- Mobil flották
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Realme GT 5G - versenyképes
- Magyarországról is elérhető a Xiaomi Pay
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco F5 Pro - nem csak álcázásban jó
- Realme GT 2 Pro - papírforma
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
[E39 white] valakinek?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Drago1
tag
Sziasztok 2005 n45b16 1.16i megvettem a gyári vezérlés szettet lánc, lánckerek, vezetők, feszítő, Szelepfedél tömítés, szelepszár szimering készlet, olaj, szűrők. Rendelnék csapágyakat is, csak nem tudom milyenek kellenek hajtókar csapágyak, meg főtengely csapágyak? Kolbenschmitd csapágyak markában megbízhatóak? Köszi
-
Drago1
tag
válasz KAMELOT #60158 üzenetére
Én Pestre járok fel dolgozni a balatonpartról. Péntekenként állandóan baleset, dugó megindulnak a partra a pestiek, sokszor kapok idegösszeroppanást, mert én csak egyszerűen haza akarok jutni Ha Pesti lennék ami hál istennek nem vagyok, akkor csak elektromos roller +tömeg közlekedés mixet nyomnám, roller fel a vállra azt metró, busz leszálsz azt lehet csapatni tovább rolleral.
-
Drago1
tag
válasz whitezo88 #60207 üzenetére
Alvázszám szerint lett rendelve minden gyári, hogy rendelsz félre? A kérdés hajtókar csapágy és főtengely csapágyat is cserélik és hogy jó e a Kolbenschmitd márka köszi.
Szereplést szakember végzi, gyári alkatrészeket nagykeráron szerzem évek óta, utángyártott alkatrészeket is olcsón hozzá jutok. Lényeges a különbség árban ha én szerzem, mint a szerelő, aki évek óta a család barátja a szomszéd utcában nagy korszerű műhellyel. Ez már a 3. Lánccsere lesz. Csak most a csapágyakat is szeretném, mert ez az n45b16 motor a BMW szégyene és szeretnénk ha még menne, mert ez a suli járat évek óta.[ Szerkesztve ]
-
Drago1
tag
válasz KAMELOT #60211 üzenetére
187 ezer km. Második vezérlés a vanos miattgondolom mert tönkre ment a vanos, így kapott két új vanos kereket, de beinditasnal még mindig kerren egyet, míg meg jön az olaj nyomás, így most kap 2 db soleonid szelepet is meg egy teljes motor generált, gyári cucokkal. Mert több autót nem akarok már venni, mert az is lehet zsákba macska, inkább ezt javítjuk meg ezt már ismerjük. Okosabb lettem volna inkább 20i kellett volna venni belőle de már mindegy 4 éve volt már család tag.
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #60210 üzenetére
Kapcsolatom van.
-
Drago1
tag
válasz KAMELOT #60214 üzenetére
Semmit nem adnak érte 1.2 M ért megy, néztem 5 ös golfot erre a célra az is minimum 800 ezer Ft de inkább 1 millió. Akkor ott is át írás, futómű, fékek, lehet meglepetés is és akkor itt vagyunk hogy cseréltünk egy autót +idő, intézkedés, keresés. Ezen meg rengeteg dolgot cseréltünk már, 2 hete új fék tárcsák betétek, lengőkarok, hátsó lengéscsillapító csere, szilentek, szóval hatalmas bukó lenne úgy, hogy nincs garantálva hogy amit helyette vennénk, az biztos hogy tuti vétel lenne feleségem szereti, így erre jutottunk.
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz Gézengúz #60192 üzenetére
Egy ismerősömnek volt ezzel a motorral szerelt e46, teljesen jó kis autó volt, többször vezettem, pofás gép volt, bár rendszerint magas olajfogyasztásra panaszkodott. Én Bmw-s családba születtem, e21-től kezdődően E30, e36, e39... utóbbival édesapám napi használatban, van tapasztalat a régi nagyokról, több közüle még a mai napig nálunk van és teszik a dolgukat, van közötte 6 henger vagy 1.6-os, de motorikusan sosem volt kiugró probléma, amivel mélyen a zsebbe kellett nyúlni. Ezért pl. vennék e46-t, mert az M-es motorok kimennek a világból (nyilván a megfelelő szerviz, karbantartást megadva nekik, ezen áll vagy bukik minden), illetve abban még felfedezni a régi klasszikus beltért (nyilván ez egyéni ízlés kérdése..) csak elegem lett a rozsda foltokból, és azok "szakszerű" javításából, de ebbe ne is menjünk bele mert végeláthatatlan szívás lehet egy elb***ott javítás.. Mélyebben utána olvasva viszont kissé elkeserítő ez a 2005-től kezdődő széria, mert itt nem a korrózióra kell ellocsolni a pénzt hanem a motor javítására. Őszintén szólva nem tudom melyik a jobb. Minden esetre köszönöm szépen a tapasztalatokat, információkat.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #60145 üzenetére
Csak mert nem érted...
