- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Mobil flották
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
Nem fenyegették meg a tulajdonost. Egyszerűen felhívták a figyelmet arra hogy körültekintő módon forduljon a nyilvánossághoz, mert ha nem teszi akkor jogi lépéseket tesznek. Teljesen korrekt megjegyzés volt.
Amugy meg szar ügy, de ezt csak bíróságon lehet behajtani, vagy ott sem.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
-
-
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #60451 üzenetére
Kétlem, hogy minden gyártó/képviselet hasonló módon kezelne egy ilyen helyzetet.
-
cOxeR
Ármester
válasz Kuruc4u #60442 üzenetére
Ott kezdődik a gond, hogy I3-at nem szabad vontatni, semmilyen formában. Kizárólag platón lehet vinni.
Ez a legnagyobb gond itt.
Nekem se tűnik ez ekkora kárnak, de élből ezt a típusú emelést nem szabadott volna engedned, sérülés nélkül ilyen típussal nem lehet emelni/vontatni.
Ha a BMW így szállíttatta, az se állja meg a helyét, hiszen benne van a leírásban, hogy Tilos vontatni.[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
Szerintem meg mindenki igy kezelne. Az egyetlen pont amit kritizalni lehet az a garancia meg goodwill tema, ott tenyleg lehetnenek rugalmasabbak. De ami a szallitassal allitolag tortent, azt egyik ceg sem nyelne le azonnal bemondasra.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nagyúr
válasz Shadowbull #60461 üzenetére
Csak az a gond, hogy itt nem bemondásra van.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #60462 üzenetére
Hátul hajt, nem összkerekes, szóval persze, kötélen nem érdemes P-ben rángatni, de semmi problémát nem látok abban, hogy az első kerekeken guruljon, hátsó tengelyen emelve...
[ Szerkesztve ]
-
cseppelcs
csendes tag
válasz molnarpeter #60464 üzenetére
Szia!
Csak egy laikus kérdés. Hogyan rakja teljesen egyenesbe a kormányt és hogyan rögzíti, hogy egyenesben maradjon? Ilyenkor a kormányzár nem zár be és nem feszül amikor kanyarodni akar az autó?
üdv.
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #60462 üzenetére
Ilyenkor traileren szokták elvinni a kocsit, nem pedig vontatni. Ki küldte oda , hogy vontatni kell? Bmw?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
zsolt008
tag
sziasztok,
tudtok Bp-en ajánlani egy korrekt e46 szerelőt? Vagy a közelben...
(vmi fék nyűg van)köszi szépen
-
cOxeR
Ármester
válasz molnarpeter #60464 üzenetére
Alapvetően nincs is, de ha ezt írják:
THE BMW i3 RESCUE GUIDELINES manual.
Section 6 - BREAKDOWN ASSISTANCE AND MINOR ACCIDENTS.
• The vehicle may not be towed by the axles, as the electric motor could supply current to the high-voltage system. The car may only be transported on a flatbed vehicle.
• To bring the vehicle out of a danger zone, you may pull it extremely slowly over a short distance of no more than 500 m. If possible, make it rollable first by switching the selector lever to N.Mivel hűtött az akku, ha nem jár a motor akkor is van visszatöltés, ezért nem lehet vontatni. Persze ha emelve van a hajtott akkor ez nem érvényesül, de nem ez van a használatiban. Amennyiben a BMW küldte a szállító autót, ez is perelhető.
-
FIREBLADE78
addikt
Ha már vontatás. X5-t lehet?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
szabi325
tag
válasz FIREBLADE78 #60469 üzenetére
RTFM , Ami xDrive-os azt a user manual szerint nem lehet. Azt nem tudom ez miben különbözik attól amikor műszaki vizsgán a fékhatás mérésnél külön forgatják az első és a hátsó tengelyt és az olyankor mennyire használ az osztóműnek...
