- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Digitális detox a Nokiától
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Netfone
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz Puma K #60794 üzenetére
Siman elmegyek teli tankkal en is 700km-ert meg ugy is ha ebben van 200km varos is kb. En mondjuk csak akkor tankolom tele ha tudom ennyit is fogok menni. Amugy feleslegesen nem hordok magammal + 30-40 kilot. 10 literrrol mikor jon a sarga rateszek 10-12 ezer forintert.
btw. nekem most volt megint balaton tura es azert az b+ , h 520-ert tankoltam multheten azert az agyfasz.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
N57N 30D
A kigyulladás előtt megmentve....
A szívósort már kifújta de szerencsére sikerült megmenteni.Szívósor csere / szívósor takarítás
Hengerfej szívócsatorna koksztalanítás ( diózás )
Vízhűtő csere / hűtőkazetta takarítás /
Műanyag vízcsőcsonk / hűtőfolyadék csere
Olajszerviz szűrőkkel
Rossz DPF ellennyomás szenzor csere / vákuumcsövek►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Talán nem kellene úgy elmenni 280E Km-t,hogy szarok a kocsira..... Azért került csak hozzánk mert hajtáslánc hibát dobott.... Amúgy addig mentek volna vele amig le nem ég.... Így is szerencséje volt,hogy nem égett le. Elmagyaráztuk,hogy ezeket az autókat karban kell tartani nem csak használni.....
Nincs rá más alternatíva csak a gyári.... Nem tudom miért így tervezték sajnos....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
kenguru99
aktív tag
válasz H.Ezredes #60811 üzenetére
"Azért került csak hozzánk mert hajtáslánc hibát dobott."
Itt is így kezdődött.
-
negro
őstag
válasz KAMELOT #60810 üzenetére
Az 520 -at en a 100-ra irtam. 450-ert a sima 95 ok. Nem itt draga, mashol is ennyi vagy tobb, csak meg mindig ott tartunk , h az atlag keresethez merten mennyi egy liter itt, meg ott, meg odebb...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Zewa
senior tag
Sziasztok,
Megtennetek nekem valamit? Beszeljetek le a E90 M3-rol.
Elerheto kozelsegbe kerult es naprol-napra egyre jobban vagyom arra a 8ezer fole forgo S65 V8-ra. Bar fikazza a sajto a manualis valtot, en azt preferalnam. A kiszemelt peldanyokban jellemzoen 100-150e km van.
Nem sokat de napi szinten hasznalnam, neha palyan megprobalnam elmelegiteni a fekeket. Mire erdemes veluk kapcsolatban, tipusspecifikusan odafigyelni? (Hajtorudcsapagy instant csere, az nem nagy kaland)
Koszonom."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
cOxeR
Ármester
Azt mondtam, hogy lassan 10 ezret mentem már az I3-al?
14,4kw/100km az átlagom 9,2k km-en. 2-3 hét és meglesz a 10k, a hétre még van kb 5-600 tervben.
A mai 250km-emet pl a népligeti ingyenes DC Volán töltőnél támogattam meg 12kw-al, hogy bőven elég legyen a tervezett teljes távra, és ne kelljen figyelnem a tempót, toltam is egy 150-es tempomatot a nulláson hazafelé - maradt bőven töltésem alapon - kb 20 km Gyál-Halásztelek, vicces volt egy matt barna GLE400D-vel jöttem szinte végig, nagyon nevetett a tempon amit toltam előtte - mert előre engedett.
Számoltam is egy kicsit:
Mobiliti - 68,2kw - 11.400 Ft (itt volt ac töltés, jó szar az átlagár, már ritkán használom, kezdeti ballovések “ára”)
MOL - 29,9kw - 4.200Ft (ide érkezik 12%-os BMW I kártya kedvezmény hamarosan)
Ingyenes töltés (Lidl, Penny, ingyenes városi töltők) ez nagyjából van csak meg: ~63kw - 0Ft
Otthoni töltés: - 1164kw - 44.232Ft
Összes felhasznált áram: 1324kw
Tehát: 59.832Ft
Akinek van kedve számoljon benzin/gázolaj árat 10k km-re meg adjon hozzá legalább egy olajcserét is.Ezt meg csak úgy itthagyom, ne legyen morgolódás, tankolok 100-as prémiumot is, de drasztikusan kevesebbet.