1. Az M részlegen dolgozol ugye hisz ezt mondtad. Az M részlegen mi közöd van a dízel motorokhoz ??????? Az M részlegen mi közöd van a 10-15 éve fejlesztett dízel motorokhoz ? Te ezeket a ~10 éves dízel motorokat elemzed ????
2.Az általad leírt EGR visszahívásban ellenőrzés szerepel és amennyiben hiba van akkor csere. Nem pedig fix csere. Nem mind1 mert a kettő nem ugyan az.Ha az ellenőrzéskor nem hibás akkor NEM cserélik az EGR hűtőt. Magyarul ha később tönkre megy akkor tud okozni elég nagy problémát. És mivel előbb utóbb MINDEGYIK szétmegy abból a száriából instant cserélni kellene nem pedig nézegetni....
3. Mint minden gyártó ahogy a BMW is bizonyos autóinál nem tudja azt a károsanyag kibocsátást amit megadnak Nem az újak hanema régebbi modellek( amikről most beszélünk). Valós teszten rendre nagyobb értékeket produkálnak. Tekintsünk el attól a szánalmas hülyeségtől,hogy VÉLETELEN rossz szoftvert raknak rá. Vagy ilyen segghülye emberek vannak,hogy VÉLETLEN rossz szoftver kerül az autókra?????? És a BMW észre se veszi csak miután rájuk szóltak,hogy megbuktak a vizsgálat során Akkor egyből ohh bocsánat rossz szoftver került az autókra VÉLETLEN. De ne menjünk tovább bele,hogy véletlen / direkt / vagy épp a takarító néni töltötte fel a szoftvert. Nem tudták az értékeket... de nem csak a BMW nyilván hanem a többi márka sem. Ezeket az autókat nem kellene bezúzni ????????
4. Mutass nekem egy hiteles forrást arra ami független mérést csinál új 0Km-es korban és 150-200E Km-es lerakódott szívósorral / hengerfej szívócsatornával legyengült motorral megnövekedett fogyasztással (hiszen ennek nincs semmiféle hivatalos szervízperiódusa), hogy akkor mennyi a károsanyag kibocsátás. Mennyivel változott az érték az új korához képest. Vagy úgy gondolod lecsökkent teljesítménnyel / megnövekedett fogyasztással tudja a gyári értékeket????????????? Után nézzük meg,hogy kitakarított szívósorral / hengerfej szívócsatornával kiírt EGR-el milyen értékeket mérünk. Ha van ilyen FÜGGETLEN mérésed akkor lehet vitatkozni.