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #60469 üzenetére
Ha megy a motor és N van akkor igen. Másképp platós kocsi!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Anaren91
senior tag
Az én fordításomba nem az jön le ebből, hogy egyáltalán nem lehet. May not be, ami nekem úgy jön le, hogy lehet hogy nem lehet majd vontatni. Gondolom ha elöl és hátul is hajt. Mert ebben az esetben elöl is van motor, ami feszültséget tudna visszanyomni a magasfeszültségű rendszerbe. De ha csak hátul hajt akkor nincs elöl motor ami galyra vághatná a rendszert.
"A may segítségével alaphelyzetben lehetőséget tudunk kifejezni: azt jelenti, hogy valami valószínűleg meg fog történni/valami valószínűleg éppen történik/valami valószínűleg már megtörtént. Gyakorta fejez ki egy olyan cselekvést, amely valószínűleg bekövetkezhet a jövőben"
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Carlytoo
aktív tag
Hölgyek/Urak!
Jelentem, hogy a külső történeteken kívül elkészült a E39. Teljes manuálosítás, üzemanyagrendszer felújítás, lámpafelújítás. Fékek.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
HaliGab23
senior tag
Sziasztok!
Pár hónapja vettem egy X5 35d E70-et, ami sajnos USA verzió. Azért sajnos, mert már 3 hónapja szervizben van, lassan mindent kicseréltek már a motornál és az autó kormol.
Amikor hideg és elindulok vele, 60-100%-os gázpedál állásnál is veszettül kormol, és nem bír gyorsulni úgy 100-200 méteren keresztül, majd hirtelen megjön az ereje és megy rendesen, de padlógáznál, főleg az elváltások után kormol. Amikor bemelegszik már nem kormol olyan durván, mint lehűlt motornál.Ez az autó az USA modell miatt nem a 286 Le-s verzió, hanem 269 lovas, és kettő EGR szelep van benne!
Az egyik EGR a nagyobb turbónál van, és a DPF utáni gázt vezeti vissza!Az autóból az előző tulaj kiíratta a DPF-et, és az SCR-t (mert ez is van benne...), viszont a turbónál lévő EGR-t nem tudják kiírni. A másik EGR sincs kiírva, mert szívósort is cseréltek, azzal, pedig vadiúj EGR is jött.
A szerelő srác már szinte mindent megpróbált (BMW specialista), most utolsó lehetőségként megpróbálja levakolni a nagyturbónál lévő EGR-t, hogy hátha akkor abbahagyja a kormolást, mert esetleg ott elenged az autó kipufogó gázt, amitől a nagy turbó nem tér magához olyan gyorsan és a motorvezérlő nyomja be a kaját.
A kis turbóról amikor a nagyra vált, érezhető is egy kisebb turbólyuk, ezért lehet ott talán a hiba..
Tehát lehet elinduláskor, főleg hidegen azért is füstöl, mint a gyárkémény, mert a kicsi turbó dolgozik, de a nagy turbó EGR-e elengedi a gáz egy részét..Tudtok olyan szerelőt kis hazánkban, aki látott már ilyen USA modellt és ki tudja találni, hogy mi a fene baja lehet?
[ Szerkesztve ]
Kezdetek... 1996... Nokia 1610...
-
CharlieDrop
veterán
válasz HaliGab23 #60479 üzenetére
Hello.
Hm. Azért gondoljuk át logikusan.
Ha az egyik EGR ki van írva, a másik meg meg új, akkor elvileg nem ettől kormol.
Nem lett "megírva"? Nem lehet, hogy kicsit több üzemanyagot kap és azért füstöl? Nem próbáltátok meg visszatenni stock programot? Akkor lehet látni füstöl-e?Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
HaliGab23
senior tag
válasz CharlieDrop #60482 üzenetére
Szia!
Még nincs kiírva egyik EGR sem, nem tudták a turbónál lévőt, így maradt a szívósoron lévő is.
Van rajta chiptuning is.. de előtte is ugyanez volt a hibája.