-
BeZol
őstag
E90 M3 ellen:
Nekem is régi álmom (E93 M3), de anyagi csőd fenntartani és szervizelni főleg 100-150ezer km környékétől, mert minden horror árú hozzá. Sokkal józanabb választás egy 335i + tuning hozzá, annyi h a szívó V8 hangjáról le kell mondani, de 380+ lóerősen már otthagyja egyenesben az M3-ast (azt hiszem 500 lóerő környékéig húzhatóak a 35i-k), futóművet meg lehet szintén tuningolni, mikor meg nem nyomod neki, akkor meg a fogyasztásuk is barátibb.Én akkor tettem le ezekről a régi szívó benzinesekről (M3 V8, M5 V10), amikor láttam hogy mennyire elgyepálja az M5 V10-et egy új 440i xdrive: [link]
De itt sem sokkal jobb pl. egy M5: [link] (kis pöcköléssel m140i és a 840d is otthagyta volna)
Itt pedig M3 vs M5: [link]Szóval nagyon-nagyon elhivatott bmw-őrültnek kell legyen vki, ha ezek után is ilyet tervezne vásárolni, ugyanakkor nagyjából értéktartóak, mert 8-10millió Ft-os sávban mozognak már 4-5 éve (oké, infláció is volt )
Egy szerelővel konzultálj a típushibákról, hogy mi mikor fárad el és ezek így összesen mennyik lennének x km futás esetén, továbbá kopó alkatrészek cseréje esetén is mennyi az annyi.
Nekem úgy rémlik h 100-150ezer km után kuka a motorja ezeknek (versenymotor, és nem tudni mennyire figyeltek oda pl. az olajcserékre és mennyire gyilkolták). -
Zewa
senior tag
Hétvégi "autónak" ott a motor (ha egyszer adatik akkor inkabb valami old/youngtimer vagy Lotus Elise) Nem tudom valaha lesz-e meg lehetosegem V8-t venni es hasznalni, igy kifejezetten ez az M3 erdekel.
(esetleg mustang gt)
Hiaba eros es tuningolhato a duplaturbos 35i, nem kell koszonom. (oke az m240i mas. )"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
KAMELOT
titán
Lényegében az amit BeZol írt, hogy a cuccok hozzá drágák.
1. Fekvő csapágyak kopása... drága művelet
2. Esetleges olajfolyás a hengerfej pakolásnál
Ezek attól függnek a tulaj, hogy használta ( ez az amit nem tudni )
Ha van rá keret!?!cOxeR: Amikor így normálisan használod, akkor mennyit tudsz lemenni vele? 100--->20% km?
Személy szerint, nekem nem nyújt élményt az autó, ha nincs hangja!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
cOxeR
Ármester
válasz KAMELOT #60822 üzenetére
Mi az a normális használat? Amerre én járok az esetek 80-90%-ában városi tempó van, vagy városi elkerülő. Megengedett tempó körül megyek 2 fővel, kevés csomaggal. Ilyenkor sose kell töltenem, 120-150km-nél nem megyek többet egy nap arra bőven elég, a mostani időjárásban. Ha nagy tempóra vagy kiváncsi 50%-ról 26%-ra lement 20km alatt, simán le tudnám meríteni 100-ról 20%-ra teszem azt pályán 60-70 km-es szakaszon. Nem erre van, nem is így használom.