5. Ha a BMW rendesen megadná,hogy x-y km után takarítani kell mindent nagyban csökkent volna a kigyulladás is.... Hiszen ha nincs korom nincs beszűkült csatorna nincs is ami begyulladna ott.... Megjegyzem a régi M47-M57-es motorknál is rengeteg EGR tönkre ment de a jobb kialakítás miatt plusz a kevesebb visszavezetett retek miatt nem is volt akkora lerakódás és nem igen tudott kigyulladni emiatt... Rengetek márkaszerviz által szervizelt autót csináltam már és nem takarítanak semmit ha be akarod vinni olyajserére a kosid 10-15E Km után hülyének néznek,hogy nem kéri az autó minek jöttél.... És ezt maguk az ügyfelek mondják nem én találom ki... A márkszerviz szarik arra,hogy hosszútávon jó legyen az autó. Vezérlést sem akarnak cserélni mert nincs rá csereperiódus megadva közben meg csapágyasodnak / szakadnak a vezérlések ha nem cserélik őket... Az a baj,hogy te nem mondod azt,hogy ez így szar te csak a BMW-t véded ,hogy milyen jól csinálják meg jössz a szar dumával,hogy igen véletlen raknak olyan szoftvert amivel nem hozza a normát az autó.... Te mérnök szemmel / irodában / tervező asztalnál ülve mondod ,hogy mi a jó én meg gyakorlatban mondom,hogy mik a tények és mi működik vagy épp nem. És amíg egy gyártó azt mondja véletlen rak rá másik szoftvert a másik meg direkt addig ne akard már bemagyarázni,hogy ti aztán mennyire zöldek vagytok mert egyszerűen nem állja meg a helyét.... Ha nem lett volna gond nem is lett volna az a balhé ami volt.... De az csak a véletlen műve hiszen patyolat tiszta mindenkinek a keze..... És plusz egy fontos dolog renget autónál tapasztaltam F30 / F10 / F15 ( amik hirtelene szembe jutnak ) ,hogy NEM JELEZTE AZ AUTÓ,HOGY A HŰTŐFOLYADÉK SZINT ALACSONY. Ha én nem nézek bele ,hogy manuálisan ellenőrizzem akkor az autó szerint mehettél úgy,hogy a tartályban jelentősen le volt csökkenve a hűtőflyadék szint. És nem 1-2 autóról van szó tömegével találkoztam ezzel a problémával de nem csak én hanem ismerős szerelők is.... Megy a tulaj úgy,hogy fingja sincs kevés a hűtőfolyadék mert egyszerűen nem jelzi az autó... Olyan problmék vannak igazából amiket nem tudsz mert nem szedtél ilyen autót szét soha.... Nincs ezzel egyszerűen tapasztalod mert nem javítod őket így soha nem is láttál ilyen közelről sem.... plusz az M fejlesztésen nem a 10 éves dízel motorokat szeditek szét ez valahogy egyértelmű Egyszerűbben fogalmazva te látsz sok olyan dolgot amik a megjelenés előtt problémák én meg látom mi az ami folyamatos probléma a hosszútávú használat során....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #60224 üzenetére
Én csak egy opciót írtam...tudom, hogy senki nem csinálja meg. 2-300% haszonnal eladni valamit és utána még pénzt kérni egyszerű munkáért?!? Ezt akartam bemutatni.
Dodge ram 500 000km garit adnak a motorra.
Azaz raktak bele anyagot!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
-
Ck.
addikt
válasz KAMELOT #60228 üzenetére
Nem mindenki megy az északi sarkra vele. Nekem is az éves futásom valahol 15-20ezer km környékén van. Biztos hülye vagyok és ekkora távra gyalog kellene járni, de evvan…Az autó 3 éves, most van benne 30 ezer km majdnem és nem én vagyok az első tulaj, tehát más sem volt északi sarki turista. Nyilván van aki belerakja 2 év alatt is a 100 ezret, de nem ez az éves lakossági átlag. A németeknél 3 év után kifújt a garancia ígyis-úgyis. Itt viszont ha valaki vesz egy 7-8 éves használt autót alacsony futással, még simán lehet 2-3 év gyári garanciája.
@aero.:
igaz, ezzel adós vagyok. Küldök privit.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
-
cOxeR
Ármester
Általános garancia, ezt szeretem, a megfoghatatlan kecsegtető ígéret. Tény nekünk is van családban első szériás Yaris - igaz alacsony futással - de nem sok baja volt eddig.
Egy hybrid meg egy teljesen elektromos garancia idejét nem igazán lehet összevetni, más terhelésről beszélünk teljesen. -
Ck.
addikt
Gyártói rendes garancia, csak nem tudok magyarul beszélni. Sehol nem mondtak vagy írtak általános humbugot rajtam kívül. Nem tudom hogyan hívják a műszaki, mechanikus, hidraulikus, valamint pneumatikus és elektromos dolgokra kiterjedő garanciát, számomra ez az általános. Nincs benne semmi ígérgetés.
