki. Kb. 280-300.000 HUF lesz a felújítás baráti alapon. A gyerekbetegségeit megelőzzük. Ami típushiba lehet, az fel lesz újítva, illetve cserélve lesz. Erre számoltam is. Köszönöm a tippeket.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz whitezo88 #52953 üzenetére
Kaptam hasonló megjegyzéseket másoktól is, de nagyon megoszló volt. Igazság szerint egy szerelő barátommal választottuk és az ő elmondása alapján ha a rendszeres karbantartás megvan, akkor nem lehet vele gond. Olajcsere 8-9000-ként szigorúan. Nekem ő például a hat hengereseket is szidta. Ugyan elmondta, hogy megbízhatóak, de öregebb szériák és egy négyhengereshez képest lènyegesen drágább a szervizelésük.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz H.Ezredes #52967 üzenetére
A javítás jobb szó rá. Amiket felsorolt a kolléga azok meglesznek. Csak anyagárról beszéltem, de lehet én fogalmaztam rosszul. Most beszéltem amúgy a szerelővel és korrekt állapotban van a javítást leszámítva. Nyilván panaszkodnak rá. Utána jártam ennek is. Csomó szétrúgott példány mászkál az utakon és, amit nekem mondtak a magyarországi felhasználók szokásait nem túlzottan szereti ez a motor. Én az indexelős, nyugiban közlekedős típus vagyok. Miattam nem lesz hengerfejes. Azt is tudom, hogy az ős BMW-sek nagy megvetéssel vannak a 4 hengeres motorok iránt. Nekem viszont megfelel. Ha majd kell rá költeni, akkor fogok. Francia autóm volt. Tudom milyen, amikor az autóval felszállsz a szopó express-re. Na ez annál csak sokkal jobb lehet.
Egyik ismerősömnek ilyen van. 340.000 km-rel. 10 éve van nála és abszolút korrekt állapotban van.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
Köszönöm mindenkinek. Azoknak is, akik kritikát fogalmaztak meg, mert elővigyázatosabb voltam. Nyilván ez hosszú távon fog kiderülni, de akkor mondanám a végét. Az autó karosszériája nagyon szép. Nem rohadnak a küszöbök, sárvédőívek, gépháztető, csomagtartó. Egy kis hiba van, hogy szín árnyalatban a jobb első sárvédőív eltér. Szépen meg lett csinálva. Futóműve nagyon jó. Ezen kívül kaptam egy egész korrekt téli garnitúrát hozzá 17" gyári alufelnikkel. A javítás során a hibás dolgok mind meg lettek/lesznek csinálva (folyamatban). A szerelő, akihez vittem 15 éve barátom. Én segítettem neki a vállalkozásának a beindításában anyagilag is és sok egyéb más módon. Talán megbízhatok benne, hogy nem fog átverni Vételár + szerelés + átírás költsége: 750.000 HUF. Aki nagyon kíváncsi, hogy ezt hogy sikerült kihoznom belőle, akkor privátban keressen meg és szívesen elmesélem. Illetve azt is szívesen elmesélem ,hogy mit javítottak. Viszont én itt ezzel befejeztem a fórumon való beszámolómat. A véleményeket pedig még egyszer nagyon köszönöm mindenkinek.
Ja igen: Arra a kérdésre, hogy miért nem vásároltam drágább és/vagy új autót ( Ezt is megtehetném), szívesen elmondom ,hogy jelenleg másra is kell jelenleg pénzt befektetni, de autó kell.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
Húha. Mi lett itt? Szerintem az én 4 hengeresem miatt megbomlott a rend
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz Chris0321 #53013 üzenetére
Nem alap. Ülésfűtés, multikormany, tempomat, cd-s mode gombos rádió, napfénytető stb. Mondjuk nem bőr. Már belépkedtem néhány faces csopiba. Szarért-húgyért mennek dolgok végtelen mennyiségben. Motor egyelőre nem kell. Szinte minden új benne. Az előző tulaj megcsináltatott pár dolgot, köztük pl. egy vadiúj hengerfej. Amit nem cseréltetett, vagy csináltatott meg, azt megtettem én. Viszont lesz még vele munka, de ez csak egyedi ízlésre történő átszabás.
Ja egy dolog, ami viszont nem jó benne: A BC nem működik. Nem tudom, hogy a kapcsoló a szar, vagy valami más. Mindegy jövő hèten viszem autóvillamosságihoz.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
Sziasztok,
Szerintetek ez mi lehet?
Ritkán, de tényleg nagyon ritkán (kb 500 km alatt egyszer) bevillan kétszer a check engine nagyon rövid időre és utána eltűnik. Ha pont nem oda néztem volna észre sem veszem. Komolyabb gázadásnál tapasztaltam. De megismételtem többször is és semmi. A diag.-on nem látszott semmi hiba.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz whitezo88 #53215 üzenetére
Szét. Ilyenkor célszerű lehet ott mindent cserélni, de kérdés, hogy kell-e!? Ha eladod, akkor nem biztos ,hogy hozzányúlnék. Jelezd, hogy ez a problémája és ha valakinek kell úgy is meg fogja csináltatni. Ettől nem fog jóval többet érni az autó.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz Gsx-rr #53340 üzenetére
A környezetet megóvom ,ha elektromos autót veszek? Abszolút nem, sőt. Jobban ártok neki. A légszennyezés kérdésével lehet, hogy beljebb vagyok, de mit csinálnak majd a rengeteg nem működő aksival, ami rombolóbb hatással van a környezetre, mint a belső égésű motorok? Azt nehezen nyelem be, hogy van már azoknak is hely. Pontosabban tudom ,hogy hol, mert mutattak ilyen helyet és azt hagyjuk.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
Sziasztok!