Ez a hang hiány, botorság, hamar elfelejted. A váltások hiánya se negatívum… inkább előny.ck
Három sáv van szinte végig (napi szinten jártam arra évekig), a belsőben senki nem megy autópálya tempó alatt, vagy ha igen letolják rendre. Nem a sebesség volt a lényeg amúgy. -
-
Ck.
addikt
Teljesen mindegy mások mit csinálnak, egyrészt nem kell minden hülyét majmolni, másrészt istent játszani és felülbírálni a sebességkorlátozást. Tudtommal az M0-n még mindig max 110 km/h a felső korlát, de rég voltam otthon, akár változhatott is azóta, de ha úgy is van, akkor sem lehetne több 130 km/h-nál…
Én miért vagyok képes betartani mindenhol, minden körülmények között? Amikor 2 éve sávelhúzás volt a körgyűrűn és 60 km/h volt a korlát, én akkor is betartottam. Egyedül mentem a szélén, mindenki más száguldott el mellettem, mintha egy álló autó lettem volna. Végül utolért egy román kamion is, megelőzni nem tudott, ellenben 2 km-en át refizett és légkürtölt rám, de nem érdekelt, nem fogom kockáztatni a professzionális kategóriám. Amikor az M5 egyik szakaszán sávlezárás volt és végig egy sávos út volt 5 km-en át, 60 km/h kitáblázva, én voltam a sor elején, az előttem levő autó másfél km-re elhúzva,
mögöttem pedig egy egész sor dudált telibe, azt hiszed érdekelt? Mi baja van mindenkinek, miért akarja mindenki mindenáron túllépni azt, ami megengedett? -
nincsnév007
őstag
Ha van rá keret. Azért egy M-s BMW az akkor is egy M-s BMW.
-
Puma K
veterán
Ez az nyuszi mond meg a magadét és okítsál!
... amúgy neked nem Mercid van?
"...nem fogom kockáztatni a professzionális kategóriám."
A micsodádat...?
Ha már így belelendültél akkor mi a véleményed azokról akik a ló túloldalán vannak és indokolatlanul lassan mennek... pl az aktuális útszakaszon megengedett maximális sebesség helyett MÍNUSZ 30-50 km/h-val tartják fel a forgalmat adott sávban...?
Tudod van az, hogy minden adott egy jó autózáshoz. Jó útviszonyok, nem feltétlen nagy forgalom, az autód műszakilag is rendben van és te is tapasztalt sofőr vagy... akkor nem autózod ki magadat és mész úgy ahogy a lehetőségek biztosítják még biztonságos keretek között?
Persze véletlenek történnek, de pl a szabályosan közlekedők között is van az hogy összemennek teljesen érthetetlen helyzetekben...
A sebességkorlátozás felülbírálása nem jelent egymagában garantált balesetet... egy sima STOP táblánál sem mindig állnak meg és úgy mennek össze. Nem ritkán ebből is van súlyos de akár halálos baleset.
Vagy inkább a tempósabb sofőröknek lehet jóízűen beszólni meg betartani a forgalomban hogy feltartod ezeket az autósókat akik húznának el a pitsába? A STOP táblánál meg nem állókat miért nem szeretnéd szopatni?
Jah mert azoknak nem tudsz beszólni egy fórumon és azoknak nem tudod megmutatni hogy hogyan kell frankón vezetni és nem istent játszani...?
De amúgy sok embernek vezetnie sem kellene... mert azt nem tudja eldönteni és jelezni, hogy jobbra vagy balra akar elindulni álló helyzetből és ehhez indexelni is kellene...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
chess001
aktív tag
A mustang gtnek sokkal jobb hangja van, olcsóbb szervizelni, az e90 kívül kisebb, nagyobb belül. Próbáld ki mindegyiket és tudni fogod, hogy neked melyik fekszik jobban.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Ck.
addikt
válasz Puma K #60829 üzenetére
Pedig jól írtam, nincs mit nem érteni rajta. Ha autóval gyorshajtok és lemeszelnek, nem a B kategória kapja a pontot, hanem a jogosítvány maga és rengeteg cég 3-6 pont felett már nem foglalkoztat. De ettől függetlenül, ha nem lenne következménye sem cselekednék máshogy. Hidd el, élőben is beszólok vagy jelzem a nemtetszésem egy hasonló helyzetben, mindegy hogy gyorshajtás, elsőbbségadás vagy irány jelzés elmulasztása a vétség. Nem Mercedesem van. Az indokolatlanul lassan haladást ne keverjük össze a sebességhatáron autózással. Szánalmas, hogy ennyire véded a szabálykerülőket és önszabály alkotókat, aki meg betart valamit, az a sz@rember…hihetetlen.
Részemről befejeztem, csak nem tudtam szó nélkül hagyni a fentieket, de a továbbiakban no comment…[ Szerkesztve ]
-
Puma K
veterán
Te ez a önmagad vállon veregetése megmosolyogtató. Remélem most már jobb a lelkednek, hogy kiírtad magadból.
Várj egy kicsit és én meg mindjárt megsértődöm.
Amúgy a világ igazságtalanságai nem érdekelnek ennyire és nem veszed magadra?
A világbékét nem szeretnéd elérni?
Vagy azért nem tudsz autóban ülve a forgalomban küzdeni így az nem izgat?"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
Puma K
veterán
Ja mert ez attól függ hogy BMW-ben ülsz-e vagy sem.
Meg mintha AMG Mergákkal meg S-es Audikkal nem kennék neki... Porsche , Lamborghini és Ferrari-val azok is a tábla szerinti tempóval haladnak
Gyorsan rajzoljatok egy-egy táblát és menjetek a Kossuth térre tüntetni, hogy akasszák fel a haladósabban vezetőket az első vasoszlopra. Vagy legalább zúzzák be a kocsijukat és vonják be a jogsijukat.
A STOP tábla kérdése bár ennyire izgatna titeket
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Chris0321
addikt
Az M4-es építésénél is ezt csinálták. Kitették a 60-as táblát végig lényegtelen, hogy még csak földmunkát sem végeztek semmit ott de a tábla már kinn volt. A 60-as tábla végig, még akkor is mikor nem dolgoztak az úton mert annyit nem tudtak megtenni, hogy munkaidőre és hétköznap korlátozzák a forgalmat. Menekülő út nem volt, előzni tilos tábla viszont igen. Ott szívtál ha beragadtál valaki mögé míg nem érted el a 2x2 sávot és mehettél végre 110-el. Ez az átgondolatlanság az ami miatt én is tenni szoktam lakott területen kívül a sebességkorlátozó táblákra, főleg az ilyen 30-40-60-asokra amik a kátyúk miatt lettek kitéve mert az olcsóbb mint végre megjavítani az utat. A benzinben mégis annyi az adó, hogy lassan az jón a pisztolyból is a kúton.
-
Zewa
senior tag
válasz KAMELOT #60822 üzenetére
Egy hajturudcsapagy csere nem egy anyagi csod, az alkatreszarakat ismerem, foleg arra lennek kivancsi hogy birja a difi, a valto.. A futomu gyorsabban pusztul-e mint egy nem M-es modellen, stb..
cOxeR: Nekem az E85 annyira nem.. Ha 6 henger akkor E46 M3, amitol barmikor spontan merevedesem van, de azt csakis 3.autonak, unnepnapokra. : D
Annyira nepauto lett a Mustang hogy az eszem arra fele hajt, de pont ettol is kicsit ""kommersz""."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz KAMELOT #60839 üzenetére
"A kocsi úgy pusztul, ahogy a lábad nyomja a pedált!"
Ezzel nem feltétlenül értek egyet minden esetben de értem mire akarsz kilyukadni. Azért tartok az M3-tól mert misztikum es legendak ovezik, mindemelett a valos tapasztalat keves.
Ilyet se gyakran látok hogy a Béjjemvés csoportban rábeszéltek egy 'koszos' Fordra. : D"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
KAMELOT
titán
Koszos Ford? Legjobb. Legalább azért az árért kocsit kapsz, nem egy szerviztemetőt!