[link] [link]
Mindenesetre részemről befejeztem az offot, csupán a fentebb felmerült garancia témára akartam reagálni.Ez pedig az elektromos garancia:
ELECTRIC VEHICLE WARRANTY
“In addition to our standard 3 year / 60,000 mile manufacturer warranty for the vehicle, we offer a standard 8 year/ 100,000 mile warranty (whichever comes first) on the electric battery. This is extendable to 10 years (or 600,000 miles, whichever comes first) with the Battery Health Check included in each service.”[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz H.Ezredes #60222 üzenetére
1. Semmi kozom a dizelekhez, csak van egy altanos muszaki tudasom.
2. "És mivel előbb utóbb MINDEGYIK szétmegy abból a száriából "
Vagy pedig nem megy szet mindegyik, es az ellenorzes soran nagy biztonsaggal ki lehet szurni a hibas darabokat.
3. "Valós teszten rendre nagyobb értékeket produkálnak"
Mar ez a mondat is mutatja hogy mennyire nem erted a temat, amirol vitatkozni probalsz.
" Tekintsünk el attól a szánalmas hülyeségtől,hogy VÉLETELEN rossz szoftvert raknak rá. "
Errol sem sokat tudsz. Az emlitett esetben UTÒLAG, egy frissitesnel kerult rossz szoftver 11.700 darab autora, M550d es 750d tipusokra, az update rossz konfiguracioja miatt. A hibat ezeken az autokon korrigaltak, annyi volt az egesz hogy felraktak ra a korrekt szoftvert es kesz.
4. Irrelevans. A torvenyi eloirasokban benne van hany kilometer utan kell hozni a gyari ertekeket. Ettol fuggetlenul az EGR deaktivalasa torvenytelen.
5. A kigyulladasnak semmi koze a takaritashoz, az EGR huto forrasztasa volt szar, ott szivargott a hutofolyadek, es az gyulladt be. Ha a forrasztas nem hibas, akkor akarmennyire lerakodhat, nem fog kigyulladni."te csak a BMW-t véded ,hogy milyen jól csinálják "
Ne hazudozz, nem irtam ilyet, sot pont azt irtam hogy az EGR hutot elbasztak." ti aztán mennyire zöldek vagytok"
Ilyet sem irtam. Probalj arra koncentralni amit irtam."Olyan problmék vannak igazából amiket nem tudsz mert nem szedtél ilyen autót szét soha."
Irrelevans.
"Nincs ezzel egyszerűen tapasztalod mert nem javítod őket "
Valoban, nem vagyok autoszerelo, ezert nem is osztom az eszt autoszerelesi temaban. Hasonlot javaslok neked is olyan temakra vonatkozoan, amirol meg neked nincs halvany fogalmad se.
"Egyszerűbben fogalmazva te látsz sok olyan dolgot amik a megjelenés előtt problémák"
Igy kepzeled? Megtervezzuk a motorokat, aztan amikor eljon a szeriagyartas, akkor puff, elfelejtjuk az egeszet? Ez aranyos
De amugy ez is irrelevans, teljesen rossz iranyba mesz ezzel a pocsmeregetos ervelessel.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #60236 üzenetére
Szerintem is ott van egy logikai bökkenő, hogy a Supra egy Z4. Szóval, ha a Toyota 10 évet ad rá, akkor a BMW is ugyanolyan jó. Bár nem német vagy japán gyárban rakják össze... ;P
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #60236 üzenetére
[link] off vége.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #60238 üzenetére
Az egy dolog, hogy nem ad annyi garit, de egy megegyező terméket tök eltérően képesek értékelni...
Egy pillanatra nem érdemes komolyan venni ezt a fórumot, bár nekem is néha nagyon nehéz megállni!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #60235 üzenetére
Azért érdekes,hogy voltak olyan EGR hűtők amik szétmentek az " ellenőrzés" után Tudom ez is csak véletlen hiszen nagy biztonsággal megallapítják,hogy jó de utána még sem jó... 1 a belső forrasztás. 2. kívül a megferülő cső szétreped 3. a megkerülő szelep berohad. úgy,hogy nem igaz ,hogy csak a forrasztás a rossz... De,hogy lásd itt van mellékelt fotó is.
Pontosan csak az adott állapotot tudják megmondani de azt,hogy utána mikor fog szétmenni azt nem... De előbb utóbb szétmennek mivel egyszerűen a bili lemez elreped....