Még ez a verzió lehet, hogy visszatenni gyárira (úgy, hogy ki legyen írva az SCR meg a DPF ugye, mert azok fizikailag sincsenek már.)
Ha nem a nagy turbó előtti EGR lesz, akkor valami ezzel az USA emissziós rendszerrel lesz, ezért lenne jó, ha lenne valaki itthon, aki ismeri jól ezek lelki világát
Ez a srác még nem látott ilyet, de a turbót felújító sem Bpen.. hogy ott lóg rajta egy EGR..
[ Szerkesztve ]
Kezdetek... 1996... Nokia 1610...
-
H.Ezredes
őstag
válasz HaliGab23 #60479 üzenetére
Írj rám.
Mostanság nem írtam pedig voltak érdekességek.
Pl E82 135i difi merevítő. Apróság viszont nagyon sokat számít rajtolásnál. Nem pattognak el a hátsó kerekek. Nagyon jót lehet rajtolni vele nincs bólintás a difinél. Itt még jönni fog rengeteg módosítás.
E65 730D videók
Eléggé rossz állapotban került hozzánk. A tulaj mindig vitte szervizelni az autót,hogy nem megy és ki akarnak esni a kerekek érzi egyesbe / kanyarba is.... Persze mindig elkértek x összeget,hogy most ezt csináltuk most azt de valójában semmit se... Nem csináltam sok képet de elől 4 lengőkar kuka hátul 2 lengőkar / stab pálca. A gömbfejek ki akartak esni. elöl a fékek ráztak fékcsövek szétrepedezve motortér tiszta korom az autó nem megy a turbó tengelye szorul stb stb.... Ezeket nem akarták megcsinálni / megtalálni.
- Motorolaj / összes szűrő csere.
- Kipufogó csonk csere
- Turbó csere
- Hűtőkazetta takarítás
- Futómű javítás
- Fék javításF20 LCI B47 18D 200E Km
Itt vásárlás utáni nagy szerviz. Idő hiányában itt sem sok képet készítettem viszont egy ~5 éves autó amiben 200E km van azért fájó lehet,hogy szét akar esni a szívósor. konkrétan kettő pillangó lötyögött a négyből...
Lógó turbó felújítása.
Összes folyadék / szűrő csere
Hűtőkazetta takarítás
Szívósor takarítás és dugózás
Hengerfej szívócsatorna koksztalanításEgy kedves barátomnak kellett segíteni
VW golf V GTI
- Teljes vezérlés csere
- Termosztát csere
- Hengerfej szívócsatorna koksztalanítás
- Befecskendezők cseréjeStage 2 / pop&bang ~ 270le / 380Nm ( Gyári 200Le / 280Nm )
Befecskendezőket elvittük beméretni ahol kiderült mindegyiknek határérték alatt voltak a szállítási mennyiségei így cserélni kellett őket.
ZF 6HP28 váltó javítás
4-5-be csúszik E kuplung hiba.
Szétszerelés után amire számítottunk E kuplung megégett.
Teljes E kuplung lamella sor csere.
B kuplung is megégett így a ott is cseréltük a lamellákat.
A váltóban lévő összes siklócsapágyak ( perselyek ) cseréje
Összes kuplung újra hézagolása / kimenő tengelyFinom és gyors váltások csúszás nélkül
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz HaliGab23 #60483 üzenetére
"Még ez a verzió lehet, hogy visszatenni gyárira (úgy, hogy ki legyen írva az SCR meg a DPF ugye, mert azok fizikailag sincsenek már.)"
Nincsenek fizikailag? Akkor le vannak falazva? Úgy érted?
És az üzemanyagnyomás jó?Yesss
Az a szegény hetes
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
HaliGab23
senior tag
válasz CharlieDrop #60485 üzenetére
Ki van szedve a DPF belsejéből a szűrő, illetve az SCRből is a katalizátor rész, tehát belül üresek, a szoftverből ki vannak írva.