Azért van csak misztikum, mert akinek M-es van az nem fórumon kínlódik. Elviszi, megcsinálátatja és kifizeti! Nem sok M-es bömbit látok futkosni, ahogy 63 AMG sincs sok!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Papa-Het
aktív tag
Kis segítség kellene Azt hiszem sikerült ez e39 hátsó csomagtér ablak nyitó kapcsolóját addig agyusztálnom, hogy nem nyit... meg orvosolni próbáltam volna hogy az ablaktörlő lapát nem megy végig az ablakon, csak háromnegyed részig, és kb 10 perc után húzza vissza... addig olvasgattam a neten, hogy a külső burkolat eltávolítható, majd 2 csavar, és le van véve a lapát, ezután pedig belülről szépen ki lehet szedni a motort. Igen ám, csak azt nem írták, hogy ahányféle autó, annyi féle (de legalább 2 féle) kapcsoló van... mert az enyémnél 99/02 havi, a mikrokapcsoló a burkolatba van építve valahogy, és mint írtam is, szerintem sikerült olyan ügyesen benyomni, hogy a kapcsoló lehalt. A biztosíték megvan már, azt kellene bypassolnom hogy kinyisson a zár, és jó esetben ki tudom nyitni az ablakot.
Na most, cserélhető külön ez a motor dolog esetleg ha egyszer is sikerül kinyitni az ablakot, illetve, ha a szerszámos tartót lebontom a csomagtérajtó belsejében valahogy nyitható? Vagy csak és kizárólag a biztosíték bypassolásával nyílik? Illetve az ámokfutás nem állt meg, mert sikerült a kart is elreccsenteni.... szóval jól zárult nap, már csak azért is, mert a lapát nem cserélhető külön, csak egyben. Fene az idiotizmusomba. Szóval minden jellegű tanácsot szívesen veszek! (a teljes ajtót nem szeretném cserélni ha lehet)
-
Papa-Het
aktív tag
válasz KAMELOT #60843 üzenetére
SIKERÜLT! Van egy kis alátétes csavar az alján, amit ki kell lazítani majd kiszedni, és lejön a fedlap. Olyasmi mint egy dominó kb a kapcsoló belseje. A nyomógomb, vagy inkább membrán, megemel egy másik membránt, ami nyitja a zárat. Na nekem ezt sikerült elmozdítani, és nem érzékelte egymást a kettő, ezért nyílt az ajtó. Most már nyílik = probléma megoldva.
-
chess001
aktív tag
Amikor Dobogókőre mentünk csak odafele vagy 5 mustang volt, tényleg sok van. Most annyira elszállt a használtak ára, hogy majdnem annyi újonnan is. Amíg bele nem ültem, addig nagyon rá voltam pörögve...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Papa-Het
aktív tag
válasz KAMELOT #60848 üzenetére
Igen... elbaszni, megjavítani... csak kart kell vennem, illetve egy új lapátot, mert az már kellően gatya. Viszont a konkrét hibát nem sikerült megoldanom, csak plusz költségbe verni magam, mert a kar nem megy végig illetve 30 mp után nem húzza vissza, mint kellene. Cserébe, már tudom hog kell szétszedni! Saját kárán tanul mindenki... megoldás? Alaposan át kell nézni a videót, és a leírást... majd megtanulom... habár nem csináltam hasonló hibákat szerencsére.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fűnyíró topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Melyik tápegységet vegyem?
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Napelem
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Új 63A Wifi-s Okos Megszakító Fogyasztásmérő Kijelzővel Kétpólusú, Egyfázisú Tuya Google Alexa
- Használt 3,5L Xiaomi air fryer eladó
- Fieldmann gyepszellőztető - újszerű, alig használt
- GARMIN DriveSmart 76 EU MT-S autós navigáció eladó
- Eladó kétoldalas, kényelmes komfort matracok - Magyar gyártás, Német rugózat, gyakorlatilag ÚJAK!