Itt nem csak 50D-ről van szó pl X3 20D
Amiről te beszélsz az ez [link] De itt van más is [link] [link]De mind1 ott mindenki szabályos az a lényeg. " A torvenyi eloirasokban benne van hany kilometer utan kell hozni a gyari ertekeket." Tehát ha utána nem tudja akkor már legális ?????????
Az a baj a kigyulladásánl nem csak az EGR maga a probléma. A turbók tönkremennek eltörik a tengely felszívja a motorolajat és szépen összefossa magát. Több tulaj is arról számolt be,hogy előbb felpörgött a motor nem tudta leállítani és utána gyulladt ki.... Az pedig nem az EGR-től van. A másik szintén kedves barátom pályán ment a kis X3-al nem volt benne 3-40E Km se és elkezdett füstölni félre állt és izzott a DPF leolvadtak a műanyagok éppen meg tudták akadályozni,hogy kigyulladjon. És ezek sem egyedi esetek. Így igen nem tudod miért gyulladnak ki mert nem látod őket. Az,hogy megtervezel valamit az nem azt jelenti,hogy 5-10 év múlva nem fognak kijönni a tervezési / karbantartási hibák. Ha tudnátok róla akkor nem így terveznétek meg vagy tennétek ellene..... Nyilván nem tudod,hogy szarok lesznek az EGR-ek turbók és sorra gyulladnak ki az autók vagy ilyen mocsok lesz a szívósorba meg a hengerfebe,hogy hidegen beindítod daog a motor lerohadnak a szelepek a swirl flap lerakad kikopik a lapka / tengely / szimering. Vagy egyszerűen ilyen hanyag szart terveztek ???????? Nyilván nem tudod mert nincs annyi autó,hogy lehessen 5-10 évnyi tesztet folytatni. Ez mind a gyártás után derül ki.... Vagy kedves ügyfelünk G-s 7-es BMW-vel szétfosta magát a szívósor elöl szétment a szimering fosta ki az olajos retket vegyél rá 450K-ért új szívósort a 70E Km-es kocsira ami már elmúlt 3 éves és visszahívás sincs rá. Majd egy fél 1 évvel később már lett rá visszahívás mégis. Nyilván nem tudjátok mert nema dnátok így ki az autókat,hogy szétmenjenek.... Ezek mind használat során derülnek ki amivel vagy foglalkozik a BMW vagy leszarja...
Mindegyik hűtőkazetta / szívósor / hengerfej tiszta retek ~150E Km után a BMW még sem írja elő,hogy foglalkozzanak vele. Pedig melegszik az olaj / víz / csökken a teljesítmény / nő a fogyasztás nő a KÁROSANYAG kibocsátás is. Igen úgy gondolom,hogy fingotok sincs mikor beindul a tömeg gyártás milyen hibák fognak jönni amik majd később derülnek ki....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
#65537792
törölt tag
Kis help kéne, ha van itt szaki köztünk.
Alany: 2007. E90 325xi N52Első kardántengely csere kell. Más E90-el is van kompatibilitásom? Szóval néztek bontódó E90-eket?
Csere: 4-4db torx csavar és kész? Vagy kell valamire figyelni?Másik, hogy nem világít a tolatólámpám. Izzóka végig próbáltam, jók.
Kicseréltem a tolatólámpa kapcsolót, ami ugye a váltón van rajta. Így sem jó. Illetve a régi kapcsoló olajos volt. Nem tudom, hogy ez probléma e.
Vagy valami trükk? Hol keressem tovább?
Biztiket már megnéztem. Nem láttam elpukkant biztit. -
KAMELOT
titán
válasz H.Ezredes #60242 üzenetére
Annyit tennék hozzá, hogy az én bmw szerelőm is pont ezt mondta még 1 éve, hogy ezek a turbók xart sem érnek. Gyenge lepkefing anyagból készülnek. Ha bmw ezekből tanulna nem adna ki ilyeneket! Ezek szerint nem ez a cél..legyártani és eladni! Rendes nagy turbó kéne! Továbbá mi van akkor ha kigyullad és a sofőr bent ragad? Akkor azt mondják nem az ő hibájuk?!?
Többször is írtam régi kocsik jól össze voltak rakva, ezek az újak csak szégyen!
Képek meg magukért beszélnek! Ezeket kéne elküldeni a bmw-be!V1200 - 18CORE - SUPRIMX