Mindent mért a srác, már tanácstalan, mert a mérések jók.
Kezdetek... 1996... Nokia 1610...
-
Shadowbull
addikt
BMW i4, megjelent a konfigurator.
https://www.bmw.de/de/neufahrzeuge/bmw-i/i4/2021/bmw-i4-konfigurator.html
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
KAMELOT
titán
-
HaliGab23
senior tag
válasz Shadowbull #60490 üzenetére
Ha az EGR ledugózás nem vezet eredményre, akkor a gyári állapot visszaállítása lesz a következő.. csak az ismét 1-2 millába fáj, az autó meg 4-et ér
(A chip visszaírása valószínűleg nem segít, mivel előtte is ugyanezt csinálta)
Már így is majdnem megdupláztam a vételi árát
Az előző tulaj azért íratta ki a DPF-et, meg az SCR-t, mert eltömődött a DPF, tehát valami folyamat még gyári állapotában "indult el".. amit a kibelezéssel orvosoltak.
Nem lett volna szabad megvennem, de ez már történelem..
A vicc az, amikor kipróbáltam a vezetőülésből nem láttam ezt a korom problémát (a próba során sajnos nem tapostam ki a belét, akkor látszott volna), direkt kértem, hogy az autó ne legyen beindítva, álljon egy éjszakát, hogy teljesen hideg állapotból lehessen végigpróbálni, de valószínűleg bemelegítette az ügyes eladó.USA modellt ne vegyen senki. Totál más az emissziós norma miatt, ezen a 35d-n minden máshogy van szinte, mint az EU-s verzión.
Biztosan ez az emisszió csökkentő rendszer kavar be.[ Szerkesztve ]
Kezdetek... 1996... Nokia 1610...
-
Anaren91
senior tag
válasz HaliGab23 #60494 üzenetére
Tegnap beszégettem haverommal, pont mesélt egy sztorit, hogy vittek hozzá egy TDI passatot, hogy füstöl mint az állat állandóan, már mindent kicseréltetett a kocsin, és nem tudnak rájönni, hogy mi lehet a baja. Haver is nézte, nem talált semmit, aztán rákérdezett, hogy mióta is füstöl így a kocsi? Nem volt valami előzménye? Akkor mondta a tulaj, hogy hengerfejezni kellett a kocsit. Ekkor már tudta haver, hogy valszeg a vezérműtengelyt fokolták be szarul, ami a pd elemeket vezérli. Állított rajta 1 mm-t és láss csodát jó lett az autó. Nem tudom, hogy ilyen lehetséges-e a te motorod esetében, de gondoltam megosztom ezt a kis sztorit
És e miatt a kis malőr miatt amit a szakembör elbaszott, ráköltött a srác a kocsira közel 600k-t... ilyenkor enne meg az ideg...[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
CharlieDrop
veterán
válasz HaliGab23 #60494 üzenetére
Jót írt SB, szerintem is vissza kellene az alapot tenni. A DPF eltömődik egyszer, ez normális, nem tehetsz ellene semmit sem.
____
ez meg a magyar ár, 20-ról indul, nem vészes
gyeee, elektromosan állítható üléshez nem jár az aktív szellőztetés?[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
HaliGab23
senior tag
válasz Anaren91 #60495 üzenetére
Köszi a sztorit
Volt PD tdi passatom.. 170Le, Siemens PD... szeretem a kihívásokat
Megdupláztam az árát annak is...Nem is értem miért veszem ezeket a hulladék állapotú autókat.
Az X5öt hajó vontatásra és jatszósnak vettem, de szegény szerelő játszik vele főleg
Kezdetek... 1996... Nokia 1610...
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #60497 üzenetére
az M is 23 milla, pöpc ár
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Okos Otthon / Smart Home
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- No Voice in the Galaxy
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Politika
- Marvel Snap
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- További aktív témák...