Vettem egy e39 30D projekt autót. Vittem haveromat is ( BMW szerelő), aki vitt magával diagot. Gyönyörű a kocsi és egész jó állapotban volt. 297.XXX km-el, majdnem hibakód mentesen hoztam el. Lámpákat újítani kell, kardántengely + hátsó kerékcsapágyak. Kedden ugrunk neki a dolognak. Nos, amikor kipróbáltuk, akkor gyönyörű volt a váltás(automata), viszont most gurultam az M0-án vele hazasfele emelkedón tempomat 110-el(tényleg ennyivel mentem) és éreztem egy-egy rántást. Elég finomak voltak, úgyhogy először arra gondoltam, hogy az út csinálja, de ahogy rápillantottam a fordulatszámmérőre láőttam ,hogy kicsit ingadozik. Olyan volt, mintha a váltó nem nagyon tudná, hogy éppen mit csinál. Volt valakinek hasonló élménye, vagy esetleg van itt váltós? Olajcsere megoldhatja(mindenképpen lesz), vagy álljunk neki felújítani(nem én személy szerint)? Köszi.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz whitezo88 #59241 üzenetére
Köszönöm. Bocsi a késésért, de rengeteg a dolog az autóval. Nyár elején fog ez úgy is beleférni. Turbó csere, cooler csere, teljes lámpafeljújítás, tartóbakok(összes) stb. Aztán ha ezek megvannak, akkor nekiállunk szakemberrel a komplett váltófelújításnak. Ha már le van véve a váltó, akkor legyen rendesen megcsinálva.
Szerk.: Egyébként pont a szaki javasolta, hogy manuálosítsunk, mert sokkal megbízhatóbb, mint ez a GM meg hát olcsóbban is jönne ki, de én ragaszkodok az automata váltóhoz. Mondjuk lehet úgy is manuálosítás lesz belőle, mert úgy is telebeszéli a fejem.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz Puma K #59374 üzenetére
UPDATE:
A korábbi kommentemnél felvetettem egy automata váltó problémát (E39 530D GM váltó).
Tünet: Ötödik sebességből negyedikbe történő váltásnál egy kisebbet ütött a váltó, illetve tempomat 110/130-nál ingadozott a fordulat és kicsit rángatott az autó néha.
A probléma megoldódott egy váltó adaptálással és egy teljes átmosásos olajcserével. Most szépen vált és megszűnt az ingadozás is. Egyelőre tesztüzem van, de remélem marad így. Amin én meglepődtem az-az volt, hogy kérte a szervizes srác, hogy 14 liter olajat vigyek. Kérdeztem is, hogy nem 8.5 liter megy bele a váltóba? Mondta, hogy az átmosásnál ennyit el is fogunk használni és tényleg úgy lett.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
Heimler motorsport BMW, Inárcs. Kereken egy 100-as. Annyi, hogy még van valami hülyesége, de szerintem ez nem váltó. Hibátlanul vált minden szituációban és nincs is probléma egyet kivéve. Ha tempomat 130-al megyek a pályán és a gombbal akarok gyorsítani kicsit be-berángat, mintha ötödikben nem nagyon lenne erő. Ráadásul a srácok is végig próbálták ,meg vagy 4-5 ember és nem találtak problémát. Csak pályán csinálja nagyobb tempónál. Akkor is szenved egy kicsit, amikor nem engedem neki, hogy visszaváltson negyedikbe. Érdekes. Holnap szét lesz szedve a turbó, vákuumcsövek,turbócsövek, meg kap egy új coolert, aztán meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
Új hír: Felhívtak a BMW Wallistól, hogy visszahívásos az autó és legyek szíves befáradni vele. Mondom neki, hogy oké, de mit szeretnének csinálni? Felsoroltak néhány dolgot. Mondom király. Milyen költsége van ennek? A javításnak nincs költsége, de diagnosztika 30.000 HUF. Illetve, ha találnak rajta hibákat, akkor azokat javítják és ennek természetesen a költsége engem terhel. Csekkoltam a számot és tényleg a Wallis-tól kerestek. Ilyenkor mi van?
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz Puma K #59386 üzenetére
Köszi az ajánlást. Ápril. 30.-án megyek hozzájuk. Természetesen teljesen költségmentesen megcsinálnak mindent. Wallis Motor Duna. Még egy plusz dolog, hogy ott szervizelték sokat korábban és megkapom a teljes szervizelőéletet.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
Én személy szerint a 435D-t venném.
Itt mondjuk a 40i-re mondják, hogy vigyorgósabb.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #59436 üzenetére
CSAKADÍZEL!! (530D tulaj)
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz freaghill #59441 üzenetére
Torque Power. Ezek csak ártatlan viccek. Legalábbis azok szemében, akik vannak annyira intelligensek, hogy függetlenítsék magukat a fanatizmustól. Persze ezt nem tudom egy fb csoportban ugyanígy leírni, mert az itteni közösség értelmi szintje nem azonos az előbbivel.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #59482 üzenetére
Igen. Egy jó Earl Grey-el a kézben közlik, hogy " It has been already sold, long live the Queen."
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #59489 üzenetére
Angoloknál talán még annyira nem jellemző ez a mentalitás. A németeknél viszont nagyon.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz whitezo88 #59543 üzenetére
1-2 hónap után hogy vitte a bank? Hónapokig szólítgatnak fel, hogy nem fizeted a részleteket. Volt egy pár ilyen ügyfelem. Mondjuk engem személy szerint nem érint, mert "kápés vevő vagyok". Persze csak hasznàltat, mert ahhoz csóró vagyok, hogy új legyen.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Sorozatok
- Anime filmek és sorozatok
- Projektor topic
- 3D nyomtatás
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen